Šeit var papļāpāt !!!!

Kas, ko, kā, kāpēc? Viss par visu, kas neatbilst citām sadaļām.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

14 Feb 2018, 16:12

thecadet rakstīja: 14 Feb 2018, 15:41
KMG rakstīja: 14 Feb 2018, 14:49 Ja nemaldos, tad Toms vienkārši izteica savu viedokli. Vai tad tas ir aizliegts? Priekš kam šeit šo pliku diršanu taisīt?
to pliko teoretizēšanas diršanu varētu aizvākt no lietotāju auto topikiem.
kam tad ir domāta šī sadaļa?
Es izteicu vienu komentāru. Kas sekoja pēc komentāra tiem, kas mistiski tika aizskarti izraujot no konteksta kaut ko, well to es arī neatbalstu, ka tiek tukši dir*ts topikos, kad kādam nepatīk 1 ziņa.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Feb 2018, 17:33

Euro VS JDM
2x lētākais e36 vs S14
n/a vs turbo
Komentāri beigās :lol: :hahaha: no *16:16min + 19:19min
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

14 Feb 2018, 22:08

Ramyrez rakstīja: 14 Feb 2018, 22:02 Esmu braucis ar 4cyl 6cyl ,,,3.2evo 3.0stokeru un vel visaadiem dzelzhiem....nekas tuvu nestaav taam sajutaam kuras dod v8))
Un ja runaa par svaru tad jaa...58kg pipec kaa maina lietas butibu
Lai neaizdirstu konkrēto topiku, man bez uzbrauciena jautājums - starp 4cyl un 6cyl nejūti atšķirību purna uzvedībā?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Feb 2018, 22:23

-AF- rakstīja: 14 Feb 2018, 22:08 58kg maina diez gan, ja tie ir novietoti aiz priekšējās ass.
Uzprasiet understeer karaļiem. Aka audi faniem :giggle:
58kg vai tad tik daudz? svērāt paši?

https://www.r3vlimited.com/board/showth ... p?t=233682

m52b28 = 170kg
m62 = 220kg
svars bez kārbas*

Nu jā ~50kg :rolleyes:

Par novietojumu arī nemazāk svarīgi, v8 īsāks var nolikt kā 4cil. tuvāk uz vidu

Man patika šitais no burnout foruma :super:
Attēls

+benķis un shifters pārnesti uz aizmuguri, bezmaz vai MFR layout's kā s2k :super:
Attēls
kloķi un benķi pofig, bet ko TA teiktu par tādu 6cil novietojumu? :rolleyes:
TomSkarsts rakstīja: 14 Feb 2018, 22:08 Lai neaizdirstu konkrēto topiku, man bez uzbrauciena jautājums - starp 4cyl un 6cyl nejūti atšķirību purna uzvedībā?
Pa ielu braucot vai padriftējot biš, baigi nekrāmējot gan jau ka nejūt to atšķirību :rolleyes:
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Feb 2018, 22:46

cipruss18 rakstīja: 14 Feb 2018, 22:24 Tad man ir sekojoš jautājums
Kapec rodas tas understers?
Man jau liekas, ka viss noslēpums slēpjas auto piesedināšanā, bet varbūt kludos
Tā piesedināšanas tehnika tieši aizsākās B grupas laikos, savādāk to Audi nevar dabūt līkumos :gigigi:
Inženieri mēģināja uzlabot situāciju saīsinot bāzi ar SQ/S1, bet tā pat tas nabags nevadijās un bija nekonkurētspējīgs kad konkurentiem parādijās daudz pareizāk būvēti + nesalīdzināmi labāk izsvaroti AWD.

Te labs piemērs kā to nabagu sēdina visu laiku ar kreileni un tā pat ir izteikts understeer :D
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

14 Feb 2018, 23:10

Parādi man kaut vienu ta laika konkurēt spējīgu auto ??!!
Piekritu ar piesedinasanu, savādāk ir pagrūti dabūs slīpi
Lanchia bija konkurētspējīgs tikai īsos posmos, bet ta bija rwd
Naca subars un to visu mainīja, bet ja mēs runājam ta globāli, neviens no awd nav ne tuvu ticis tam kaifam ko dod quattro
Mana skatījuma ja Tu maki braukt ar quattro, tad subari un evo ir bērnu speles
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

14 Feb 2018, 23:12

kars rakstīja: 14 Feb 2018, 22:23
-AF- rakstīja: 14 Feb 2018, 22:08 58kg maina diez gan, ja tie ir novietoti aiz priekšējās ass.
Uzprasiet understeer karaļiem. Aka audi faniem :giggle:
58kg vai tad tik daudz? svērāt paši?

https://www.r3vlimited.com/board/showth ... p?t=233682

m52b28 = 170kg
m62 = 220kg
svars bez kārbas*

Nu jā ~50kg :rolleyes:

Par novietojumu arī nemazāk svarīgi, v8 īsāks var nolikt kā 4cil. tuvāk uz vidu

Man patika šitais no burnout foruma :super:
Attēls

+benķis un shifters pārnesti uz aizmuguri, bezmaz vai MFR layout's kā s2k :super:
Attēls
kloķi un benķi pofig, bet ko TA teiktu par tādu 6cil novietojumu? :rolleyes:
TomSkarsts rakstīja: 14 Feb 2018, 22:08 Lai neaizdirstu konkrēto topiku, man bez uzbrauciena jautājums - starp 4cyl un 6cyl nejūti atšķirību purna uzvedībā?
Pa ielu braucot vai padriftējot biš, baigi nekrāmējot gan jau ka nejūt to atšķirību :rolleyes:
Protams nāvējoši jau nav, bet teiksim fiksāk apmest kkur ripā 180 starp M42 un M52 jūtu atšķirību. Neskaitot to, ka M42 bija AC un M52 nē un TA koilas ar M52 swapu praktiski nenosēdās vispār.
Saliekot slīpi (ielas līmenī pa lietu) īpaši atšķirību gan purnā nejutu, jo tāpat jau izsit pakaļu ārā. Tad manuprāt izteikti smagākam jābūt, lai izsitot ārā pakaļu aizietu purns kā Audi.

Tas projekts gan interesants, bet TA ganjau neļautu, jo ugunssienai pārāk tuvu vai arī ja pārvietota ugunssiena (nepiegriezu vērību), tad neatbilst drošības standartiem gjau.

Par Audi un B grupu. Ne velti Audi vinnēja tikai 1 chempi un pēctam tika pazemoti. Pat ar RWD..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Feb 2018, 23:22

cipruss18 rakstīja: 14 Feb 2018, 23:10 Parādi man kaut vienu ta laika konkurēt spējīgu auto ??!!
Audis bija konkurētspējīgs tikai līdz 1984 gadam, 1985 un 1986 gadā pienesa ūdeni pežo 205t16 un vēlāk Lancia S4
Leģendārais S1 spēja tikai 1 uzvaru izcīnīt Sanremo ralijā 85 gadā uz konkurentu neveiksmes rēķina
Audi ar savu pilnpiedziņu bija pārāks tikai no 1982 līdz 1984 gadam, kad tas cīnijās pārsvarā ar 1 tilta mašīnām, no kurām dabūja pa dirsu uz asfalta segumiem :gigigi:
Attēls
cipruss18 rakstīja: 14 Feb 2018, 23:10 Naca subars un to visu mainīja, bet ja mēs runājam ta globāli, neviens no awd nav ne tuvu ticis tam kaifam ko dod quattro
Mana skatījuma ja Tu maki braukt ar quattro, tad subari un evo ir bērnu speles
Es ceru ka tu joko? :lol:
Pēdējais labojis kars - 14 Feb 2018, 23:28, kopā labots 1 reizi.
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

14 Feb 2018, 23:26

Es tev ieteiktu labak pastudet par Lanciju
Viņa bija laba, beet tikai pāris posmos
Uz asfata bija kaut cik, bet uz grunts posmiem viņa neturēja lidzi. Tur bija loti daudz mahinacijas no lanchijas
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Feb 2018, 23:35

Vecīt bija 2 Lancias tā par kuru to domā ir 037 (RWD), brauca no 1982 līdz 1985 gada beigām
Attēls
1985 gada beigās parādijās pilnpiedziņas s4 (AWD), visātrākā no tā laika B grupas mašīnām, būtu vinējuši 86 gadu ja ne traģiskā avārija :rolleyes:
Attēls
Pauwer
Ziņojumi: 104
Pievienojies: 24 Aug 2013, 21:13

14 Feb 2018, 23:41

Fashion's atkal pie sevis smej un besijās :lol: :gigigi:
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

14 Feb 2018, 23:44

Cik esmu dzirdējis tad b2 grupas auto beigās bija pilnīgi nevadami kas esot bijis galvenais iemesls tragiskajam avārijām del kuram slēdza šo grupu . Ar pēdējo s1 audi uzlaboto versiju pat nesot paspejusi nonemt skaidu b2 grupa :hahaha: bet esot atraduši pielietojumu paik speek sacensības varbūt arī kautko smagi sadirsu
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Feb 2018, 23:48

Daudz leģendas no tiem laikiem :hahaha:
Atsaldētie skatītāji visvairāk pie vainas
Attēls
Attēls
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

15 Feb 2018, 06:14

Tur arī jaudas tiem auto bija bez ierobežojuma, parasti virs 700hp
Bija daudz letalu avāriju un piegrieza skābekli lidz 300 hp un lidz ar to sakās paaudzes maiņa
Naca evo, Lūcijas, celica .
Bet skatītāji ja, tur tiem ari katrs likums ka pedejais :hahaha:
ar kompatu pa brugji
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

15 Feb 2018, 23:20

es padzirdēju, ka te visiem patīk lēti e46, it īpaši tādi ar foršam riepu nakļeikām :emo:
https://www.ss.com/msg/lv/transport/car ... cfnhh.html
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4214
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

16 Feb 2018, 03:09

Kāds ir pačolējis kādus 36tos SSā jauc ārā
:hahaha:

Šitie ir tikai daži.
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613
https://www.ss.com/msg/lv/transport/spa ... ov_id=6613
- ikey07
Profila bilde
zurkae36
Ziņojumi: 2277
Pievienojies: 17 Mai 2015, 15:27
Reputācija: 3
 

16 Feb 2018, 08:23

Tie sludinajumi tur paris gadus stav :hahaha: Es apmeram divus gadus atpakal zvaniju prasiju prieksejo m bamperi 200e prasija :hahaha:
cipruss18
Ziņojumi: 11873
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

16 Feb 2018, 08:36

Nu a pa cik Tu gribi dabūt labu oem bamperi?? Pa 100?
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

16 Feb 2018, 08:44

Haha, pāris gadus :hahaha:
Vakar tur, piemēram, šito sagrieza metālos, lieki piebilst, ka bundža labāka nekā 80% lv esošo.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
janjis313
Ziņojumi: 642
Pievienojies: 08 Mar 2017, 21:45
Reputācija: 3
 

16 Feb 2018, 08:46

tās mašīnas nevar reģistrēt vai kadēļ viņ to dar?