kartera blives maiņa
kāds var palīdzēt kā tas jādara? m52 .Rītdien būs piejams pacēlajs.Jāņem nost balka vai nē ? Vai pietiks motoru pacelt?
visvienkāršāk ir iekārt motoru, atskrūvēt reiku no pusrāmja un krustiņa, tad pusrāmi noņemt pa visam, un tad tik pārskrūvēt karteri
Pārliecinies ka tā tiešām ir kartera blīve, nevis eļļas filtra korpuss, ķēdes vāks vai pr blīvslēgs, nēesmu vēl redzējis nevienu m50 saimes motoru ar sulojošu kartera blīvi, bieži no pirmā acu uzmetiena tā izskatās, bet izskats vienmēr bijis maldinošs.
Lai ņoņemtu karteri pietiek ar pusrāmja/reikas "iekāršanu" pr. statnēs, nav jāņem nost.
Lai ņoņemtu karteri pietiek ar pusrāmja/reikas "iekāršanu" pr. statnēs, nav jāņem nost.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Paldies par informācijuHoodieBro rakstīja:visvienkāršāk ir iekārt motoru, atskrūvēt reiku no pusrāmja un krustiņa, tad pusrāmi noņemt pa visam, un tad tik pārskrūvēt karteri
Pagājušoziem bij aizsalusi kartera ventilācija un eļļa atrada vieglāko ceļu. Iepriekšējos gadus mašina stāvēja siltā garažā un sapūnā bij izveidojies kondensāts.Tas tika novērsts! Tagad tikai eļļa tek gar kartera vāku. Ar auto pārvietojos visos gadalaikos.he9600 rakstīja:Pārliecinies ka tā tiešām ir kartera blīve, nevis eļļas filtra korpuss, ķēdes vāks vai pr blīvslēgs, nēesmu vēl redzējis nevienu m50 saimes motoru ar sulojošu kartera blīvi, bieži no pirmā acu uzmetiena tā izskatās, bet izskats vienmēr bijis maldinošs.
Lai ņoņemtu karteri pietiek ar pusrāmja/reikas "iekāršanu" pr. statnēs, nav jāņem nost.
Trīs gadus atpakaļ mašīna bij servisā. Karoče vecā blīve ar germetiksu un atpakaļ Ir redzams ka gumija ap blīvi jau dalās gabalos.
Vēl viens jautājums? Vai pēc visa šitā ir jāregulē savērsums? Šodien tā vairāk sanāca pabraukt un liekas ka velk uz labo pusiHoodieBro rakstīja:visvienkāršāk ir iekārt motoru, atskrūvēt reiku no pusrāmja un krustiņa, tad pusrāmi noņemt pa visam, un tad tik pārskrūvēt karteri