316i nevar pielaist
Situācija ļoti dīvaina. Auto 316i 95gada 1.6 m43b16. Braucu viss normali, ne raustas, ne kaut kadas dīvainas smakas no izplūdēm. Viss normāli. Atstāju pie mājām. 2 dienas sanāca nedarbināt. Tagad nu jābrauc, starteris griež bet nelec. Sūknis strādā, dzirkstele ir. Pieslēdzām pie kompi ar neko neuzrādīja. Mērot kompersiju izrādas kompersijas zudums visos cilindros . Meistaram šobrīd nav laika līst dziļāk, bet varbūt kādam ir kas līdzīgs bijis?
Ja tiešām ir kā teikts, ka dzirkstele un degviela ir, bet kompresija pēkšņi nav -
Sveces arā, katrā cilindrā pa biškam eļļu ieliet, obligāti ar starteri izgriezt motoru bez ieskruvētām svecēm! un atslēgtu degvielas padevi uz to brīdi.
Tad visu sveces un degvielas padevi atpakaļ un skatīties kas notiek.
Arī svarīgs fakts kāda un kad eļļa mainīta pedejo reizi. Varbūt biezāku eļļu vajag ieliet.
Starta gāze ar varbūt palīdzēs, bet nu ar to uzmanīgi.
https://youtu.be/y33JZwNdBUM?t=1690
Šeit līdzīga situācija saistīta tieši ar bmw, skatamies no 28:10
Sveces arā, katrā cilindrā pa biškam eļļu ieliet, obligāti ar starteri izgriezt motoru bez ieskruvētām svecēm! un atslēgtu degvielas padevi uz to brīdi.
Tad visu sveces un degvielas padevi atpakaļ un skatīties kas notiek.
Arī svarīgs fakts kāda un kad eļļa mainīta pedejo reizi. Varbūt biezāku eļļu vajag ieliet.
Starta gāze ar varbūt palīdzēs, bet nu ar to uzmanīgi.
https://youtu.be/y33JZwNdBUM?t=1690
Šeit līdzīga situācija saistīta tieši ar bmw, skatamies no 28:10
Pēdējais labojis RONČIKS - 02 Feb 2019, 13:57, kopā labots 2 reizes.
Eļļa mainīta novembrī. Mainu regulāri. Izmeiģināsu ar to eļļu.
nekādu atšķirību. kompresija nemainījās. vispār tāda sajūta ka nemainās starterim slodze ar svecēm vai bez. ķēde izstiepta? bet es saprastu ja būtu kādi trokšņi pirms tam. kad kaut ko uziešu uzrakstīšu.
Ja cilindros nav kompresijas, tad vainu jāmeklē gredzenos vai vārstos. Ja eļļas liešana cilindros nepalīdzēja, tad visticamāk jāskatās vārstu virzienā. Ja kompresijas nav visos cilindros, izskatās pēc globālas problēmas, piem., sadalenes taiminga. Jāņem nost vārstu vāks un jāskatās vai TDS (top dead centre) pozīcijā atzīme uz sadalenes skrituļa ir augšējā pozīcijā un uz spararata esošais 8mm urbums ir pretī motora ķepas 12mm caurumam startera pusē (caur šiem caurumiem nofiksē kloķeni ar flyweel locking tool).
nazgra rakstīja: ↑02 Feb 2019, 13:34 Situācija ļoti dīvaina. Auto 316i 95gada 1.6 m43b16. Braucu viss normali, ne raustas, ne kaut kadas dīvainas smakas no izplūdēm. Viss normāli. Atstāju pie mājām. 2 dienas sanāca nedarbināt. Tagad nu jābrauc, starteris griež bet nelec. Sūknis strādā, dzirkstele ir. Pieslēdzām pie kompi ar neko neuzrādīja. Mērot kompersiju izrādas kompersijas zudums visos cilindros . Meistaram šobrīd nav laika līst dziļāk, bet varbūt kādam ir kas līdzīgs bijis?
Nebija tā ka no sākuma uz kkādām trim sekundēm pielēca un tad noslāpa ?
Ja tā tad iespējams ka timing ķēde pārlēca, vai noplīsa.
- ikey07
Cik ir konkrēti kompresija?
Ja 0 vai ļoti tuvu tam, problēma izlīda pēkšņi pēc ilgākas stāvēšanas un pirmajā startā ierūcās uz sekundi, tad lieku savus piecus centus uz noķīlējušu eļļas sūkņa redukcijas vārstu (šķiļot ar aukstu/biezu eļļu spiediens aiziet debesīs, kompiņi tiek piepildīti ar biezu eļļu un nepilda savu funkciju, līdz ar to vārsti paliek puspavērti).
Uz m43 nav novērots, bet uz m42/m44 un n42 diezgan izplatīta kaite.
Vārdu sakot ieteiktu nomērīt spiedienu un būs skaidrība.
Ja 0 vai ļoti tuvu tam, problēma izlīda pēkšņi pēc ilgākas stāvēšanas un pirmajā startā ierūcās uz sekundi, tad lieku savus piecus centus uz noķīlējušu eļļas sūkņa redukcijas vārstu (šķiļot ar aukstu/biezu eļļu spiediens aiziet debesīs, kompiņi tiek piepildīti ar biezu eļļu un nepilda savu funkciju, līdz ar to vārsti paliek puspavērti).
Uz m43 nav novērots, bet uz m42/m44 un n42 diezgan izplatīta kaite.
Vārdu sakot ieteiktu nomērīt spiedienu un būs skaidrība.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
patreiz viss liecina ka ķēde pārlekusi darbinot klāt bet rīt zinās konkrētāk.
būs šitas jāpaskatās.he9600 rakstīja: ↑02 Feb 2019, 23:18 Cik ir konkrēti kompresija?
Ja 0 vai ļoti tuvu tam, problēma izlīda pēkšņi pēc ilgākas stāvēšanas un pirmajā startā ierūcās uz sekundi, tad lieku savus piecus centus uz noķīlējušu eļļas sūkņa redukcijas vārstu (šķiļot ar aukstu/biezu eļļu spiediens aiziet debesīs, kompiņi tiek piepildīti ar biezu eļļu un nepilda savu funkciju, līdz ar to vārsti paliek puspavērti).
Uz m43 nav novērots, bet uz m42/m44 un n42 diezgan izplatīta kaite.
Vārdu sakot ieteiktu nomērīt spiedienu un būs skaidrība.
pfff.. labi ka nesākām ķidāt visu ārā... izdomāja izraustīt visus dačikus un pielaist. un lec pie pus apgrieziena. Jobcik.. tā ari nesaprata kur vaina. Dīvaini ka kompis rādīja ka visi dačiki šancē.. bet nu paldies visiem pa ieteikumiem.