Ch. e30 318i + citi 3er
Nu ko, laiks pirmajam e30 topikam šeit
Tā kā ārā smuks laiks, bez gariem teksta palagiem.
BMW 318iA 1986. gads.
m10b18 dzinējs ar šprici un automātu.
2013.g. Novembrī ievests no Vācijas, 2014. gada Februārī nonāca manās rokās.
Tāfelē kkādi 160.000km, hz reāli vai nē. Vācijā piederēja opim. Pirmoreiz tīrot mašīnu savācu veselu maisiņu ar priekšmetiem, kas saistīti ar veciem cilvēkiem (makšķeres, vizuļi, golfa kluba kartes, zāles utt) un degvielas čekiem no 2013. gada vasaras. Kopumā auto likās visai sterils un kopts. Šķiet, svaigākais auto, kas man jebkad ir piederējis. Ekstras - laikam tikai elektriskie spoguļi. Bez lūkas :racecar:
Kā pirmais tjūnings, tika iekramēts sportsitze salons no e30 318is ar elkoņbalstu un galvasbalstiem aizmugurējam beņķim (saliku no diviem kompletiem vienu kam ir abi ) un koka Nardi stūrīte:
Tad auto ieguva coilus..
..un nēģeru diskus
Remotec R16 8j pārurbti uz 4x100
M10B18 automāts, lai arī dzīvs un foršs tomēr nebija tas dzinējs, kam būtu jāstāv ieksh e30. Sāku meklēt kkadus m20b25/m20stroker variantus, līdz tieši īstajā brīdī lietotajs Kars iemeta sludinājumu, ka tirgo savu e30 ar S50B30US dzinēju, turklāt pa lēto. Lieki piebilst, ka uz to auto visi metās kā hiēnas. Vēljorpojām esmu viņam ruma pudeli parādā
Pēc pāris mēnešiem un diezgan palielas epopejas svaps bija galā. Dzinējs, protams nav īsts S50 ar droselēm n shit, drīzāk kā tāds rūpnīcas M50 strokeris, bet ar saviem 240hp to tonnu smago e30 bundžu kustina ļooooti ok. Pirmo mēnesi braukāju bez bloķa. Vairākas reizes gandrīz nositos. Nav protams psc raķete, bet manām vajadzībām/vēlmēm ir lieliski.
Tad sekoja 3.45 LSD reduktors, Weichers glāžu atsaite, pārlasīti suporti, EBC Redstuff kluči ar EBC bremžu diskiem, normāls bremžu škidrums, jaunas Michelin PilotSport3 riepas utt un auto beidzot kļuva braucams
Tad izdomāju pabraukt Youngtimer Rally rīkotajā trases dienā un āķis bija lūpā.
Tad sekoja biķernieki:
Arī par ūtutuututuu netiek aizmirsts
Tad priekš gonkām tika sagādāti R15 Melber diski ar 195/55r15 Nankang NS2-R
Tad 2016. gada sezonas beigās izdomaju, ka vajag kko pamainīt auto izskatā:
- Jimmy Hill lūpa
- Jauni Hella miglas lukturi
- BBS RM R15 8j/8,5j diski
- Jaunas 205/50r15 Nanknang NS-2 kas izrādijās maksimāli sūdi
- Mtech1 bagažnieka astīte
- Magnaflow izplūde (gala bundulis, vidus bundulis un ņerža)
- Kautkāda mūzika ar Ground Zero tumbām, ko baro DLS pastūzis, kautkādu sabīti un Pioneer galvu.
Tad sekoja ziemas miegs, kurā ķēros klāt visādiem sīkumiem kas vnm besījuši.
- saliku lampiņas salonā visur kur jābūt
- nomainīti kompensātori + vārstu vāka blīve + eļļa + sveces
- sasūtīti visādi jauni OEM knibuļi salonā, tagad viss ir taisns, turās stingri un negrab
- ieinstalēts normāls pelnu trauks ar piepīpētaja blanking plugu no e46
- izvākta piepīpētāja ligzda no maģa ap paneli (tobish samainīts tas panelis)
- sakārtoti audio vadi
- pasūtīti un ielikti jauni, melni paklājiņi
- pārkrāsots priekšejais fartuks
- iztainots un pārkrāsots aizmugurējais fartuks + vieta ap lampām un numuru
- nokrāsoti sliekšņi melni, kā jābūt OEM
- ieliktas jaunas restītes zem priekšējā loga
- pasūtīti un uzlikti jauni priekšejā bampera moldingi (tipa tā melnā daļa stūrī)
- uzliktas BC Racing 140mm, 14kg aizmugurējās atsperes
- pasūtīts jauns un samainīts aizmugurējā spārna sānu moldings
- izmazgāti un salikti bagažnieka iekšejie apšuvumi
- tiku pie pop-out aizmugurējo logu komplekta. Vienu logu dabūju sūtīt jaunu OEM. Izrādās, ka vēl pat var dabūt.
- jaunas Uniroyal Rainsport3 205/50r15 riepas. Pa slapju vnk mega
un gan jau vēl kkas ko aizmirsu.
2017.gada sezonu atklāju šadā izskatā:
Kopš sezonas sākuma vēl ir gana daudz sadarīts, bet bildes sekos vēlāk.
Kaut kā tā.
Ļooooti daudz kas aizmirsts/nav pierakstīts jo vnk gāju cauri jau esošam topikam un mēģināju atcerēties kas darīts.
Apdeiti sekos.
Tā kā ārā smuks laiks, bez gariem teksta palagiem.
BMW 318iA 1986. gads.
m10b18 dzinējs ar šprici un automātu.
2013.g. Novembrī ievests no Vācijas, 2014. gada Februārī nonāca manās rokās.
Tāfelē kkādi 160.000km, hz reāli vai nē. Vācijā piederēja opim. Pirmoreiz tīrot mašīnu savācu veselu maisiņu ar priekšmetiem, kas saistīti ar veciem cilvēkiem (makšķeres, vizuļi, golfa kluba kartes, zāles utt) un degvielas čekiem no 2013. gada vasaras. Kopumā auto likās visai sterils un kopts. Šķiet, svaigākais auto, kas man jebkad ir piederējis. Ekstras - laikam tikai elektriskie spoguļi. Bez lūkas :racecar:
Kā pirmais tjūnings, tika iekramēts sportsitze salons no e30 318is ar elkoņbalstu un galvasbalstiem aizmugurējam beņķim (saliku no diviem kompletiem vienu kam ir abi ) un koka Nardi stūrīte:
Tad auto ieguva coilus..
..un nēģeru diskus
Remotec R16 8j pārurbti uz 4x100
M10B18 automāts, lai arī dzīvs un foršs tomēr nebija tas dzinējs, kam būtu jāstāv ieksh e30. Sāku meklēt kkadus m20b25/m20stroker variantus, līdz tieši īstajā brīdī lietotajs Kars iemeta sludinājumu, ka tirgo savu e30 ar S50B30US dzinēju, turklāt pa lēto. Lieki piebilst, ka uz to auto visi metās kā hiēnas. Vēljorpojām esmu viņam ruma pudeli parādā
Pēc pāris mēnešiem un diezgan palielas epopejas svaps bija galā. Dzinējs, protams nav īsts S50 ar droselēm n shit, drīzāk kā tāds rūpnīcas M50 strokeris, bet ar saviem 240hp to tonnu smago e30 bundžu kustina ļooooti ok. Pirmo mēnesi braukāju bez bloķa. Vairākas reizes gandrīz nositos. Nav protams psc raķete, bet manām vajadzībām/vēlmēm ir lieliski.
Tad sekoja 3.45 LSD reduktors, Weichers glāžu atsaite, pārlasīti suporti, EBC Redstuff kluči ar EBC bremžu diskiem, normāls bremžu škidrums, jaunas Michelin PilotSport3 riepas utt un auto beidzot kļuva braucams
Tad izdomāju pabraukt Youngtimer Rally rīkotajā trases dienā un āķis bija lūpā.
Tad sekoja biķernieki:
Arī par ūtutuututuu netiek aizmirsts
Tad priekš gonkām tika sagādāti R15 Melber diski ar 195/55r15 Nankang NS2-R
Tad 2016. gada sezonas beigās izdomaju, ka vajag kko pamainīt auto izskatā:
- Jimmy Hill lūpa
- Jauni Hella miglas lukturi
- BBS RM R15 8j/8,5j diski
- Jaunas 205/50r15 Nanknang NS-2 kas izrādijās maksimāli sūdi
- Mtech1 bagažnieka astīte
- Magnaflow izplūde (gala bundulis, vidus bundulis un ņerža)
- Kautkāda mūzika ar Ground Zero tumbām, ko baro DLS pastūzis, kautkādu sabīti un Pioneer galvu.
Tad sekoja ziemas miegs, kurā ķēros klāt visādiem sīkumiem kas vnm besījuši.
- saliku lampiņas salonā visur kur jābūt
- nomainīti kompensātori + vārstu vāka blīve + eļļa + sveces
- sasūtīti visādi jauni OEM knibuļi salonā, tagad viss ir taisns, turās stingri un negrab
- ieinstalēts normāls pelnu trauks ar piepīpētaja blanking plugu no e46
- izvākta piepīpētāja ligzda no maģa ap paneli (tobish samainīts tas panelis)
- sakārtoti audio vadi
- pasūtīti un ielikti jauni, melni paklājiņi
- pārkrāsots priekšejais fartuks
- iztainots un pārkrāsots aizmugurējais fartuks + vieta ap lampām un numuru
- nokrāsoti sliekšņi melni, kā jābūt OEM
- ieliktas jaunas restītes zem priekšējā loga
- pasūtīti un uzlikti jauni priekšejā bampera moldingi (tipa tā melnā daļa stūrī)
- uzliktas BC Racing 140mm, 14kg aizmugurējās atsperes
- pasūtīts jauns un samainīts aizmugurējā spārna sānu moldings
- izmazgāti un salikti bagažnieka iekšejie apšuvumi
- tiku pie pop-out aizmugurējo logu komplekta. Vienu logu dabūju sūtīt jaunu OEM. Izrādās, ka vēl pat var dabūt.
- jaunas Uniroyal Rainsport3 205/50r15 riepas. Pa slapju vnk mega
un gan jau vēl kkas ko aizmirsu.
2017.gada sezonu atklāju šadā izskatā:
Kopš sezonas sākuma vēl ir gana daudz sadarīts, bet bildes sekos vēlāk.
Kaut kā tā.
Ļooooti daudz kas aizmirsts/nav pierakstīts jo vnk gāju cauri jau esošam topikam un mēģināju atcerēties kas darīts.
Apdeiti sekos.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Šis ir viens no favorītiem starp e30. Prieks par saimnieka paveikto. Te cilvēkam ar gaumi un attieksmi viss . Domāju, ka autiņam vērtība tikai augs. Ja kādreiz tirgosi, tad, manuprāt, tikai izvēlētam cilvēkam un, iespējams uz DE. Bet ceru, ka ilgi vēl būs tavā īpašumā. Šis tas vēl jāsakārto, ko minēju Tev pēc pēdējās manas vizītes, un būs stīga
Paldies!xtreme21 rakstīja: ↑23 Jūl 2017, 12:12 Šis ir viens no favorītiem starp e30. Prieks par saimnieka paveikto. Te cilvēkam ar gaumi un attieksmi viss . Domāju, ka autiņam vērtība tikai augs. Ja kādreiz tirgosi, tad, manuprāt, tikai izvēlētam cilvēkam un, iespējams uz DE. Bet ceru, ka ilgi vēl būs tavā īpašumā. Šis tas vēl jāsakārto, ko minēju Tev pēc pēdējās manas vizītes, un būs stīga
Un paldies par šifteri un izplūdi!
Kas attiecās uz tirgošanu - varbūt kādā dzīves posmā tas auto apniks, bet šobrīd liekas, ka šis auto man paliks līdz izpūs grīda un beņķis izkritīs Riktīgi cepī tas auto.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Tāpat zem šī topika varētu pabāzt savu e90 un otru tircāru.
1. E90 325d 2009.g.
Pa lielam ārkārtīgi garlaicīgs auto un pilda dibena pārvietotāja lomu, tapēc nav te baigi ko rakstīt. Nopirku pirms pāris mēnešiem, nomainīju diskus uz mazāk neglītiem (no oriģinālajiem Style 161 R17 uz Style 244 no e60 R17 7,5j ET20) un braukāju laimīgs.
Lai arī auto ir diezgan ok aprīkots, lielākā bēda ir auduma salons un ekrāna neesamība. Bet nu prioritāte bija stāvoklis un šis bija dzīvākais no visiem tiem ntajiem eksemplāriem, ko biju skatīties.
Šobrīd pats cīnos ar sevi - no vienas puses gribas kautko patjūnēt, bet no otras negribas sapist braukšanas komfortu ar kuru tā jau tam e90 (salīdzinoši ar e46) ir diezgan sūdīgi, 2. E30 318i 1990.g.
Pilnīgs lūznis, sūdanainākais auto kāds man bijis.
Tiku pie viņa kļūdas pēc, izdomāju pieļepīt un atstāt kā ziemas miskasti, bet viss ir ievilcies jau diezgan ilgi.. Sapratu ka ar pieļepīšanu cauri nevar tikt un ja jau dara, tad jādara viss puslīdz kārtīgi, lai tas auto nepārraujas uz pusēm atsitoties pret apmali. Šobrīd viss kas bija metināms ir sametināts un bremzes pārlasītas, visas trubas savilktas jaunas. M40 izrauts āra, tā vietā sagādāts M20B25. Jāieliek dzinējs, jāsaliek salons, jātiek ar hadeni galā un jākrāso. Ja kādreiz vispār sasniegs kkādu gatavības pakāpi būs laužamais auto/ziemas misene. Bija vēlviens, foršs sarkans e30, bet to apmēram pirms mēneša pārdevu. Lai būtu sterils,vajadzēja šo to sakopt, bet sapratu, ka dēļ visa kas šajā topikā minēts augstāk gluži vienkārsi nebija ne laika, ne lieku līdzekļu.
1. E90 325d 2009.g.
Pa lielam ārkārtīgi garlaicīgs auto un pilda dibena pārvietotāja lomu, tapēc nav te baigi ko rakstīt. Nopirku pirms pāris mēnešiem, nomainīju diskus uz mazāk neglītiem (no oriģinālajiem Style 161 R17 uz Style 244 no e60 R17 7,5j ET20) un braukāju laimīgs.
Lai arī auto ir diezgan ok aprīkots, lielākā bēda ir auduma salons un ekrāna neesamība. Bet nu prioritāte bija stāvoklis un šis bija dzīvākais no visiem tiem ntajiem eksemplāriem, ko biju skatīties.
Šobrīd pats cīnos ar sevi - no vienas puses gribas kautko patjūnēt, bet no otras negribas sapist braukšanas komfortu ar kuru tā jau tam e90 (salīdzinoši ar e46) ir diezgan sūdīgi, 2. E30 318i 1990.g.
Pilnīgs lūznis, sūdanainākais auto kāds man bijis.
Tiku pie viņa kļūdas pēc, izdomāju pieļepīt un atstāt kā ziemas miskasti, bet viss ir ievilcies jau diezgan ilgi.. Sapratu ka ar pieļepīšanu cauri nevar tikt un ja jau dara, tad jādara viss puslīdz kārtīgi, lai tas auto nepārraujas uz pusēm atsitoties pret apmali. Šobrīd viss kas bija metināms ir sametināts un bremzes pārlasītas, visas trubas savilktas jaunas. M40 izrauts āra, tā vietā sagādāts M20B25. Jāieliek dzinējs, jāsaliek salons, jātiek ar hadeni galā un jākrāso. Ja kādreiz vispār sasniegs kkādu gatavības pakāpi būs laužamais auto/ziemas misene. Bija vēlviens, foršs sarkans e30, bet to apmēram pirms mēneša pārdevu. Lai būtu sterils,vajadzēja šo to sakopt, bet sapratu, ka dēļ visa kas šajā topikā minēts augstāk gluži vienkārsi nebija ne laika, ne lieku līdzekļu.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Nekad neapnīk tavs prefs forši bija vēlreiz palasīt par skaistu tricāru
Baltais e30
...būtu vēl mtehnika baltajam
bet nu ir labs arī tagad, jāpiekrīt!
bet nu ir labs arī tagad, jāpiekrīt!
M Power or no power..
Baltais e30. Ļoti, ļoti labi
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām