Vanos
Labdien,
Lieta tāda, ka pirms laba laika BMW 320i, vanos 1994. gada, (siemens vadība), pazuda jauda.
Diagnostikā biju Rīgā, tur izstāsīja pilnīgu, atvainojos, huiņu par kolektora blīvēm, utt.
Braucu mierīgi, bez stresa un steigas, bet joprojām patēriņš ir apmēram 20l/100km (nolasu pēc degvielas dačika, nevis patēriņa, ko rāda panelī.)
Zonde nesen uzlikta jauna NGK, iztīrīts gaisa masas mērītājs, pārbaudītas sveces (visas veselas), visi cilindri strādā, nomainītas gaisa trubas un gofre, kas pirms droseļvārsta. Diagnostikā mērīja zondei pienākošo strāvu teica, ka itkā viss ok (bet vai tad zondes pienākošo strāvu var mērīt ar parasto digitālo testeri?).
Ko jūs varat ieteikt, padalieties pieredzē, varbūt vēl kādam šāda problēma bijusi?
Paldies jau iepriekš.
Lieta tāda, ka pirms laba laika BMW 320i, vanos 1994. gada, (siemens vadība), pazuda jauda.
Diagnostikā biju Rīgā, tur izstāsīja pilnīgu, atvainojos, huiņu par kolektora blīvēm, utt.
Braucu mierīgi, bez stresa un steigas, bet joprojām patēriņš ir apmēram 20l/100km (nolasu pēc degvielas dačika, nevis patēriņa, ko rāda panelī.)
Zonde nesen uzlikta jauna NGK, iztīrīts gaisa masas mērītājs, pārbaudītas sveces (visas veselas), visi cilindri strādā, nomainītas gaisa trubas un gofre, kas pirms droseļvārsta. Diagnostikā mērīja zondei pienākošo strāvu teica, ka itkā viss ok (bet vai tad zondes pienākošo strāvu var mērīt ar parasto digitālo testeri?).
Ko jūs varat ieteikt, padalieties pieredzē, varbūt vēl kādam šāda problēma bijusi?
Paldies jau iepriekš.
1. ar siemens vadību ngk zondes liekam iekš dibena, nevis mašīnas, labāk ielikt lietotu siemens zondi, nevis jaunu ngk
2. varbūt vajadzēja ieklausīties par tām kolektora blīvēm, varbūt tev piesūc gaisu
3. aizbrauc pie bmwpower lietotāja Driver uz normālu nevis cherez zhopu diagnostiku.
2. varbūt vajadzēja ieklausīties par tām kolektora blīvēm, varbūt tev piesūc gaisu
3. aizbrauc pie bmwpower lietotāja Driver uz normālu nevis cherez zhopu diagnostiku.
1. Kāpēc? Ja zonde domāta tieši priekš mana motora = M50B20TU, kāpēc, lai viņa nestrādātu? Vēl nopirku lietotu siemens zondi, kas nestrādāja, parādīja to pašu, ko vecajai, ka neiet zondes apsilde.
2. Kolektora blīves ir nomainītas un diezgan bezmērķīgi tajā es ieklausījos, jo viņas bija kā jaunas, lieki izmesta nauda
3. Un tieši pie Driver es biju uz diagnostiku, diemžēl, viņš līdzēt nevarēja.
Bet būtībā neesmu nācis te dirsties, vienkārši pēc padoma. Kaut kā šķiet, ka ne bez iemesla tā zondes apsilde neiet, ka zondēs nav vainas. Tak nav reāli, ka 3 dažādām zondēm neiet zondes apsilde.
Ko vēl varat ieteikt?
2. Kolektora blīves ir nomainītas un diezgan bezmērķīgi tajā es ieklausījos, jo viņas bija kā jaunas, lieki izmesta nauda
3. Un tieši pie Driver es biju uz diagnostiku, diemžēl, viņš līdzēt nevarēja.
Bet būtībā neesmu nācis te dirsties, vienkārši pēc padoma. Kaut kā šķiet, ka ne bez iemesla tā zondes apsilde neiet, ka zondēs nav vainas. Tak nav reāli, ka 3 dažādām zondēm neiet zondes apsilde.
Ko vēl varat ieteikt?
1. ngk zondes paļubomu ir sūds, ilgmūžības nav, signāls savādāks kā siemens zondēm
2. vajag skatīties ko pērc, ar multimetru var mērīt starp 2 piniem štekerī pa diognāli, laikam bija sarkanais un baltais vads,
ja ir pretestība 4-15 omi, tad sildelements ir vesels. Un, ja nopērc un zonde neiet, var taču prasīt money-back
3. Ja tev leikas ka tev sildelements nestrādā, tad pārbaudi vai pie ieslēgtas aizdedzes, motora puses štekerī vispār ir spriegums
4. ja tev diagnostikā pateica, ka piesūc gaisu, tad arī piesūc gaisu, varbūt arī ne caur kolektora blīvēm, bet ja ļoti piesūc gaisu, to var detektēt papūšot matulaku uz ieplūdes kolektoru, gofru, ect., pēc GMM
ā un kā tev, dodot grīdā, pēc 3k rpm jauda pēkšņi parādās?
2. vajag skatīties ko pērc, ar multimetru var mērīt starp 2 piniem štekerī pa diognāli, laikam bija sarkanais un baltais vads,
ja ir pretestība 4-15 omi, tad sildelements ir vesels. Un, ja nopērc un zonde neiet, var taču prasīt money-back
3. Ja tev leikas ka tev sildelements nestrādā, tad pārbaudi vai pie ieslēgtas aizdedzes, motora puses štekerī vispār ir spriegums
4. ja tev diagnostikā pateica, ka piesūc gaisu, tad arī piesūc gaisu, varbūt arī ne caur kolektora blīvēm, bet ja ļoti piesūc gaisu, to var detektēt papūšot matulaku uz ieplūdes kolektoru, gofru, ect., pēc GMM
ā un kā tev, dodot grīdā, pēc 3k rpm jauda pēkšņi parādās?
Nezinu, gribēju principā pirkt Hellu, bet tomēr teica, ka labāk ņemt to NGK.
Nē nu bet čista liekās, ka vaina zondē nav. Arī oriģinālajām abām uz kompja rādīja, ka apsildes elementi beigti.
Vari par pārbaudi motora puses štekerī dot konkrētāku informāciju? Kas par štekeri un kas jāmēra?
Protams, man par šo diagnostiku ir viedoklis, bet skaļi un publiski to nerakstīšu. Ja gribi, lai paskaidroju, raksti privāti. Katrā ziņā, tagad trubas visas nomainītas, arī blīves, utt un nekādu gaisu tur nepiesūc.
Uz pēdējo jautājumu gan nepratīšu atbildēt, vienīgais par 5. robu, jo principā uz citiem robiem augstāk par 2k nelaižu. Mašīnu nopirku pirms gada un arī līdz tiem 2k jaudas bija gana.
Nē nu bet čista liekās, ka vaina zondē nav. Arī oriģinālajām abām uz kompja rādīja, ka apsildes elementi beigti.
Vari par pārbaudi motora puses štekerī dot konkrētāku informāciju? Kas par štekeri un kas jāmēra?
Protams, man par šo diagnostiku ir viedoklis, bet skaļi un publiski to nerakstīšu. Ja gribi, lai paskaidroju, raksti privāti. Katrā ziņā, tagad trubas visas nomainītas, arī blīves, utt un nekādu gaisu tur nepiesūc.
Uz pēdējo jautājumu gan nepratīšu atbildēt, vienīgais par 5. robu, jo principā uz citiem robiem augstāk par 2k nelaižu. Mašīnu nopirku pirms gada un arī līdz tiem 2k jaudas bija gana.
kā tu vispār vari pabraukt, nelaižot augstāk par 2k, nav tak dīzelis.
Par štekeri, lambdas zondes štekeris, izrauj ārā zondes štekeri un tur , kur jāsprauž zonde būs 4 puļķīši, pa diognāli starp diviem mēri spriegumu, neatceros starp kuriem diviem vajadzēja.
Ja tu rīt no rīta būsi Rīgā, es varētu uzmest aci, kas tev tur ir...
Par štekeri, lambdas zondes štekeris, izrauj ārā zondes štekeri un tur , kur jāsprauž zonde būs 4 puļķīši, pa diognāli starp diviem mēri spriegumu, neatceros starp kuriem diviem vajadzēja.
Ja tu rīt no rīta būsi Rīgā, es varētu uzmest aci, kas tev tur ir...
Nē, diemžēl, vakar atbraucu uz Cēsīm, Rīgā būšu tikai Svētdienas vakarā.
Nu no sākuma līdz 2k vērās motoriņš normāli, pilnīgi pietika jaudas. Tagad nokrita.
Mēģināšu notestēt tos vadus, ja tikšu pie testera (manu kāds ir pievācis. ;D)
Varbūt vēl kādam ir idejas, padomi, no pieredzes, kas var būt pie vainas. Skaidrs ir tas, ka uz diagnostiku braukt jēgas nav, neko jaunu tur nepateiks.
Nu no sākuma līdz 2k vērās motoriņš normāli, pilnīgi pietika jaudas. Tagad nokrita.
Mēģināšu notestēt tos vadus, ja tikšu pie testera (manu kāds ir pievācis. ;D)
Varbūt vēl kādam ir idejas, padomi, no pieredzes, kas var būt pie vainas. Skaidrs ir tas, ka uz diagnostiku braukt jēgas nav, neko jaunu tur nepateiks.
Vispār uz diagnostiku pie Drivera vajag braukt, ar kādu nojēgu no tehnikas, un tiešiem jautājumiem.
Nu svētdien es būšu Ogrē...
blīvi starp droseli un kolektoru pārbaudīji?
matulakas testu izpildīji?
Nu svētdien es būšu Ogrē...
blīvi starp droseli un kolektoru pārbaudīji?
matulakas testu izpildīji?
matulakas tests izklausās okei, bet diemžēl, šovakar vairs neko nedarīšu. Rīt pamēģināšu un tad iepostošu.
Tieši jautājumi šajā gadījumā laikam būtu pārāk stulbi. Tur var būt 101 vaina. Pusi no viņām jau esmu pārskatījis. Bet bez rezultātiem, tāpēc atduros pie vadiem, elektrības.
Blīvi nepārbaudīju gan pagaidām, rīt paskatīšu ar to pašu matulaku ganjau.
Vēl komplikācijas - Vanos neiet. Zinu, ka to jau pašā sākumā vajadzēja rakstīt, aizmirsu. Rādīja gan kompis, gan braukšanā jūt. Bet neklab un negrab.
Tieši jautājumi šajā gadījumā laikam būtu pārāk stulbi. Tur var būt 101 vaina. Pusi no viņām jau esmu pārskatījis. Bet bez rezultātiem, tāpēc atduros pie vadiem, elektrības.
Blīvi nepārbaudīju gan pagaidām, rīt paskatīšu ar to pašu matulaku ganjau.
Vēl komplikācijas - Vanos neiet. Zinu, ka to jau pašā sākumā vajadzēja rakstīt, aizmirsu. Rādīja gan kompis, gan braukšanā jūt. Bet neklab un negrab.
nu tad vanosa problēma būs arī daļa vainas, ja ne visa, jo dzinējs ir taisīt tā, ka domāts, ka ir vanos, bez vanosa ies sūdīgi līdz 3k rpm, ja tu brauc tā līdz 2k rpm, tad nav brīnums,ka liels patēriņš, bet 20l hvz.
p.s. man bija patēriņs, ~16-18l, kad tikko nopirku auto, vēlāk atklāju, ka lambdu vietā ir "korķi"
p.s. man bija patēriņs, ~16-18l, kad tikko nopirku auto, vēlāk atklāju, ka lambdu vietā ir "korķi"
Tādā gadījumā - ko darīt ar to zvēru vanosu? JA būtu beigušās blīves, grabētu, bet negrab. Jūtu tikai, ka nestrādā. Nebūtu sazobes? Cik ticams!?
Ar zondes apsildi kaut kad mēģināšu galā tikt. Gribu arī visus relejus, utt pārbaudīt.
Ar zondes apsildi kaut kad mēģināšu galā tikt. Gribu arī visus relejus, utt pārbaudīt.
Vanos neiet.. Skatāmies, kas notiek ar vanosa solenoīdu (ja kas, man ir, varu iedot uz testu). Ja vanos'a solenoīds nedarbojas, tad jauda nav līdz 3k rpm, bet uz patēriņu atsit max 1L/100km.
Par zondes apsildi atbild relejs (skat. attēlu, 3. relejs): Pamēģini nomainīt to releju, tad skaties atkal, kas notiek ar zondēm. Tādu patēriņu reāli var tikai zonde uzdzīt, nekas cits.
P.S. Kādreiz arī "cukas" vajag iztīrīt un iespiest līdz tiem 6k rpm.. Braukājot kā pensim, ne tikai jauda var pazust, bet vispār motors var nelekt Man viens pazīstamais vecmāmiņai regulāri 7dienās "cukas" patīrīja, jo vienu reizi jau gadījās, ka negāja, bet, kad iespieda, tad visas problēmas atrisinājās
Par zondes apsildi atbild relejs (skat. attēlu, 3. relejs): Pamēģini nomainīt to releju, tad skaties atkal, kas notiek ar zondēm. Tādu patēriņu reāli var tikai zonde uzdzīt, nekas cits.
P.S. Kādreiz arī "cukas" vajag iztīrīt un iespiest līdz tiem 6k rpm.. Braukājot kā pensim, ne tikai jauda var pazust, bet vispār motors var nelekt Man viens pazīstamais vecmāmiņai regulāri 7dienās "cukas" patīrīja, jo vienu reizi jau gadījās, ka negāja, bet, kad iespieda, tad visas problēmas atrisinājās
Kas ir tas vanosa solenoīds?
Rīt skatīšos releju, pilnīgi obligāti.
Nu man šķiet, ka vaina joprojām zondē, zondes apsildē. Cukas patīru ik pa laikam. Nav jau tā, ka konstanti braucu uz 2k rpm.
Rīt skatīšos releju, pilnīgi obligāti.
Nu man šķiet, ka vaina joprojām zondē, zondes apsildē. Cukas patīru ik pa laikam. Nav jau tā, ka konstanti braucu uz 2k rpm.
Viņu ir gudri vienkārši ņemt un mainīt, vai var vispirms kā diagnosticēt, vesels vai beigts?
Baigi labais padoms, tiešām paldies, noteikti skatīšos. ;]
Baigi labais padoms, tiešām paldies, noteikti skatīšos. ;]
Skatījos šorīt relejus pēc shēmas. Mistiskā kārtā 3. releja nav (nav arī vietas, kur viņam vajadzētu būt). Kur viņš varētu būt, ja drošinātāju/releju kastē nav?
pag,tev pat nav vietas kur viņam jābūt?
tīri interesanti būtu zināt,kā tev beigsies šis viss,jo vienu e36 ar tādu defektu šovasar ar čomu aizlaidām uz dzelžiem,tik viņš pēc 2k netikai negāja,bet pat slāpa un pēc tam pielaist nevarēja.
tīri interesanti būtu zināt,kā tev beigsies šis viss,jo vienu e36 ar tādu defektu šovasar ar čomu aizlaidām uz dzelžiem,tik viņš pēc 2k netikai negāja,bet pat slāpa un pēc tam pielaist nevarēja.
coupe 2.8
Nē, nav vietas, kur būtu jābūt 3. relejam.
Bet kaut kur tur fīčai kaut kādai jābūt. Pirms gada mašīna gāja labi, benzīnu nerija, bija viss okei. Sākās tas viss ar zondi, nomaiņu un vienkārši skaidrs, ka neīsto vietu remontēju.
Ja kāds zin, rakstat. ;]
Bet kaut kur tur fīčai kaut kādai jābūt. Pirms gada mašīna gāja labi, benzīnu nerija, bija viss okei. Sākās tas viss ar zondi, nomaiņu un vienkārši skaidrs, ka neīsto vietu remontēju.
Ja kāds zin, rakstat. ;]
Diez gan čābīgi ir izpētīt, uz kurieni aiziet zondes vadi, tad varētu saprast, kas notiek ar releju.
Bet tā, tie 3 releji tā kā ārpus kastes, bet zem vāka ir.
Bet tā, tie 3 releji tā kā ārpus kastes, bet zem vāka ir.
Jā, jā. par to, kur viņiem vajadzētu būt, ir skaidrs. Ārpus kastes - pirmie divi ir, trešais nav.
Hmm. Nekādi nevaru izdomāt, kā lai to draņķi atrodu. Jāmēģina apsekot, kur aiziet vadi no zondes.
Hmm. Nekādi nevaru izdomāt, kā lai to draņķi atrodu. Jāmēģina apsekot, kur aiziet vadi no zondes.