TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 35
- chevron_right
Kautkur dzirdeju ka simens itka pac adaptejas lidz 0.5bar taisniba?
Vel tev vajag blow off 50eled69 rakstīja: ↑14 Aug 2017, 23:10 Vnk no pieredzes - tagad liek visu kopā pamazām Turbo 2 gadu projektu
Izmaksas - katram savas, pareizās, liekās, tante teica labāk tā un šītā, bet pēc fakta gala rezumē tāds.
Turbīna - jauna - Holset twin scroll uz 380-550 zs TURBOSYSTEMS hibrīdražojums kkāds.750 eur
Izplūdes kolektors. ap 1 k., trubu garums +- 7%
Vadība, budžets - megasquirt - jau uz stock pravodkas pārtaisīta 550 eur,, kkur forumā bij.
Sprauslas BOSCH, nezinu kādas,jauna, ražīgākas - 120 eur
Sūknis - bosch 140 eur
Coolers - - 270 eur
šlaukas,trubas, silikons utt. ap 250-300
Wastegates 2 gab. 150 eur
Izplūde visā garumā vēl kādi 70 eur
Sīkumi, cīgas, aliņs utt 200 eur
Pluss vēl darba izmaksas
Un vēl stends rupji 300 eur
Matemātika vienkārša
Motors - m50 bloks+virzuļi + 2,8 iekšas.+Vanos.kompresija 9:1 Viss pārlasīts,izhonēts, izslīpēts - vārsti,galva utt, jauni gredzeni shāles, un viss pārejais ko var nomainīt. - ap 800 eur vai vairāk.
Sajugu no 600e
Gaisa filtru ap 50e
Slaukas prieks blow un wastegate no 20e
Boost controller no 15e
Ellas padevi uz turbini no 25e
Karstuma izolacija no 30e
Un daudz kas cits
Nemot vera vadibas izveli, tev fizika tochna ir no citas planetas
Vienmasnieks 240mm ap 150e
Keramika 180-200e
Kkads kurvis 150-300e
Gultnis 30e
Skruves utt 10-15e
Vienmasnieks 240mm ap 150e
Keramika 180-200e
Kkads kurvis 150-300e
Gultnis 30e
Skruves utt 10-15e
Man tev reāls jautājums, kā panaci 9:1 CR ar 2.8iekšam iekš m50? Liki kaut kādu biezo galvas blīvi vai tik traki apvirpoji singlevanos virzuļus?
Ok, tad baigi interesē kā!
Vēl variants 1.8 is virzuli
Vai klańi 130mm
Vēl variants 1.8 is virzuli
Vai klańi 130mm
ar m42 virzuļiem tur arī sanāk cr ap 9:1, tie paši virzuļi ar tds kloķeni sanāk tilpums 2.7l un cr ~8.5:1
Vēl m54b25 virzuļi ir diezgan zemi, neesmu gan rēķinājis, kas tur sanāk sīkāk, zinu tikai, ka ar tiem var salikt 2.8 ar 140mm klaņiem un cr 11.4:1
baigi uzjautrina šitais - slepenā recepte, nevienam neteikšu... Itkā būtu gadsimta biznesa noslēpums salikt 20 gadus vecu bmw dzinēju ar citu dzinēju daļām, lai iegūtu vajadzīgo cr cita lieta varētu būt info kādas tehniskās atstarpes jāievēro utt., kas ir pamats visam, lai motors rūktu ilgi un labi, nevis vecā ovālu cilindru blokā samest isiņa virzuļus un priecāties, ka ir sanākusi ahūnā babuškas recepte
Vēl m54b25 virzuļi ir diezgan zemi, neesmu gan rēķinājis, kas tur sanāk sīkāk, zinu tikai, ka ar tiem var salikt 2.8 ar 140mm klaņiem un cr 11.4:1
baigi uzjautrina šitais - slepenā recepte, nevienam neteikšu... Itkā būtu gadsimta biznesa noslēpums salikt 20 gadus vecu bmw dzinēju ar citu dzinēju daļām, lai iegūtu vajadzīgo cr cita lieta varētu būt info kādas tehniskās atstarpes jāievēro utt., kas ir pamats visam, lai motors rūktu ilgi un labi, nevis vecā ovālu cilindru blokā samest isiņa virzuļus un priecāties, ka ir sanākusi ahūnā babuškas recepte
https://drive.google.com/file/d/0B53tGR ... p=drivesdkpie kura var piebraukt uz konsultāciju kādu dienu ? Domāju uzlikt uz 3.0D fl E39 šo turbinu kā otru, bet pa cik šai nav iebuvēts wastgate tad gribu noskaidrot kā pareizi rikoties
Tev nemaz stockā nav westgate, bet gan vnt turbīna.
Ja tu gribi divas turbīnas, tad liec vienu mazu turbīnu bez w/g un bez vnt
Un vienu lielu . Jeb kopiju kā 3.5biturbo uztaisi . Vai 3.5 biturbo visu ieliec iekšā.
Jo dīzelim jauda ne no turbīnas rodas galveno kārt, bet gan pirmkārt no degvielas daudzuma un uz stock 3.0d (jebkura) degvielas sistēma pat sačipojot līdz klińkim, tāpat pietiek ar stock turbo gt2260
Uzliekot tik lielu turbo uz stock 3.0d degvielas sistēmas ieguvums būs mazs, tik lielāks turbo lags
Kur nu vēl uz veco arhajisko e39 m57, kur degvielas sistēmas ražība un konstrukcija defoltā ir švakais posms. Lielākais ko tur vari uzlikt ir no m57tu gt2260, pietiks ar atliektiem galiem
Ja tu gribi divas turbīnas, tad liec vienu mazu turbīnu bez w/g un bez vnt
Un vienu lielu . Jeb kopiju kā 3.5biturbo uztaisi . Vai 3.5 biturbo visu ieliec iekšā.
Jo dīzelim jauda ne no turbīnas rodas galveno kārt, bet gan pirmkārt no degvielas daudzuma un uz stock 3.0d (jebkura) degvielas sistēma pat sačipojot līdz klińkim, tāpat pietiek ar stock turbo gt2260
Uzliekot tik lielu turbo uz stock 3.0d degvielas sistēmas ieguvums būs mazs, tik lielāks turbo lags
Kur nu vēl uz veco arhajisko e39 m57, kur degvielas sistēmas ražība un konstrukcija defoltā ir švakais posms. Lielākais ko tur vari uzlikt ir no m57tu gt2260, pietiks ar atliektiem galiem
Spraulām vajadzētu derēt no pr f/l e60 3.5 tas neko nedotu ? Pēctam vēl nočipojot ?
Vai labāk šo notirgot un tiešam uzlikt 3.5 biturbo komplektu ?
Vai labāk šo notirgot un tiešam uzlikt 3.5 biturbo komplektu ?
Nē tas viss pupu mizas
IslabākIs ko var izdarīt ir ielikt 3.5d biturbo 210kw, tur no stocka var izdabūt virs 400hp, tālāk ar nelieliem uzlabojumiem var aizvilkt līdz 500
IslabākIs ko var izdarīt ir ielikt 3.5d biturbo 210kw, tur no stocka var izdabūt virs 400hp, tālāk ar nelieliem uzlabojumiem var aizvilkt līdz 500
Tu domā f/l 3.5 e60 ? Pirms jau tas pats 57
No sava m57 nedabūšu pie 300 ponijiem ar biturbo un spraslām +čipu ?
Cits dzinējs un noteikt atkal gavas sāpes būs
No sava m57 nedabūšu pie 300 ponijiem ar biturbo un spraslām +čipu ?
Cits dzinējs un noteikt atkal gavas sāpes būs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- …
- 35
- chevron_right