Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- chevron_right
Sveiki biedri.
Tā kā tds ir tumša bilde ir radusies sāpe par e36 1.8tdsu...
No rīta nenormāli ilgi jagriež, lai pielaistu dzinēju, tad rīstīdamies pielec.
Pēctam siltam vai arī kaut 6h nostāv pa dienu nekustināts problēmu nav ar startu.
Ziema ļoti reti bija šāda problēma.
p.s no rīta kad nostāvējis visu nakti deg kvēlsveču lampiņa, bet beigās lēni izdziest + "gudrā sprausla sulo", kvēlssveces nav mainītas pēdējos 2-3g un egr ir "noglušīts".
Ziema ļoti reti bija šāda problēma.
Vai tas varētu būt saistīts ar to ?
Paldies
Tā kā tds ir tumša bilde ir radusies sāpe par e36 1.8tdsu...
No rīta nenormāli ilgi jagriež, lai pielaistu dzinēju, tad rīstīdamies pielec.
Pēctam siltam vai arī kaut 6h nostāv pa dienu nekustināts problēmu nav ar startu.
Ziema ļoti reti bija šāda problēma.
p.s no rīta kad nostāvējis visu nakti deg kvēlsveču lampiņa, bet beigās lēni izdziest + "gudrā sprausla sulo", kvēlssveces nav mainītas pēdējos 2-3g un egr ir "noglušīts".
Ziema ļoti reti bija šāda problēma.
Vai tas varētu būt saistīts ar to ?
Paldies
Pēdējais labojis elvis7 - 25 Mar 2019, 08:32, kopā labots 1 reizi.
ieliec pretvarstu pie sukņa ienakoša vada.
drosvien degviela plūst atpakaļ uz bāku no sukņa
drosvien degviela plūst atpakaļ uz bāku no sukņa
LielaisKristaps rakstīja: ↑11 Mar 2019, 18:36 Sveiki, 2.5tds lēkā apgriezieni un slāpst nost. Video -Vadošā sprausla nomainīta, sūknis bija atdots taisīties(vai sataisīja cits jautājums). Diagnostika klusē.Slēpts saturs: Parādīt
Kam jāpievērš uzmanība?
Vaina bija tajā, ka nebija noregulēts iesmidzes moments.
Pirmo reizi, kad tika atdods remontā vienkārši nenoregulēja iesmidzi un jau teica ka jāpērk jauna sūkņa galva utt.
Caur paziņām atrasts cits cilvēks un problēma atrisināta.
ar iepriek
par iepriekšējo problēmu- abas sprauslas samainīju, uzliku jaunas abratkas, un ieliku arī pretvārstu uz maģistrāles.
Problēma tika atrisināta un no rītiem mašīnu varēja pielaist, kā nākas, bet šorīt pēc pāris nedēļu aizvadīšanas atkal nācās nenormāli ilgi griezt līdz ko pielaidās un pamanīju kad atkal gudrā sprausla lejas daļā sulo.
Varētu būt kad izčakarēta ir pati sēžas vieta? jau x3 sprauslas un visas sulo. ja tā, vai ir kādas alternatīvas, kā to labot izņemot jaunu vītni griezt utt. Tik cik nu nēuzsildīju īsti kvēlsveces pirms laidu, bet tas lietas būtību īsti nemaina.
Nākamais solis- samainīt visas kvēlsveces?
Problēma tika atrisināta un no rītiem mašīnu varēja pielaist, kā nākas, bet šorīt pēc pāris nedēļu aizvadīšanas atkal nācās nenormāli ilgi griezt līdz ko pielaidās un pamanīju kad atkal gudrā sprausla lejas daļā sulo.
Varētu būt kad izčakarēta ir pati sēžas vieta? jau x3 sprauslas un visas sulo. ja tā, vai ir kādas alternatīvas, kā to labot izņemot jaunu vītni griezt utt. Tik cik nu nēuzsildīju īsti kvēlsveces pirms laidu, bet tas lietas būtību īsti nemaina.
Nākamais solis- samainīt visas kvēlsveces?
Kaut kā šaubos ka liki jaunu sprauslu
BU liku. 3 nedelas bija ok, nesuloja, tagad tik saka sulot un nelekt ka vajag.
stūlbs jautājums, kas notiek ja gudrās sprauslas vietā ieliek parasto?
nu tas pats kas ja ieliek kura nestrādā
Nu tā sprausla monitorē iesmidzes momentu, ja viņa nedarbojas vai darbojas neprecīzi - moments ir kā avārijas režīmā.
28444645- Artūrs - Dīzeļu servis, aizdzen auto, pēc tava apraksta vai nu sprauslām ir gals, vai regulātoram vai viss kopā.limon rakstīja: ↑11 Apr 2019, 12:56 Problēma. M47n
Palēlināta atsaucība uz akseleratora pedāli. Ziemā uz sniega putras no vietas kikdaunā nevar nospolēt pat ar sliktām riepām, bet apgriezieniem augot jauda kā būtu jābūt. 0-100kmh ir 13s 9.9s vietā
Piedarbinot aukstu motors dažas sekundes padrebinās, kaut gan ir jaunas kvēlsveces un bloks
Stāvot uz vietas, turot vienmērīgi apgriezienus tie žūžo. Tukšgaitā arī nedaudz žūžo.
Video links tukšgaitā turot vienmērīgus apgr.
https://files.fm/u/yyzh9t68
Diagnostika uzrāda visu ok. Turbīna dod pareizos spiedienus, sprauslu korekcijas normā, degv.spiediens pie izslēgta motora nekrītas.
Kurš var atrast defektu un savest kārtībā?
Sveiks.
Sprausla samainīta, nekas netek un viss ir tip top tādā ziņā, bet mana vaina ar ilgo rīta startēšanu nemainās.
sākumā pielec un tad pa tukšo nākas griest tālāk.
Kvēlsveces vai arī bākas sūknis varētu šo visu kā ietekmēt?
Piedošanu par jautājumiem, bet dīzeļos neko nesaprotu.
Iespējams. Reku augstāk noradīju dīzekmeistara kontaktu, jo iespējams tev sūknis dod neprecīzu iesmidzes momentu
ok, paldies.
Sākumā testam samainīšu bākas sūkni, jo ir viens lieks mājās, tad pārbaudīšu k.sveces.
Ja nekā tad dzīšu, lai saregulē.
Sākumā testam samainīšu bākas sūkni, jo ir viens lieks mājās, tad pārbaudīšu k.sveces.
Ja nekā tad dzīšu, lai saregulē.
Paldies par ieteikumiem, problēma ātri un vienkārši atrisināta.
Pie ielikta atplūdes vārsta rāva gaisu sistēmā.
Pie ielikta atplūdes vārsta rāva gaisu sistēmā.
Sveiki, auto e91 320d 2007g. manuālis. Braucot ar zemiem apgriezieniem (līdz 1600) auto mēdz noraustīties, pazūd jauda uz īsu mirkli un atkal viss kārtībā. Īpaši jūtams tagad siltajā laikā un braucot 40-60 km/h. Varbūt kādam ir ideja, kas pie vainas vai arī var ieteikt kādu, kurš būs spējīgs nodiagnosticēt problēmu.
Uz lieliem apgriezieniem raustīšanās nenotiek?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- chevron_right