dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- …
- 350
- chevron_right
Ta jabut
Ja smird pēc dīzeļa vai gāzes tad jāuztraucās
Sveiki tads jautajums ir 2.5tds uzlika chipu turbo sagriezu lidz 1.5bar iet viss ok bet lieta taada ka baigaais kveps visas trubas vesel ka tikt valjaa no vinja ?
Nekā, tai turbīnai maksimālā efektivitāte, cik atceros ir ap 1,1 bar, tālāk pūt kaut 2bar, ja turbīna par maz tad par mazu, vairāk pūšot labāk neies, tik karsēs gaisu.
Ja tev sačipoja sabāžot nenormālo atvēršanās laiku , tad tas ir normāli, ka tev degviela nepaspēj sadegt.
Šitā situācija ir normāla, kad aizbrauc uz kkādu kaktu servisu, tev tur pasaka - ša būs +300hp.
P.s šitais kvēps vēl nenormāli karsē degkameru, un par cik tdsam degkamera ir galvā, tad karsē jau tik švako galvu, jeb pamocot ilgāk to nabagu, ātri atnāks genohts.
Ja tev sačipoja sabāžot nenormālo atvēršanās laiku , tad tas ir normāli, ka tev degviela nepaspēj sadegt.
Šitā situācija ir normāla, kad aizbrauc uz kkādu kaktu servisu, tev tur pasaka - ša būs +300hp.
P.s šitais kvēps vēl nenormāli karsē degkameru, un par cik tdsam degkamera ir galvā, tad karsē jau tik švako galvu, jeb pamocot ilgāk to nabagu, ātri atnāks genohts.
M50B25 vanos
Tukšgaitā nepietiekams eļlas spiediens (mērot ar manometru). Eļļas spiediena lampiņa nedeg, bet ir ļoti tuvu robežai.
Mērījumi veikti siltam dzinējam.
Hronoloģija sekojoša - piešķil, spiediens normāls. Stāv tukšgaitā, ar spiedienu viss ok. Uzgāzē, spiediens tāds kā jabūt taču tikko kā atlaid un nostājas tukšgaitā, pazūd. Biš uzgāzē, spiediens parādās un ir normāls. Nostājas tukšgaitā, atkal pazūd.
Eļlu neēd, nedūmo, nekadas skaņas netaisa. Eļļas sūknis mainīts, problēmu neatrisināja. Šāles uz aci veselas.
Gūgles diagnostika runā par eļļas sprauslām, iekšā esot kkāds check valve kuram tukšgaitā vajadzētu pievērties lai uzturētu eļlas spiedienu, bet tas mēdz palikt vaļā kā rezultāta spiediens tukšgaitā pazūd. Pirms ķeros pie tā, varbūt ir vēl kādi ieteikumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Tukšgaitā nepietiekams eļlas spiediens (mērot ar manometru). Eļļas spiediena lampiņa nedeg, bet ir ļoti tuvu robežai.
Mērījumi veikti siltam dzinējam.
Hronoloģija sekojoša - piešķil, spiediens normāls. Stāv tukšgaitā, ar spiedienu viss ok. Uzgāzē, spiediens tāds kā jabūt taču tikko kā atlaid un nostājas tukšgaitā, pazūd. Biš uzgāzē, spiediens parādās un ir normāls. Nostājas tukšgaitā, atkal pazūd.
Eļlu neēd, nedūmo, nekadas skaņas netaisa. Eļļas sūknis mainīts, problēmu neatrisināja. Šāles uz aci veselas.
Gūgles diagnostika runā par eļļas sprauslām, iekšā esot kkāds check valve kuram tukšgaitā vajadzētu pievērties lai uzturētu eļlas spiedienu, bet tas mēdz palikt vaļā kā rezultāta spiediens tukšgaitā pazūd. Pirms ķeros pie tā, varbūt ir vēl kādi ieteikumi ko paskatīties, pārbaudīt?
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Cik ir spiediens tuksgaitā?
Kādu filtru uzliki?
Kāda eļļa?
Mainot sūkņi vāceli pārbaudījāt?
Kādu filtru uzliki?
Kāda eļļa?
Mainot sūkņi vāceli pārbaudījāt?
Spiediens kkādi 0,4-0,5bar
Filtrs Mahle ja pareizi atceros
Eļļa Fuchs 10W40, mainīta pirms kkādiem 200-300km
Nu tiri vizuali viss bija ok, nekas nebija aizspiests/atdalijies..
Filtrs Mahle ja pareizi atceros
Eļļa Fuchs 10W40, mainīta pirms kkādiem 200-300km
Nu tiri vizuali viss bija ok, nekas nebija aizspiests/atdalijies..
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Sveiki!
Ir problēma ar motoru. Kad dod pilnu gāzi motors pie 3500 rpm met pats gāzi nost un kad mazliet nokŗītas tad atkal uzdot un tā visu laiku kamēr neatlaid gāzi. Ja lenām dod gāzi tad aiziet lidz redlainam, bet kā tik dod pilnu pedāli tā atkal tas pats.
Motors ir m54b25 2001.gada, iecelts žurkā. Ķļūdas kompis nemet.
Un tas notiek kad motors ir uzsilis. Auksts motors iet kā vajag.
Varbūt kādam kaut kas līdzīgs ir bijis.
Ir problēma ar motoru. Kad dod pilnu gāzi motors pie 3500 rpm met pats gāzi nost un kad mazliet nokŗītas tad atkal uzdot un tā visu laiku kamēr neatlaid gāzi. Ja lenām dod gāzi tad aiziet lidz redlainam, bet kā tik dod pilnu pedāli tā atkal tas pats.
Motors ir m54b25 2001.gada, iecelts žurkā. Ķļūdas kompis nemet.
Un tas notiek kad motors ir uzsilis. Auksts motors iet kā vajag.
Varbūt kādam kaut kas līdzīgs ir bijis.
Nuu vecam m50 0.5bar tukšgaitā ir ok.
Vari uzlikt eļļas filtru no s50, viņam lielāka caurplūdes (vairāk mikronu)
Lampiņa iedegās man liekas 0.2bar
ch, bija identiska problēma, swapojot no e34 uz e36 m50 motoru, brāķis bija blīvei, pie eļļas sūkņa kur pieskrūvējas eļļas uztvērējs, diena servisā samainīja to blīvi un alles gut.
Meklēju cilvēku kurš pārzin M54 dzinējus ar vanosiem māk darboties un saprot ko dara.Vajag M54B30 dzinēju papētīt un iespējams novērst šādas tādas problēmas.
Tur tak elementāri viss, jebkurš serviss, kam ir timing tools, un kko saprot no diagnostikas.
Ja nav timing toola, var nemaz nebraukt.
Ja vajag, varu iedot kontaktus.
Ja nav timing toola, var nemaz nebraukt.
Ja vajag, varu iedot kontaktus.
Meklēju kādu gudrāku cilvēku, kurš varētu pastāstīt ko vairāk par S54B32 pieejamību/swapiem/izmaksām utt, uzsitat pm.
Motors ap 3.5k, kapitalka vel kosmos, talak gemorojs ar vadiem... Beigas 10k un 300hp
Tik daudz apmēram zinu par dzinēja cenām utt, ārpus lv cenas par pašu motoru ir sakarīgākas uz fona, ka pašu m3 vairāk.. Bet reāli dalās domas cilvēkiem, kuriem šķiet, ka turbo ir tas pats gemarojs un dārgāk, kā viens no pamatojumiem, ka s54 sačipojot jau kādi 360-380 lopi un labs pamats kkam nopietnākam..
Bet jā, cik sarežģīts ir svaiga dzinēja atrašanas posms, pats swaps iekš e36 un pielāgošana ir pilnīgi melna bilde man
Vai ir jēga m52b20 likt ieplūdi no m50b20 ? Vienkārši mētājas kolektors ar visu droseli un domāju vai ir kāda jēga viņu likt.
Teorētiski tu zaudētu dzinēja apakšas un vinnētu augstos rpm, bet tā ir teorija, neviens uz jaudas stenda to nepārbaudīja.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- …
- 350
- chevron_right