Kruīzkontorle TDS dzinējiem
Uzstādīju savam m41 kvēpmobīlim kruīzu (ganjau, ka m51 process tāds pats), process ļoti vienkāršs, bet informācijas par to internetā nav īpaši daudz, tapēc izdomāju uzcept DIY, ja nu gadījumā kādam vajag. Par teoriju varam pateikt lielu paldies lietotājam dogma, bez viņa nebūtu izpīpējis kur ko vienot. Atvainojos par bilžu trūkumu, galīgi izkrita no galvas.
Nepieciešāmās lietas:
šāds te kruīza kloķītis:
un daži basic instrumenti.
Tātad, pirmie soļi: noņemt gumijas cepurīti nost no lielā apaļā štekera, kas ir blakus drošinātāju kastei, mums interesē, tas kurš vistuvāk salonam.
Uz kruīza kloķīša būs divi vadi, kloķa dzeltanais vads ir jāsavieno ar zaļo vadu no tā štekera, ko mēs tikko redzējām bildē, to var darīt dažādos veidos, es izvēlējos šadu viedu:
Sākumā vajag noņemt akumulātoru un kasti kurā stāv akumulators, viņu tur divas 13mm skrūves (m51 laikam stāv bagažniekā, takā šis solis atkrīt), tad atskrūvējam kabatu kur stāv dzinēja vadības bloks, izņemam vadības bloku ārā un noliekam maliņā, tad ņemam resno gumiju, kas ir apvilkta apkārt vadības bloka vadiem un stumjam prom, kamēr ieraudzīsi plikus vadus, atrodam tajā vadu mudžeklī to pašu zaļo vadiņu, paraustam, lai pārliecinātos, ka tas ir īstais, notīram izolāciju un pielodējam tur apmēram 3m garu vadu (tā lai pietiek no turienes līdz stūrei), kārtīgi visu noizolējam un tālāk ņemam skrūvgriezi un 10mm muciņu un noņemam bardaciņu, skrūvju atrašānās vietas parādītas bildē:
bilde zagta
kad viss noņemts, skatamies zem metāla grīdas uz kuras stāv akumulators vajadzētu ieraudzīt gumijas korķi ar dažiem vadiem, kas iet cauri. Ņemam vadu ko pievienojām pie zaļā vada un izvelkam viņu cauri kādam no caurumiem, iznāks viņš aiz bardačoka. Motortelpā smuki visu sakārtojam, saliekam atpakaļ vecajās vietās, jauno vadu smuki izvelkam, lai nekur nekarājas un veram kapotu ciet. Tālāk jauno vadu var izvilkt aiz pečkas līdz stūrei un tur smuki pievienot viņu pie kruīza kloķīša dzeltanā vada, tālāk jāizseko kur iet vadi no gāzes pedāļa, un jāatrod tur brūns vads, notīram jebkur tajā vadā izolāciju un pielodējam vēlvienu vadu klāt, ko aizvelkam līdz kloķīša zilajam vadam, visu smuki savieno, noizolē, bardačoku atpakaļ vietā un kruīzs gatavs, tikai vēl vajag izgriezt caurumu plastmasā, kas iet zem stūres, savādāk kruīza kloķim nav vietas, tur no otras puses ir atzīmētas līnijas pa kurām jāgriež, šim procesam varam izmantot sakarētu nazi. Un tas arī viss.
Nepieciešāmās lietas:
šāds te kruīza kloķītis:
un daži basic instrumenti.
Tātad, pirmie soļi: noņemt gumijas cepurīti nost no lielā apaļā štekera, kas ir blakus drošinātāju kastei, mums interesē, tas kurš vistuvāk salonam.
Uz kruīza kloķīša būs divi vadi, kloķa dzeltanais vads ir jāsavieno ar zaļo vadu no tā štekera, ko mēs tikko redzējām bildē, to var darīt dažādos veidos, es izvēlējos šadu viedu:
Sākumā vajag noņemt akumulātoru un kasti kurā stāv akumulators, viņu tur divas 13mm skrūves (m51 laikam stāv bagažniekā, takā šis solis atkrīt), tad atskrūvējam kabatu kur stāv dzinēja vadības bloks, izņemam vadības bloku ārā un noliekam maliņā, tad ņemam resno gumiju, kas ir apvilkta apkārt vadības bloka vadiem un stumjam prom, kamēr ieraudzīsi plikus vadus, atrodam tajā vadu mudžeklī to pašu zaļo vadiņu, paraustam, lai pārliecinātos, ka tas ir īstais, notīram izolāciju un pielodējam tur apmēram 3m garu vadu (tā lai pietiek no turienes līdz stūrei), kārtīgi visu noizolējam un tālāk ņemam skrūvgriezi un 10mm muciņu un noņemam bardaciņu, skrūvju atrašānās vietas parādītas bildē:
bilde zagta
kad viss noņemts, skatamies zem metāla grīdas uz kuras stāv akumulators vajadzētu ieraudzīt gumijas korķi ar dažiem vadiem, kas iet cauri. Ņemam vadu ko pievienojām pie zaļā vada un izvelkam viņu cauri kādam no caurumiem, iznāks viņš aiz bardačoka. Motortelpā smuki visu sakārtojam, saliekam atpakaļ vecajās vietās, jauno vadu smuki izvelkam, lai nekur nekarājas un veram kapotu ciet. Tālāk jauno vadu var izvilkt aiz pečkas līdz stūrei un tur smuki pievienot viņu pie kruīza kloķīša dzeltanā vada, tālāk jāizseko kur iet vadi no gāzes pedāļa, un jāatrod tur brūns vads, notīram jebkur tajā vadā izolāciju un pielodējam vēlvienu vadu klāt, ko aizvelkam līdz kloķīša zilajam vadam, visu smuki savieno, noizolē, bardačoku atpakaļ vietā un kruīzs gatavs, tikai vēl vajag izgriezt caurumu plastmasā, kas iet zem stūres, savādāk kruīza kloķim nav vietas, tur no otras puses ir atzīmētas līnijas pa kurām jāgriež, šim procesam varam izmantot sakarētu nazi. Un tas arī viss.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tu kruīzam dabūji dīzeļa kloķi vai benzīnnieka? Vnk man ir benzīnnieka, un vadu krāsas atšķirās.
Vajad dīzeļa kloķi, benzīnnieka neder
Jo? Neder tāpēc ka kloķa uzbūve atšķirās, vai neder tāpēc ka vadu krāsas atšķirās? Ja vadu krāsas atšķiras, tad tak tas ir pilnīgs sīkums, atrast pareizos vadus un viss. Ja paša kloķa uzbūve atšķirās, tad protams cita runa.
dīzeļa kloķī ir iekšā piecas pretestības. kkur biju pat pierakstījis nominālus, bet kur, hvz..
kuram ir Satana degvielas kruiza sledzis?
oo shitajs noderes =)
šodien itka ir brivs lajks , izdomaju paķimereties , tikaj vot gribetu precizak zinat kur meklet to bruno gazes pedaļa vadu
liku ka aprakstits šaja tema , tikaj zaļo vadu vilku bisku savadak , bez barda4oka ardišanas un vadibas bloka nemšanas ara un viss strada perfekti
P.S. zilo vadu var vienot pa taisno pie kuzava masas
P.S. zilo vadu var vienot pa taisno pie kuzava masas
Paldies par tutoriāli ,brīvdienās arī plānoju uzlikt, jāatrod tikai slēdzis.
Ja man no kloķīša iet zili-balts un melns vads , tad esmu dabūjis benzīnnieka slēdzi ?
Paldies par informāciju...viss izdevās!
Vēl neesmu saņēmis savu kloķi, bet vai ērtāk nebūtu vienoties klāt pie Cruise Control Module, kurš ir aiz cimdu nodalījuma?
quattro ist für sissies
Paldies, viss ir saprotams vajag zvanit Z-Streetam pirk to klokis
Kā var dabūt, lai ieslēdzot kruīzu panelī iedegtos attiecīgā lampiņa? Ja vispār tāda tur ir? Laikam ne velna nemāku googli
quattro ist für sissies
laikam nav gan...Kalnux rakstīja:Kā var dabūt, lai ieslēdzot kruīzu panelī iedegtos attiecīgā lampiņa? Ja vispār tāda tur ir? Laikam ne velna nemāku googli
Vīrieši ir dzimuši starp sievietes kājām un pavada atlikušo mūžu lai tiktu atpakaļ starp tām!
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Kapēc? Jo nav labākas vietas par mājām .
Citi laikam paņem no kāda e46 paneļa un ieliek...
quattro ist für sissies