e36;e39 m52b25 siemens ms41.0 vadibas chips

Lūdzam pēc palīdzības vai iesakam labākos servisus/džekus, kas var palīdzēt ar tehniku!
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada:
Attēls
un galleto obd2 uz usb:
Attēls
tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
varu piedāvāt KVALITATĪVI, ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi šajā jomā, sačipot jebkuru BMW atmosfērisko motoru
50e
aka Turbochip.lv
vietējie zinās ka tas strādā ;)

p.s Bosch vadī iespējams arī individuāli noregulēt ;)
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
rn94 rakstīja:piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada:
Attēls
un galleto obd2 uz usb:
Attēls
tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
7200rmp limiters? Tu nopietni tici, ka 20gadus veci hidrokompensātori to izturēs??
7000rpm ir max, reāli parasti neiesaku vairāk par 6800rpm ;)
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
-AF- rakstīja:
rn94 rakstīja:piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada:
Attēls
un galleto obd2 uz usb:
Attēls
tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
7200rmp limiters? Tu nopietni tici, ka 20gadus veci hidrokompensātori to izturēs??
7000rpm ir max, reāli parasti neiesaku vairāk par 6800rpm ;)
pats jau 1,5 gadu braukaju un esmu ravis neskaitāmas reizes tā kā vis ir savās vietās ;)
kā tev šķiet ja stock ir 6500 tad 7200 ir jau kosmos ? :D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
es tālāk neturpināšu ;)
nečakarēšu bizīti ;)
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
-AF- rakstīja:es tālāk neturpināšu ;)
nečakarēšu bizīti ;)
Kritizēt var jebko, kāds tam bija mērķis, nesaprotu!
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
125 kW (168 hp) + 30hp = 198 = vairāk kā 2.8 :lol:
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 
ValtersZ rakstīja:125 kW (168 hp) + 30hp = 198 = vairāk kā 2.8 :lol:
Tur bija rakstīts +/-. Tik pat labi varēja būt arī 168-30= 138 :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
rn94 rakstīja:
-AF- rakstīja:
rn94 rakstīja:piedavaju chipu priekš m52b25 ar siemens ms41.0 vadibu
7200rpm rev limits
+/- 30hp gain
paasam sacipots sads dzinejs.
maksā 40eiro
ja ir pasam pieejama pareja šada:
Attēls
un galleto obd2 uz usb:
Attēls
tad varu atsutit failu un pats vari parrakstīt sačipotu softu ar manu palidzibu vai bez.
tad cena 25eiro
PM
7200rmp limiters? Tu nopietni tici, ka 20gadus veci hidrokompensātori to izturēs??
7000rpm ir max, reāli parasti neiesaku vairāk par 6800rpm ;)
pats jau 1,5 gadu braukaju un esmu ravis neskaitāmas reizes tā kā vis ir savās vietās ;)
kā tev šķiet ja stock ir 6500 tad 7200 ir jau kosmos ? :D
Ne jau kompensatori, atsperes ir par vaju tadai operacijai. M52 valve float sakas pie 7000rpm, tas ka tev varsti vel nav nolociti nenozime, ka ir labi vinu ta griezt.
Profila bilde
Artūrs.K.
Ziņojumi: 44
Pievienojies: 04 Mar 2015, 21:37
Braucu ar: E36 M52 B28
Atrašanās vieta: Rīga
Man ir m52b28, samaksaju 130 parzimeja karti, tagad gals 7200rpm, dzinejs palika dzivaks par dzivu. Nav jau obligati jagriež lidz galam, jo jaudas jau ir pietiekoši.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos. :gigigi:
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
Pa īstam tā ari ir, uz strīpas stajoties izgriežu pogas ;)
ValtersZ rakstīja:125 kW (168 hp) + 30hp = 198 = vairāk kā 2.8 :lol:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
Kad būs rezultāts uz dyno pirms pēc tad ticēšu. Pagaidām kārtējie slapjie sapnīši.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
Gribi teikt , ka vadībā aizdedzi iegriez agrāku un ,kad motors rūc, tas pats ieregule atpakaļ tā kā vajag?! :super:
funkyasshit rakstīja:Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos. :gigigi:
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
Slapjie, slapjie, netaisos te nevienu pierunāt ;)
Te jau nau jēga stāstīt, tapat visi gudri :super:
ValtersZ rakstīja:Kad būs rezultāts uz dyno pirms pēc tad ticēšu. Pagaidām kārtējie slapjie sapnīši.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
funkyasshit rakstīja:Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos. :gigigi:
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
šiem motoriem nāk detonācijas sensori, ja tāda notiks tie dos signālsu un viss prieks tiks apturēts ;)
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 
rn94 rakstīja:Gribi teikt , ka vadībā aizdedzi iegriez agrāku un ,kad motors rūc, tas pats ieregule atpakaļ tā kā vajag?! :super:
funkyasshit rakstīja:Man patīk kā cilvēki čipo MS41. Reāli ieliek ahujenno čipu, bet vadība tāpat adaptējas vajadzīgajos virzienos. :gigigi:
Nekad mūžā vispār nepirktu čipu, kurš netiek regulēts ar austiņām galvā, lai vismaz dzirdētu, nevis vismaz, bet vispār bez tā nevar iztikt, lai saprastu, kādas detonācījas robežas motors ņem pretī.
Jā. Tieši tā. Viņš jau stock griež cik agru var. Nezinu, cik agrāku var salikt. Ja nu vienīgi nahrenizē detonācījas devējus un taisi savu karti. Neesmu baigi tajā čipošanā iedziļinājies, tikai tik, lai saprastu, ka tas nav vajadzīgs. Un, ja gribi reālus rezultātus, tad imho normāla cena ir 150E+ un darbs uz visu dienu.
-AF- rakstīja: šiem motoriem nāk detonācijas sensori, ja tāda notiks tie dos signālsu un viss prieks tiks apturēts ;)
Tad ko tieši tur var sačipot, ja motors visu aptur? Detonē - nogriež. Pa treknu - nogriež. Pa liesu - pieliek klāt.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
kapēc tu domā ka tur kaut kam jādetonē?
Tur palielam lielākais ieguvums rodas no tā, ka tu attiecīgi noregulē aizdedzes momentu attiecīgi izvēlētas degvielas oktānam, tā teikt precīzāka sadegšana būs, jo no rūpnīcas auto nāk ar iespēju braukt ar 89 līdz pat 98e degvielai, un aizdedze attiecīgi noregulēta universāli, bet kā mes visi zinam, tad tas universālisms reti kad ir tas labākais.
Un tupa rpm griešanas tālāk bet attiecīgiem koriģējumiem aizdedzē un degvielas kartē (cik nu katrs ecu ļauj) ir pirdiens jūrā.

un ms41/42/43 nav vērts regulēt ;) kā jau teci pats, viņš pats visu centīsies salikt pa plauktiņiem.
Tāpēc piemēram mēs tādus piedāvājam tikai nočipot un tikai stock, jo ja ir kaut kas darīts klāt, tad ecu pietiekami advansēts lai +- normāli visu pieregulēt pats.
Profila bilde
rn94
Ziņojumi: 128
Pievienojies: 29 Jūl 2015, 12:39
Braucu ar: e36 sedanu
Pilnīgi piekrītu, nau tas ideālākais, bet kapec tad pec tavam domām tas maksā 25eiro ? :)
+ jaudas guvums nau arī tas mazākais
-AF- rakstīja:kapēc tu domā ka tur kaut kam jādetonē?
Tur palielam lielākais ieguvums rodas no tā, ka tu attiecīgi noregulē aizdedzes momentu attiecīgi izvēlētas degvielas oktānam, tā teikt precīzāka sadegšana būs, jo no rūpnīcas auto nāk ar iespēju braukt ar 89 līdz pat 98e degvielai, un aizdedze attiecīgi noregulēta universāli, bet kā mes visi zinam, tad tas universālisms reti kad ir tas labākais.
Un tupa rpm griešanas tālāk bet attiecīgiem koriģējumiem aizdedzē un degvielas kartē (cik nu katrs ecu ļauj) ir pirdiens jūrā.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
da gribat leilus RPM?
Varat atbraukt pie mums, mēs vnk noņemsim atduri, vai uzliksim teiksim uz 9000rpm un neko par to nepaņemsim :D :lol:

p.s sapist motoru vienmēr var ar prieku un stilu