Šeit var papļāpāt !!!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- …
- 470
- chevron_right
https://autodata24.com/compare?first=26 ... 0&fourth=0
Tieši tā žurīts sakapā 2.0 stock dīzeli.
e36
Tikai atrodi vēl to žurku, kura iet tā kā no rūpnīcas un spēj ielīst tajos ciparos
Ņēmu karbai pāreju no turboworks izrādās jā virsū ir pmc motrsport gravējums bet viss ideāli der
No pieredzes saki ka nekā laba nav ? Kur tad skatīties labāk ?
Reri kuram jau ir stock tie motori (viesmaz tiem kas e36 uzpasē +-)koni4jo rakstīja: ↑29 Jan 2021, 16:09Tikai atrodi vēl to žurku, kura iet tā kā no rūpnīcas un spēj ielīst tajos ciparos540i rakstīja: ↑29 Jan 2021, 15:39https://autodata24.com/compare?first=26 ... 0&fourth=0
Tieši tā žurīts sakapā 2.0 stock dīzeli.
Ar stock m52b28 esmu braucis 1x dzīvē īsu gabaliņu, nemācēšu komentēt kā viņš gāja.
Labs vakars.Dzinējs M52
Vēlos pats izgatavot vārstu atsperu atspiedēju,un varbūt kāds var padalīties ar izmēriem,
*starp blakus esošiem vārstiem.
*starp sadalenes "mājas" skruvēm
*atsperes plāksnes diametru.
Vēlos pats izgatavot vārstu atsperu atspiedēju,un varbūt kāds var padalīties ar izmēriem,
*starp blakus esošiem vārstiem.
*starp sadalenes "mājas" skruvēm
*atsperes plāksnes diametru.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ar poļiem termiņi ir švaki, gandrīz vienmēr jāaraksta un jājautā kad tiks izsūtīts u.t.t.
Besī ka visu laiku jābaksta
Vīri, jūs te zinoši, gan varēiet ieteikt kautko.
Kārba galīgi negrib draudzēties, kad izņem no roba tad iet kautkāds sitiens pirmajā, otrajā un nedaudz trešajā robā. sitieni ir kad izņem no roba un grūti ielikt nākamajā, pretestība '' vārtos''. Nomainīju eļļū bet nekas īsti nemainījās. Ar sajūgu liekās viss ir labi.
Interesanta piebilde, nekas tāds nav kad kārba ir auskta, sitienu nav, slēdzās robi ziegan normāli, bet tas viss sākās kādas 5-10 min pēc braukšanas pirmo reizi tajā dienā.
Mana nojauta ir vnk beigti sinhronizātori, tātad vai varat ieteikt kādu biezāku eļļu ko ieliet kārbā lai vismaz viņa vel padzīvo kādu laiku pirms maiņas.
Kārba galīgi negrib draudzēties, kad izņem no roba tad iet kautkāds sitiens pirmajā, otrajā un nedaudz trešajā robā. sitieni ir kad izņem no roba un grūti ielikt nākamajā, pretestība '' vārtos''. Nomainīju eļļū bet nekas īsti nemainījās. Ar sajūgu liekās viss ir labi.
Interesanta piebilde, nekas tāds nav kad kārba ir auskta, sitienu nav, slēdzās robi ziegan normāli, bet tas viss sākās kādas 5-10 min pēc braukšanas pirmo reizi tajā dienā.
Mana nojauta ir vnk beigti sinhronizātori, tātad vai varat ieteikt kādu biezāku eļļu ko ieliet kārbā lai vismaz viņa vel padzīvo kādu laiku pirms maiņas.
Nu tad man paveicās atnāca ātrāk kā vajadzēja, kaut gan trakings iestrēdzis bija kaut kur.
Galvenais jau kvalitāte šajā gadījumā mani interesē. Steigties nav kur
Mani varbūt kads var apgaismot?
Te kkad bija runa par auto akumulatoriem
Skatos te piedavajumus un te daži izceļ,ka paredzēts ir priekš auto ar start un stop funkciju
Ar ko viņi atšķiras?
Te kkad bija runa par auto akumulatoriem
Skatos te piedavajumus un te daži izceļ,ka paredzēts ir priekš auto ar start un stop funkciju
Ar ko viņi atšķiras?
ar kompatu pa brugji
Parasti auto kam ir start stop funkcija.
Ir divi AKB. Viens pie dzinēja un otrs priekš tā startstopa.
Ir divi AKB. Viens pie dzinēja un otrs priekš tā startstopa.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Start stop vajadziga AGM baterija... un ja tas ir bmw tad kodesana
Ja kompis atļauj pārkodēt, tad var likt arī parasto nevis agm.
Jēga? Iepist santīmu? Downgrade? Priekškam?
Protams, labāk likt AGM bateriju, tas katra paša ziņā. Es tikai piebildu ka ir iespēja arī standarta ielikt...
Labs vakars visiem! E46 100kw dzinējam ir piemetusies kaite - pirms kāda laika nobeidzās sūknis bākā, pēc sūkņa nomaiņas nevar piešķilt, degviela pienāk līdz augstspiediena sūknim un sprauslām, bet tālāk nekas nenotiek. Varbūt kāds ir saskāries ar kaut ko līdzīgu?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- …
- 470
- chevron_right