lsd elementa upgreids.
sija teemaa apskatisim standarta, 2 sajugu, 25% blokjeshanas pakapes, e36 lsd elementa upgredu.
ir vairaki veidi kaa upgreidot lsd, viens ir ielikt papildu sajugu komplektus (friction plate+dog ear plate), var ari mainit lenkjus "kruzitem" (pressure plates).
mainit lenkjus ir mazliet sarezgitak un ar vienkarshu mashineshanu nepietiks. un reali runajot labaku ieguvumu ikdienas mashinai var iegut ar sajugu komplektu saliksanu nekaa lenkju mainishanu.
standartaa naak 2 sajuga diski, kas jau sen ir taa nodilshi, ka tur nekas sakarigs uz virsmas nau palicis. protams apkartejas plaksnes (dog ear plate) ari ir sadilushas, tas ari jaatjauno, kaa ari otra virsma (pressure caps) jaatjauno.
par lsd darbibas principu nerunasim, par to ir pietiekami daudz teemu internetaa. ari par elementa iznjemsanu un ieliksanu nerunasim, par to bus cits stasts, apspriedisim tikai konkretu upgreidoshanu.
tatad konkretais piemers ir videjaa izmera 188mm lsd elements. lai atskruvetu, bus nepiecieshams H6 izmera seskane, idealaa variantaa mucinja, pa kuru var pasist/noshoket skruves, tik nevajag aizrauties. sis oem skruves ir loti seklas un vinjas apraut bus loti viegli, tapec pieversham uzmanibu
tapec uzreiz jau labak sagatavot jaunas skruves 12.9 grade nevis 10.9 ja apraujam, tad janjem paligaa visi vecie tautas varianti ok saksim pasu galveno. internetaa ir pietiekami daudz uzskates matreali par lsd elementu atjaunoshanu. tas ir vienkarsi atjaunot sajuga plaknes. bet skopa infa par upgreidiem.
es dikti ar secibas bildeshanu neaizravos, jo njemot araa katrs tapat tam pieversis pastiprinatu uzmanibu.
tatad seit jauviss izjaukts u salikts pareizajaa secibaa. (nenjemt veraa plano disku, tas tur ir iestukjets kada itkaa meistara vardaa, itkaa nospriegoshanas nolukaa, un neko labu tas nedos ilgterminjaa) elementa vaaks
mazais speiceris
mazaa acperes diafragma
mazais sakjeres gredzens
lielaa acperes diafragma
dog ear plaksne
sajuga disks
pressure cap
arejaa sazobe
krusteniskaa sazobe
arejaa sazobe
pressure cap
sajuga disks
dog ear plate
lielaa acperes diafragma
lielais speiceris
mazais sakjeres gredzens
mazaa acperes diafragma
mazais spaceris
biezumi detaljaam ackiras, tapec tie pec iznjemshanas ir jasamera katrai detalai atsevishkji uin viss jasaliek uz papira.
ok nedaudz par aprekjiniem.
standartaa naak 2.00 mm dog ear plaksnes un 2.10mm sajuga plaksne. lielais spaiceris ari var variet biezumaa. manejaa gadijumaa bija 3.95mm
mazas plaksnes ari var variet. bet tas nau no svbara soreiz.
talak ko darisim NEDRIKS iespaidot videjas sazobes atrashanaas poziciju!
tatad mums no abam pusem jaizdomaa vietu papildus sajuga un dog ear diskam.
es diskus pirku no driveandtraction.com. sudaina majas lapa bet aizsutot mailu cilveks atbild salidzinoshi atri.
lai apaksaa ieliktu papildus komplekt, nekas daudz nau jadara, jaiznjem lielais spaceris (3.95mm ) un aizvietojam ar 2.0mm dog ear un 2.0mm sajuga disku=4.0mm, tatad sobrid ir 0.05mm par daudz. ok talak janomaina vecais apaksejais sajuga komplekts. es dariju taa, manuprat labakais iespejamais variants. panjemu nost no presure cap sabojataas -0.50mm tadaa veidaa atjaunojot virsmu zaudeto biezumu ( novirpotaa presure cup+vecaa dog ear=2.50mm) aizvietoju ar 2.60mm dogear plaksni un 2.00mm sajuga disku 2.10mm vecaa sajuga diska vietaa, tatad kopaa man ir 0.05mm pa daudz (ideals iznakums)
ok tatad apsejaa dalja ir pabeikta, atagt laiks auksejai.
istenibaa var actat ari ar tris sajuga komplektiem un nau nepiecieshams iet talak, bet ejam talak.
tagat augspusee jaizdara tas pats. citi liek vienadas dog ear plaksnes, es taa nedariju.
parcik lsd elementa vaakam biezums tievakajaa vietaa nau diezko liels(aptuveni 8.5mm), lai izvairitos no iespejamajiem saspragsanas draudiem es izvelejos divas 2.00mm dog ear plaksnes un 2.00mm sajuga plaksnes, nevis 1x 2.60mm,1x 2.00mm dog ear, 2x 2.00mm sajuga plaksnes kaa apakspusee. iegustu 0.5mm biezaku vaku nekaa normalaa gadijumaa. tatad mazliet aprekjins augspusei.
vecaa dog ear plaksne 2.00mm
vecais sajuga disks 2.10mm
noslipetais presure cap -0.50mm
= 4.60mm
liekam ieksaa
2x 2.00mm dog ear
2x 2.00mm sajuga diskus
=8.00mm
8.00-4.60=3.40mm butu janonjem no lsd vaaka virsmas. parcik otra puse ir +0.05mm ari so taisiju tapat un no vaaka nonjemu 3.35mm. pec novirposanas, ieteiktu ieflekset mazliet , kaa bildee redzams. tas tiiri eljoshanas deel.
ps pievers uzmanibu mashinehanas procesaa. janocentree loti precizi, izmantojot mikrometru, jo nenocentreshanas gadijumaa metisies vaaks un ieksejas komponentes atrak nodils kas izraisis problemas sakjeree.
un njemt veraa lai vienu virsmu uztaisitu paraleli otrai, ir jaonjem decils ari no otras, bet tas nonjemtais decils no arejas sienas pabidis tuvak ieksejo mazo shaibu seezhu, tamdel pie centreshanas pieverst pilnuj uzmanibu vai ari nomashinet mazi sezhu par tik pat cik arejo vaka sezhu.
talak jau kopaa liksanas process. kad viss sadarits kartigi izpusham gultnjus lai visas skaidinjas un putekli tiek izpusti.
pectam pievelkam vaka skruves lidz 35nm, kad velkam pedejos gajienus, izdalam gajienus tapat ka uz ritenju skruvem(izlaizot vienu), bet lidz kamer tiekam lidz tam, velkam pa pus agriezienam pec kartas, lidz kamer vaks pievelkas klat, (acperu diafragmas tures vaku no vieglas pieskrueshanaas)
vienas skruves parak stipras pieskruveshanas gadijumaa atskiribaa pret parejam, tiek riskets nolaust vaka ausi/skruvjcaurumu.
es pats personigi esmu castrol eljas cienitajs un savaa blokjii leju castrol syntrax 75w-140 lsd elju vai castrol b373
ps. ljoti ceru ka kadam nenodaru pari un neatnjemu maiziti
pps. cerams kadam noderes sii infa, ja taa tad sii pusotra stunda ir bijusi to verta
ir vairaki veidi kaa upgreidot lsd, viens ir ielikt papildu sajugu komplektus (friction plate+dog ear plate), var ari mainit lenkjus "kruzitem" (pressure plates).
mainit lenkjus ir mazliet sarezgitak un ar vienkarshu mashineshanu nepietiks. un reali runajot labaku ieguvumu ikdienas mashinai var iegut ar sajugu komplektu saliksanu nekaa lenkju mainishanu.
standartaa naak 2 sajuga diski, kas jau sen ir taa nodilshi, ka tur nekas sakarigs uz virsmas nau palicis. protams apkartejas plaksnes (dog ear plate) ari ir sadilushas, tas ari jaatjauno, kaa ari otra virsma (pressure caps) jaatjauno.
par lsd darbibas principu nerunasim, par to ir pietiekami daudz teemu internetaa. ari par elementa iznjemsanu un ieliksanu nerunasim, par to bus cits stasts, apspriedisim tikai konkretu upgreidoshanu.
tatad konkretais piemers ir videjaa izmera 188mm lsd elements. lai atskruvetu, bus nepiecieshams H6 izmera seskane, idealaa variantaa mucinja, pa kuru var pasist/noshoket skruves, tik nevajag aizrauties. sis oem skruves ir loti seklas un vinjas apraut bus loti viegli, tapec pieversham uzmanibu
tapec uzreiz jau labak sagatavot jaunas skruves 12.9 grade nevis 10.9 ja apraujam, tad janjem paligaa visi vecie tautas varianti ok saksim pasu galveno. internetaa ir pietiekami daudz uzskates matreali par lsd elementu atjaunoshanu. tas ir vienkarsi atjaunot sajuga plaknes. bet skopa infa par upgreidiem.
es dikti ar secibas bildeshanu neaizravos, jo njemot araa katrs tapat tam pieversis pastiprinatu uzmanibu.
tatad seit jauviss izjaukts u salikts pareizajaa secibaa. (nenjemt veraa plano disku, tas tur ir iestukjets kada itkaa meistara vardaa, itkaa nospriegoshanas nolukaa, un neko labu tas nedos ilgterminjaa) elementa vaaks
mazais speiceris
mazaa acperes diafragma
mazais sakjeres gredzens
lielaa acperes diafragma
dog ear plaksne
sajuga disks
pressure cap
arejaa sazobe
krusteniskaa sazobe
arejaa sazobe
pressure cap
sajuga disks
dog ear plate
lielaa acperes diafragma
lielais speiceris
mazais sakjeres gredzens
mazaa acperes diafragma
mazais spaceris
biezumi detaljaam ackiras, tapec tie pec iznjemshanas ir jasamera katrai detalai atsevishkji uin viss jasaliek uz papira.
ok nedaudz par aprekjiniem.
standartaa naak 2.00 mm dog ear plaksnes un 2.10mm sajuga plaksne. lielais spaiceris ari var variet biezumaa. manejaa gadijumaa bija 3.95mm
mazas plaksnes ari var variet. bet tas nau no svbara soreiz.
talak ko darisim NEDRIKS iespaidot videjas sazobes atrashanaas poziciju!
tatad mums no abam pusem jaizdomaa vietu papildus sajuga un dog ear diskam.
es diskus pirku no driveandtraction.com. sudaina majas lapa bet aizsutot mailu cilveks atbild salidzinoshi atri.
lai apaksaa ieliktu papildus komplekt, nekas daudz nau jadara, jaiznjem lielais spaceris (3.95mm ) un aizvietojam ar 2.0mm dog ear un 2.0mm sajuga disku=4.0mm, tatad sobrid ir 0.05mm par daudz. ok talak janomaina vecais apaksejais sajuga komplekts. es dariju taa, manuprat labakais iespejamais variants. panjemu nost no presure cap sabojataas -0.50mm tadaa veidaa atjaunojot virsmu zaudeto biezumu ( novirpotaa presure cup+vecaa dog ear=2.50mm) aizvietoju ar 2.60mm dogear plaksni un 2.00mm sajuga disku 2.10mm vecaa sajuga diska vietaa, tatad kopaa man ir 0.05mm pa daudz (ideals iznakums)
ok tatad apsejaa dalja ir pabeikta, atagt laiks auksejai.
istenibaa var actat ari ar tris sajuga komplektiem un nau nepiecieshams iet talak, bet ejam talak.
tagat augspusee jaizdara tas pats. citi liek vienadas dog ear plaksnes, es taa nedariju.
parcik lsd elementa vaakam biezums tievakajaa vietaa nau diezko liels(aptuveni 8.5mm), lai izvairitos no iespejamajiem saspragsanas draudiem es izvelejos divas 2.00mm dog ear plaksnes un 2.00mm sajuga plaksnes, nevis 1x 2.60mm,1x 2.00mm dog ear, 2x 2.00mm sajuga plaksnes kaa apakspusee. iegustu 0.5mm biezaku vaku nekaa normalaa gadijumaa. tatad mazliet aprekjins augspusei.
vecaa dog ear plaksne 2.00mm
vecais sajuga disks 2.10mm
noslipetais presure cap -0.50mm
= 4.60mm
liekam ieksaa
2x 2.00mm dog ear
2x 2.00mm sajuga diskus
=8.00mm
8.00-4.60=3.40mm butu janonjem no lsd vaaka virsmas. parcik otra puse ir +0.05mm ari so taisiju tapat un no vaaka nonjemu 3.35mm. pec novirposanas, ieteiktu ieflekset mazliet , kaa bildee redzams. tas tiiri eljoshanas deel.
ps pievers uzmanibu mashinehanas procesaa. janocentree loti precizi, izmantojot mikrometru, jo nenocentreshanas gadijumaa metisies vaaks un ieksejas komponentes atrak nodils kas izraisis problemas sakjeree.
un njemt veraa lai vienu virsmu uztaisitu paraleli otrai, ir jaonjem decils ari no otras, bet tas nonjemtais decils no arejas sienas pabidis tuvak ieksejo mazo shaibu seezhu, tamdel pie centreshanas pieverst pilnuj uzmanibu vai ari nomashinet mazi sezhu par tik pat cik arejo vaka sezhu.
talak jau kopaa liksanas process. kad viss sadarits kartigi izpusham gultnjus lai visas skaidinjas un putekli tiek izpusti.
pectam pievelkam vaka skruves lidz 35nm, kad velkam pedejos gajienus, izdalam gajienus tapat ka uz ritenju skruvem(izlaizot vienu), bet lidz kamer tiekam lidz tam, velkam pa pus agriezienam pec kartas, lidz kamer vaks pievelkas klat, (acperu diafragmas tures vaku no vieglas pieskrueshanaas)
vienas skruves parak stipras pieskruveshanas gadijumaa atskiribaa pret parejam, tiek riskets nolaust vaka ausi/skruvjcaurumu.
es pats personigi esmu castrol eljas cienitajs un savaa blokjii leju castrol syntrax 75w-140 lsd elju vai castrol b373
ps. ljoti ceru ka kadam nenodaru pari un neatnjemu maiziti
pps. cerams kadam noderes sii infa, ja taa tad sii pusotra stunda ir bijusi to verta
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
vel kads kadrs kuram nepietika vietas pirmajaa postaa.
pec visam siim izdaribam blokjeshanaas procents tiek pacelts no 25% uz 45%
un kaploshanas ilgums tiek palielinats.
pec visam siim izdaribam blokjeshanaas procents tiek pacelts no 25% uz 45%
un kaploshanas ilgums tiek palielinats.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Neko nesapratu, bet izskatās labi
Mikrometrs, ņūtonmetri, nocentrēt, precīzi - Tu laikam par šejieniešiem smejies
P.S. Izglābjat kāds mehāniķi un salabojiet pareizrakstību
Mikrometrs, ņūtonmetri, nocentrēt, precīzi - Tu laikam par šejieniešiem smejies
P.S. Izglābjat kāds mehāniķi un salabojiet pareizrakstību
Piestradasu pie pareizrakstibas vakara. Istenibaa tur nau ko nesaprast. Jau taa centos visu vienkarsot. Nu mok jaiezimee bus dazas bildees.
...
Ko vienmeer var piekasities par pareizrakstibu!!! Tapat var saprast ja grib.
Domaju ka so darbu varetu izdarit varbut 1% no si saita un es ari neesmu taja 1% iekljauts labs DIY visu cienju
Domaju ka so darbu varetu izdarit varbut 1% no si saita un es ari neesmu taja 1% iekljauts labs DIY visu cienju
Instagram INDIGAIS
Armando ir un paliek Armando...vienmēr kāds noderīgs padoms un vārds....prieks lasīt... Un po par pareizrakstību...
prieks ka ir intresanti palasit un kadam noder infa.
kad nebus tik liels slinkums, megjinashu izveidot uzskataamaak un kautko sadarishu ar pareizrakstibu ari nedaudz
kad nebus tik liels slinkums, megjinashu izveidot uzskataamaak un kautko sadarishu ar pareizrakstibu ari nedaudz
...
principa lai tikai atjaunotu standartu vajag jaunas sajuga plaksnes un ???
Man kompotam ir oem 25% lsd, kupejai pastiprinātais ar 45% un atšķirību jūt baigi bet ir arī diskomforts mazliet, piem atpakaļgaitā braucot un griežoties ir jūtama pretestība, bet nu manā skatijumā tas ir pilnīgs sīkums
sajuga plaksnes, ausainaas plaksnes, jaunu elju, un jastas kadaa stavoklii ir pashu satalitskjivju virsmas.EJANSONS rakstīja:principa lai tikai atjaunotu standartu vajag jaunas sajuga plaksnes un ???
principaa lai atjaunotu vajag atjaunot visas sisminetas lietas, bet kaa minimums vajag vismaz jaunus sakjees/sajuga plaksnes.
ps. kaa jau daudz reiz esmu teicis, ja taisa tad taisa pa pilnu progr, ja nee tad netaisa nemaz..
...
nevaidzetu buut, varbut griezoties atpakalgaitaa minimali butu jutams, bet ne taisni braucot. toc zini ka rocene tevi neiplaukaakars rakstīja:Man kompotam ir oem 25% lsd, kupejai pastiprinātais ar 45% un atšķirību jūt baigi bet ir arī diskomforts mazliet, piem atpakaļgaitā braucot un griežoties ir jūtama pretestība, bet nu manā skatijumā tas ir pilnīgs sīkums
...
Uz priekšu braucot kad griezies lēnām asā lenķī tad var dzirdēt/just kā iekšējais ritenis grib piešļūkt mazliet, atpakaļgaitā vnk neripo tik viegli kad griezies, nav protams tik traki kā ar metināto.
Taisni braucot neko nejūt
Taisni braucot neko nejūt
Pēdējais labojis kars - 09 Jan 2015, 02:32, kopā labots 1 reizi.
da lab lb, es tik tevi pakaitinukars rakstīja:Uz priekšu braucot kad griezies lēnām asā lenķī tad var dzirdēt/just kā iekšējais ritenis grib piešļūkt mazliet, atpakaļgaitā vnk neripo tik viegli kad griezties, nav protams tik traki kā ar metināto.
Taisni braucot neko nejūt
protams, jo lielaka procentu pakape jo lielaks pretspeks brivai griezei. ne velti ir 25% elementi standrtaa
...
Armando rakstīja:sajuga plaksnes, ausainaas plaksnes, jaunu elju, un jastas kadaa stavoklii ir pashu satalitskjivju virsmas.EJANSONS rakstīja:principa lai tikai atjaunotu standartu vajag jaunas sajuga plaksnes un ???
principaa lai atjaunotu vajag atjaunot visas sisminetas lietas, bet kaa minimums vajag vismaz jaunus sakjees/sajuga plaksnes.
ps. kaa jau daudz reiz esmu teicis, ja taisa tad taisa pa pilnu progr, ja nee tad netaisa nemaz..
"ausainās" ari ir pieejamas tirgū, vai jātaisa no rokas pec oe izmeriem? par ellu, tas ir passaprotami.
edit: pagoogleju, izradas ausainās plaksnes ir pieejamas dazados izmeros. lielakais laikam 2.10mm platumā. sanak ja es salieku tadas tad bloķis "stradas labak"?
un satelitskivju virsmas ir tas saucamas "cup springs"? ka vinam noteikt stavokli un ko darit ja kautkas nav ka vajag?
realoem kataloga nerada lsd detalas. kur var kautko tadu meklet?
edit: vienam no porsche esot tads pats elements. tikko pec kodiem paskatijos. ja caur api suta, 2 sajuga plaksnes un 2 tas ausainas ar 2.10 biezumu( nevis originalo 2.0) bez atlaides sanak 170 eur. ir kadam letaki varianti vai dizi letak nesanaks?
edit: vienam no porsche esot tads pats elements. tikko pec kodiem paskatijos. ja caur api suta, 2 sajuga plaksnes un 2 tas ausainas ar 2.10 biezumu( nevis originalo 2.0) bez atlaides sanak 170 eur. ir kadam letaki varianti vai dizi letak nesanaks?
Pēdējais labojis EJANSONS - 11 Jan 2015, 22:58, kopā labots 1 reizi.
taga pats saku parlasit lielo reduktoru un si ir perfekta info, paldies zinasu ka visu pareizi sadarit. tik jautajums ka njemas nost atruma lasitajs , cik izpetiju, domaju ka ir uzpreset , tad vienkarsi pamazam nodzit nost tikai?
armando lol nau vērc, es laikam vienīgais vēl no šejienes, neskaitot tevi, varu pacelt roku, ka visu pilknībā sapratu tikai ātri pārskrienot pāri un ir iespējas to visu izdarīt pašam. Bet tiem, kas to saprata un ir iespējas izdarīt pašam, nav nepieciešams šis tutoriālis, jo to var izdomāt pats mierīgi.
Noderīgāks būtu, darbību secība, lai pārlasītu tīri, un kuras detaļas jāmaina.
Vēl piebilde, ka gultņus izpūst ar klīneri (brake cleaner) un gaisu no kompresora, jo tikai ar gaisu nekas nebūs.
Vēl ir problēma, ka man nav laika un ir slinkums to visu figņu darīt
Noderīgāks būtu, darbību secība, lai pārlasītu tīri, un kuras detaļas jāmaina.
Vēl piebilde, ka gultņus izpūst ar klīneri (brake cleaner) un gaisu no kompresora, jo tikai ar gaisu nekas nebūs.
Vēl ir problēma, ka man nav laika un ir slinkums to visu figņu darīt
tas ir atsper matreals, vins vienkarsi ir uzspiests tur virsuu, ar diviem tris plakanajiem skruvgriezhiem, dabusi vinju nost.boris737 rakstīja:taga pats saku parlasit lielo reduktoru un si ir perfekta info, paldies zinasu ka visu pareizi sadarit. tik jautajums ka njemas nost atruma lasitajs , cik izpetiju, domaju ka ir uzpreset , tad vienkarsi pamazam nodzit nost tikai?
cup springs likam ir domatas acper diafragmas. tas laikam ka vairs nevar nekur dabut, vismaz man nesanaca un actaju vecaas.EJANSONS rakstīja:Armando rakstīja:sajuga plaksnes, ausainaas plaksnes, jaunu elju, un jastas kadaa stavoklii ir pashu satalitskjivju virsmas.EJANSONS rakstīja:principa lai tikai atjaunotu standartu vajag jaunas sajuga plaksnes un ???
principaa lai atjaunotu vajag atjaunot visas sisminetas lietas, bet kaa minimums vajag vismaz jaunus sakjees/sajuga plaksnes.
ps. kaa jau daudz reiz esmu teicis, ja taisa tad taisa pa pilnu progr, ja nee tad netaisa nemaz..
"ausainās" ari ir pieejamas tirgū, vai jātaisa no rokas pec oe izmeriem? par ellu, tas ir passaprotami.
edit: pagoogleju, izradas ausainās plaksnes ir pieejamas dazados izmeros. lielakais laikam 2.10mm platumā. sanak ja es salieku tadas tad bloķis "stradas labak"?
un satelitskivju virsmas ir tas saucamas "cup springs"? ka vinam noteikt stavokli un ko darit ja kautkas nav ka vajag?
satalitskjivju virsmas saucas pressure cups
pirms tu izlem kada biezuma ausainas plaksnes likt, ir jaizdomaa ko darisi ar pasu blokji, tikai mainisi plaksnes vai apstradasi citas virsmas, un ir bizakas par 2.1mm
jo stingraku blokji uztaisisi, jo sakumaa stradas labak, bet atrak nodils, tateikt vajag to zelta viduscelju
ir letak, sazinies ar sito cuvaku, driveandtraction.com, vins parasti loti atri atbild uz mailiem, bet baigi prieksaa vins neko nesaka.EJANSONS rakstīja:realoem kataloga nerada lsd detalas. kur var kautko tadu meklet?
edit: vienam no porsche esot tads pats elements. tikko pec kodiem paskatijos. ja caur api suta, 2 sajuga plaksnes un 2 tas ausainas ar 2.10 biezumu( nevis originalo 2.0) bez atlaides sanak 170 eur. ir kadam letaki varianti vai dizi letak nesanaks?
ps, ja gadijumaa kadas problemas varu megjinat palidzet ar detalu iegadi no vinja.
ps apstities var te
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=15
nau pa 100% pareizaa bilde bet principaa tas pats vien ir
par klineri, nepiekritu, manaa gadijumaa viss jau pirms darbosanas sakuma bija iztirits no eljaam lidz pedejam lai nekas nesakjertos ieksaa, lidzarto izpust metala skaidinjas no plika/ sausa metala ir vieglak nekaa mitra.seeingman rakstīja:armando lol nau vērc, es laikam vienīgais vēl no šejienes, neskaitot tevi, varu pacelt roku, ka visu pilknībā sapratu tikai ātri pārskrienot pāri un ir iespējas to visu izdarīt pašam. Bet tiem, kas to saprata un ir iespējas izdarīt pašam, nav nepieciešams šis tutoriālis, jo to var izdomāt pats mierīgi.
Noderīgāks būtu, darbību secība, lai pārlasītu tīri, un kuras detaļas jāmaina.
Vēl piebilde, ka gultņus izpūst ar klīneri (brake cleaner) un gaisu no kompresora, jo tikai ar gaisu nekas nebūs.
Vēl ir problēma, ka man nav laika un ir slinkums to visu figņu darīt
katraa gadijumaa sis diy ir ieskats cilvekiem kuri varetu bet isti nezin kaa, tad nu izlasot so saprot kas un kaa un kjeras klat, nevis palaujas uz specialistiem kuriem nekad nau laika u veleshanas jo nomainit bremzes ir vieglak un atrak un vairak pikji var uztaisit, nekaa saakt kljimereties gar vecas lamatas blokja atjaunoshanu..
...
ja kādam interesē. uzrakstiju tam driveandtraction. pilns standarts komplekts(2sajugi,2dogeari,shippings uz lv) 128marcinas, jeb 161eur. principa ja caur apemotors sutot bez skidona sanak 170eu, tad ar skidonu ganjau bus letak vai tas pats, bet toties tas bus OE detaļas.
Paldies par lielisko tutoriāli. Tomēr radās daži jautājumi.
1. Kas ar to "trāpīšanu sazobē vai sazobes regulēšanu" . Ja to neizdara notiek pastiprināta dilšana un gaudošana? Un kā to vispār dara ja elements ir izņemts ārā, bet kardāna sazobe paliek vietā. Nu nemainot attiecību vienu vārdu sakot.
2. Izjaucot elementu, kā zināt vai sajūga šaibas ir nodilušas un kāds tām bijis sākotnējais biezums? Ja tās ir pieejamas dažādos biezumos. Tas pats jautājums par ausainajām suņa platēm.
3. Vai reduktoram ir spēle? Turot vienu roku uz pusass flanča , bet otru uz " kardāna gala" var just nelielu brīvkustību?
4. Vai vienkārši atjaunojot elementu uz tiem pašiem 25% ir jāliek iekšā biezākas sajūga plates un dog ear plates? Ņemot vērā detaļu nodilumu.
Paldies!
1. Kas ar to "trāpīšanu sazobē vai sazobes regulēšanu" . Ja to neizdara notiek pastiprināta dilšana un gaudošana? Un kā to vispār dara ja elements ir izņemts ārā, bet kardāna sazobe paliek vietā. Nu nemainot attiecību vienu vārdu sakot.
2. Izjaucot elementu, kā zināt vai sajūga šaibas ir nodilušas un kāds tām bijis sākotnējais biezums? Ja tās ir pieejamas dažādos biezumos. Tas pats jautājums par ausainajām suņa platēm.
3. Vai reduktoram ir spēle? Turot vienu roku uz pusass flanča , bet otru uz " kardāna gala" var just nelielu brīvkustību?
4. Vai vienkārši atjaunojot elementu uz tiem pašiem 25% ir jāliek iekšā biezākas sajūga plates un dog ear plates? Ņemot vērā detaļu nodilumu.
Paldies!