1.6 pabraukaja bez gaisa filtra.
Sveiki nesen nopirku 316 bmw. sodien braucu un saku just ka necel auksa tada sajuta ta ka motoru bremzetu bet tad kad kadas 5sek patur pedali grida sak just kad aiziet atkal. izdomaju nonemt gaisa filtra kasti nost un ko es ieraudziju? to ka nemaz nau gaisa filtra ieksa un dievs vien zin cik ilgi ta filtra tur nau. jatajums tads ko darit talak? ir doma noraut nost iepludes sistemu un kartigi iztirit no visiem tiem sudiem ko sarijis ieksa. un cik liela skade ir nodarita motoram braukajot bez gaisa filtra?
Man tev bēdīgas ziņas - gaisa masa mērītājs ir mazakais ko tu sapis. bēdīgākais ir tas kad cilindrā ar gaisu var/iespējams ir nonācis gaiss, kuram klāt ari ir smilts graudiņi, kas pamatīgi izdeldē tev vai nu cilindru vai kompresijas gredzenus. Ja auto patiešām liekas švaks pamēri kompresiju cilindros un salīdzini ar tehniskajiem datiem.
pacs jau nedelu braukaju bez ta filtra bet hwz cik igli vel ieprieksejais saimnieks braukaja bez filtra
Arii vienreiz gadijaas aizmirst ielikt filtru atpakalj. Tas bija m40 motors. Nobraucu daudz un tad kad sapratu kljuudu ieliku jaunu filtru bet tas motors vairs negaaja pret kalnu ar piekto. Neilgi pectam pardevu. Domaaju ka tam motoram bija kapi.
Man itka motors iet loti labi. Tikai ir tas ka briziem uznak tada kaa bremzesana bet mazliet paturot pedali grida ta bremzesana beidzas un iet loti labi. Man tas motorits iet ar 4 turaidas kalna brivi
Nu netieku skaidriba ar to problemu. Kamer auksts tikmer iet ideali. Kaa pabrauc kadus divus kilometrus sakas tada kaa motora bremzesana bet pec 2.5 apgriezieniem motors atkal iet. Ka nomet gazi var teikt slapat nost. Taka nestradatu kads cilindrs.
man vot ari bija ta , ka slapst nost un kadi cilindri neiet . nogriezu zondi nost un vis bija kartiba. jo problema bija zondes vados. (bet ta problema paradijas kad bija slaps laiks.)
Kaa too zondi nogriezt? Vnk griezt nost un vadus aptit?
tur ir štekeris. pameģini vnk atvienotzurkae36 rakstīja:Kaa too zondi nogriezt? Vnk griezt nost un vadus aptit?
Nemokies - uzliec filtru - nonem klemmes no akmulatora un lai pastav 30 min. Ja nekas nemainas aizdzen uz diagnostiku varbut kads no deveejiem nestradaa ka naakas .... varbut vnk gaisa masas meritajs beigts! Neker krenki ja iet pes 2500k apgriezieniem tad tavam puteklusucejam viss ir kartiibaa ar motoru:) uzmet aci vai gaisa gofrai nav caurumu locijumu vietaas.....
Aizmirsu piebilst kad noslapeju auto izputejqs kautkqs tikšk liekas ka zonde
No sākuma pārbaudi visu sistēmu, pieslēdz pie kompja diagnostiku. Gaisa mērītājs un gofra ir pirmie sarakstā. Ja tur viss dzīvs (par mērītāju māc šaubas), var sākt skatīties tālāk. Kā jau minēts augstāk, ja dzinējā tikuši smilšu graudi, pastāv risks uz cilindriem un gredzeniem. Šo var mēģināt noteikt pēc kompresijas. Par zondi es domātu pēdējo, lai gan nav izslēgts. Katrā ziņā tiešu saistību zondei ar filtra neesamību es neredzu.
zonde nekad netikšķ,izpūtējs tikšķ no karstuma,pieļauju drīžāk ka katalizators ir ciet,paprasi lai kāds patur apgriezienus un aizej paskaties vai pa galu kas nāk arazurkae36 rakstīja:Aizmirsu piebilst kad noslapeju auto izputejqs kautkqs tikšk liekas ka zonde
Šis skan krietni loģiski, jo iespējams, ka aizkakātais katalizators uz maziem apgriezieniem nespēj izlaist cauri gāzes, bet līdz ko dabū apgriezienus spiediens ir gana liels, lai parautu cauti katiņam un auto aizietpipax rakstīja:zonde nekad netikšķ,izpūtējs tikšķ no karstuma,pieļauju drīžāk ka katalizators ir ciet,paprasi lai kāds patur apgriezienus un aizej paskaties vai pa galu kas nāk arazurkae36 rakstīja:Aizmirsu piebilst kad noslapeju auto izputejqs kautkqs tikšk liekas ka zonde
Tad aukstai mašīnai ir mazāk dūmi nekā siltai, ka auksts iet, bet pēc kāda laika vairs neiet? (droši vien pēc tam kad uzsilst un ieslēdzas zonde.) Manam 1.6 putekļusūcējam arī kad izpūtējs uzkarst un noslāpē, tad tikšķ, kamēr atdziest, kas par vainu tā arī neesmu sapratis un neesmu arī īpaši meklējis.barons rakstīja:Šis skan krietni loģiski, jo iespējams, ka aizkakātais katalizators uz maziem apgriezieniem nespēj izlaist cauri gāzes, bet līdz ko dabū apgriezienus spiediens ir gana liels, lai parautu cauti katiņam un auto aizietpipax rakstīja:zonde nekad netikšķ,izpūtējs tikšķ no karstuma,pieļauju drīžāk ka katalizators ir ciet,paprasi lai kāds patur apgriezienus un aizej paskaties vai pa galu kas nāk arazurkae36 rakstīja:Aizmirsu piebilst kad noslapeju auto izputejqs kautkqs tikšk liekas ka zonde
Es lieku uz zondes vainu, man arī tā bija ka auksts gāja, bet sākot silt sāka raustīties (braucot) tukšgaitā viss ok, nokniebu zondei vadus-nekas nemainījās, tad norāvu zondes štekeri, tas bija slapjš un pilns ar zemi, pēc tam viss oki čiki.
Tas ka tikšķ pilnigi poh, man nav katalizatora un ari pec sirsnigaākasgāzēšanas tikšķ.