erda's e90
Pēc pēdējā e36 (melnā pērle viewtopic.php?f=34&t=8 ) , bija doma pēc e46, tomēr izdomāju paņemt kko vēl nedaudz jaunāku ar domu, ka šo nu negribēsies/neprasīsies uzlabot un upgreidot! Sāku čekot situāciju LV un ātri pārmetos uz eiropu, kur dienām sēdēju mobile.de ar ideju, kko dabūt no turienes. Skatijos tikai benzīniekus un budzeta robežās neviens ar //m paku nesanāca, tādēļ bija jāņem labs stock.
Pēc kādām vairākām ned.pavadītām mobile.de, sameklēju cilvēku, kurš ar auto importēšanu ir uz 'TU'. Tādu atradu powerā. Sazinājāmies, noslēdzām līgumu un jau pēc nedēļas čalis bija pie maniem potenciālajiem upuriem DE. Pēc eksemplāru un to pārddevēju novērtēšanas palikām pie šī varianta. Tas viss notikās pirms, aptuveni, 3 gadiem.
Bmw n52b25, 2006
Komplektācijā:
Model: 325I OL (EUR)
E-F-R series: E90
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: N52
Displacement: 2.50
Power: 160 (217 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH
Prod.date: 2006-06-03
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2HB BMW light alloy wheel, spider spoke 160
S4AD Interior trim strips, brushed aluminium
S4AE Armrest front, retractable
P7RP Advantage package
P7RS Package Comfort
S8SP Control unit COP
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S403 Glass roof, electrical
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S465 Through-loading system
S494 Seat heating driver/passenger
S497 Centre armrest, rear
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S606 Navigation system Business
S710 M leather steering wheel
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Tāds viņš atnāca no DE.
Tad, protams, saka daudz kas tracināt un vajadzēja ar kko apkarināt. Pa rokai pagadījās mpaka, ko iepirkt. Papildus pakai vajadzēja iepirkt mpakas paspārņus, kā arī papildināt dzināja pannu. Nopirku, sakrāsoju, uzkarināju.Visas detaļas oem un caur KLAVINS.
Ok, paka virsu, tagad vajag diskus. Bija no e36 palikušies bbs rkII R18, kam bija laba vērtība. Kad viņus atstāju sev, biju domājis, ka likšu virsu jaunajam autiņam. Domāju, ka varētu izskatīties šādi, bet
...., jau kkas baigi sāka nepatikt, ka vairs tālāk ar šiem neeksperimentēju
Tad pēc Ramyrez ieteikuma izmēģināju st 172 r19 no 5ser. Tas bija bomba, riktīgi patika. TIKAI, šiem diskiem ir debīla platuma un iznesumu attiecība, kas special paredzēta e6x. Proti, priekša šaurāka, bet lielāks iznesums kā platākajiem aizmugurējiem ar mazāku iznesumu. Rezultātā, priekš nedaduz berzās paspārnī ar riepu pie lēzenēm bedrēm.
Tad no šiem nācās šķirties un radās ideja, ka jānokāpj no lielajiem brandiem un jāmēģina kkas no stance variantiem. Daudz domāju vai vajag ar plauktu vai "bļodu" meklēt diskus un tad sapratu -JR 11 bija the way to go. R19 e35, 8,5 un 9,5! Uzsūtiju šādu setu un nenožēloju, joprojām ar šiem braukāju, lai arī uz nākamo sezonu plānoju šos pašus uzsūtīt ar citiem izmēriem...! Ja kāds jautā kāda kvalitāte, tad uzreiz saku, ka krāsojuma kvalitāte nepatika, atradu vienu mazu notecējumu, taču no izturības, ar nekoilu piekari viss čotka, nekādu problemo! Lai skats butu patikamaks,tad no Psiharno iepirkas Eibach atsperes 35/50 sedinajumu.
Vēl papildus tika iepirkti OEM izpūtēja gali..., lai smukāks skats, nokrāsotas melni glancētas nāsis, nomainīta bagažnieka emblēma (nolobijās kā china , bet pēc uzdrukātā det.nr. DE) un nesen uzstādīts high kick spoilers (nav oem, bet kvalitāte ļoti laba).
No tehniskajām lietām pa šiem 3 gad.:
samainītas sveces,
lemforder peldoša,
lemforder svira priekša,
1 solinoīds (par to var nedaduz sīkāk pastāstīt..),
1 xenons,
abu lampu ēņģeļa diodes (),
akumulators,
mazgājot auto, pa aizmugurējām durvīm tika iekšā piles ar ūdeni, nācās pārlīmēt polsterējumu zem durvju abšivkas,
Sachs amortizatori priekša/pakaļa,
Eibach atsperes 35/50 (jega bija maza, jo //m piekare, jau bija tuvu tam)
un iksezonas eļļas/filtri.
Šis tas vēl padomā:
laikam beidzot būs jāpāriet uz koilam, jo no atsperēm īsti zemāka nekā vairs nav (gribās vēl kādus -1,5-2cm),
joprojām ik pa brīdim medīju melnos grieztus (gan samedīšu),
disku korekcijas,
pāršūt stūri un pārslēgu,
satonēt logus un shadow line,
Sapulēt virsbūvi+ lampas
kā arī ir vēl nedaduz interesantāki apgreidi, bet par tiem pagaidāmnav vērts te rakstīt...jo tuvākajā nākotnē neplānoju īstenot.
Tas ari kopsavilkums šim visam. Auto patīk, braukt patīk, besī aizmugurējās lampas un elektro gāzes pedālis.
Pēc kādām vairākām ned.pavadītām mobile.de, sameklēju cilvēku, kurš ar auto importēšanu ir uz 'TU'. Tādu atradu powerā. Sazinājāmies, noslēdzām līgumu un jau pēc nedēļas čalis bija pie maniem potenciālajiem upuriem DE. Pēc eksemplāru un to pārddevēju novērtēšanas palikām pie šī varianta. Tas viss notikās pirms, aptuveni, 3 gadiem.
Bmw n52b25, 2006
Komplektācijā:
Model: 325I OL (EUR)
E-F-R series: E90
Series: 3
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: N52
Displacement: 2.50
Power: 160 (217 hp)
Drive: HECK
Transmission: MECH
Paint code: 475 - BLACK SAPPHIRE METALLI
Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH
Prod.date: 2006-06-03
S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2HB BMW light alloy wheel, spider spoke 160
S4AD Interior trim strips, brushed aluminium
S4AE Armrest front, retractable
P7RP Advantage package
P7RS Package Comfort
S8SP Control unit COP
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S403 Glass roof, electrical
S428 Warning triangle and first aid kit
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S465 Through-loading system
S494 Seat heating driver/passenger
S497 Centre armrest, rear
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S544 Cruise control with brake function
S548 Kilometre speedo
S606 Navigation system Business
S710 M leather steering wheel
L801 NATIONAL VERSION GERMANY
S851 Language version German
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German
Tāds viņš atnāca no DE.
Tad, protams, saka daudz kas tracināt un vajadzēja ar kko apkarināt. Pa rokai pagadījās mpaka, ko iepirkt. Papildus pakai vajadzēja iepirkt mpakas paspārņus, kā arī papildināt dzināja pannu. Nopirku, sakrāsoju, uzkarināju.Visas detaļas oem un caur KLAVINS.
Ok, paka virsu, tagad vajag diskus. Bija no e36 palikušies bbs rkII R18, kam bija laba vērtība. Kad viņus atstāju sev, biju domājis, ka likšu virsu jaunajam autiņam. Domāju, ka varētu izskatīties šādi, bet
...., jau kkas baigi sāka nepatikt, ka vairs tālāk ar šiem neeksperimentēju
Tad pēc Ramyrez ieteikuma izmēģināju st 172 r19 no 5ser. Tas bija bomba, riktīgi patika. TIKAI, šiem diskiem ir debīla platuma un iznesumu attiecība, kas special paredzēta e6x. Proti, priekša šaurāka, bet lielāks iznesums kā platākajiem aizmugurējiem ar mazāku iznesumu. Rezultātā, priekš nedaduz berzās paspārnī ar riepu pie lēzenēm bedrēm.
Tad no šiem nācās šķirties un radās ideja, ka jānokāpj no lielajiem brandiem un jāmēģina kkas no stance variantiem. Daudz domāju vai vajag ar plauktu vai "bļodu" meklēt diskus un tad sapratu -JR 11 bija the way to go. R19 e35, 8,5 un 9,5! Uzsūtiju šādu setu un nenožēloju, joprojām ar šiem braukāju, lai arī uz nākamo sezonu plānoju šos pašus uzsūtīt ar citiem izmēriem...! Ja kāds jautā kāda kvalitāte, tad uzreiz saku, ka krāsojuma kvalitāte nepatika, atradu vienu mazu notecējumu, taču no izturības, ar nekoilu piekari viss čotka, nekādu problemo! Lai skats butu patikamaks,tad no Psiharno iepirkas Eibach atsperes 35/50 sedinajumu.
Vēl papildus tika iepirkti OEM izpūtēja gali..., lai smukāks skats, nokrāsotas melni glancētas nāsis, nomainīta bagažnieka emblēma (nolobijās kā china , bet pēc uzdrukātā det.nr. DE) un nesen uzstādīts high kick spoilers (nav oem, bet kvalitāte ļoti laba).
No tehniskajām lietām pa šiem 3 gad.:
samainītas sveces,
lemforder peldoša,
lemforder svira priekša,
1 solinoīds (par to var nedaduz sīkāk pastāstīt..),
1 xenons,
abu lampu ēņģeļa diodes (),
akumulators,
mazgājot auto, pa aizmugurējām durvīm tika iekšā piles ar ūdeni, nācās pārlīmēt polsterējumu zem durvju abšivkas,
Sachs amortizatori priekša/pakaļa,
Eibach atsperes 35/50 (jega bija maza, jo //m piekare, jau bija tuvu tam)
un iksezonas eļļas/filtri.
Šis tas vēl padomā:
laikam beidzot būs jāpāriet uz koilam, jo no atsperēm īsti zemāka nekā vairs nav (gribās vēl kādus -1,5-2cm),
joprojām ik pa brīdim medīju melnos grieztus (gan samedīšu),
disku korekcijas,
pāršūt stūri un pārslēgu,
satonēt logus un shadow line,
Sapulēt virsbūvi+ lampas
kā arī ir vēl nedaduz interesantāki apgreidi, bet par tiem pagaidāmnav vērts te rakstīt...jo tuvākajā nākotnē neplānoju īstenot.
Tas ari kopsavilkums šim visam. Auto patīk, braukt patīk, besī aizmugurējās lampas un elektro gāzes pedālis.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Labs
bet to hroma līsti vajag aizsūtīt ekskursijā uz tolmetu, pirmais kas krīt acīs. diski ļoti labi izskatās.
bet to hroma līsti vajag aizsūtīt ekskursijā uz tolmetu, pirmais kas krīt acīs. diski ļoti labi izskatās.
Ja reiz melns tad melns un tiešam hromam nav vietas , pēc manām domām un kā jau mineja cits 3er braucējs. Kopumā ļoti labs skats uz auto, bet kkaut ka suraba krasas disks labāk pie sirds , bet protams diskus jau vienmēr var krāsot un eksperimentēt :) Veiksmi turpmākajos darbos. Un papildini topic ar jaunam bildem :)
Sen jau teicu kad shim auto Gloss shadow line ir must have
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ir kāda bilde ar high kick spoileri?
Kopumā auto smuks, man patīk.
Kopumā auto smuks, man patīk.
Ļoti smuks
Arī bija doma par ko šādu.biju izbraucis ar 2.0d e91 .ljoti dinamisks,bet manam.augumam par mazu
Diskus vajag gaišakus un ar ja ņemsi jaunus,tad kko ar plauktu
Arī bija doma par ko šādu.biju izbraucis ar 2.0d e91 .ljoti dinamisks,bet manam.augumam par mazu
Diskus vajag gaišakus un ar ja ņemsi jaunus,tad kko ar plauktu
ar kompatu pa brugji
Izskatās viss labi, bet es personīgi diskus nokrāsotu gaišākus un notonēt logus lai nav akvārijs.
Kas tieši bija neērti? Kāds tev augums? e9x nēsmu sēdējis, bet iekš jaunā f30 bija pat ļoti ok, stūre regulējās iespaidīgi lielā amplitūdā, un sēdpozīcija patīkami zema.
E36 oem ar manu augumu ir briesmīgi nekomfortabls
195cm/91kg
194 un 123 kg
Gruti pateikt.jutos reali iespiests.
Kad iesezhos e38,sajutas ir ljoti ok,lai gan vecs auto
Gruti pateikt.jutos reali iespiests.
Kad iesezhos e38,sajutas ir ljoti ok,lai gan vecs auto
ar kompatu pa brugji
logus tonēšu,
par disku krāsu piekrītu, ka varētu experimentēt ar gaišāku, taču par plauktu īsti nav pārliecības!
pieradums tev vienkarsi ir pec e38, jo e38 bus vairak vietu salona neka E9x
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
vienīgais kadrs no pasākuma, kad viss jau ir beidzies!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
paldies jigworks
pedejas si gada bildes, tad jau nakamgad visam vajadzētu izskatīties nedaudz citādāk!
pedejas si gada bildes, tad jau nakamgad visam vajadzētu izskatīties nedaudz citādāk!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Spuldzes jāmaina
un kas mainisies ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.