Apgriezieni
Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Liekas ka gaisu kkur piesūc, gofra vesela?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Gofra jā, vesela.Jānis.P rakstīja:Liekas ka gaisu kkur piesūc, gofra vesela?
Cerams ka tikkai gaisu kkur sūc kur nevajag.
tas ka filtra kastītei bišķ sprauga, nekas?
Kad dzinejs darbojas un noskruve nost to gmm stepseli, dzinejam janoslapst ja gmm ir ok.
ne vienmēr!VitjaKse rakstīja:Kad dzinejs darbojas un noskruve nost to gmm stepseli, dzinejam janoslapst ja gmm ir ok.
Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Man gandrīz noslāpstmaartyd rakstīja:Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Pēc video spriežot, nē. Tipiski beigtam gmm. Man ar M40 bija tieši šāda situācija.Ernestsful rakstīja:Man gandrīz noslāpstmaartyd rakstīja:Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājismaartyd rakstīja:Pēc video spriežot, nē. Tipiski beigtam gmm. Man ar M40 bija tieši šāda situācija.Ernestsful rakstīja:Man gandrīz noslāpstmaartyd rakstīja:Manuprāt, būs vien jāmaina tev mērītājs.
Ja noņem veselu gmm, tad mašīna vai nu noslāpst vai nu gandrīz noslāpst (atkarībā no motora).
Nu tad iesaku tomēr gofru pārbaudīt, kas ir PĒC mērītāja. Jebkura plaisa var traumēt to visu padarīšanu. Jo mazu plaisu redz tikai pavisam noņemot viņu nost.Ernestsful rakstīja: Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
tas jau iz izdarīts, likās 0 problem ar gofru, bet labi - rī mēģināšu skatīties vēlreizmaartyd rakstīja:Nu tad iesaku tomēr gofru pārbaudīt, kas ir PĒC mērītāja. Jebkura plaisa var traumēt to visu padarīšanu. Jo mazu plaisu redz tikai pavisam noņemot viņu nost.Ernestsful rakstīja: Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Bet tāpat iesaku pārbaudīt gmm. Pēc video spriežot, tam jābūt beigtam.Ernestsful rakstīja:tas jau iz izdarīts, likās 0 problem ar gofru, bet labi - rī mēģināšu skatīties vēlreizmaartyd rakstīja:Nu tad iesaku tomēr gofru pārbaudīt, kas ir PĒC mērītāja. Jebkura plaisa var traumēt to visu padarīšanu. Jo mazu plaisu redz tikai pavisam noņemot viņu nost.Ernestsful rakstīja: Nopirku no viena forumieša gmm, un uz viņa donora esot strādājis
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
1. kad tu no stradajosa motora atvieno gmm tad tu automatiski ieraksti kluudu. Nonem plusa klemmi un pieliec pie minusa ja vari aizsniegt.... vai vnk atvieno plusu un 15 min lai pastav atvienots tadaa veida tu nodzesisi kludu - un pirms vieno atpakal plusu sakuma pievieno savu jauno gmm.ivoka1981 rakstīja:Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Noperc starta gazi (eteri) balonina - un papuut uz iepludes kolektora trubinaam utt ja kautkur suuks gaisu tad uzreiz dzirdesi ka palielinas apgriezieni!KM-Motors rakstīja:1. kad tu no stradajosa motora atvieno gmm tad tu automatiski ieraksti kluudu. Nonem plusa klemmi un pieliec pie minusa ja vari aizsniegt.... vai vnk atvieno plusu un 15 min lai pastav atvienots tadaa veida tu nodzesisi kludu - un pirms vieno atpakal plusu sakuma pievieno savu jauno gmm.ivoka1981 rakstīja:Atvienu tuksgaitas regulatoru un skaties uz cik palieksi RPM. Laukam uz 1300 ir japaliek.
Ernestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
LamdaErnestsful rakstīja:Staigā apgriezieni, neatkarīgi silts vai auksts motors.
~no 900 - 1,5k RPM
Šodien samainīju, gaisa masas mērītāju (lietotu), bet bet izmaiņām, uz iepriekšējo auto, tas mērītājs itkā darbojās.
Neticu ka abi mērītāji beigti.
Kad noskrūve no mērītāja nost štepseli, tad ir normāli apgriezieni...
Zonde vainīga?
Ko iesakat, mājas apstākļos?
https://youtu.be/K6jjrrK-0aA
Nomērīt viewtopic.php?f=21&t=441
Atļaušos turpināt tēmu.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?.
RONČIKS rakstīja:Atļaušos turpināt tēmu.
Motorīts: M50B20
Eļļa līmenī, dzesēšana arī
Problēma tāda ka, nevienmēr, bet tukšgaitā mēdz lēkāt apgriezieni ap 1k.
Braucot mēdz aizrīties, pazūd jauda, galigi negrib celt apgriezienus. Drusku paburbuļo kačajot pedali ap 2k-3k apgriezieniem, un tad aiziet. Neatkarīgi no tā vai ir zem slodzes (ielikts pārnesumā) vai nav.
Mašīnīte vakar tikai iegādāta, teica ka mēdz zonde gļukot, bet vai var būt vēl kāds cits variants?
Aiz gaisa masas mērītāja truba izskatījās bez plaisām, interesē tas, kas varētu būt pie vainas, kapēc problēma nav vienmēr? Kas pie vainas, ka īslaicīgs defekts?.
Gan jau lambda, pamēģini atvienot, paskaties vai izmainās. varbūt kaut kur vakuums nav.
Būs jāizpīpē kas tur ar to lambdu. Paldies!jondzjuks rakstīja: Gan jau lambda, pamēģini atvienot, paskaties vai izmainās. varbūt kaut kur vakuums nav.
Man arī apgriezieni peldēja. Zonde bija vainīga.