Uzlabojumi
Kā varētu pacelt e36 2.5TDS jaudu? Izņemot čipošanu.
Paldies jau iepriekšs.
Paldies jau iepriekšs.
Turbīnu lielāku
atgriez sukni lidz galam vala
Ap cik tā turbīne varētu maksāt?
Ņemot vērā topika pamatjautājumu un tavu jautājumu par turbīnas cenu, sniegšu tev nelielu apskaidrību par auto jaudas paaugstināšanu.
Turbīnas un citi augstas precizitātes izstrādājumi maksā adekvātu summu - es teiktu, ka kvalitatīvu, labu turbīnu tu zem 300eur noteikti neatradīsi. Lai uzliktu lielāku turbīnu tev visticamāk būs nepieciešamas specifiskas zināšanas, instrumenti, silta garāža (Ok, liriskas atkāpes pēc der arī auksta garāža, ja vien patīk saldēt knaģus. Man nepatīk.). Jaunai, lielākai turbīnai droši vien vajadzēs arī jaunu izplūdes kolektoru, kas maksās zināmas naudiņas - mazāk kā 100 EUR noteikti nē, bet šis būtu ļoti smieklīgi, jo domāju, ka reālās cenas būs vismaz 100 x 4. Ja izlemsi iet garo turbo ceļu, pieņemu, ka ātri vien sāks pēc kārtas lidot visi pārējie dzinēja komponenti - virzuļi, klaņi, kloķene, šāles, gredzei, utt. Arī tas tev maksās skaistu naudiņu, turklāt, ja vēlēsies tādus, kas nepalido tikpat ātri kā vecie komponenti, tev nāksies iztērēt vismaz četrciparu skaitli. Protams, lielākai turbīnei būs nepieciešams arī vairāk degvielas, lai veidotos pareizs degmaisījums. Standarta degvielas sūknis nez vai spēs to nodrošināt.
Paskatoties tavu pirmo postu, kur tu jautā par dzinēja klaboņu (nu kaut kur pirms gada), pieņemu, ka pats tu visu šo pereboru veikt nespēsi, tādēļ vajadzēs arī kādam samaksāt, lai tas tiek izdarīts. Ņemot vērā, ka esi 19 gadus vecs students, pieņemu, ka tavi naudas līdzekļi kvalitatīvam turbo projektam būs par īsu. Ja vien tu neesi kāda trekna jūrmalas papuča dēls, bet tad jautājums - kāpēc tu brauc ar e36?
Un tas viss iur pirms galvenā fakta, ka tds dzinējs principā priekš uzlabošanas ir sūds konkrēts.
Tāpēc iesaku vien pieturēties pie mana pirmā atbildes posta par lielu žileti un sēdekļa pārvalkiem ar liesmām
Turbīnas un citi augstas precizitātes izstrādājumi maksā adekvātu summu - es teiktu, ka kvalitatīvu, labu turbīnu tu zem 300eur noteikti neatradīsi. Lai uzliktu lielāku turbīnu tev visticamāk būs nepieciešamas specifiskas zināšanas, instrumenti, silta garāža (Ok, liriskas atkāpes pēc der arī auksta garāža, ja vien patīk saldēt knaģus. Man nepatīk.). Jaunai, lielākai turbīnai droši vien vajadzēs arī jaunu izplūdes kolektoru, kas maksās zināmas naudiņas - mazāk kā 100 EUR noteikti nē, bet šis būtu ļoti smieklīgi, jo domāju, ka reālās cenas būs vismaz 100 x 4. Ja izlemsi iet garo turbo ceļu, pieņemu, ka ātri vien sāks pēc kārtas lidot visi pārējie dzinēja komponenti - virzuļi, klaņi, kloķene, šāles, gredzei, utt. Arī tas tev maksās skaistu naudiņu, turklāt, ja vēlēsies tādus, kas nepalido tikpat ātri kā vecie komponenti, tev nāksies iztērēt vismaz četrciparu skaitli. Protams, lielākai turbīnei būs nepieciešams arī vairāk degvielas, lai veidotos pareizs degmaisījums. Standarta degvielas sūknis nez vai spēs to nodrošināt.
Paskatoties tavu pirmo postu, kur tu jautā par dzinēja klaboņu (nu kaut kur pirms gada), pieņemu, ka pats tu visu šo pereboru veikt nespēsi, tādēļ vajadzēs arī kādam samaksāt, lai tas tiek izdarīts. Ņemot vērā, ka esi 19 gadus vecs students, pieņemu, ka tavi naudas līdzekļi kvalitatīvam turbo projektam būs par īsu. Ja vien tu neesi kāda trekna jūrmalas papuča dēls, bet tad jautājums - kāpēc tu brauc ar e36?
Un tas viss iur pirms galvenā fakta, ka tds dzinējs principā priekš uzlabošanas ir sūds konkrēts.
Tāpēc iesaku vien pieturēties pie mana pirmā atbildes posta par lielu žileti un sēdekļa pārvalkiem ar liesmām
paldies vecīt par apskaidrību!
Kaads ir saveejam dzineejam licis papildus sprauslas jeb dual fuel rail system?
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
un ko tev dos 2 sprauslas?
tā pat kā mudaxi līek uz 2.5 sprauslas no 2.8 un vēl tur sazin ko.
degviela bet gaisa NEDEG
lai būtu vairāk jaudas vajag vairāk degmaisījumam efektīvāk un ātrāk sadegt, tātad vajag vai nu uzlabot efektivitāti vai nu dot vairāk gaisa, degviela jau sekundāri pēc gaisa daudzuma piedzenas.
tā pat kā mudaxi līek uz 2.5 sprauslas no 2.8 un vēl tur sazin ko.
degviela bet gaisa NEDEG
lai būtu vairāk jaudas vajag vairāk degmaisījumam efektīvāk un ātrāk sadegt, tātad vajag vai nu uzlabot efektivitāti vai nu dot vairāk gaisa, degviela jau sekundāri pēc gaisa daudzuma piedzenas.