E36-A bit spōrt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- chevron_right
tāāā, sākot gaidīt vasaras sezonu, sākām domāt par jaudas trūkumu, respektīvi kā to palielināt, jo vasarā to ļoti izjutām.
sākam darboties..
IS ārā, jāsāk domāt, kā tam varētu dabūt klāt ponijus.. ir variants, palielināt tilpumu...
tā arī daram.
pielējām klāt veselu litru
tā kā kolēga pāriet uz ko lielāku, ieguvām savā īpašumā spōrta motoru, ko ieliks spōrta kompaktā pirmais ko izdarījām, pārtinām kolektoru, jo esošā lenta bija no karstuma sadalījusies kad tas paveikts, montējam iekšā tad jau tālāk uzlikām kārbu, ar to pašu m20 spararatu + jauns sajūga komplekts, tad nākamais kulise, izplūde.
izplūde 64mm
uzlabojam izplūdes klīrensu pret pusrāmi kkā tā kopumā uz pirmo šķīlienu mašīna neleca, kaut itkā ews bija jābūt izgrieztam, tas tomēr tā nebija, čoms iedeva kkādu 2.0 kompi kam orģināli nenāk ews un tas aparāts ierūcās.
tālāk palika visa dzeses sistēma un stūres pastiprinātājs, tur no 1.6 pačābīgi bij visu salāgot, stūrei trubas sazīmēju no 6cy, un ar nelielām modifikācijām salikām, dzesei pārsvarā visas trubas sasūtīju jaunas lai itkā ar rezervi, ka neizbeigsies kādā gonkā, utt. Pa lielam braucams ir, tik vēl miljons sīkumi un jāsataisa lai griežas līdz galam
sākam darboties..
IS ārā, jāsāk domāt, kā tam varētu dabūt klāt ponijus.. ir variants, palielināt tilpumu...
tā arī daram.
pielējām klāt veselu litru
tā kā kolēga pāriet uz ko lielāku, ieguvām savā īpašumā spōrta motoru, ko ieliks spōrta kompaktā pirmais ko izdarījām, pārtinām kolektoru, jo esošā lenta bija no karstuma sadalījusies kad tas paveikts, montējam iekšā tad jau tālāk uzlikām kārbu, ar to pašu m20 spararatu + jauns sajūga komplekts, tad nākamais kulise, izplūde.
izplūde 64mm
uzlabojam izplūdes klīrensu pret pusrāmi kkā tā kopumā uz pirmo šķīlienu mašīna neleca, kaut itkā ews bija jābūt izgrieztam, tas tomēr tā nebija, čoms iedeva kkādu 2.0 kompi kam orģināli nenāk ews un tas aparāts ierūcās.
tālāk palika visa dzeses sistēma un stūres pastiprinātājs, tur no 1.6 pačābīgi bij visu salāgot, stūrei trubas sazīmēju no 6cy, un ar nelielām modifikācijām salikām, dzesei pārsvarā visas trubas sasūtīju jaunas lai itkā ar rezervi, ka neizbeigsies kādā gonkā, utt. Pa lielam braucams ir, tik vēl miljons sīkumi un jāsataisa lai griežas līdz galam
M Power or no power..
Neaizraujies ar braukšanu ar to bez ews ecu. Pēc apkares izskatās, ka dzinējs 09/95+, orig. bez immo vadība būs ar dzeltenajām zondēm, skaties, ka nedabū lieso.
Varu atslēgt to ews par draudzīgu ciparu.
Varu atslēgt to ews par draudzīgu ciparu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
dzinējs ir 96tā gada, jā. tas kompis bija uz pāris iedarbināšanām un nelielu aplīti.
ir jau EWS atslēgts, viss kārtībā. (man tāda aizdoma, ka tieši tev bija doma zvanīt šajā sakarā)
M Power or no power..
Super!!! Manuprāt labam rezultātam atliek tikai iepirkt normālas riepas iepirkt!
Riepas sprintiem pa lielam ir, divas tik jāpamaina - dilums iemeties no pag. sezonas un gruntij gruntenes arī ik pa laikam ienākas dažādas.
Kkādai minišosejai gan jā, prasītos kādi jaunāki sliki, bet domāju kādu brīdi saies ar tiem pašiem, kas jau ir.
vakar savienoju to ātruma sensors laikam vai kā pareizi, lai dzinējs griežas līdz galam, nu interesanti, jāiztestē gan kādā trasē, lai saprastu kas un kā, bet nu kko perdoļit
M Power or no power..
nē, no šī auto.
no 1:50
M Power or no power..
Labas dienas.
tā kā 7dien bija patīkams laiks, un 333 bij trases diena, izlēmām ka vajag aizbraukt notestēt kas tur apmēram ir sanācis.
6dien vēl piebeidzu dažus sīkumus, tādus kā gaisa filtram kronšteinu un kartera ventilāciju, protams, abus ne līdz galam
tagad izskatās kkā tā.. un tad spontāni pamanīju par braukšanu iekš tā 333 un jā, vajag, braucam pa lielam auto iet normāl, kkas gan nav līdz galam ar aizdedzi vai kko tādu, jo atvelkot ar 3šo, vienā brīdī uz ~ vieniem apgriezieniem kkā aizraustās tas motors uz brīdi, zinu ka sveces kādu brīdi nav mainītas, uzmetīs tām aci un spolēm/pīpēm. un kā arī kkas vēl nav, bet to jau zinājām pirmstam, kā atmetoties baigi grib šaudīties, tā kā laicīgi neieslēdz piespiedu brīvgaitu, bet turpina dot benzōlu laikam
no salona izskatījās apmēram tā
kkā baigi tā priekša gribēja slīdēt jau no paša sākuma it īpaši kad uzsila riepas, plus pirmajā iebraucienā kkādus robus baigos sarāva vienā priekšas riepā, kas, protams, apli pa aplim pasliktinājās, tā ka līdz kordiem robus sarāva, un beigās riepa padevās
bye bye kkā tā.
kompakti sakrauts kompakts
tā kā 7dien bija patīkams laiks, un 333 bij trases diena, izlēmām ka vajag aizbraukt notestēt kas tur apmēram ir sanācis.
6dien vēl piebeidzu dažus sīkumus, tādus kā gaisa filtram kronšteinu un kartera ventilāciju, protams, abus ne līdz galam
tagad izskatās kkā tā.. un tad spontāni pamanīju par braukšanu iekš tā 333 un jā, vajag, braucam pa lielam auto iet normāl, kkas gan nav līdz galam ar aizdedzi vai kko tādu, jo atvelkot ar 3šo, vienā brīdī uz ~ vieniem apgriezieniem kkā aizraustās tas motors uz brīdi, zinu ka sveces kādu brīdi nav mainītas, uzmetīs tām aci un spolēm/pīpēm. un kā arī kkas vēl nav, bet to jau zinājām pirmstam, kā atmetoties baigi grib šaudīties, tā kā laicīgi neieslēdz piespiedu brīvgaitu, bet turpina dot benzōlu laikam
no salona izskatījās apmēram tā
kkā baigi tā priekša gribēja slīdēt jau no paša sākuma it īpaši kad uzsila riepas, plus pirmajā iebraucienā kkādus robus baigos sarāva vienā priekšas riepā, kas, protams, apli pa aplim pasliktinājās, tā ka līdz kordiem robus sarāva, un beigās riepa padevās
bye bye kkā tā.
kompakti sakrauts kompakts
M Power or no power..
Sveicināti Lieldienās!
starujiem zoļiem tuvojas jaunā autosporta sezona, tāpēc laicīgi tiek novērsti visādi sīkumi un lielumi... plus minišoseja ir pavisam drīz.
Pēc pirmajiem testiem tika nojausts, ka auto sanācis diezgan skaļš
tāpēc mēģinājām to padarīt klusāku, ADParts iepirkās Magnaflows. nometos ceļos rezultātā brīvgaitā/mierīgi braucot auto palika klusāks, bet dodot džazu, palika daudz niknāks tonis
tālāk aizmaucām pie kolēga pameklēt kādas kļūdas motoram, baigi neko neatradām, jo kompis atteicās lasīt live datus, kad auto iedarbināts
bet tik un tā tika atrasts, piem., ka ieplūstošā gaisa temp. devējs acīmredzot nebija īstais. Liekot m50 kolektoru nebija nomainīts, rādīja stipri vairāk kā patiesībā. Kā jau zināms, m52 ir iespraužams, m50 ir skrūvējams, bēt pirmajiem siemens vadītajiem m5X nāca skrūvējami, nomainīts! tālāk, beidzot ir abi e30 plaukti - normāli ārējie šarnīri, kautkā nepatika man neviena ražotāja tie ''cietie'' e36 šarnīri.
tād uzvārīju jaunu glāžu atsaiti, lai tās glāzes nesajūk prātā tād, kā jau tas pierasts, kad viss liekas sataisīts, kautkas ofic saplīst. pēc motorswapa sāka tecēt stūres reika pie stūres krustiņa...
nu neko, kolēga pārjauca salika šo to jaunu
mmmm mēģinu salikt krustiņu uz reikas +- taisni pa vidam vēl kkādas krāsainas buksītes aizmugurējajam stabilizatoram kkā tā pagaidām.
sāk mākt šaubas vai esošais reduktors (4,10) minišosejas lielajam aplim nebūs pa īsu, jo pagājušogad ar 1.8 pie slimnīcas līkuma man šķiet 5tais pārnesums bija gandrīz izgriezts
starujiem zoļiem tuvojas jaunā autosporta sezona, tāpēc laicīgi tiek novērsti visādi sīkumi un lielumi... plus minišoseja ir pavisam drīz.
Pēc pirmajiem testiem tika nojausts, ka auto sanācis diezgan skaļš
tāpēc mēģinājām to padarīt klusāku, ADParts iepirkās Magnaflows. nometos ceļos rezultātā brīvgaitā/mierīgi braucot auto palika klusāks, bet dodot džazu, palika daudz niknāks tonis
tālāk aizmaucām pie kolēga pameklēt kādas kļūdas motoram, baigi neko neatradām, jo kompis atteicās lasīt live datus, kad auto iedarbināts
bet tik un tā tika atrasts, piem., ka ieplūstošā gaisa temp. devējs acīmredzot nebija īstais. Liekot m50 kolektoru nebija nomainīts, rādīja stipri vairāk kā patiesībā. Kā jau zināms, m52 ir iespraužams, m50 ir skrūvējams, bēt pirmajiem siemens vadītajiem m5X nāca skrūvējami, nomainīts! tālāk, beidzot ir abi e30 plaukti - normāli ārējie šarnīri, kautkā nepatika man neviena ražotāja tie ''cietie'' e36 šarnīri.
tād uzvārīju jaunu glāžu atsaiti, lai tās glāzes nesajūk prātā tād, kā jau tas pierasts, kad viss liekas sataisīts, kautkas ofic saplīst. pēc motorswapa sāka tecēt stūres reika pie stūres krustiņa...
nu neko, kolēga pārjauca salika šo to jaunu
mmmm mēģinu salikt krustiņu uz reikas +- taisni pa vidam vēl kkādas krāsainas buksītes aizmugurējajam stabilizatoram kkā tā pagaidām.
sāk mākt šaubas vai esošais reduktors (4,10) minišosejas lielajam aplim nebūs pa īsu, jo pagājušogad ar 1.8 pie slimnīcas līkuma man šķiet 5tais pārnesums bija gandrīz izgriezts
M Power or no power..
šeit viss kā vienmēr interesanti reduktors lielajā korpusā?
Ar Magnaflow rezonatoru esi apmierināts?
pagaidām mazajā...
itkā ir doma no e30 dabūt lielo korpusu un e36 lielo vāku un tad uztaisīt uz 2 ausīm stiprinājumu.
mmm, nu tā kā jā, nekādus mīnusus pagaidām nesaskatu :)
varbūt cerēju ka pa gramu vairāk klusinās, bet nu tas jau īsti nav klusinātājs, bet gan rezonators, respektīvi, skaņa laba, viss apmierina
M Power or no power..
Sveiki biedri.
laiks nestāv uz vietas un kompakts nekad netiek gatavs, gluži kā Rīga..
tātad, pirmās epopejas turpinājās meklējot iemeslus foršajam pop-pop atmetot gāzi
līdz nonācām līdz tam ka sadales devējam ir sabiruši vadi (kas ir standarta problēma šiem motoriem), bet tas īsti nebija iemesls tam, jebkurā gadījumā.
kā jau zināms, siemenam var likt tikai vdo vai oem devējus, kas ir viens un tas pats, nekur uz ātro dabūt nebija ko, oems ap 80 eiro. tad nu nācās veikt rokdarbus opppāā...
saliku katram jaunu kembriku un pie paša devēja, iemaucu reinz hermētiķi, lai vadi netiek kopā tālāk jādomā par siltumu.
līīelais radiators ar trauku kopā, lai mazāks čakars, nav liekas trubas utt. tāād vēl uzliku pūtēju, sākumam nožīdoju, ieliku ķīnu...nu neliekas bāigi spēcīgs jāteic, bet nu...ai, pūš jau diezgan kkad ganjau piekombinēšu difuzoru tād iemainīju plauktu bukses pret poly, vecās pa šiem 2 gadiem bija nokalpojušas uztaisīj' to savirzīti, nu jā, savirze bija šur tur aizgājusi, bet vai tas bija iemesls riepu noēsšanai 333... grūti teikt, maybe.
vēl aizmugurē ieliku jaunus lokus, jo vecos pa ziemu nodedzināju sēdinot ar rokas bremzi
karoč bija atkal asas, labas bremzes.
runājot par tām pašām bremzēm, vēl rocenei uztaisīju atduri, lai spiežot bremzes nav brīvgājiena kamēr eļļa piepilda rocenes cilindru (kam ir, sapratīs), ļoti labs update!
tād aizšāvu uz to minišoseju, gribējās ieķert kādu asāku sajūtu.
visam pirmā reize, mainot riepas nebiju vienā pusē pievilcis ratus, tik cik ar roku pieķerti paceltam auto, kamēr braucu līdz/no teh komisijas sapratu ka kkas nav, bet nu ātri konstatēju un laboju situāciju ..
grrrmmmhhhhmm...kas tur sitās????? kkā tā, pirmie testi lielajā trasē, iet jau nu patīkami tas motors.
mašīna klausīja, aizmugure gan brīžiem slīdēja, uz otro braucienu spiedienu palaidu zemāk, bāigi labāk gan nepalika.(bet nu man ir galīgi ne pirmā svaiguma riepas)
bija arī kāds asāks brīdis, kad norāvās aizmugure pirms ''tiltiņa'' līkuma (video ir, paša kļūda protams to izrtaisīja), kā arī gandrīz nesadzēsos pirms 1. rotera, aiz ''elkoņa'' utt, bīstami bet jautri
kā arī trumuļu bremzes lielajā trasē ir bullshit, uz otro braucienu aizmugurē bremzes bija diezgan nosacītas, kas ,protams, drošību neuzlaboja...bet apļa laikus gan :reeka:
...vajag spoileri
šeit video no 2. brauciena. kur apļu laiki nedaudz, bet stabīli uzlabojās.
kā arī labākais apļa laiks no 4:00 minūtes.
un jā, pašās beigās norm ekšens ar pilnu ručku, pedālis izklipsējās kkā no grīdas, aizgāja uz priekšu un ķip ieķērās gala pozīcijā, labi, ka taisnē..būs jāmodificē biš, lai tā vairs nevar notikt
kkā tā.
2-5 1. brauciens
7-9 2. brauciens šādi izskatās jauni bremžu loki pēc 2 iebraucieniem minišosejā...galīgi nav sporta bremzes no s*diem mēģinam salikt mazāku s*du kkad jānobriezt 188, šajā laikam naudu neguldīs...domās mainās kopā ar sekunžu rādītāju turās! #Mundierismotorsport
laiks nestāv uz vietas un kompakts nekad netiek gatavs, gluži kā Rīga..
tātad, pirmās epopejas turpinājās meklējot iemeslus foršajam pop-pop atmetot gāzi
līdz nonācām līdz tam ka sadales devējam ir sabiruši vadi (kas ir standarta problēma šiem motoriem), bet tas īsti nebija iemesls tam, jebkurā gadījumā.
kā jau zināms, siemenam var likt tikai vdo vai oem devējus, kas ir viens un tas pats, nekur uz ātro dabūt nebija ko, oems ap 80 eiro. tad nu nācās veikt rokdarbus opppāā...
saliku katram jaunu kembriku un pie paša devēja, iemaucu reinz hermētiķi, lai vadi netiek kopā tālāk jādomā par siltumu.
līīelais radiators ar trauku kopā, lai mazāks čakars, nav liekas trubas utt. tāād vēl uzliku pūtēju, sākumam nožīdoju, ieliku ķīnu...nu neliekas bāigi spēcīgs jāteic, bet nu...ai, pūš jau diezgan kkad ganjau piekombinēšu difuzoru tād iemainīju plauktu bukses pret poly, vecās pa šiem 2 gadiem bija nokalpojušas uztaisīj' to savirzīti, nu jā, savirze bija šur tur aizgājusi, bet vai tas bija iemesls riepu noēsšanai 333... grūti teikt, maybe.
vēl aizmugurē ieliku jaunus lokus, jo vecos pa ziemu nodedzināju sēdinot ar rokas bremzi
karoč bija atkal asas, labas bremzes.
runājot par tām pašām bremzēm, vēl rocenei uztaisīju atduri, lai spiežot bremzes nav brīvgājiena kamēr eļļa piepilda rocenes cilindru (kam ir, sapratīs), ļoti labs update!
tād aizšāvu uz to minišoseju, gribējās ieķert kādu asāku sajūtu.
visam pirmā reize, mainot riepas nebiju vienā pusē pievilcis ratus, tik cik ar roku pieķerti paceltam auto, kamēr braucu līdz/no teh komisijas sapratu ka kkas nav, bet nu ātri konstatēju un laboju situāciju ..
grrrmmmhhhhmm...kas tur sitās????? kkā tā, pirmie testi lielajā trasē, iet jau nu patīkami tas motors.
mašīna klausīja, aizmugure gan brīžiem slīdēja, uz otro braucienu spiedienu palaidu zemāk, bāigi labāk gan nepalika.(bet nu man ir galīgi ne pirmā svaiguma riepas)
bija arī kāds asāks brīdis, kad norāvās aizmugure pirms ''tiltiņa'' līkuma (video ir, paša kļūda protams to izrtaisīja), kā arī gandrīz nesadzēsos pirms 1. rotera, aiz ''elkoņa'' utt, bīstami bet jautri
kā arī trumuļu bremzes lielajā trasē ir bullshit, uz otro braucienu aizmugurē bremzes bija diezgan nosacītas, kas ,protams, drošību neuzlaboja...bet apļa laikus gan :reeka:
...vajag spoileri
šeit video no 2. brauciena. kur apļu laiki nedaudz, bet stabīli uzlabojās.
kā arī labākais apļa laiks no 4:00 minūtes.
un jā, pašās beigās norm ekšens ar pilnu ručku, pedālis izklipsējās kkā no grīdas, aizgāja uz priekšu un ķip ieķērās gala pozīcijā, labi, ka taisnē..būs jāmodificē biš, lai tā vairs nevar notikt
kkā tā.
2-5 1. brauciens
7-9 2. brauciens šādi izskatās jauni bremžu loki pēc 2 iebraucieniem minišosejā...galīgi nav sporta bremzes no s*diem mēģinam salikt mazāku s*du kkad jānobriezt 188, šajā laikam naudu neguldīs...domās mainās kopā ar sekunžu rādītāju turās! #Mundierismotorsport
M Power or no power..
Looh piiidr kur gaisa kaste?
M Power or no power..
Kā vienmēr Tev šeit viss uz maksimuma notiek, nois. Tev aizmugurē nav disku bremzes, bet gan trumuļi, pareizi sapratu?
BMW Motorsport International
....trumuļi jā
M Power or no power..
problēmas cēloni dzinēja darbībā atradi?
dabūjāt pieslēgties ecu rūcošam?
dabūjāt pieslēgties ecu rūcošam?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 11
- chevron_right