problēma
Sweiki. Tātad problēma ir sekojoša ,pēc motora maiņas no m43 uz m50b20 ar vanosu jaunajam motoram parādijās divas problēmas 1.iesledot aizdedzi degvielas sūknis nestradā kā vajag bet vislaik stradā raustīdamies lidz ar to motoru newar pielaist .Kad sūkni sataisiju uz slēdža newis uz releja tad mašīnu var pielaist bet tad seko problēma nr.2.pielaižot motors strādā ļoti nelīdzeni brīvgaitas ka tadas vispār nav un ja negāzēsi tad motors noslāpst,bet tad ja uzgāzē uz vai pāri 4000 apgriezienu motora darbība paliek normāla vis stradā kā vajag un tā tas ir katru reizi. Bet ir vēlviena nianse ,ja motoru pielaidīsi tūliīt pēc noslāpēšanas tajā laika posmā kad vadības blokam vel neatslēdz strāvu (apmeram 8s)tad motors strādās normāli ,līdz ko atslēdzas strava vadības blokam un mēģinasi palaist, atkal motors strādā haotiski. Sāumā domaju ka ir beikts vadības bloks jo liekot visū pravotku vienu plusa vadu ,kurš bija melnā apvalkā, pieliku pie masas. Bet tagad uzliku citu vadības bloku un nekas neizmainijas. Varbūt kāds ir sakāries ar kautko līdzīgu un varētu dot kādu padomu.
Noņem apaļam spraudnim (x20) gumiju, pārknieb pin7 un viss būs labi.
Vai arī noņem bardačoku, un noņem vnk ews,a kastīti (savieno divus resonos vadus kopā).
edit. un sūknim vadus saliec atpakaļ kā bija.
Vai arī noņem bardačoku, un noņem vnk ews,a kastīti (savieno divus resonos vadus kopā).
edit. un sūknim vadus saliec atpakaļ kā bija.
Paldies par padomu ,viss sanāca kā vajag.Mašīna tagad strādā kā nākas