TURBO

led69
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 21 Nov 2015, 13:16

14 Aug 2017, 23:10

.
Pēdējais labojis led69 - 16 Aug 2017, 15:00, kopā labots 6 reizes.
Silly
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 17 Jūl 2017, 21:56
Braucu ar: Kautkadu huinu

15 Aug 2017, 00:47

Kautkur dzirdeju ka simens itka pac adaptejas lidz 0.5bar taisniba? :rolleyes:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

15 Aug 2017, 06:58

led69 rakstīja: 14 Aug 2017, 23:10 Vnk no pieredzes - tagad liek visu kopā pamazām Turbo 2 gadu projektu :gigigi:
Izmaksas - katram savas, pareizās, liekās, tante teica labāk tā un šītā, bet pēc fakta gala rezumē tāds.
Turbīna - jauna - Holset twin scroll uz 380-550 zs TURBOSYSTEMS hibrīdražojums kkāds.750 eur
Izplūdes kolektors. ap 1 k., trubu garums +- 7% :supeer:
Vadība, budžets - megasquirt - jau uz stock pravodkas pārtaisīta 550 eur,, kkur forumā bij.
Sprauslas BOSCH, nezinu kādas,jauna, ražīgākas - 120 eur
Sūknis - bosch 140 eur
Coolers - - 270 eur
šlaukas,trubas, silikons utt. ap 250-300
Wastegates 2 gab. 150 eur
Izplūde visā garumā vēl kādi 70 eur
Sīkumi, cīgas, aliņs utt 200 eur
Pluss vēl darba izmaksas
Un vēl stends rupji 300 eur
Matemātika vienkārša
Motors - m50 bloks+virzuļi + 2,8 iekšas.+Vanos.kompresija 9:1 Viss pārlasīts,izhonēts, izslīpēts - vārsti,galva utt, jauni gredzeni shāles, un viss pārejais ko var nomainīt. - ap 800 eur vai vairāk.
Vel tev vajag blow off 50e
Sajugu no 600e
Gaisa filtru ap 50e
Slaukas prieks blow un wastegate no 20e
Boost controller no 15e
Ellas padevi uz turbini no 25e
Karstuma izolacija no 30e
Un daudz kas cits :gigigi:
led69
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 21 Nov 2015, 13:16

15 Aug 2017, 10:01

.
Pēdējais labojis led69 - 16 Aug 2017, 15:00, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

15 Aug 2017, 10:18

Nemot vera vadibas izveli, tev fizika tochna ir no citas planetas :bye:

Vienmasnieks 240mm ap 150e
Keramika 180-200e
Kkads kurvis 150-300e
Gultnis 30e
Skruves utt 10-15e

:gigigi:
led69
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 21 Nov 2015, 13:16

15 Aug 2017, 11:05

.
Pēdējais labojis led69 - 16 Aug 2017, 15:01, kopā labots 1 reizi.
led69
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 21 Nov 2015, 13:16

15 Aug 2017, 11:08

.
Pēdējais labojis led69 - 16 Aug 2017, 15:01, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Aug 2017, 12:16

led69 rakstīja: 15 Aug 2017, 11:05
Vladlen rakstīja: 15 Aug 2017, 10:18 Nemot vera vadibas izveli, tev fizika tochna ir no citas planetas :bye:

Vienmasnieks 240mm ap 150e
Keramika 180-200e
Kkads kurvis 150-300e
Gultnis 30e
Skruves utt 10-15e

:gigigi:
Nemot vērā tavus komentārus, saprotu,ka programē pusi eiropas mašīnas un tavā garāžā ir uzbūvēti pāris 10 turbo projekti. :doh:
a kas nav saprotams tev? Un kur pamats tavam uzdirsienam, vladlens vnk papildināja price listi ar to kam vēl tiks tērēta nauda ja liec turbo
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Aug 2017, 12:19

Man tev reāls jautājums, kā panaci 9:1 CR ar 2.8iekšam iekš m50? Liki kaut kādu biezo galvas blīvi vai tik traki apvirpoji singlevanos virzuļus?
led69
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 21 Nov 2015, 13:16

15 Aug 2017, 16:16

.
Pēdējais labojis led69 - 16 Aug 2017, 15:01, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

15 Aug 2017, 16:20

Tds klokene
Vai b30 virzuli
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Aug 2017, 17:41

Vladlen rakstīja: 15 Aug 2017, 16:20 Tds klokene
Vai b30 virzuli
nu jā citas variācijas neredzu arī, cerams ka tomēr tds klokeni ielika, jo nu tie plānie b30 virzulīši pat ar 350hp uz turbo griezes ilgi nedzīvos ...
led69
Ziņojumi: 39
Pievienojies: 21 Nov 2015, 13:16

16 Aug 2017, 01:11

.
Pēdējais labojis led69 - 16 Aug 2017, 15:02, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

16 Aug 2017, 08:24

Ok, tad baigi interesē kā!

Vēl variants 1.8 is virzuli
Vai klańi 130mm
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

16 Aug 2017, 12:00

ar m42 virzuļiem tur arī sanāk cr ap 9:1, tie paši virzuļi ar tds kloķeni sanāk tilpums 2.7l un cr ~8.5:1
Vēl m54b25 virzuļi ir diezgan zemi, neesmu gan rēķinājis, kas tur sanāk sīkāk, zinu tikai, ka ar tiem var salikt 2.8 ar 140mm klaņiem un cr 11.4:1
baigi uzjautrina šitais - slepenā recepte, nevienam neteikšu... Itkā būtu gadsimta biznesa noslēpums salikt 20 gadus vecu bmw dzinēju ar citu dzinēju daļām, lai iegūtu vajadzīgo cr :hahaha: cita lieta varētu būt info kādas tehniskās atstarpes jāievēro utt., kas ir pamats visam, lai motors rūktu ilgi un labi, nevis vecā ovālu cilindru blokā samest isiņa virzuļus un priecāties, ka ir sanākusi ahūnā babuškas recepte :rolleyes:
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

13 Sep 2017, 15:02

https://drive.google.com/file/d/0B53tGR ... p=drivesdkpie kura var piebraukt uz konsultāciju kādu dienu ? Domāju uzlikt uz 3.0D fl E39 šo turbinu kā otru, bet pa cik šai nav iebuvēts wastgate tad gribu noskaidrot kā pareizi rikoties
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

13 Sep 2017, 15:18

Tev nemaz stockā nav westgate, bet gan vnt turbīna.
Ja tu gribi divas turbīnas, tad liec vienu mazu turbīnu bez w/g un bez vnt
Un vienu lielu . Jeb kopiju kā 3.5biturbo uztaisi . Vai 3.5 biturbo visu ieliec iekšā.
Jo dīzelim jauda ne no turbīnas rodas galveno kārt, bet gan pirmkārt no degvielas daudzuma un uz stock 3.0d (jebkura) degvielas sistēma pat sačipojot līdz klińkim, tāpat pietiek ar stock turbo gt2260
Uzliekot tik lielu turbo uz stock 3.0d degvielas sistēmas ieguvums būs mazs, tik lielāks turbo lags
Kur nu vēl uz veco arhajisko e39 m57, kur degvielas sistēmas ražība un konstrukcija defoltā ir švakais posms. Lielākais ko tur vari uzlikt ir no m57tu gt2260, pietiks ar atliektiem galiem
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

13 Sep 2017, 15:40

Spraulām vajadzētu derēt no pr f/l e60 3.5 tas neko nedotu ? Pēctam vēl nočipojot ?
Vai labāk šo notirgot un tiešam uzlikt 3.5 biturbo komplektu ?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

13 Sep 2017, 16:00

Nē tas viss pupu mizas
IslabākIs ko var izdarīt ir ielikt 3.5d biturbo 210kw, tur no stocka var izdabūt virs 400hp, tālāk ar nelieliem uzlabojumiem var aizvilkt līdz 500
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

13 Sep 2017, 17:56

Tu domā f/l 3.5 e60 ? Pirms jau tas pats 57 :rolleyes:
No sava m57 nedabūšu pie 300 ponijiem ar biturbo un spraslām +čipu ? :sad:

Cits dzinējs un noteikt atkal gavas sāpes būs