M52B25 vs M50B25

Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

11 Dec 2014, 09:05

Ar ko atšķiras dzinēji M52B25 un M50B25!

Kāpēc M52 ir 170zs un M50 192zs ?

Kā no M52 iegūt šos 192zs? kas viņam līdztam ir jāuzlabo/jāpārbūvē?

M52B25 2,494 cc (2.494 L; 152.2 cu in) 6cyl DOHC 24V Gasoline 170 PS (125 kW; 168 hp) @5500 rpm 245 N·m
M50B25 2,494 cc (2.494 L; 152.2 cu in) 6cyl DOHC 24V Gasoline 192 PS (141 kW; 189 hp) @5900 rpm 245 N·m
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

11 Dec 2014, 09:09

Te ir topiks par līdzīgu tēmu, pa lielam m50b25 ieplūdes, kolektoru, izplūdi un būs tev tie hp, vieglāks dzinējs max grieze pie zemākiem rpm utt ar m52 ikdienai labāks,. ;)
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=6&t=2580
e36
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

11 Dec 2014, 09:52

Tad starpība ir ieplūdes un izplūdes kolektorā?
Pārējais ir identisks šiem motoriem?
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

11 Dec 2014, 10:07

dzinēji ir līdzīgi, bet vienādu detaļu ir maz. Liekākās atšķirības ir ieplūde/izplūde un vadība. Pats m52 ir par ~20kg vieglāks, tam ir vieglāka rotējošā masa, būs uz pedāli nedaudz atsaucīgāks. Bosch vadība ir primitīvāka, toties tā vieglāk padodas regulācijai.
Profila bilde
jenchs
Ziņojumi: 1314
Pievienojies: 16 Jūn 2011, 12:00
Braucu ar: e61 daily wagon
Atrašanās vieta: Jūrmala
Reputācija: 1
 

11 Dec 2014, 10:15

Kalnz rakstīja:Tad starpība ir ieplūdes un izplūdes kolektorā?
Pārējais ir identisks šiem motoriem?
Runājo par izplūdes kolektoru, domāta bija pati izplūde(m52b25 izplūde ir viena dieametra caurule, kas ir mazāka kā m50b25)), jo kolektori atšķiras tikai pēc tā vai tas ir alumīnijs vai čuguns, tāpat arī dzinēja bloks m52 ir alumīnija, m50 čuguna.
Pēdējais labojis jenchs - 11 Dec 2014, 10:16, kopā labots 1 reizi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

11 Dec 2014, 10:16

Vai tik lielākā atšķirība nebija M50 čuguna bloks un M52 alumīnīja :giggle:
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

11 Dec 2014, 11:47

M52 ir Bosch vadība?

Uzliekot ieplūdes kolektoru no M50B25 un nomainot izplūdi (sākot no izplūdes kolektora līdz galam) ir iespēja padarīt viņu vienā līmenī pēc jaudas/griezes kā M50B25 vai pat M52B28?
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

11 Dec 2014, 11:57

m50tub25 ir Bosch m3.3.1 vadība, m52 ir Siemens ms41.
Pēc uzlabojumiem būs drusku labāks par m50tub25, tīri uz svara rēķina, labu m52b28 nepārspēs, bet šo pašu procedūru var veikt arī m52b28.
Profila bilde
Tautudels
Ziņojumi: 1086
Pievienojies: 05 Jan 2012, 21:50
Atrašanās vieta: Ikšķile

11 Dec 2014, 12:20

Man tiesi ir m52b25 ar m50 kolektoru + chip no runas runam esot 198hp , ta vismas ruskuuu topika ir minets. Nams vasara tuvāk pats uz stenda uzdzīšu cik īsti ir zem haubes lopi. Personigi 2.8 esmu izpogajis skrejoties no 0 , bet ka jau latvija 70% motori žurkam vairs nav ta pati jauda kas no rupnicas nakusi ir.
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

11 Dec 2014, 12:35

IKKI rakstīja:Man tiesi ir m52b25 ar m50 kolektoru + chip no runas runam esot 198hp , ta vismas ruskuuu topika ir minets. Nams vasara tuvāk pats uz stenda uzdzīšu cik īsti ir zem haubes lopi. Personigi 2.8 esmu izpogajis skrejoties no 0 , bet ka jau latvija 70% motori žurkam vairs nav ta pati jauda kas no rupnicas nakusi ir.
Tikai ieplūdes kolektors un čips? Viss pārējais motorā OEM?
Profila bilde
Tautudels
Ziņojumi: 1086
Pievienojies: 05 Jan 2012, 21:50
Atrašanās vieta: Ikšķile

11 Dec 2014, 12:43

Kalnz rakstīja:
IKKI rakstīja:Man tiesi ir m52b25 ar m50 kolektoru + chip no runas runam esot 198hp , ta vismas ruskuuu topika ir minets. Nams vasara tuvāk pats uz stenda uzdzīšu cik īsti ir zem haubes lopi. Personigi 2.8 esmu izpogajis skrejoties no 0 , bet ka jau latvija 70% motori žurkam vairs nav ta pati jauda kas no rupnicas nakusi ir.
Tikai ieplūdes kolektors un čips? Viss pārējais motorā OEM?
Itjka jā , izplude cita tik , un jauns GMM nomainits ar. 98e tikai liets. Naks vasara tuvak , kad sals no ceļiem pazudis uz stendu pats aizdzisu.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Dec 2014, 14:04

ko tu muldi, tev standarta kolektors stāv, nevis m50
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Dec 2014, 14:06

Kalnz rakstīja:M52 ir Bosch vadība?

Uzliekot ieplūdes kolektoru no M50B25 un nomainot izplūdi (sākot no izplūdes kolektora līdz galam) ir iespēja padarīt viņu vienā līmenī pēc jaudas/griezes kā M50B25 vai pat M52B28?
tu jauda/ grieze, noliec uz strīpas stock 323 pret stock 325, paskaties rezultātu un apdomā dzīvi.
ar auto ir jābrauc nevis jābīda iedomu cipariņi internetā
Profila bilde
Tautudels
Ziņojumi: 1086
Pievienojies: 05 Jan 2012, 21:50
Atrašanās vieta: Ikšķile

11 Dec 2014, 14:09

seeingman rakstīja:ko tu muldi, tev standarta kolektors stāv, nevis m50

Kad ruskuu rokas auto bija ir bijis m50 kolektors , mana kluda. Pastoties pec servisa lapas , m50 mainits uz m52 atpakal.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

11 Dec 2014, 22:35

bļeģ es nevaru saprast šito

karoči visiem m50b25 ir ahujennijs tipa 192 zirgi viss zajebis jaa
bet m52b25 sukā, jo redzies tikai 170 max zirgi...

A vot nahujam m52b28 tad visi tā grib, viņam tak tikai 193 max zirgi
maksā arī dārgi, tad jau lol nau verc un jāliek m50b25... :rolleyes:
bļ*** *** ******* **** ***** kad cilvēki iemācīsies saprast tehniskos parametrus motoriem :dusma:
laikam jau es varu necerēt un kādam vēljoprojām būs žurkā tāds "2.3", kas tipa iet sūdīgi n shit....
Profila bilde
Rugelis
Ziņojumi: 116
Pievienojies: 13 Jūn 2014, 20:32
Braucu ar: E36 M54B30
Atrašanās vieta: Rīga/vecāķi

12 Dec 2014, 09:03

seeingman rakstīja:bļeģ es nevaru saprast šito

karoči visiem m50b25 ir ahujennijs tipa 192 zirgi viss zajebis jaa
bet m52b25 sukā, jo redzies tikai 170 max zirgi...

A vot nahujam m52b28 tad visi tā grib, viņam tak tikai 193 max zirgi
maksā arī dārgi, tad jau lol nau verc un jāliek m50b25... :rolleyes:
bļ*** *** ******* **** ***** kad cilvēki iemācīsies saprast tehniskos parametrus motoriem :dusma:
laikam jau es varu necerēt un kādam vēljoprojām būs žurkā tāds "2.3", kas tipa iet sūdīgi n shit....
++++ seeingman'am , visiem jau tas motora tilpums ir svarīgs un 2.8 grib jo redzies tur pa 0,3 lielāks motora tilpums un gjau ahujenna tagad iešot pašiem nemaz nezinot ka tur vien 1 zirgs tik nāk klāt, motora parametri ne visiem ir saprotami un grieze pie noteiktiem rpm daudziem nemaz neinteresē , galvenais lai uz pakaļas ir atbilstošie cipari un esi rajona virspusē
Kalnz
Ziņojumi: 730
Pievienojies: 12 Aug 2011, 12:42
Braucu ar: 328i Cabrio
Reputācija: 2
 

12 Dec 2014, 09:41

seeingman rakstīja:
Kalnz rakstīja:M52 ir Bosch vadība?

Uzliekot ieplūdes kolektoru no M50B25 un nomainot izplūdi (sākot no izplūdes kolektora līdz galam) ir iespēja padarīt viņu vienā līmenī pēc jaudas/griezes kā M50B25 vai pat M52B28?
tu jauda/ grieze, noliec uz strīpas stock 323 pret stock 325, paskaties rezultātu un apdomā dzīvi.
ar auto ir jābrauc nevis jābīda iedomu cipariņi internetā
Umņik, ka nemāki neko lietderīgu pateikt tad kāpēc tērē laiku burtiņiem internetā?

Uzdevu jautājumu, jo vēlos noskaidrot starpību u.tml un saprast kurš dzinējs būs piemērotākais manām vajadzībām! Kas tavu prāt ir gudrāk - ņemt visus dzinējus pēc kārtas un testēt vai tomēr savākt teoriju un jau ņemt uzreiz pareizo dzinēju?
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

12 Dec 2014, 09:57

Protams, ka dzinēja jauda ir rādītājs, bet neaizmirsties, ka ražotājs norāda maksimālo jaudu pie konkrētiem apgriezieniem: ( m50b25/189 hp @ 5900) vai ikdienā braucot izmantojat pilnu jaudu, pārslēdzoties tikai pie 5900rpm :lol:
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

12 Dec 2014, 10:29

es uzskatu ka m52b25 ir labaks un asaks kaa neka jaunakas tehnologjikas ari ir nedaudz
bet m50b25 ir labaks tadelj ka vinju var labak modificet un vinjs ir daudz izturigaks m52b25
un parasta ikdienas lietosana pa sabiedriskiem celjiem liela atskjiriba nebus jutama starp siem motoriem
un kaa vienmer bus vienam mate otram meita a tresam kleita tadelj uzskatu ka sada veida diskusijas nekam neder :doh:
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

12 Dec 2014, 13:21

Rugelis rakstīja:+++ seeingman'am , visiem jau tas motora tilpums ir svarīgs un 2.8 grib jo redzies tur pa 0,3 lielāks motora tilpums un gjau ahujenna tagad iešot pašiem nemaz nezinot ka tur vien 1 zirgs tik nāk klāt, motora parametri ne visiem ir saprotami un grieze pie noteiktiem rpm daudziem nemaz neinteresē , galvenais lai uz pakaļas ir atbilstošie cipari un esi rajona virspusē
no tevis rakstītā saprotu, ka m52b25 iet vienādi ar b28 un tur tikai viens zirgs klāt un pačots rajonā? :gigigi:
p.s.
šī diskusija ir invalīda :lol: