2.8 STROKERIS
Sakrājušies pāris jautājumi motoru gurū par 2.8 strokera būvi.
Nopirku auto ar m50b28 strokeri. M50 bloks, non vanos galva, 2.8 kloķvārpsta, virzuļi mahle īsti nezinu no kā un klaņus ar pēc kodiem nevarēju īsti noskaidrot kāda motora.
Motoram aprāva šāles. Gribēju salikt atpakaļ kāds bija, bet jaucot ārā izrādijās arī ka galvā ir plaisa un virzuļiem gabali izlūzuši starp gredzeniem. Pirms jaukšanas mēriju kompresiju, bija no 14 līdz 18. Kopumā motors gāja labi, tāpēc gribu salikt kaut ko ļoti līdzīgu atpakaļ no pieejamajām detaļām.
1. Tātad ir man izvēle starp m50 bloku un m52b28tu(bijis karsēts). Ja būvēju motoru bez pūtiena, vai ir jēga no m50 bloka, kura svars ir krietni lielāks?
2. Tā kā mana kloķvārpsta un virzuļi bija izbeigušies. Nolēmu, ka varu paņemt no tā paša m52b28tu, bet jautājums ir vai tam viss ir tāds pats kā m52b28. Cik nu atradu info, tad atšķirība esot tajā, ka kloķvārpsta esot kaltā.
3. Cik nu esmu pats uzzinājis, tad, liekot atmosfērisko dzinēju kopā pie vēlmes tikt pie labākas jaudas, ir jāsaliek pareiza kompresijas pakāpe? Tas ir pie 12 dzinējs detonējot, bet 11.8 būtu relatīvi labākais, ko dabūt, lai dzinējs labi ietu un nepārvērstos par monolītu kluci? Info par to kā izmērīt, forumā atradu.
4. Jautājums par dzinēja eļļošanu. Kad auto jau nopirku tam bija jau problēmas ar kompensātoru grabēšanu, tos nomainīju, bet skaņa tāpat ik pa laikam parādijās pat ar 10w60 eļļu un kompensātoru piedevu, līdz ar ko šķiet, ka dzinējā varēja būt eļļošanas problēmas kā dēļ arī iespējams izbeidzās šāles. Jautājums ir - kur meklēt vainu un kā pārliecināties, ka tā vairs nenotiks?
Nu tie būtu tādi galvenie jautājumi, varbūt vēl kādam kādi ieteikumi, ko ir vēlams izdarīt ar dzinēja daļām, bez kosmiskiem tēriņiem, pirms lieku visu kopā, lai dabūtu no motora maximumu ārā, jo tiks pielietots roku taisnošanai.
Nopirku auto ar m50b28 strokeri. M50 bloks, non vanos galva, 2.8 kloķvārpsta, virzuļi mahle īsti nezinu no kā un klaņus ar pēc kodiem nevarēju īsti noskaidrot kāda motora.
Motoram aprāva šāles. Gribēju salikt atpakaļ kāds bija, bet jaucot ārā izrādijās arī ka galvā ir plaisa un virzuļiem gabali izlūzuši starp gredzeniem. Pirms jaukšanas mēriju kompresiju, bija no 14 līdz 18. Kopumā motors gāja labi, tāpēc gribu salikt kaut ko ļoti līdzīgu atpakaļ no pieejamajām detaļām.
1. Tātad ir man izvēle starp m50 bloku un m52b28tu(bijis karsēts). Ja būvēju motoru bez pūtiena, vai ir jēga no m50 bloka, kura svars ir krietni lielāks?
2. Tā kā mana kloķvārpsta un virzuļi bija izbeigušies. Nolēmu, ka varu paņemt no tā paša m52b28tu, bet jautājums ir vai tam viss ir tāds pats kā m52b28. Cik nu atradu info, tad atšķirība esot tajā, ka kloķvārpsta esot kaltā.
3. Cik nu esmu pats uzzinājis, tad, liekot atmosfērisko dzinēju kopā pie vēlmes tikt pie labākas jaudas, ir jāsaliek pareiza kompresijas pakāpe? Tas ir pie 12 dzinējs detonējot, bet 11.8 būtu relatīvi labākais, ko dabūt, lai dzinējs labi ietu un nepārvērstos par monolītu kluci? Info par to kā izmērīt, forumā atradu.
4. Jautājums par dzinēja eļļošanu. Kad auto jau nopirku tam bija jau problēmas ar kompensātoru grabēšanu, tos nomainīju, bet skaņa tāpat ik pa laikam parādijās pat ar 10w60 eļļu un kompensātoru piedevu, līdz ar ko šķiet, ka dzinējā varēja būt eļļošanas problēmas kā dēļ arī iespējams izbeidzās šāles. Jautājums ir - kur meklēt vainu un kā pārliecināties, ka tā vairs nenotiks?
Nu tie būtu tādi galvenie jautājumi, varbūt vēl kādam kādi ieteikumi, ko ir vēlams izdarīt ar dzinēja daļām, bez kosmiskiem tēriņiem, pirms lieku visu kopā, lai dabūtu no motora maximumu ārā, jo tiks pielietots roku taisnošanai.
2. dubbel vanosa kloķvārpstai sajūga galā nāk gredzens lasītājam, pārējais šķiet vienāds.
4. izjauc eļļas sūkni, kas tur notiek? un pie motora montāžas vajag kārtīgi izpūst/izmazgāt visus kanālus utt...un arī liekot kopā nevajag saliet hermētiķi eļļošanas kanālos
4. izjauc eļļas sūkni, kas tur notiek? un pie motora montāžas vajag kārtīgi izpūst/izmazgāt visus kanālus utt...un arī liekot kopā nevajag saliet hermētiķi eļļošanas kanālos
M Power or no power..
Es liktu alumīnija blokā.
3. Par pakāpi gan muļķības. Ja taisies vālet ar e98 (labu, piemēram lukoil vai Neste) tad mierīgi var taisīt 11-12.5 bet nu baigā starpība tur nav, tur vairāk vinnēsi ar labu regulējumu .
Tub28 kloķeni vari likt.
Eļļas spiedienu vnk vajag pārbaudīt , viabāk uzlikt mērinstrumentu ar ko redzēt spiedienu arī tad kad labi esi pamocijis motoru .
3. Par pakāpi gan muļķības. Ja taisies vālet ar e98 (labu, piemēram lukoil vai Neste) tad mierīgi var taisīt 11-12.5 bet nu baigā starpība tur nav, tur vairāk vinnēsi ar labu regulējumu .
Tub28 kloķeni vari likt.
Eļļas spiedienu vnk vajag pārbaudīt , viabāk uzlikt mērinstrumentu ar ko redzēt spiedienu arī tad kad labi esi pamocijis motoru .
1. Saliku 3.0 m50 bloka, jo tads jau bija, bet ja butu izvele, liktu m52
3. Pie 11.5cr nekas nedetone ar Nestes e98, ja butu kas saregule vadibu, taisitu augstaku.
4. Vainu meklet drosvien jasak sukni. Liec ellas sukni no motora ar vanosu.
3. Pie 11.5cr nekas nedetone ar Nestes e98, ja butu kas saregule vadibu, taisitu augstaku.
4. Vainu meklet drosvien jasak sukni. Liec ellas sukni no motora ar vanosu.
Eļļas sūknis no m52b28 (platāki zobrati salīdzinot ar m50).
Kompresijas pakāpi diži lielāku par 11 es netaisītu, ja auto tiek braukts ikdienā. Tāpat gadīsies braucot lielākus gabalus, ka nāksies pildīties ne Neste/statoilā un varbūt pat tur nebūs e98 un jābrauc uz e95 (ja vēl ārā karsta vasaras dienā ar +30 grādiem, tad vispār zelts detonācijai). Vai ir vērts riskēt dēļ teorētiskiem '10zs'?
Kompresijas pakāpi diži lielāku par 11 es netaisītu, ja auto tiek braukts ikdienā. Tāpat gadīsies braucot lielākus gabalus, ka nāksies pildīties ne Neste/statoilā un varbūt pat tur nebūs e98 un jābrauc uz e95 (ja vēl ārā karsta vasaras dienā ar +30 grādiem, tad vispār zelts detonācijai). Vai ir vērts riskēt dēļ teorētiskiem '10zs'?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Auto netiek braukts ikdienā, vairāk domāts roku taisnošainai un brīvdienu izbraucieniem. Pirms motors sagāja sierā arī lēju tikai 98, tiesa gan arī Statoil, jo dzinējs jau bija likts kopā un vadība regulēta.
Satikts AF dzīvē, parunāts par un ap iespējamajiem dzinēja miršanas cēloņiem un kā tos novērst. Paldies par info.
Pagaidām izskatās, ka dzinēju likšu uz tās pašas bāzes - m50 bloka, ar m52b28tu kloķeni, klaņiem virzuļiem un m52b25 galvu, anulējot vanosu. Pie reizes ielikšu vēlvienu m50 izplūdes sadaleni ieplūdē un aizvedīšu, lai pieregulē vadību.
Satikts AF dzīvē, parunāts par un ap iespējamajiem dzinēja miršanas cēloņiem un kā tos novērst. Paldies par info.
Pagaidām izskatās, ka dzinēju likšu uz tās pašas bāzes - m50 bloka, ar m52b28tu kloķeni, klaņiem virzuļiem un m52b25 galvu, anulējot vanosu. Pie reizes ielikšu vēlvienu m50 izplūdes sadaleni ieplūdē un aizvedīšu, lai pieregulē vadību.
Pieredze rāda ka lukoila 98 detonē vismazāk
Offtopic mazliet, kāpēc NA formā tik daudzi likvidē vanosu?
Neticu, ka tikai tāpēc, lai iepistu 50e ņemot m50 sadaleni nevis m54
Neticu, ka tikai tāpēc, lai iepistu 50e ņemot m50 sadaleni nevis m54
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Cik redzets forumos - eļļas suknim liek mazāku zobratu laikam? lai palielinātu eļļošanu? vai ielai tas neder?
Priekš kam to darīt un kur dabūsi attieciga garuma ķēdi?
M50 sūkņa atmosfērai pat ar vanosu pietiek ar atliektiem galiem, ja čura raustās uzlieciet no m52, tas ir vēl ražīgāks.
M50 sūkņa atmosfērai pat ar vanosu pietiek ar atliektiem galiem, ja čura raustās uzlieciet no m52, tas ir vēl ražīgāks.
yes, un agrāk tak visi te pat forumā ņaudēja ka vanoss ir sūc, jūk ārā u.t.tTomSkarsts rakstīja: ↑13 Sep 2019, 00:08 Offtopic mazliet, kāpēc NA formā tik daudzi likvidē vanosu?
Neticu, ka tikai tāpēc, lai iepistu 50e ņemot m50 sadaleni nevis m54
Autora gadījumā ja vadība bija noregulēta uz tā setupa un gāja patīkami tad lai liek atpakaļ kā bija, tik degvielas regulatoru uzliek OEM un aizbrauc pie Artūra pārbaudīt maisījumu, vai viss tiešām ir ok un var tālāk pist un slavēt