E36-A bit spōrt

Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

15 Mar 2018, 11:33

tāāā, sākot gaidīt vasaras sezonu, sākām domāt par jaudas trūkumu, respektīvi kā to palielināt, jo vasarā to ļoti izjutām.

sākam darboties..


IS ārā, jāsāk domāt, kā tam varētu dabūt klāt ponijus..
Attēls
ir variants, palielināt tilpumu...






tā arī daram.
pielējām klāt veselu litru :hahaha:
tā kā kolēga pāriet uz ko lielāku, ieguvām savā īpašumā spōrta motoru, ko ieliks spōrta kompaktā :lol:
Attēls
pirmais ko izdarījām, pārtinām kolektoru, jo esošā lenta bija no karstuma sadalījusies
Attēls
kad tas paveikts, montējam iekšā
Attēls
tad jau tālāk uzlikām kārbu, ar to pašu m20 spararatu + jauns sajūga komplekts, tad nākamais kulise, izplūde.
izplūde 64mm

uzlabojam izplūdes klīrensu pret pusrāmi
Attēls
kkā tā kopumā
Attēls
uz pirmo šķīlienu mašīna neleca, kaut itkā ews bija jābūt izgrieztam, tas tomēr tā nebija, čoms iedeva kkādu 2.0 kompi kam orģināli nenāk ews un tas aparāts ierūcās.

tālāk palika visa dzeses sistēma un stūres pastiprinātājs, tur no 1.6 pačābīgi bij visu salāgot, stūrei trubas sazīmēju no 6cy, un ar nelielām modifikācijām salikām, dzesei pārsvarā visas trubas sasūtīju jaunas lai itkā ar rezervi, ka neizbeigsies kādā gonkā, utt.
Attēls
Attēls
Pa lielam braucams ir, tik vēl miljons sīkumi un jāsataisa lai griežas līdz galam :lol:
M Power or no power..
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

15 Mar 2018, 12:30

Neaizraujies ar braukšanu ar to bez ews ecu. Pēc apkares izskatās, ka dzinējs 09/95+, orig. bez immo vadība būs ar dzeltenajām zondēm, skaties, ka nedabū lieso.

Varu atslēgt to ews par draudzīgu ciparu. :hahaha:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

15 Mar 2018, 12:58

he9600 rakstīja: 15 Mar 2018, 12:30 Neaizraujies ar braukšanu ar to bez ews ecu. Pēc apkares izskatās, ka dzinējs 09/95+, orig. bez immo vadība būs ar dzeltenajām zondēm, skaties, ka nedabū lieso.

Varu atslēgt to ews par draudzīgu ciparu. :hahaha:
dzinējs ir 96tā gada, jā. tas kompis bija uz pāris iedarbināšanām un nelielu aplīti.
ir jau EWS atslēgts, viss kārtībā. (man tāda aizdoma, ka tieši tev bija doma zvanīt šajā sakarā)
M Power or no power..
riebeklis
Ziņojumi: 1416
Pievienojies: 04 Jan 2016, 20:14

16 Mar 2018, 01:49

Super!!! :supeer: Manuprāt labam rezultātam atliek tikai iepirkt normālas riepas iepirkt!
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

16 Mar 2018, 08:59

riebeklis rakstīja: 16 Mar 2018, 01:49 Super!!! :supeer: Manuprāt labam rezultātam atliek tikai iepirkt normālas riepas iepirkt!
Riepas sprintiem pa lielam ir, divas tik jāpamaina - dilums iemeties no pag. sezonas :D un gruntij gruntenes arī ik pa laikam ienākas dažādas.
Kkādai minišosejai gan jā, prasītos kādi jaunāki sliki, bet domāju kādu brīdi saies ar tiem pašiem, kas jau ir.


vakar savienoju to ātruma sensors laikam vai kā pareizi, lai dzinējs griežas līdz galam, nu interesanti, jāiztestē gan kādā trasē, lai saprastu kas un kā, bet nu kko perdoļit :hahaha:
M Power or no power..
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

16 Mar 2018, 09:12

Tas dzinrjs ir no Svikula veca unīša?
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

16 Mar 2018, 09:26

cipruss18 rakstīja: 16 Mar 2018, 09:12 Tas dzinrjs ir no Svikula veca unīša?
nē, no šī auto.
no 1:50
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

19 Mar 2018, 17:46

Labas dienas.
tā kā 7dien bija patīkams laiks, un 333 bij trases diena, izlēmām ka vajag aizbraukt notestēt kas tur apmēram ir sanācis.

6dien vēl piebeidzu dažus sīkumus, tādus kā gaisa filtram kronšteinu un kartera ventilāciju, protams, abus ne līdz galam :hahaha:
tagad izskatās kkā tā..
Attēls
un tad spontāni pamanīju par braukšanu iekš tā 333 un jā, vajag, braucam :gigigi:
Attēls
pa lielam auto iet normāl, kkas gan nav līdz galam ar aizdedzi vai kko tādu, jo atvelkot ar 3šo, vienā brīdī uz ~ vieniem apgriezieniem kkā aizraustās tas motors uz brīdi, zinu ka sveces kādu brīdi nav mainītas, uzmetīs tām aci un spolēm/pīpēm. un kā arī kkas vēl nav, bet to jau zinājām pirmstam, kā atmetoties baigi grib šaudīties, tā kā laicīgi neieslēdz piespiedu brīvgaitu, bet turpina dot benzōlu laikam :rolleyes:


no salona izskatījās apmēram tā


kkā baigi tā priekša gribēja slīdēt jau no paša sākuma it īpaši kad uzsila riepas, plus pirmajā iebraucienā kkādus robus baigos sarāva vienā priekšas riepā, kas, protams, apli pa aplim pasliktinājās, tā ka līdz kordiem robus sarāva, un beigās riepa padevās :hahaha:
bye bye :sad:
Attēls
kkā tā.
kompakti sakrauts kompakts :D
Attēls
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

01 Apr 2018, 16:28

Sveicināti Lieldienās!

starujiem zoļiem tuvojas jaunā autosporta sezona, tāpēc laicīgi tiek novērsti visādi sīkumi un lielumi... plus minišoseja ir pavisam drīz.

Pēc pirmajiem testiem tika nojausts, ka auto sanācis diezgan skaļš :hahaha:
tāpēc mēģinājām to padarīt klusāku, ADParts iepirkās Magnaflows.
Attēls
nometos ceļos :supeer:
Attēls
rezultātā brīvgaitā/mierīgi braucot auto palika klusāks, bet dodot džazu, palika daudz niknāks tonis :gigigi:


tālāk aizmaucām pie kolēga pameklēt kādas kļūdas motoram, baigi neko neatradām, jo kompis atteicās lasīt live datus, kad auto iedarbināts :gigigi:
bet tik un tā tika atrasts, piem., ka ieplūstošā gaisa temp. devējs acīmredzot nebija īstais. Liekot m50 kolektoru nebija nomainīts, rādīja stipri vairāk kā patiesībā. Kā jau zināms, m52 ir iespraužams, m50 ir skrūvējams, bēt pirmajiem siemens vadītajiem m5X nāca skrūvējami, nomainīts!
Attēls
tālāk, beidzot ir abi e30 plaukti - normāli ārējie šarnīri, kautkā nepatika man neviena ražotāja tie ''cietie'' e36 šarnīri.

tād uzvārīju jaunu glāžu atsaiti, lai tās glāzes nesajūk prātā :hahaha:
Attēls
:supeer: :lol:
Attēls
tād, kā jau tas pierasts, kad viss liekas sataisīts, kautkas ofic saplīst. pēc motorswapa sāka tecēt stūres reika pie stūres krustiņa...
nu neko, kolēga pārjauca salika šo to jaunu :hahaha:
mmmm
Attēls
mēģinu salikt krustiņu uz reikas +- taisni :D
Attēls
pa vidam vēl kkādas krāsainas buksītes aizmugurējajam stabilizatoram
Attēls
Attēls
kkā tā pagaidām.

sāk mākt šaubas vai esošais reduktors (4,10) minišosejas lielajam aplim nebūs pa īsu, jo pagājušogad ar 1.8 pie slimnīcas līkuma man šķiet 5tais pārnesums bija gandrīz izgriezts :rolleyes:
M Power or no power..
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

01 Apr 2018, 17:07

šeit viss kā vienmēr interesanti :super: reduktors lielajā korpusā?
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

01 Apr 2018, 17:14

Ar Magnaflow rezonatoru esi apmierināts? :super:
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

01 Apr 2018, 18:57

janjis313 rakstīja: 01 Apr 2018, 17:07 šeit viss kā vienmēr interesanti :super: reduktors lielajā korpusā?
pagaidām mazajā... :lol:
itkā ir doma no e30 dabūt lielo korpusu un e36 lielo vāku un tad uztaisīt uz 2 ausīm stiprinājumu.
vitjazz rakstīja: 01 Apr 2018, 17:14 Ar Magnaflow rezonatoru esi apmierināts? :super:
mmm, nu tā kā jā, nekādus mīnusus pagaidām nesaskatu :)
varbūt cerēju ka pa gramu vairāk klusinās, bet nu tas jau īsti nav klusinātājs, bet gan rezonators, respektīvi, skaņa laba, viss apmierina :yes:
M Power or no power..
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

26 Apr 2018, 09:38

Sveiki biedri.

laiks nestāv uz vietas un kompakts nekad netiek gatavs, gluži kā Rīga..

tātad, pirmās epopejas turpinājās meklējot iemeslus foršajam pop-pop atmetot gāzi :pupi:
līdz nonācām līdz tam ka sadales devējam ir sabiruši vadi (kas ir standarta problēma šiem motoriem), bet tas īsti nebija iemesls tam, jebkurā gadījumā.
kā jau zināms, siemenam var likt tikai vdo vai oem devējus, kas ir viens un tas pats, nekur uz ātro dabūt nebija ko, oems ap 80 eiro. tad nu nācās veikt rokdarbus :rofl:
Attēls
opppāā...
saliku katram jaunu kembriku un pie paša devēja, iemaucu reinz hermētiķi, lai vadi netiek kopā :rofl:
Attēls
tālāk jādomā par siltumu.
līīelais radiators ar trauku kopā, lai mazāks čakars, nav liekas trubas utt.
Attēls
tāād vēl uzliku pūtēju, sākumam nožīdoju, ieliku ķīnu...nu neliekas bāigi spēcīgs jāteic, bet nu...ai, pūš jau diezgan :gigigi:
Attēls
kkad ganjau piekombinēšu difuzoru
Attēls
tād iemainīju plauktu bukses pret poly, vecās pa šiem 2 gadiem bija nokalpojušas
Attēls
uztaisīj' to savirzīti, nu jā, savirze bija šur tur aizgājusi, bet vai tas bija iemesls riepu noēsšanai 333... grūti teikt, maybe.

vēl aizmugurē ieliku jaunus lokus, jo vecos pa ziemu nodedzināju sēdinot ar rokas bremzi :D
karoč bija atkal asas, labas bremzes.
runājot par tām pašām bremzēm, vēl rocenei uztaisīju atduri, lai spiežot bremzes nav brīvgājiena kamēr eļļa piepilda rocenes cilindru (kam ir, sapratīs), ļoti labs update!

tād aizšāvu uz to minišoseju, gribējās ieķert kādu asāku sajūtu.

visam pirmā reize, mainot riepas nebiju vienā pusē pievilcis ratus, tik cik ar roku pieķerti paceltam auto, kamēr braucu līdz/no teh komisijas sapratu ka kkas nav, bet nu ātri konstatēju un laboju situāciju ..

grrrmmmhhhhmm...kas tur sitās????? :gigigi: :gigigi:
Attēls
Attēls
:supeer:
Attēls
kkā tā, pirmie testi lielajā trasē, iet jau nu patīkami tas motors.
mašīna klausīja, aizmugure gan brīžiem slīdēja, uz otro braucienu spiedienu palaidu zemāk, bāigi labāk gan nepalika.(bet nu man ir galīgi ne pirmā svaiguma riepas)
bija arī kāds asāks brīdis, kad norāvās aizmugure pirms ''tiltiņa'' līkuma (video ir, paša kļūda protams to izrtaisīja), kā arī gandrīz nesadzēsos pirms 1. rotera, aiz ''elkoņa'' utt, bīstami bet jautri :D
kā arī trumuļu bremzes lielajā trasē ir bullshit, uz otro braucienu aizmugurē bremzes bija diezgan nosacītas, kas ,protams, drošību neuzlaboja...bet apļa laikus gan :reeka:
...vajag spoileri :gigigi: :D


šeit video no 2. brauciena. kur apļu laiki nedaudz, bet stabīli uzlabojās.
kā arī labākais apļa laiks no 4:00 minūtes.


un jā, pašās beigās norm ekšens ar pilnu ručku, pedālis izklipsējās kkā no grīdas, aizgāja uz priekšu un ķip ieķērās gala pozīcijā, labi, ka taisnē..būs jāmodificē biš, lai tā vairs nevar notikt :shock:

kkā tā.
2-5 1. brauciens
7-9 2. brauciens
Attēls
šādi izskatās jauni bremžu loki pēc 2 iebraucieniem minišosejā...galīgi nav sporta bremzes :gigigi:
Attēls
no s*diem mēģinam salikt mazāku s*du :gigigi: kkad jānobriezt 188, šajā laikam naudu neguldīs...domās mainās kopā ar sekunžu rādītāju :lol:
Attēls
turās! #Mundierismotorsport
Attēls
M Power or no power..
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

26 Apr 2018, 22:25

:super: :super: :super: :super: :super:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Apr 2018, 22:54

Looh piiidr kur gaisa kaste?
Profila bilde
Rus
Ziņojumi: 637
Pievienojies: 10 Feb 2014, 11:28
Reputācija: 7
 

26 Apr 2018, 23:11

-AF- rakstīja: 26 Apr 2018, 22:54 Looh piiidr kur gaisa kaste?
:sad: nav viņai tur vietas :(
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

26 Apr 2018, 23:35

-AF- rakstīja: 26 Apr 2018, 22:54 Looh piiidr kur gaisa kaste?
reduktoras jāsaliek, tad būs :D
M Power or no power..
Profila bilde
Forwox
Ziņojumi: 265
Pievienojies: 22 Apr 2013, 00:03
Braucu ar: 318is e36, 318is e30
Atrašanās vieta: Rīga

27 Apr 2018, 22:13

Kā vienmēr Tev šeit viss uz maksimuma notiek, nois. :D Tev aizmugurē nav disku bremzes, bet gan trumuļi, pareizi sapratu?
BMW Motorsport International
Profila bilde
A bit
Ziņojumi: 446
Pievienojies: 31 Okt 2016, 17:28
Braucu ar: ēTrīmdesmit M20B30
Reputācija: 4
 

28 Apr 2018, 11:48

Forwox rakstīja: 27 Apr 2018, 22:13 Kā vienmēr Tev šeit viss uz maksimuma notiek, nois. :D Tev aizmugurē nav disku bremzes, bet gan trumuļi, pareizi sapratu?
....trumuļi jā :sad: :emo:
M Power or no power..
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Apr 2018, 12:16

problēmas cēloni dzinēja darbībā atradi?
dabūjāt pieslēgties ecu rūcošam?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.