Dzinēja Paduškas (atbalsti)
Šis ir viens no defektiem, kas dažiem no mums, līdz šim, ir bijis grūti nosakāmas. Pats runāju ar vairākiem lietotājiem, kuriem ir bijusi problēma ar motora paduškām, tad arī viņi apgalvoja, ka ilgi meklējuši šī trokšņa avotu. Kurš tīši, kurš netīši beigās atraduši beigto motora padušku. Arī es biju uz diviem servisiem, kuros šo problēmu neviens nekonstatēja, tikai noplātīja rokas!
Mana pieredze ar dzinēja paduškām:
Braucot ar atvērtu logu pa nelīdzenu ceļu, bruģi utml., dzirdama sistemātiska, metāliska skaņa no motora telpas. Manā adījumā bija beikta pasažiera puses motora paduška tāpēc, kad braucu pagrieienā pa kreisi troksnis nāca no motora telpas labās puses (pasažiera puses), braucot pa labi trokšņa nebija.
Detaļu izmaksas: motora paduška 38,- ls (ar atlaidi 19,70 ls) x1 gb.
Darba izmaksas: ar koleģiālo atlaidi 10 ls.
Mana pieredze ar dzinēja paduškām:
Braucot ar atvērtu logu pa nelīdzenu ceļu, bruģi utml., dzirdama sistemātiska, metāliska skaņa no motora telpas. Manā adījumā bija beikta pasažiera puses motora paduška tāpēc, kad braucu pagrieienā pa kreisi troksnis nāca no motora telpas labās puses (pasažiera puses), braucot pa labi trokšņa nebija.
Detaļu izmaksas: motora paduška 38,- ls (ar atlaidi 19,70 ls) x1 gb.
Darba izmaksas: ar koleģiālo atlaidi 10 ls.
Ar manu kupeju bija līdzīga problēma,bet tika izlausts gabals metala ap balkas skrūvju caurumu kur stiprinās paduška!
Tagadējais risinājums-ir uzlikta plata šaiba,bet nez cik tas pasākums ilgi turēs!Pagaidām ir
Chomam bija tieshi tada paša problēma,pieļauju ka tā ir kāda slimība!
Tagadējais risinājums-ir uzlikta plata šaiba,bet nez cik tas pasākums ilgi turēs!Pagaidām ir
Chomam bija tieshi tada paša problēma,pieļauju ka tā ir kāda slimība!
jap jap! sitas variants ir piedzivots, ka ari ir iziets cauri ari tam procesam, ka vienkarsi nevar atrtast kas un kur grab. un pavisam netisam beigas ir izpipets, kas, ku,r kapec!
tik mana gadijuma procesu apgrutinaja fakts, ka troksnis paradijas tikai pec tam kad motors kartigi uzsilis, respektivi gumija no motora siltuma palikusi mikstaka
tik mana gadijuma procesu apgrutinaja fakts, ka troksnis paradijas tikai pec tam kad motors kartigi uzsilis, respektivi gumija no motora siltuma palikusi mikstaka
...
Jap,man a tāda skaņa bija.Bet es iebraucu servisā Liepājā (pie pazīstamā)sakarā ar zondi,un pie reizes (kustinot motoru ar roku no viena sāna uz otru,kamēr viņš bija zem auto)pajautāju,kas tā par skaņu.viņš pielika roku pie vienas paduškas,un skanā uzreiz mainījās,un tad sapratām,ka pie vainas ir paduška.erda rakstīja:Šis ir viens no defektiem, kas dažiem no mums, līdz šim, ir bijis grūti nosakāmas. Pats runāju ar vairākiem lietotājiem, kuriem ir bijusi problēma ar motora paduškām, tad arī viņi apgalvoja, ka ilgi meklējuši šī trokšņa avotu. Kurš tīši, kurš netīši beigās atraduši beigto motora padušku. Arī es biju uz diviem servisiem, kuros šo problēmu neviens nekonstatēja, tikai noplātīja rokas!
Mana pieredze ar dzinēja paduškām:
Braucot ar atvērtu logu pa nelīdzenu ceļu, bruģi utml., dzirdama sistemātiska, metāliska skaņa no motora telpas. Manā adījumā bija beikta pasažiera puses motora paduška tāpēc, kad braucu pagrieienā pa kreisi troksnis nāca no motora telpas labās puses (pasažiera puses), braucot pa labi trokšņa nebija.
Detaļu izmaksas: motora paduška 38,- ls (ar atlaidi 19,70 ls) x1 gb.
Darba izmaksas: ar koleģiālo atlaidi 10 ls.
Jauna maksā padārgi,tāpēc manas izmaksas bija divas,no šrota, lietotas paduškas par 5.ls abas (ar norunu,ja tās arī klabēs,naudu dabūšu atpakaļ) un nomainīju pats,paliekot zem kartera dēli,un ar dankratu paceļot (nedaudz) motoru Ja nedaudz kautko saproti,tad dari pats
manam arī paduškas nobeidzās. Man viens ilvēks kurš pats taisa mašīnas autosportam utt, ieteica paņemt nopirkt žiguļu veikalā paduškas no ņivas, kas esot cietākas un izturīgākas nekā orginālās, un jaunas maksā aptuveni 7 lati. Tad nu ir jautāums: kādas problēmas varētu būt pie citu marku padušku uzstādīšanas?
Nivas spilveni loti labi der iekš e30 ar m20 dzinēju.
E36 ar m50 diezvai tik viegli būs - problēma - skrūvju ekscentrs un spilvena augstums.
Ja nu tomēr vēlēsies iemānīt tos ņivas spilvenus, tad uzreiz prasi, lai notirgo vajadzīgos uzgriežņus, ja pareizi atceros, tad bija colliskā vītne, piemeklēt uzgriezni būs grūti.
E36 ar m50 diezvai tik viegli būs - problēma - skrūvju ekscentrs un spilvena augstums.
Ja nu tomēr vēlēsies iemānīt tos ņivas spilvenus, tad uzreiz prasi, lai notirgo vajadzīgos uzgriežņus, ja pareizi atceros, tad bija colliskā vītne, piemeklēt uzgriezni būs grūti.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ok, paldies par info. Kā tur īsti ir. Tiešām ņivām tās paduškas ir izturīgākas?
Ir izturīgākas, bet galvenais iemesls kāpēc tiek liktas - daudz cietākas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Skaidrs, paldies par info
1.8is arī der paduškas no Ņivas?
Es tikko gribejubrakstiit, par nivas bukseem! Zinaama un dariita lieta! Ja vajag pa cieto, tad shi bukse nekad neizjuks!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Bet ka ar vibraciju? Salona nav dikti jutama? Man uzliekot e34 bukses, jau ta jutas.
Tas vairāk sporta automašīnām - autošoseja, drifts!
Pa ielu - luudzu - standarta bukses!
Pa ielu - luudzu - standarta bukses!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
savējam 2.0 motoram uzliku vienu ņivas padušku beigtās vietā.Nedaudz nācās pačakarētie, un uzlikt papildus šaibas, jo augstums bija mazāks nekā orģinālajām, un papūlēties nācās tapēc ka ņivas paduškām tās vītnes kurām skrūvēt virsū uzgriežņus (aizmirsu kā pareizi nosaukt) abos galos atrodas tieši pa vidu, bet 2.0 motora orģinālajām vienā galā viņas ir ar nobīdi.
+15zs
Maini arī otru!
Maini arī otru!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
pagaidām ir tā ka tas ko nomainīju nav tā redzams no virspuses ka nav orģinālais, tapēc otrā pusē par ik vesels atstāju veco
Varu piedāvāt visa veida dzinēja un kārbas spilvenus. No POLIURETĀNA. Gan jaunus gan atrestarēt jūsu vecos.
Ar jebkādu cietību, jebkurā krāsā. PM
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=15&t=701
Ar jebkādu cietību, jebkurā krāsā. PM
http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=15&t=701
Virsbūves un piekares restaurācija/remonts. Poliuretāna izstrādājumi.