LSD no E36 uz E90
Lieta sekojoša;
mētājās labs E36 LSD lielajā korpusā [188mm laikam] no 2.8 [2.90 attieciba laikam] ar korpusa defektu.
Vai reali iekrāmēt tās iekšas , elementu, iekš mana 335d reduktora.???
Cik liels jājiens un vai jēga? varbūt tur viss izjuks pēc pirmā pi$@ka ?
mētājās labs E36 LSD lielajā korpusā [188mm laikam] no 2.8 [2.90 attieciba laikam] ar korpusa defektu.
Vai reali iekrāmēt tās iekšas , elementu, iekš mana 335d reduktora.???
Cik liels jājiens un vai jēga? varbūt tur viss izjuks pēc pirmā pi$@ka ?
SunCoast Customs IIIM
335d ir super lielais korpuss, tev 210mm elementu vajag
emkām
V8 arī nāca 210
Visi vecie m30 arī
E23/E24/E28 x33i vai 35i, 635CSi, M5; E32/E34 x35i un x40i, 750i, M5; E36 M3(EU). Attiecību pielāgot vajadzēs no esošā reduktora.
neliec enģeļus
nedaudz paturpinot tēmu.. veljoprojām gribās LSD uz 335d
vai kāds zinošs var pakomentēt ,kas butu labaks no tirgū pieejamiem lsd elementiem;
Quiafe, Wavetrac, OS giken super lock,
vai "racing diffs" no serbijas, kurus piedāva riga diff kantoris.
Kādi kantori vai entuziasti vēl LV ņemās ar reduktoru būvi no parastā uz LSD?
Iesakiet. Paldies.
vai kāds zinošs var pakomentēt ,kas butu labaks no tirgū pieejamiem lsd elementiem;
Quiafe, Wavetrac, OS giken super lock,
vai "racing diffs" no serbijas, kurus piedāva riga diff kantoris.
Kādi kantori vai entuziasti vēl LV ņemās ar reduktoru būvi no parastā uz LSD?
Iesakiet. Paldies.
SunCoast Customs IIIM
Ixt workshop.
Racingdiffs produkcija cik mēģināts ir lohatrons un najobs. Kontaktu pm tev atmetīšu kur LSD var ieliktMeeris rakstīja: ↑30 Jan 2020, 23:20 nedaudz paturpinot tēmu.. veljoprojām gribās LSD uz 335d
vai kāds zinošs var pakomentēt ,kas butu labaks no tirgū pieejamiem lsd elementiem;
Quiafe, Wavetrac, OS giken super lock,
vai "racing diffs" no serbijas, kurus piedāva riga diff kantoris.
Kādi kantori vai entuziasti vēl LV ņemās ar reduktoru būvi no parastā uz LSD?
Iesakiet. Paldies.