eļļas radiātors
Sveiki!
gadijās iznīcināt eļļas radiātoru, vēlējos uzzināt vai to visu var nahrinizēt, daudzi saka, ka īsti nav vajadzīgs. Būtu labi, ja kāds varētu izstāstīt vieglāko veidu kā to izdarīt.
gadijās iznīcināt eļļas radiātoru, vēlējos uzzināt vai to visu var nahrinizēt, daudzi saka, ka īsti nav vajadzīgs. Būtu labi, ja kāds varētu izstāstīt vieglāko veidu kā to izdarīt.
Par kādu auto runājam?
par savu turbo kūtiņu m51 d25
Nu daudziem viņš ir amputēts, un it ka nekas traks nav noticis, bet nu kas zin..EdgarsE rakstīja:par savu turbo kūtiņu m51 d25
Nevar vasarā gadīties, ka karsīs eļļa. jo drīzumā taisos aplasīt vel dažus nevajadzīgus krāmus no tā motora, pie reizes varētu smuki amputēt tās liekās trubas...
kā ir jau noglšīji to radiātoru un ja jā kā to darīji?
Jā, tikai neesmu uzlicis, jo tirgoju auto detaļās.
smuki nofleksē un sametini trubas kopā.
smuki nofleksē un sametini trubas kopā.
Kapec vienkarsi neatstaat to radiatoru? vins baigi trauce?EdgarsE rakstīja:Jā, tikai neesmu uzlicis, jo tirgoju auto detaļās.
smuki nofleksē un sametini trubas kopā.
tu nesaproti, oriģīnāls nekam neder, vajag taču kaut kā sašķūnēt...
Nu,ja uzreiz zhurka bus bomba! :Dseeingman rakstīja:tu nesaproti, oriģīnāls nekam neder, vajag taču kaut kā sašķūnēt...
Daritu kautko lietderigu,labaak!
nū priekša uzkārās uz smiltīm, norāva un sačakartēja viņu, tāpēc arī vienkārši gribēju noglušīt, jo laika jaunam pakaļ braukt nekur īsti nebija un vajadzēja auto.
Lieta tiek sintētika, mainīta ik 10 000Km tādāi problēmai nevajadzētu būt.
jebkuram motoram tā var gadīties, ja tu izdomā mainīt eļļu ik 20 000+km radiātors diži neko nemainītu
Lieta tiek sintētika, mainīta ik 10 000Km tādāi problēmai nevajadzētu būt.
jebkuram motoram tā var gadīties, ja tu izdomā mainīt eļļu ik 20 000+km radiātors diži neko nemainītu