Paātrinājuma problēmas
Sveiki, biedri!
Nu, jau ļoti labu laiki mani nomoca viena problēma, ar kuru nekādi netieku galā..
Respektīvi - braucot pa štrāsi, regulāri nokustas benzīna patēriņa (ekonometra) bultiņa (skat. video). Tas būtu sīkums, bet problēma tāda, ka, uzņemot ātrumu, arī jūtas, ka tā kā pa trepi uzņem ātrumu, t.i., ar pārrāvumiem (intervāla ziņā tieši tāpat, kā tā bultiņa nokustas).
Kā arī, slēdzoties klāt pie kompja (BOSCH), visu laiku rāda, ka aizdedze ir pa vēlu. Ne ļoti daudz, bet ir.
Tika regulētas sadalenes, t.i., noliktas pa metkām, lai pārliecinātos, ka tiešām tur viss ok. Tas minimālu labumu deva, bet tāpat nekā. Nomainīju kloķenes devēju, jo šāds efekts/defekts bija arī, kad mira nost mans pirmais kloķenes devējs.
Ir mainīti čipi, paši ECU, viss pa vecam. Kaut gan, kad pirmo reizi nomainīju čipu (kaut kāds čipotais), tad problēma bija pazudusi, bet tagad ar to čipu tas pats.. Un ir tā, ka ik pa laikam uz brīdi pazūd tā parādība.
Ļooti ceru uz gudru cilvēku viedokli
VIDEO:
Nu, jau ļoti labu laiki mani nomoca viena problēma, ar kuru nekādi netieku galā..
Respektīvi - braucot pa štrāsi, regulāri nokustas benzīna patēriņa (ekonometra) bultiņa (skat. video). Tas būtu sīkums, bet problēma tāda, ka, uzņemot ātrumu, arī jūtas, ka tā kā pa trepi uzņem ātrumu, t.i., ar pārrāvumiem (intervāla ziņā tieši tāpat, kā tā bultiņa nokustas).
Kā arī, slēdzoties klāt pie kompja (BOSCH), visu laiku rāda, ka aizdedze ir pa vēlu. Ne ļoti daudz, bet ir.
Tika regulētas sadalenes, t.i., noliktas pa metkām, lai pārliecinātos, ka tiešām tur viss ok. Tas minimālu labumu deva, bet tāpat nekā. Nomainīju kloķenes devēju, jo šāds efekts/defekts bija arī, kad mira nost mans pirmais kloķenes devējs.
Ir mainīti čipi, paši ECU, viss pa vecam. Kaut gan, kad pirmo reizi nomainīju čipu (kaut kāds čipotais), tad problēma bija pazudusi, bet tagad ar to čipu tas pats.. Un ir tā, ka ik pa laikam uz brīdi pazūd tā parādība.
Ļooti ceru uz gudru cilvēku viedokli
VIDEO:
kaads gadiijumaa agraak nestaastiija, ka shis da4iks atspoguļo suukņa darbību? kautkaadu slodzi pie noteikta aatruma -- hz..
tad kad man leeja ciet ( tanii briidi kad negaaja) raadiija 2 litri vairaak. un tad peeksni nokritaas atpakalj un gaaja norm. tik toreiz zonde 4akareeja smadzenes un lika gruust degvielu..
tik intensiivi gan man nebija, bet vajag padomaat no kurienes tas da4iks njem info un kaadus datus atspoguljo.
tad kad man leeja ciet ( tanii briidi kad negaaja) raadiija 2 litri vairaak. un tad peeksni nokritaas atpakalj un gaaja norm. tik toreiz zonde 4akareeja smadzenes un lika gruust degvielu..
tik intensiivi gan man nebija, bet vajag padomaat no kurienes tas da4iks njem info un kaadus datus atspoguljo.
Man tas ir gan uz gāzes, gan uz benzīna :)
man bija kas lidzigs, un paatrinajums bija izteikti kaa pa trepem. problema tika atrisinata, aizvedot auto pie bmw mehanika.
vins esot zondi nomainijis, ka ari pareizajas vietas salicis pareizos relejus, kas esot bijusi dala no tas problemas. neticami bet auto tika izarstets pec vina izdaribam!
vins esot zondi nomainijis, ka ari pareizajas vietas salicis pareizos relejus, kas esot bijusi dala no tas problemas. neticami bet auto tika izarstets pec vina izdaribam!
...
Kā to sarpast - pareizos relejus? Un kurās vietās?
ja nemaldos daciks,ta pat kā citiem autiņiem ekanomaizers ņem no kolektora vakūma
ka tev ar riepam ir nav gūltni beigti,suporti neķile? man bija ruastīšanās kad gūltnis bija beigts,braucot vienmērigi un paātrinoties autiņs raustijās-braucot vienmeriga ātrumā bija ta pat,ka raustās
ka tev ar riepam ir nav gūltni beigti,suporti neķile? man bija ruastīšanās kad gūltnis bija beigts,braucot vienmērigi un paātrinoties autiņs raustijās-braucot vienmeriga ātrumā bija ta pat,ka raustās
tada zinjaa ka man katrs kurs bija grabstijies gar relejiem, bija vinus mainijis vietam lidz kamer tur bija galigaka putra, un pareizie releji nebija pareizajas vietas, karoc ta es no vinja sapratu. bet nekad ta ari neiedzilinajos kura vieta kam jabut, vienkarsi pec vinja darbosanas nofoceju tur ka visam jaiskatasdogMa rakstīja:Kā to sarpast - pareizos relejus? Un kurās vietās?
...
Nop, ritošajā viss kārtībā.Kobreti rakstīja:ja nemaldos daciks,ta pat kā citiem autiņiem ekanomaizers ņem no kolektora vakūma
ka tev ar riepam ir nav gūltni beigti,suporti neķile? man bija ruastīšanās kad gūltnis bija beigts,braucot vienmērigi un paātrinoties autiņs raustijās-braucot vienmeriga ātrumā bija ta pat,ka raustās
Šādas problēmas sākās, ka sāka mirt (es tā pieņemu) kloķenes devējs. Tad nomira pavisam. Nomainīju un kādu brīdi nebija, tad atkal parādījās. Testa nolūkos ir mainīts arī kloķenes devējs - nekas nemainās..
Pie relejiem neviens nav bakstījies, jo 2 gadus braucu bez šādas parādības..Armando rakstīja:tada zinjaa ka man katrs kurs bija grabstijies gar relejiem, bija vinus mainijis vietam lidz kamer tur bija galigaka putra, un pareizie releji nebija pareizajas vietas, karoc ta es no vinja sapratu. bet nekad ta ari neiedzilinajos kura vieta kam jabut, vienkarsi pec vinja darbosanas nofoceju tur ka visam jaiskatas
tur tak tikai trīs releji un stipri šaubos,ka sajaucot vietam vispār kaut kas notiksArmando rakstīja:tada zinjaa ka man katrs kurs bija grabstijies gar relejiem, bija vinus mainijis vietam lidz kamer tur bija galigaka putra, un pareizie releji nebija pareizajas vietas, karoc ta es no vinja sapratu. bet nekad ta ari neiedzilinajos kura vieta kam jabut, vienkarsi pec vinja darbosanas nofoceju tur ka visam jaiskatasdogMa rakstīja:Kā to sarpast - pareizos relejus? Un kurās vietās?
degvielas sūknis,zondei apsilde,DME relejs
Nop, ritošajā viss kārtībā.dogMa rakstīja:Kobreti rakstīja:ja nemaldos daciks,ta pat kā citiem autiņiem ekanomaizers ņem no kolektora vakūma
ka tev ar riepam ir nav gūltni beigti,suporti neķile? man bija ruastīšanās kad gūltnis bija beigts,braucot vienmērigi un paātrinoties autiņs raustijās-braucot vienmeriga ātrumā bija ta pat,ka raustās
Šādas problēmas sākās, ka sāka mirt (es tā pieņemu) kloķenes devējs. Tad nomira pavisam. Nomainīju un kādu brīdi nebija, tad atkal parādījās. Testa nolūkos ir mainīts arī kloķenes devējs - nekas nemainās..
Varbūt vaina tad pašos vados,vai sadalenes devējam
Tad diagnostikai būtu jārāda par sadalenes devēju :)
ari fakts! kas ar attālumu starp deveju un zobratu?
tev visu laiku tā raustas?
tev visu laiku tā raustas?
Praktiski jā, bet tikai siltam dzinējam. Kamēr auksts, tāds efekts/defekts nav. Ļooti reti uznāk, kad pazūd, bet praktiski vienmēr ar tādu jābrauc :\
jaa normali padomajot itkla teu taisniba, bet redz ka tomer ta nebija, jo es ar agrak tiresi tapat domajuKobreti rakstīja:tur tak tikai trīs releji un stipri šaubos,ka sajaucot vietam vispār kaut kas notiksArmando rakstīja:tada zinjaa ka man katrs kurs bija grabstijies gar relejiem, bija vinus mainijis vietam lidz kamer tur bija galigaka putra, un pareizie releji nebija pareizajas vietas, karoc ta es no vinja sapratu. bet nekad ta ari neiedzilinajos kura vieta kam jabut, vienkarsi pec vinja darbosanas nofoceju tur ka visam jaiskatasdogMa rakstīja:Kā to sarpast - pareizos relejus? Un kurās vietās?
degvielas sūknis,zondei apsilde,DME relejs
nu tejau konkretui izklausas pec zondes problemam!dogMa rakstīja:Praktiski jā, bet tikai siltam dzinējam. Kamēr auksts, tāds efekts/defekts nav. Ļooti reti uznāk, kad pazūd, bet praktiski vienmēr ar tādu jābrauc :\
zinu ka esi jau nesen mainijis!
bet ka jau treicu man bija lidzigs variants un zonde bija ka viens no vainigajiem
...
a kas tad man ir, ka aukstam motoram - tikko pielaistam gribas ik pa laikam noslapt bet tad atkal pashi no seis uzkapj atpakalj apgriezieni, bet ja uzgaze un atlaizh pedali tad apgriezieni nokrit lenam lidz noslapst.
ka motors padarbojies kadu pus minuti ta problemu nav
ka motors padarbojies kadu pus minuti ta problemu nav
nez, kaukur piesuc gaisu, gaisa masas meritajs, mok ella/tosols cilindros tiek un kamer izdeg vins mokas (tas tik gadijuma ja ta ir tikai noritiem, vai pec ilgakas stavesanas, nevis pilnigi katreizi) vel jau reali var but ari citas vainas. tik pat labi tas varetu but ari galvanais ecu, bet visticamakais jau ka nee! tev ir jasak merit sensori un parejas lietas kas ar to saistitas, ja pats gribi izpipet
...
man šāda pati problēma bija, kad bija beigti cilindru blīvslēgi un sveces bija eļļāseeingman rakstīja:a kas tad man ir, ka aukstam motoram - tikko pielaistam gribas ik pa laikam noslapt bet tad atkal pashi no seis uzkapj atpakalj apgriezieni, bet ja uzgaze un atlaizh pedali tad apgriezieni nokrit lenam lidz noslapst.
ka motors padarbojies kadu pus minuti ta problemu nav
sveces eļļā man nav.
problēma ir tikai no rītiem un pēc ilgākas stāvēšanas.
Jau labu laiku ir zināms, ka vienai lambdai ir izmiris sildelements, bet šitie pigori sākās tikai nesen.
Moš arī gofra jāmaina, jo palokot var redzēt, ka ir plaisas ārējā gumijā, bet neviena plaisa nav tā ka galīgi saplīsusi, bet varbūt tāpat kkur sūc garām.
Kur, kāda gorfra būtu ok?
problēma ir tikai no rītiem un pēc ilgākas stāvēšanas.
Jau labu laiku ir zināms, ka vienai lambdai ir izmiris sildelements, bet šitie pigori sākās tikai nesen.
Moš arī gofra jāmaina, jo palokot var redzēt, ka ir plaisas ārējā gumijā, bet neviena plaisa nav tā ka galīgi saplīsusi, bet varbūt tāpat kkur sūc garām.
Kur, kāda gorfra būtu ok?
es savam eparts.lv paņēmu gofru