E36 Cabrio - ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right
Ir arī savi plusi, krāsa visu laiku svaiga
Man arī savam nepatīk mazie kasjaki, kurus citi nemaz nepamana, bet savam sirdsmieram gribētos uzreiz visu pārkrāsot, lai miers
Man arī savam nepatīk mazie kasjaki, kurus citi nemaz nepamana, bet savam sirdsmieram gribētos uzreiz visu pārkrāsot, lai miers
Laiks mainīt sajūgu
Mainīšu arī daudz citas lietas ap kārbu, biku pat prasās izraut pašu motoru ārā, un ielikt kko jaudīgāku
Mainīšu arī daudz citas lietas ap kārbu, biku pat prasās izraut pašu motoru ārā, un ielikt kko jaudīgāku
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
- ikey07
TIk šausmīgi šaura, durvis nevar atvērt pilnā platumā ( pat ja nekas nebūtu gar malām ) un uz grīdas flīzes kas nav paredzētas svaram aka katru reizi kad lieto damkrotu drūp pa gabalam nost.
- ikey07
patīk Tev ķimerēties ar tiem mazmotoriem
bet tā kabris čotks!
bet tā kabris čotks!
Uz flīzēm jau domkrats nebūtu jāliek, dēli starpā vajag! Vismaz tīra un patīkama, jebkurā gadījumā plašāka pa manējo. Es kad savā iekšā iebraucis ar grūtībām ārā tieku pa durvīm.
Es galīgi nevaru izlemt vai swapot kko vai nē, jo ja swapotu, tad tikai ņemot kādu 328i kupeju kā donoru, un pārliekot visu kas saistīts ar 2.8
- ikey07
Nu mana skatijuma cabrio ir pietiekami smags un 1.8 ir nikulus.bauda braukt par kruiza ir nekada ar to bomzi
Man 2.8 liekas optimals
Man 2.8 liekas optimals
ar kompatu pa brugji
Tiešām tam 2.8 ir tik daudz plusu , lai viņu liktu ?
Kādi ?
Kabris ir, lai baudītu dzīvi - ne gonkotu.
Kādi ?
Kabris ir, lai baudītu dzīvi - ne gonkotu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Tapēc arī nevaru izlemt, cik skatos arī pārdodot nevienam nepatīk swapi.
Šobrīd mašīnai ir arī ideāls izpūtēja tonis, un sēdinājums, ko nāktos piemeklēt no jauna.
- ikey07
Nav jau uzreiz jāmet slīpi katrā aplī un ar visiem pie katra luksafora jaskrienas. Mašīna ir daudz baudāmāka ja nav no motora pēdējā dzīvība jāspiež ārā lai kādu apdzītu utt. + imo kabrim ļoti nepiestāv 4cyl motors, 2.8 vai vismaz 2.5 būtu zbis šeit.
Lielakais plus ir tas,ka paterins paliek yads pats pie lielakas jaudas.nu neeeeeeeeeiet tas 1.8 un vins ir dirsā bāžams
ar kompatu pa brugji
Jup. Tieši šie bija 100% pretēji, ko man teica par 1.6 pirms viņu nopirku.
Nevajag stāstīt sliktu, nedzīvojiet aizspriedumos un viena tante teica.
Ja es varēju brīvi no 3.0d pārkāpt uz 1.6 UN nejust diskonfortu pilsētā, ar viņu nav slikti.
Jā 1.8 ar cik ? 105hp ? Nav raķete un paiet laiks paātrinoties. Jā viņam nav supernice 6bucks sound. Vienkārši apzinies ka nav jaudas un necērt ārā kā idiots. UN viss ir labi.
Gribi bišku ņiprāku ? M44B19 / M42B18 un ies bišku labāk par parasto 1.8. BET atkal swaps kas "sabojā tīrasinību".
Ja es liktu citu - taka Pacha M54B25
Nevajag stāstīt sliktu, nedzīvojiet aizspriedumos un viena tante teica.
Ja es varēju brīvi no 3.0d pārkāpt uz 1.6 UN nejust diskonfortu pilsētā, ar viņu nav slikti.
Jā 1.8 ar cik ? 105hp ? Nav raķete un paiet laiks paātrinoties. Jā viņam nav supernice 6bucks sound. Vienkārši apzinies ka nav jaudas un necērt ārā kā idiots. UN viss ir labi.
Gribi bišku ņiprāku ? M44B19 / M42B18 un ies bišku labāk par parasto 1.8. BET atkal swaps kas "sabojā tīrasinību".
Ja es liktu citu - taka Pacha M54B25
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Kam interese ta tīrasiniba?
Ta pat sis kabrio nebus nekad eksponats,lqi par to uztrauktos
Ta pat sis kabrio nebus nekad eksponats,lqi par to uztrauktos
ar kompatu pa brugji
Kapēc tieši kupeju?
Nekas tur neatšķirās - kupeja, sedans vai cabrio. Viss ap motoru saistītais ir 1:1
Un piekare atskiras - reduktors, pusasis, aizm bremzes..
Tas arī viss
šim 100% piekrītu. Kabrim ar kkādu 2.0/2.2 atliektiem galiem. Un uz stock M piekarītes, lai nelēkā pa katru LV bedri kā lohs
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Cipruss pa patēriņu runājot. starp 1.6 un 2.8 ir krietni jutams pieaugums. es pats Tiko parsedos no 1.6 uz 2.8 un ir liela atšķirība it īpaši pilsētas režīmā
ja 1.6 zonde ir pie dieviem tads viņš es tiešām ļoti līdzīgi kā 2.8 bet ja tur viss ir tip top samērā ekonomisks aparāts
Tu laikam brauc kā sēne...man 1.6 bija lielāks patēriņš kā 2.8 jo braukšana nepārtraukti notika starp 3k un 5k. Katram savs, tur nav ko diži diskutēt par to.zurkae36 rakstīja: ↑26 Apr 2019, 09:16Cipruss pa patēriņu runājot. starp 1.6 un 2.8 ir krietni jutams pieaugums. es pats Tiko parsedos no 1.6 uz 2.8 un ir liela atšķirība it īpaši pilsētas režīmā
ja 1.6 zonde ir pie dieviem tads viņš es tiešām ļoti līdzīgi kā 2.8 bet ja tur viss ir tip top samērā ekonomisks aparāts
problēma jau ir tajā, ka pārkāpjot uz 25/28 tu tāpat brauc starp 3k un 5k
Being second is being the first of the losers. /Senna/
zurkae36 rakstīja: ↑26 Apr 2019, 09:16Cipruss pa patēriņu runājot. starp 1.6 un 2.8 ir krietni jutams pieaugums. es pats Tiko parsedos no 1.6 uz 2.8 un ir liela atšķirība it īpaši pilsētas režīmā
ja 1.6 zonde ir pie dieviem tads viņš es tiešām ļoti līdzīgi kā 2.8 bet ja tur viss ir tip top samērā ekonomisks aparāts
Nu ja tev max 2l atšķirība ir kriterijs,ted tev nevajag auto
Tos 1.6 un 1.8 ka sugu vajag aizliegt-nerunaju pa1.9 dizeļiem
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- chevron_right