galvas saliksana..
tatad ir bembim noslipeta galva un vis salikts kopa tikai ta isti nemaku tas sadalenes salikt pareizi atmetkas ari nekadas isti neredzu..
kads nevaretu isu aprakstu uztaisit kas un ka?
kads nevaretu isu aprakstu uztaisit kas un ka?
Uzzvani siikajam Biku piemaksāsi, toties saliks perfekti Pārbaudīts Ja vajag nr., PM.
nu jaa bet pats esmu no ventspils diezvai masinu atmaksasies vilkt kkur uz rigu vai vel talak..
gan pats kka saliksu vai atradisu kas saliek..
gan pats kka saliksu vai atradisu kas saliek..
galvenais neuzliec sadaleni otrādi, un atceries kur bija ieplūdes, kura izplūdes
meklē iekš torrentiem progu vārdā autodata.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Radās neliela problēma ar varstu vaka blivi, ta ikdienā nekas nesulo, bet 10 apļus pagažot pa 333 trasi sāka spiest eļļu ara, minemali, un ta ka auto tgd ir ziemas miega, ir iepirkta jauna blive un varstu gumijas, varstu vaka blivi nomainit problemas nesagadā.. .., bet ir mazliet bail ar varstu gumiju maiņu, nekad nekas tads nav darits, kam japieverš uzmaniba to darot, vai labāk uzreiz doties uz servisu?..
e36
Ja ir vārstu atsperu atspiedējs, pareizās plaķenes un vēlams pipuks + kompresors, ar ko iepumpēt spiedienu cilindros, lai vārsti nekristu iekšā, tad nekādu problēmu Tas, protams, lai galvu nevajadzētu celt nost.
kurš zin, cik var slīpēt nosta M43b16 galvai, lai sanāktu normal kompresija un vārsti nedauzītos pret virzuli?
P.s Gāzei patīk laba kompresija
P.s Gāzei patīk laba kompresija
varbūt tomēr "ieslēdz " savu galvu ? tas = uzliec uz galvas kko taisnu(darbvirsmas) un mēri spraugu starp vārstiem un darbvirsmu. pagrozot to pa 360` pēcāk izdari secinājumus , cik vēl var ņemt nost. es šādā veidā uzforsēju vienu dzinēju kuram 90% visulaik ir detonācija, bet nu tur ir varianti....BMW-Valcha rakstīja:kurš zin, cik var slīpēt nosta M43b16 galvai, lai sanāktu normal kompresija un vārsti nedauzītos pret virzuli?
P.s Gāzei patīk laba kompresija
Ir robeža, līdz kurai var slīpēt un to milimetros neviens uzreiz nepateiks. Matemātika. Ne tikai kompresija jāskatās, bet tomēr arī kompresijas pakāpe. Tas tā, lai viss būtu čikiniekā :)
šie abi parametri iet roku rokā un ja dabūtu 1:12 un ja aizdedzīti agrāku.. (lietderības koeficients aug). normāli jau galvai remontizmērs lec ar soli 0,3mm. man nesen nācās krāmējot vienu dzinēju noslīpēt tik tālu, ka sāka grauzt vārstu ligzdas.dogMa rakstīja:Ir robeža, līdz kurai var slīpēt un to milimetros neviens uzreiz nepateiks. Matemātika. Ne tikai kompresija jāskatās, bet tomēr arī kompresijas pakāpe. Tas tā, lai viss būtu čikiniekā :)
Ar aizdedzi jāspēlējas ļoti uzmanīgi, jo robeža ir ļoti tuvu, lai vispār normāli darbotos dzinējs :) Vienreiz spēlējos, kad pašam bija gazificēts 2.5tu - uz standarta dzinēja vislabāk tomēr darbojas, ja viss ir perfekti pa nullēm salikts.
bmw atmo benzinnieki nebus tie mtori kuriem viegli dabut "pasleptos"zirgus ara no stalla, aizdedzes regulēšana neko nedos, jo ir adaptācijas.
p.s. ron, es evo 8 galvu noslīpēju tā, ka akmens knapi knapi sāka vāstu kantītēm pieskarties (bija jāslīpē galva ar vārstiem iekšā, jo nebija laika jaukt)
p.s. ron, es evo 8 galvu noslīpēju tā, ka akmens knapi knapi sāka vāstu kantītēm pieskarties (bija jāslīpē galva ar vārstiem iekšā, jo nebija laika jaukt)
te runa ir par gāzētu auto un gāzei oktānskaitlis ir 100+ tātad uz tā rēķina ceļam pakāpi. rezultātā atskrien vesels pajūgs ar tiem lopiem.
p.s. es kādus 10 gadus slavēju gāzes iekārtas un tā, bet nesen biju šokā. mēriju dzinējam kompresiju ~1 gadu atpakaļ, visos podos 12-13. šogad divos podos 9 . var jau būt ka braukts ar lieso un tā, hvz. gāze ir sūC un smird un punkts.
p.s. es kādus 10 gadus slavēju gāzes iekārtas un tā, bet nesen biju šokā. mēriju dzinējam kompresiju ~1 gadu atpakaļ, visos podos 12-13. šogad divos podos 9 . var jau būt ka braukts ar lieso un tā, hvz. gāze ir sūC un smird un punkts.
tas oktānskaitļa prikols gāzei jau darbojas tikai šķidrā agregātstāvoklī, respektīvi braucot ar 5. paaudzi.
un vispār normālā variantā, ja ceļ kompresijas pakāpi, tad slīpē bloku vai pērk spec virzuļus.
un arī ar normālu benzīna dzinēju var braukt arī virs 12:1 kompresijas pakāpi, atkarīgs no paša dzinēja
un vispār normālā variantā, ja ceļ kompresijas pakāpi, tad slīpē bloku vai pērk spec virzuļus.
un arī ar normālu benzīna dzinēju var braukt arī virs 12:1 kompresijas pakāpi, atkarīgs no paša dzinēja
tev ir vismaz kāda atsauce uz to oktānskaitli tikai šķidrā veidā ? šeit cilvēks jautāja, kā virtuves apstākļos praktiski bez iegūldījumiem uzlabot galvu un es nekur neesmu apgalvojis, ka ar benzīnu nevarētu braukt ar 1:12.seeingman rakstīja:tas oktānskaitļa prikols gāzei jau darbojas tikai šķidrā agregātstāvoklī, respektīvi braucot ar 5. paaudzi.
un vispār normālā variantā, ja ceļ kompresijas pakāpi, tad slīpē bloku vai pērk spec virzuļus.
un arī ar normālu benzīna dzinēju var braukt arī virs 12:1 kompresijas pakāpi, atkarīgs no paša dzinēja
kādu grāmatu tu lasi ?
Jautājums kā jums kā speciālistiem par terminiem: lūdzu skaidrojumu >
1: Kas ir kompresija - ?
2: kas ir kompresijas pakāpe - ?
1: Kas ir kompresija - ?
2: kas ir kompresijas pakāpe - ?
1. kompresija - saspiešanās spiediens , ko parasti mēra (Baros)
2. Kompresijas pakāpe - cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu (nav mervienības)
2. Kompresijas pakāpe - cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu (nav mervienības)
Auto veiktspējas uzlabošana, nestandarta risinājumi, detaļas utt... PM
BMW-Valcha rakstīja:Jautājums kā jums kā speciālistiem par terminiem: lūdzu skaidrojumu >
1: Kas ir kompresija - ?
2: kas ir kompresijas pakāpe - ?
Tu grauj uzņēmuma tēlu. nu jopta :jautājums:> google >:atbilde: jeb tu prikālojies ?
nav mērvienības yeah rightQSX rakstīja:1. kompresija - saspiešanās spiediens , ko parasti mēra (Baros)
2. Kompresijas pakāpe - cilindra pilnais tilpums pret kompresijas telpu (nav mervienības)
kompresijas pakāpe ir cilindra + degkameras tilpumu atšķirības attiecība virzulim esot apakšējā maiņas punktā : augšējā maiņas punktā.
piemēram
cilindrā, virzulim esot augšējā maiņas punktā, var ieliet 64ml sķidruma caur sveces caurumu, bet, esot apakšējā maiņas punktā - 728ml, tātad, 728 : 65 = 11,2 : 1