Aizsardzība pret garnadžiem
Tātad šeit poustojam idejas un DIY aizsardzības metodes un to kā turēt savu e36 īsā pavadā.
Kā jau mums visiem ir zināms, centrāla atslēga un signalizācija nestrādā tik labi kā gribētos un gana redzēti varianti ar aizdzītām sasistām, nodedzinātām behām. Tā kā šajā lapā mes nesam tikai 10 cilvēki varam droši padalīties ar idejām un bildēm, domāju vairums to novērtēs un atsauksmes bus gana.
Kā jau mums visiem ir zināms, centrāla atslēga un signalizācija nestrādā tik labi kā gribētos un gana redzēti varianti ar aizdzītām sasistām, nodedzinātām behām. Tā kā šajā lapā mes nesam tikai 10 cilvēki varam droši padalīties ar idejām un bildēm, domāju vairums to novērtēs un atsauksmes bus gana.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ideja ir tiešām ideāla, bet ne visiem būs pa kabatai + gaumes lietaikey07 rakstīja:Quick release steering wheel var palīdzēt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
viewtopic.php?f=8&t=4250
Iespaidīgi, liels tev paldies par infoJānisK-[JK] rakstīja:viewtopic.php?f=8&t=4250
Sev gribu uztaisīt vienkārši slepenu slēdzi priekš sūkņa un viss
gudri dirst nav malku cirst
Man e30 bija tā, ka sūknis saslēgts ar gaismu slēdzi un kamēr neieslēdz gabarītus, sūknis neslēdzas iekšā. Pašam arī noderīgi, nepastāv iespēja aizmirst ieslēgt gaismas.rupu rakstīja:Sev gribu uztaisīt vienkārši slepenu slēdzi priekš sūkņa un viss
Varbūt kāds var uztaisīt kadu video ar DIY projektu šim slēdzim?
Drošākā un ērtākā shēma ir caur relejiem, protams var arī ieslēgt vienkārši tumbleri benzīna sūkņa, indukcijas spoles, aizdedzes ķēdēs, bet galvenais to izdarīt tā, lai nevarētu tik vienkārši apiet pieslēdzot pa taisno. Slēgt kādu no ierīcēm stūres rajonā nebūtu tas labākais jo tā ir pirmā vieta, kur zaglis apskatīsies, jo vairāk ir iepiņķerēts kopējā elektrosistēmā un jo veidojums līdzīgāks OEM ierīcēm, vadi, izolācija jo grūtāk būs zaglim.
Signalizācijas blokus arī vēlams noslēpt, saviem auto un arī draugu, kuriem esmu uzstādījis vienmēr nomaskē tā, ka pats pēc laika atrast nevar ja vajag , arī vadus pievieno ne tajās vietās, kur vairums kantoru, kur vienkāršāk tikt klāt
Signalizācijas blokus arī vēlams noslēpt, saviem auto un arī draugu, kuriem esmu uzstādījis vienmēr nomaskē tā, ka pats pēc laika atrast nevar ja vajag , arī vadus pievieno ne tajās vietās, kur vairums kantoru, kur vienkāršāk tikt klāt
Man ar tas viss jauzstāda bet man maza saprašana no tā visa, tāpēc arī vācu visu info lai ir kur atrast to visu cilvēkiem kam tas nepieciešamsJānisK-[JK] rakstīja:Drošākā un ērtākā shēma ir caur relejiem, protams var arī ieslēgt vienkārši tumbleri benzīna sūkņa, indukcijas spoles, aizdedzes ķēdēs, bet galvenais to izdarīt tā, lai nevarētu tik vienkārši apiet pieslēdzot pa taisno. Slēgt kādu no ierīcēm stūres rajonā nebūtu tas labākais jo tā ir pirmā vieta, kur zaglis apskatīsies, jo vairāk ir iepiņķerēts kopējā elektrosistēmā un jo veidojums līdzīgāks OEM ierīcēm, vadi, izolācija jo grūtāk būs zaglim.
Signalizācijas blokus arī vēlams noslēpt, saviem auto un arī draugu, kuriem esmu uzstādījis vienmēr nomaskē tā, ka pats pēc laika atrast nevar ja vajag , arī vadus pievieno ne tajās vietās, kur vairums kantoru, kur vienkāršāk tikt klāt
visvieglak ir ielikt masaas sledzi kkur baguzi un miers!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Tu varētu uztaisīt video vai kādu foto ar aprakstu un iepoustot tebestbmw rakstīja:visvieglak ir ielikt masaas sledzi kkur baguzi un miers!
Ja Tu domā masas slēdzi likt kādā no akumulatora klemmēm tad tas nav veselīgi vadības blokam, ka katru reizi čikājas pamata barošanas ķēde Tad ir jāvelk atsevišķu vadu no vadības bloka, bet jēga tam ir salīdzinoši maza. Var likt Čaikas masas slēdzi ar distances vadību startera vada ķēdē, tas atslēdz klemmi, bija pirms 20 gadiem zapiņam tā uztaisīts tikai uz akumulatora klemmi bet nav tas viss vajadzīgs, nevajag sarežģīt sev dzīvi, var uztaisīt vienkārši un efektīvi.bestbmw rakstīja:visvieglak ir ielikt masaas sledzi kkur baguzi un miers!
ja mašīna ir jaunāka par 94g tad tai ir EWS un domāju ka neviens pie tik salīdzinoši vecas mašīnas nenāks ar kodu atslēgu un nemēģinās aizdzīt. parasti jau dzinēji ir tie kā iepriekš bija rakstīts, lai pagāztu kamēr ir beņa un tad nodedzina, tiem jau nu toč nebūs tādas ierīces...
bet ja ir auto vecāks par 94g tad tas ir bez EWS un tad pret tādiem dundukiem nav aizsardzības. man vienam e36 bija sekretka kurai cauri gāja + uz aizdedzes atslēgas serdeni. aizgriez atslēgu bet nekas nenotiek kamēr nepiespied podziņu kura novietota tevis izvēlētajā vietā.
pagriež aizdedzi uz 2 pozīciju bet spidometrā un visur citur klusums... nospiež pogu... spindelī iedegas visas lampiņas kas parasti kad darbina auto, griežam uz 3 un auto rūc.
ja ir interese varu pameklēt shēmu, kā tur viss saslēgts un ar kādiem relejiem. kautkur garāžas pierakstos ir.
bet ja ir auto vecāks par 94g tad tas ir bez EWS un tad pret tādiem dundukiem nav aizsardzības. man vienam e36 bija sekretka kurai cauri gāja + uz aizdedzes atslēgas serdeni. aizgriez atslēgu bet nekas nenotiek kamēr nepiespied podziņu kura novietota tevis izvēlētajā vietā.
pagriež aizdedzi uz 2 pozīciju bet spidometrā un visur citur klusums... nospiež pogu... spindelī iedegas visas lampiņas kas parasti kad darbina auto, griežam uz 3 un auto rūc.
ja ir interese varu pameklēt shēmu, kā tur viss saslēgts un ar kādiem relejiem. kautkur garāžas pierakstos ir.
Man ir 91g un rajons pilns ar nodedzinātiem auto, ik pa laikam dzirdu ka kkas atkal zagts un dedzināts. Būtu ideali ja vari parādīt kas un kā lai varu aptaisīt savu e36 un mierīgi gulētAgrais rakstīja:ja mašīna ir jaunāka par 94g tad tai ir EWS un domāju ka neviens pie tik salīdzinoši vecas mašīnas nenāks ar kodu atslēgu un nemēģinās aizdzīt. parasti jau dzinēji ir tie kā iepriekš bija rakstīts, lai pagāztu kamēr ir beņa un tad nodedzina, tiem jau nu toč nebūs tādas ierīces...
bet ja ir auto vecāks par 94g tad tas ir bez EWS un tad pret tādiem dundukiem nav aizsardzības. man vienam e36 bija sekretka kurai cauri gāja + uz aizdedzes atslēgas serdeni. aizgriez atslēgu bet nekas nenotiek kamēr nepiespied podziņu kura novietota tevis izvēlētajā vietā.
pagriež aizdedzi uz 2 pozīciju bet spidometrā un visur citur klusums... nospiež pogu... spindelī iedegas visas lampiņas kas parasti kad darbina auto, griežam uz 3 un auto rūc.
ja ir interese varu pameklēt shēmu, kā tur viss saslēgts un ar kādiem relejiem. kautkur garāžas pierakstos ir.
Iepousto kautkādas bildes.
ok, pameklēšu un tad iepostošu teAlphaSef rakstīja:Man ir 91g un rajons pilns ar nodedzinātiem auto, ik pa laikam dzirdu ka kkas atkal zagts un dedzināts. Būtu ideali ja vari parādīt kas un kā lai varu aptaisīt savu e36 un mierīgi gulētAgrais rakstīja:ja mašīna ir jaunāka par 94g tad tai ir EWS un domāju ka neviens pie tik salīdzinoši vecas mašīnas nenāks ar kodu atslēgu un nemēģinās aizdzīt. parasti jau dzinēji ir tie kā iepriekš bija rakstīts, lai pagāztu kamēr ir beņa un tad nodedzina, tiem jau nu toč nebūs tādas ierīces...
bet ja ir auto vecāks par 94g tad tas ir bez EWS un tad pret tādiem dundukiem nav aizsardzības. man vienam e36 bija sekretka kurai cauri gāja + uz aizdedzes atslēgas serdeni. aizgriez atslēgu bet nekas nenotiek kamēr nepiespied podziņu kura novietota tevis izvēlētajā vietā.
pagriež aizdedzi uz 2 pozīciju bet spidometrā un visur citur klusums... nospiež pogu... spindelī iedegas visas lampiņas kas parasti kad darbina auto, griežam uz 3 un auto rūc.
ja ir interese varu pameklēt shēmu, kā tur viss saslēgts un ar kādiem relejiem. kautkur garāžas pierakstos ir.
Iepousto kautkādas bildes.
Šodien braucot ar savu e36 sapratu cik šīs slēdzenes tapas ir debīli uztaisītas un cik viegli dabonamas vaļā no arpuses ka nonācu pie slēdziena ka tās ar steigu jānomaina un tāpām kas ieiet apšifkā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Aizslēdz ar double lock'u un tos puļķus un rokturus varēsi raustīt līdz vemšanai, bet durvis vaļā nenāks.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
+1 Man piemeram ar pulti vai atslegu standarta uzliekas tas double locks, kads varetu pastastit cik labs ir tas 18 pogu obc kods itka izmantoju bet cik liela jeegahe9600 rakstīja:Aizslēdz ar double lock'u un tos puļķus un rokturus varēsi raustīt līdz vemšanai, bet durvis vaļā nenāks.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Tā arī daru bet tas prieks strādā līdz brīdim kamēr kāds āmurs saprot ka var vienkārši izsist loguhe9600 rakstīja:Aizslēdz ar double lock'u un tos puļķus un rokturus varēsi raustīt līdz vemšanai, bet durvis vaļā nenāks.
Sent from my MotoG3 using Tapatalk