E36-A bit spōrt
Kādu laiku jau lasu šo forumu, skatos citiem arī ir braucamo aparātu topiki, tāpēc domāju padalīties arī ar savu ''projektu''
Nekāds kosmoss gan šeit nebūs, jo prōtams auto ir ''budžetnieks'' cik nu tas patiesībā ir nereāli jebkurā gadījumā
Mašīnu iepirkām kopā ar lietotāju Kretīns, lai būtu ko palauzt.
Auto bija nomētājies laikam kādus 2 gadus pie servisa, kkad bija izieta skate, nobeidzies starteris, to bij noņēmuši un mašīna palika vnk mētājamies. Izdomājām ka vajag atpirkt.
tātad 1996 gada m43b16 kompakts
sākumā izskatījās pēc zolīda auto, te jau ar sapumpētām riepām utt. pats pirmais testdraivs, iestūmām un aiziet, jo nebija startera
kā redzams, jauda līst pa visām malām, to pussauli laikam pat ar 2ro uzmeta bet nu neko, izdomājām ka labs būs
https://www.youtube.com/watch?v=DJv2OB4qEv8
pirmais izvācām visu salonu, lai tip visu smuki satīrītu un nokonstatētu virsbūves stāvokli pirmstam auto jau bija metināts, kkāds slieksnis utt, pa lielam no apakšas izskatījās ok, nekas tip draudīgs, izņemot paklāju vien sapratām ka aizmugurē grīdā jāaizmetina viens lielais ''korķis'', bet nu tas īzī geim.
tā kā auto bija stāvējis un iepriekšējais saimnieks auto laikam uzturēja vnk kārtībā lai tas brauc, tad nu praktiski visi gumijas izstrādājumi motortelpā bija jāmaina
motors viss bija eļļā + putekļi, svecēm kontaktsprauga bija kā pornozvaigznei vienā vietā, svečvadi arī bija jāmaina, nedaudz uzsilstot st. pastiprinātāja sūknis sāka gaudot uttttt
tūnētas gofras un cauras ventilācijas trubas, pilns komplekts kad motora darbība tika savesta kkādā kārtībā, sākās testdraivi lauku stilā
https://www.youtube.com/watch?v=PfQIXGALzm4
ātri tika saprasts, ka auto ir bāigais galerts
tad sākās eksperimenti ar aizmuguri, pirmais bija e30 oem bilšteini + e30 sēdina'tās atsperes, bija ok, bet auto bija pārāk zems un uz asākām kočkām sita cauri, tad uzlikām plazas, bija jau labāk, bet atbalsti izrādīja pretestību, tāpēc tos uzvārījām niknākus priekšā setups sanāk ekscentriskās bukses, šaibas lenķim, kkādi alko amji un 6cyl laikam ar zaļo indikāciju spirāles, liekas ok.
tad vajadzēja piekrāsot aizmuugres arkas, bet tika saprasts, ka vajag vispirms viāns paŗmetināt, nu neko, tā kā viss ir budžetnieks, ievārīju sedana arkas, jo tās bija stīpri lētākas tād vēl tika uzmetināta svaiga izplūde, jo kkur procesā likās ka aizmugurs bundulis ir ciet, tas tika nogrizts, uttt, jebkurā gadījumā, no tā jau mati nāca ārā,
tad nu sportinieks tika pie jaunas izplūdes visā garumā
https://www.youtube.com/watch?v=62Y1wERKbmc
plus tika uztaisīts šōrtšifts lai ērtāk slēgāties kkā tā izskatījās puspabeigtā stāvoklī tā kā auto taisījām gāzšanai tip, nāca gonka teperī, kas tad arī skaitījās deadline
ātri uzlikām īsāku reduktoru un uzvārījām (4.27) spēx un tika protams iztestējs, 1.6 uzreiz jutās uz grunts savādāk
kkā tā pagaidām
Nekāds kosmoss gan šeit nebūs, jo prōtams auto ir ''budžetnieks'' cik nu tas patiesībā ir nereāli jebkurā gadījumā
Mašīnu iepirkām kopā ar lietotāju Kretīns, lai būtu ko palauzt.
Auto bija nomētājies laikam kādus 2 gadus pie servisa, kkad bija izieta skate, nobeidzies starteris, to bij noņēmuši un mašīna palika vnk mētājamies. Izdomājām ka vajag atpirkt.
tātad 1996 gada m43b16 kompakts
sākumā izskatījās pēc zolīda auto, te jau ar sapumpētām riepām utt. pats pirmais testdraivs, iestūmām un aiziet, jo nebija startera
kā redzams, jauda līst pa visām malām, to pussauli laikam pat ar 2ro uzmeta bet nu neko, izdomājām ka labs būs
https://www.youtube.com/watch?v=DJv2OB4qEv8
pirmais izvācām visu salonu, lai tip visu smuki satīrītu un nokonstatētu virsbūves stāvokli pirmstam auto jau bija metināts, kkāds slieksnis utt, pa lielam no apakšas izskatījās ok, nekas tip draudīgs, izņemot paklāju vien sapratām ka aizmugurē grīdā jāaizmetina viens lielais ''korķis'', bet nu tas īzī geim.
tā kā auto bija stāvējis un iepriekšējais saimnieks auto laikam uzturēja vnk kārtībā lai tas brauc, tad nu praktiski visi gumijas izstrādājumi motortelpā bija jāmaina
motors viss bija eļļā + putekļi, svecēm kontaktsprauga bija kā pornozvaigznei vienā vietā, svečvadi arī bija jāmaina, nedaudz uzsilstot st. pastiprinātāja sūknis sāka gaudot uttttt
tūnētas gofras un cauras ventilācijas trubas, pilns komplekts kad motora darbība tika savesta kkādā kārtībā, sākās testdraivi lauku stilā
https://www.youtube.com/watch?v=PfQIXGALzm4
ātri tika saprasts, ka auto ir bāigais galerts
tad sākās eksperimenti ar aizmuguri, pirmais bija e30 oem bilšteini + e30 sēdina'tās atsperes, bija ok, bet auto bija pārāk zems un uz asākām kočkām sita cauri, tad uzlikām plazas, bija jau labāk, bet atbalsti izrādīja pretestību, tāpēc tos uzvārījām niknākus priekšā setups sanāk ekscentriskās bukses, šaibas lenķim, kkādi alko amji un 6cyl laikam ar zaļo indikāciju spirāles, liekas ok.
tad vajadzēja piekrāsot aizmuugres arkas, bet tika saprasts, ka vajag vispirms viāns paŗmetināt, nu neko, tā kā viss ir budžetnieks, ievārīju sedana arkas, jo tās bija stīpri lētākas tād vēl tika uzmetināta svaiga izplūde, jo kkur procesā likās ka aizmugurs bundulis ir ciet, tas tika nogrizts, uttt, jebkurā gadījumā, no tā jau mati nāca ārā,
tad nu sportinieks tika pie jaunas izplūdes visā garumā
https://www.youtube.com/watch?v=62Y1wERKbmc
plus tika uztaisīts šōrtšifts lai ērtāk slēgāties kkā tā izskatījās puspabeigtā stāvoklī tā kā auto taisījām gāzšanai tip, nāca gonka teperī, kas tad arī skaitījās deadline
ātri uzlikām īsāku reduktoru un uzvārījām (4.27) spēx un tika protams iztestējs, 1.6 uzreiz jutās uz grunts savādāk
kkā tā pagaidām
M Power or no power..
Sitaja ziema brauksi teperi."?
Kampot gavno
Pagaidām neredzu nekur kalendāru vai kko tādu ziemas gonkām TeperīAndzaK_LV rakstīja:Sitaja ziema brauksi teperi."?
Bet ja kkas notiks, ļoti iespējams ka aizbrauksim gan.
da namaļna-AF- rakstīja:Kampot gavno
tālāk tikām līdz pirmajai gonkai, riepas protams bija vnk kkas uzlikts, tās visas tika brutāli noplēstas, jo izrāva ar gabaliem (vecas riepas)
kkur tur kur kantrī radies.... nekad tā īsti nebija gāzts pa trasi, bij nois.. protams normāli iedodot džezā, kompakts pēc gonkas nebij priecīgs, bij uzsista biš priekša, priekšā ritenis šķībs un arī aizmugurē šķībs ritenis
tā arī netika atrasta vaina priekšā līkajam ratam, nomainot plauktu, amīti, nekas nemainījās, beigās vnk iegriezām savirzi lai ir taisni šādi izskatījās ''taisni'' bet tikai vēlāk tika konstatēts, ka reāli labās puses ritenis ir arī šķībs - izgāzts, tas pat līdz šodienai nav novērsts, hz, stoika, vai ass aizgājusi
tad kādā reizē, uzceļot auto, kā parasti jāpāriet apakšai, tika konstatēts, ka reduktors ir biš atskrūvējies, augšējās skrūves nemaz vairs nebij Varbūt nepieminēju, bet kompakts 99% savas dzīves pavada uz grunts seguma ...bet tad.... laikam tas būris biš staigā slodzītē :ruslans:
bet nu neko, gāzšanai tas netraucēja,tika uzmetināti pagaidu pastiprinājumi
kā arī sausais laiks nenāca par labu putekļiem salonā
tā arī nēesmu saņēmies aiztaisīt lūkas kabatās .. kkādu laiku tas nabags jau bija lauzts, un reāli tas auto bija saguris, sākās nelielais rebuilds
uztapa atsaite ienācās emmmmka, protams, jāliek virsū, piemēram iepis kapeikkk
2 slikti spārni = 1ns labs...bet nu nē, beigās tāpat uzlikām jaunu ķīnieti, šis palika rezervē bruuh
M Power or no power..
6dien uz 333?
šoreiz nesanāks... jāstrādāDarks rakstīja:6dien uz 333?
mmm, nav ne vainas itkā, vienīgi ja tagad taisītu jaunu, tad taisītu priekšu platāku, līdz ar bufera malām un kādus 2mm biezākuikey07 rakstīja:Tā panna baigi labā, īstā nozīmē.
tā sākām lāpīt to nabagu priekšā vēl sīkums, vajadzēja saņemties aizmugurei
procesā... tilts offf uiiiiii kko uzķepinājām iekšā vēl iemetināju pastiprinošos lenķus pret lonžeronu. slieksnī arī parādījās caurums, no gruntenes visa apakša kā ar smilšustrūklu noieta kad aizmugurē stiprinājums bij savārīts, protams, stutējām tiltu atpakaļ, plus sabāzām poliuretānu. kad tas bija done, pienāca laiks eļļas korpusa blīvei, protams, 1. reize bija fail, jo nenomainīju gredzentiņus tam vārstam, sska, saliekot tecēja trakāk kā pirmstam pēc tam jau ieķēru visu komplektu vēlreiz vecs vs jauns izplūdes testiņš
https://www.youtube.com/watch?v=vOsFRYpiHRQ
nu jā, trīmsesto skrūvēju 1. reiz, atskrūvēju spārnu, noņēmu, paeju nost no mašīnas, herasj, norm pssaks, skatos kapots aizkritis un šķībi stāv, mmhm, labais, izrādās spārna skrūve tur arī enģes kapotam
nu neko Kretīns sakrāsoja buferi un spārnu, liekam virsū
Moldingi protams tika izmantoti no stock bufera nikns stail
M Power or no power..
lab, tālāk strauji tuvojās RSS Ķemeru gonka, kretīna veiklās rokas beidzot uzpūta krāsu uz aizmugures spārniem
viss pafikso protams
salīmē... gatavs... vēl niknāks stils tālāk uzreiz pēdējais vakars pirms gonkas
čoms uzblieza atbalstus, Lemforderis ja nemaldos mēnesi izturēja? tūnings nebeidzās, sliekšņu uzlikas...ON
oem stiprinājumi un uzraksti un noplēstas gruntenes uztapa arī priekšā dubļu sargi kā arī uztapa sporta grīda
te gan vēl bez kāju balsta un ar nepareizo balona stiprinājumu tālāk ātri samainījām riepas, atkal uzlikām kkādus s*dus un aiziet
:jaudas zudumi: pašāvām vaļā pa Ķemeru centru ar kolēģa ielinieku tad uznāca sniedziņš, vauvvv un protams riepas pēc Ķemeriem galīgi nebij nekādas dižās
griezu iekšmalu, jūtu pa asu...turam uz bremzītes un pilnu tvaiku...nē, tomēr neasiet, un protams tad jau tā normāli te arī kkas nebij tad iepirkām kruzaka amjus aizmugurei
paceļot uz pacēlāja, pāreju piekari, ō labais, pēc tām ziemas izklaidēm, priekšā stabilizatora stieņa bukse izmaukusies no skavas uz pannas arī, normāli laukakmeņi un zeme bij sakrāta
uzlikām amjus, sākumā ar e30 sēdinātajām atsperēm, tā kā azimugure piesēdās, izsvarojums pamainījās, uz grunts mega kontrole vnk, bet klīrenss bija biš pa mazu, jo pirmajā testdraivā kkādīgi uzsitām grīdu, izsita lielo korķi no aizmugures grīdā :O tāpēc vēlāk atsperes uzlikām no kompakta standartu.
te vēl sēdināts tad beidzot saņēmos nomainīt aizmugurē līko plauktu, jo liekot amjus jau bija problēma uzķert amja skrūvi(pārāk slīpi bija pret plakni)
Quality auto parts from junkyard :roadkill: tukšsss...iemetināju vēl pastiprinājumus starp kājām un arī vertikāli lai ir stingrāks. tas moments, kad esi pabeidzis darbu un liec visu pa vietām, un nevari atrast atslēdziņu...opā, strādāt naktīs nav labi plus rezerves ritenis atradis savu vietu, vēl gan domkratam vietu prasās lamatas tātād, kā jau mums zināms, sniegs krita un tad kusa uttt, respektīvi uzkrita sniegs V2
..labais 2 pārmetiens, negriezt,mmmhm
un tad sākās buferu epopeja
emka bēdīga šis no kkādām pirmajām reizēm uz sneigotā seguma
https://www.youtube.com/watch?v=ypjNvqFsw2Y
tā kā kompaktam normāli braukājot darba apgriezieni ir 5k un uz augšu, karsta izplūde plus bez gofras, izplūde sāka likt par sevi manīt, tā jau likās ka kko pūs garām...izrādās knapi turās kopā riepas joprojām bija tās ko noplēsām Ķemeros, tāpēc bija momenti kad priekšu izstūma
https://www.youtube.com/watch?v=wUMNYhlxBgw
kopš iepriekšējās bildes buferis protams tika saļepēts kopā, bēt...
notika kārtējie tesdraivi, bija uzsalis ledus vietām, un dopā biš nesagāja, atkal iekšmalu par daudz iegriezu, un paķēru sasalušu zemi nu..jā bet ko gan nevar sataisīt ar savilcējiem un makgaiveru
viss pafikso protams
salīmē... gatavs... vēl niknāks stils tālāk uzreiz pēdējais vakars pirms gonkas
čoms uzblieza atbalstus, Lemforderis ja nemaldos mēnesi izturēja? tūnings nebeidzās, sliekšņu uzlikas...ON
oem stiprinājumi un uzraksti un noplēstas gruntenes uztapa arī priekšā dubļu sargi kā arī uztapa sporta grīda
te gan vēl bez kāju balsta un ar nepareizo balona stiprinājumu tālāk ātri samainījām riepas, atkal uzlikām kkādus s*dus un aiziet
:jaudas zudumi: pašāvām vaļā pa Ķemeru centru ar kolēģa ielinieku tad uznāca sniedziņš, vauvvv un protams riepas pēc Ķemeriem galīgi nebij nekādas dižās
griezu iekšmalu, jūtu pa asu...turam uz bremzītes un pilnu tvaiku...nē, tomēr neasiet, un protams tad jau tā normāli te arī kkas nebij tad iepirkām kruzaka amjus aizmugurei
paceļot uz pacēlāja, pāreju piekari, ō labais, pēc tām ziemas izklaidēm, priekšā stabilizatora stieņa bukse izmaukusies no skavas uz pannas arī, normāli laukakmeņi un zeme bij sakrāta
uzlikām amjus, sākumā ar e30 sēdinātajām atsperēm, tā kā azimugure piesēdās, izsvarojums pamainījās, uz grunts mega kontrole vnk, bet klīrenss bija biš pa mazu, jo pirmajā testdraivā kkādīgi uzsitām grīdu, izsita lielo korķi no aizmugures grīdā :O tāpēc vēlāk atsperes uzlikām no kompakta standartu.
te vēl sēdināts tad beidzot saņēmos nomainīt aizmugurē līko plauktu, jo liekot amjus jau bija problēma uzķert amja skrūvi(pārāk slīpi bija pret plakni)
Quality auto parts from junkyard :roadkill: tukšsss...iemetināju vēl pastiprinājumus starp kājām un arī vertikāli lai ir stingrāks. tas moments, kad esi pabeidzis darbu un liec visu pa vietām, un nevari atrast atslēdziņu...opā, strādāt naktīs nav labi plus rezerves ritenis atradis savu vietu, vēl gan domkratam vietu prasās lamatas tātād, kā jau mums zināms, sniegs krita un tad kusa uttt, respektīvi uzkrita sniegs V2
..labais 2 pārmetiens, negriezt,mmmhm
un tad sākās buferu epopeja
emka bēdīga šis no kkādām pirmajām reizēm uz sneigotā seguma
https://www.youtube.com/watch?v=ypjNvqFsw2Y
tā kā kompaktam normāli braukājot darba apgriezieni ir 5k un uz augšu, karsta izplūde plus bez gofras, izplūde sāka likt par sevi manīt, tā jau likās ka kko pūs garām...izrādās knapi turās kopā riepas joprojām bija tās ko noplēsām Ķemeros, tāpēc bija momenti kad priekšu izstūma
https://www.youtube.com/watch?v=wUMNYhlxBgw
kopš iepriekšējās bildes buferis protams tika saļepēts kopā, bēt...
notika kārtējie tesdraivi, bija uzsalis ledus vietām, un dopā biš nesagāja, atkal iekšmalu par daudz iegriezu, un paķēru sasalušu zemi nu..jā bet ko gan nevar sataisīt ar savilcējiem un makgaiveru
M Power or no power..
Labs man kautkas lidzīgs top tikai biski savadāks ar m50b25tu un bloki un disku bremzem viss ka nakas bet nu ka ir ar tiem kruizera amisiem ?
Normaļna perdoļit
St5 ir m paka Ari ta tad viss
Cenšosikey07 rakstīja:inčīgi lasīt tavus piedzīvojumus
Nū mēs arī par motora svapu nesūdzētos bet pagaidām nav plānā, kā arī bremzes uzvārīt vēl nav sanācis, jāteic ka stājas diezgan labi, priekšā parastie diski+trw kluči, aizmugurē vnk kkādi lokiGM-747 rakstīja:Labs man kautkas lidzīgs top tikai biski savadāks ar m50b25tu un bloki un disku bremzem viss ka nakas bet nu ka ir ar tiem kruizera amisiem ?
reāli priekš tās cenas ļoti labi, aizmugure ir stingra(varētu būt pat ka tagad ir niknāk kā ar e36 kkādām tur sport plazām lielajām, kas bija iepriekš), ziemai varbūt pat nedaudz par niknu, bet nu kā apgreids ļoti labs
kā takretīns rakstīja:Normaļna perdoļit
nu tagad uz sporta st2 sēž, bet vispār jā, e36 standarta komplektiņš irAndzaK_LV rakstīja:St5 ir m paka Ari ta tad viss
M Power or no power..
Volkswagen e36 [emoji1][emoji3]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
reku vēlviens braļukas būs gonkās,M52tub28 vienigais
Slēpts saturs: Parādīt
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
mļec vēl viens kompakts... un nav godīgi ar tik lielu motoruDarks rakstīja:reku vēlviens braļukas būs gonkās,M52tub28 vienigaisSlēpts saturs: Parādīt
M Power or no power..
Jāatzīst, ka Rīgas ziemas kausā bija ļoti daudz kompati
Edit:neko
Edit:neko
UK - ir šāds pasakums http://www.bmwracedays.co.uk/race-calen ... -calendar/
nu sorry ,čoms vispār gribēja M54B30A bit rakstīja:mļec vēl viens kompakts... un nav godīgi ar tik lielu motoruDarks rakstīja:reku vēlviens braļukas būs gonkās,M52tub28 vienigaisSlēpts saturs: Parādīt
lab, gana neinteresants 5dienas vakars, jānobeidz tas stāsts līdz pašreizējajam laikam...
tātad skaistais salīmētais buferis tika jau pirmajos testos izšķaidīts vēl trakāk kā tur iepriekš, plus pazuda pāris detaļas
bēt nu, mpaka ir must have. tā kā kolēgas sportiniekam bija nošķīluši otru stūri un buferi mainīja, tad izvilkām jau praktiski no misenes buferi, piegriezām cik vajag, un esam atpakaļ emmmmā tā izskatās kad noņem pannu
kad nāks atkal dziļie sniegi, pietūnēs malas no arkām lai biš mazāk tiek sniegs iekšā, bet pa lielam tas laikam ir neizbēgami. tāks, tad nāCa RSS noslēgums biķerniekos, ar sniegu.
uzlikām jaunas ziemenes uz spōrta diskiem, pa to laiku bija pārtaisīta pannai priekša un dzēšamajam stiprinājums, kas nepatika TK iepriekšējajā posmā.
aiziet pirmā ziemas gonka, baigi vēl nebij poņas kā braukt, kkā tā vnk arī nobraucām tikām arī vidzikā
https://www.youtube.com/watch?v=u2JYQ4m77sw
pēc Biķerniekiem kādu laiku atkal turējās sniegs
smuki dopi un ne tik smukas kupenas tād sāka viss kust, un pēkšņi tika saprasts, ka sasodīts, salonā nāk ūdens
izraujam ''grīdu'', mmhm, slazdu karaliene
nu neko, sametinājām viss kūl tad nāca 333 ziemas kausa 1. posms
par to ka uz viņu mauksim zinājām jau sen, un zinājām, ka visdrīzāk būs silts, respektīvi vajadzēs labu vasareni, bet tad uzsniga sniegs un kkā viss palika gaisā. Tād protams pēdējā nedēļā, pēdējās dienās, tika sarunāti mazleitoti unirojali, bēt, dienu pirms gonkas, kad jau braucu uz garāžu viņus montēt virsū, saimnieks pārdomāja, un tā nu mēs palikām bez riepām, jebšu ar ziemenēm
Pirmajā iebraucienā vnk šausmas kā tās riepas slīdēja
te pēc pirmajiem braucieniem taisns tad jau sākot nākamo iebraucienu likās ka sāk turēties labāk jo vairāk padila, jo labāk likās, ziemenes asā kante beigās izskatījās kā vasarenei, laneles arī kā zāģa zobi sadila, karoč riepas metamas, skumjšs stāsts uz grunts kompakts jutās kā mājās 2. un 3. braucieni notika pa tumsu, redzamība nebij tik laba, nu riepas vnk nevarēja redzēt..
sanāca biš par ātru uztaisīt pārmetienu grunts posmā, un kontakts ar forvardera riepu Onboards
https://www.facebook.com/arvits.abolins ... 968150969/
3. braucienā, vienā no pirmajiem apļiem arī Kretīns izpildījās, iemeta baigajā lenķī un kočkā. atāaa
rezultātā nobortēja riepu un sulīgi uzsita disku vismaz varēja uzņemt smuku bildi trases vidū bet šeit var redzēt kā uz asfalta bija galīgi par īsu mazais viensseš bet kā uz grunts lidoja
https://www.youtube.com/watch?v=Yu1dhypGR9o&t=140s
lab, tie jau visi dzīves sīkumi
vēlāk sāku labot priekšu, likās ka pff, tur jau nekā nebij, hmm, kad pacēlu auto jau bij skaidrs ka labs sitiens bijis, panna atkal labi salocīta, spārns samīcīts iekšā par arkai krunka utt
balka... kā vienmēr...visu var salabot
te jau gandrīz gatavs, atlika tikai uztaisīt jaunus kronšteinus lampai un jauns pagrieziens tālāk jau turpat nākamajā nedēļā Rīgas ziemas kauss
iepriekšējajā vakarā izbraucām testdraivu, viss ok, braucam uz garāžu, skatos spogulī, čot liekas ka aizmugurē migla, bēt, priekšā nav, nu dīvaini, nekādas smaržas nav, temperatūra ok...pēkšni salonā paliek auksts, temperatūra pakāpjas, aaaziet, braucam malā, nekur neko neredz, un tad peķšni yess, ir kontakts, pie ugunssienas viss ar dzeses šķidrumu
no sākuma bija nolūzis mazāks gabals, sākumā uzlikām vnk trubu tālāk, bet tad nolūza uzreiz vēlreiz, velkot savilcēju
labi ka čomam ir dāudz e36 uz jaukšanu, dabūjām tajā pat vakarā flanci, salikām un bijām gatavi bija diezgan interesanti, vēl jo vairāk kūl, jo auto iztika bez demidžiem
būtu vēl punkti skaitīti no katra brauciena, nevis laiks kopā, vispār būtu bijis mega, bet tas nu tā. brīvi... kkā tā pagaidām
tātad skaistais salīmētais buferis tika jau pirmajos testos izšķaidīts vēl trakāk kā tur iepriekš, plus pazuda pāris detaļas
bēt nu, mpaka ir must have. tā kā kolēgas sportiniekam bija nošķīluši otru stūri un buferi mainīja, tad izvilkām jau praktiski no misenes buferi, piegriezām cik vajag, un esam atpakaļ emmmmā tā izskatās kad noņem pannu
kad nāks atkal dziļie sniegi, pietūnēs malas no arkām lai biš mazāk tiek sniegs iekšā, bet pa lielam tas laikam ir neizbēgami. tāks, tad nāCa RSS noslēgums biķerniekos, ar sniegu.
uzlikām jaunas ziemenes uz spōrta diskiem, pa to laiku bija pārtaisīta pannai priekša un dzēšamajam stiprinājums, kas nepatika TK iepriekšējajā posmā.
aiziet pirmā ziemas gonka, baigi vēl nebij poņas kā braukt, kkā tā vnk arī nobraucām tikām arī vidzikā
https://www.youtube.com/watch?v=u2JYQ4m77sw
pēc Biķerniekiem kādu laiku atkal turējās sniegs
smuki dopi un ne tik smukas kupenas tād sāka viss kust, un pēkšņi tika saprasts, ka sasodīts, salonā nāk ūdens
izraujam ''grīdu'', mmhm, slazdu karaliene
nu neko, sametinājām viss kūl tad nāca 333 ziemas kausa 1. posms
par to ka uz viņu mauksim zinājām jau sen, un zinājām, ka visdrīzāk būs silts, respektīvi vajadzēs labu vasareni, bet tad uzsniga sniegs un kkā viss palika gaisā. Tād protams pēdējā nedēļā, pēdējās dienās, tika sarunāti mazleitoti unirojali, bēt, dienu pirms gonkas, kad jau braucu uz garāžu viņus montēt virsū, saimnieks pārdomāja, un tā nu mēs palikām bez riepām, jebšu ar ziemenēm
Pirmajā iebraucienā vnk šausmas kā tās riepas slīdēja
te pēc pirmajiem braucieniem taisns tad jau sākot nākamo iebraucienu likās ka sāk turēties labāk jo vairāk padila, jo labāk likās, ziemenes asā kante beigās izskatījās kā vasarenei, laneles arī kā zāģa zobi sadila, karoč riepas metamas, skumjšs stāsts uz grunts kompakts jutās kā mājās 2. un 3. braucieni notika pa tumsu, redzamība nebij tik laba, nu riepas vnk nevarēja redzēt..
sanāca biš par ātru uztaisīt pārmetienu grunts posmā, un kontakts ar forvardera riepu Onboards
https://www.facebook.com/arvits.abolins ... 968150969/
3. braucienā, vienā no pirmajiem apļiem arī Kretīns izpildījās, iemeta baigajā lenķī un kočkā. atāaa
rezultātā nobortēja riepu un sulīgi uzsita disku vismaz varēja uzņemt smuku bildi trases vidū bet šeit var redzēt kā uz asfalta bija galīgi par īsu mazais viensseš bet kā uz grunts lidoja
https://www.youtube.com/watch?v=Yu1dhypGR9o&t=140s
lab, tie jau visi dzīves sīkumi
vēlāk sāku labot priekšu, likās ka pff, tur jau nekā nebij, hmm, kad pacēlu auto jau bij skaidrs ka labs sitiens bijis, panna atkal labi salocīta, spārns samīcīts iekšā par arkai krunka utt
balka... kā vienmēr...visu var salabot
te jau gandrīz gatavs, atlika tikai uztaisīt jaunus kronšteinus lampai un jauns pagrieziens tālāk jau turpat nākamajā nedēļā Rīgas ziemas kauss
iepriekšējajā vakarā izbraucām testdraivu, viss ok, braucam uz garāžu, skatos spogulī, čot liekas ka aizmugurē migla, bēt, priekšā nav, nu dīvaini, nekādas smaržas nav, temperatūra ok...pēkšni salonā paliek auksts, temperatūra pakāpjas, aaaziet, braucam malā, nekur neko neredz, un tad peķšni yess, ir kontakts, pie ugunssienas viss ar dzeses šķidrumu
no sākuma bija nolūzis mazāks gabals, sākumā uzlikām vnk trubu tālāk, bet tad nolūza uzreiz vēlreiz, velkot savilcēju
labi ka čomam ir dāudz e36 uz jaukšanu, dabūjām tajā pat vakarā flanci, salikām un bijām gatavi bija diezgan interesanti, vēl jo vairāk kūl, jo auto iztika bez demidžiem
būtu vēl punkti skaitīti no katra brauciena, nevis laiks kopā, vispār būtu bijis mega, bet tas nu tā. brīvi... kkā tā pagaidām
M Power or no power..