dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
byrbyr rakstīja: 26 Apr 2018, 22:26 Atverot ellas korki dzinejam ir benzina smaka, tas ir normali? Hz kpc panuhaju, bet ja, interese vai tas ir normali? M52b28
Ta jabut
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
Vladlen rakstīja: 26 Apr 2018, 22:32
byrbyr rakstīja: 26 Apr 2018, 22:26 Atverot ellas korki dzinejam ir benzina smaka, tas ir normali? Hz kpc panuhaju, bet ja, interese vai tas ir normali? M52b28
Ta jabut
Paldies! Tiešām nezinu, kāpēc izdomāju pasmaržot, bet jā, uzradās jautājums uzreiz.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Ja smird pēc dīzeļa vai gāzes tad jāuztraucās
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
-AF- rakstīja: 26 Apr 2018, 22:52 Ja smird pēc dīzeļa vai gāzes tad jāuztraucās
Ne viens, ne otrs tam auto nekad nebūs :lol:
RihisE36
Ziņojumi: 234
Pievienojies: 20 Nov 2014, 15:49
Braucu ar: E36 3.0d kvēps
Sveiki tads jautajums ir 2.5tds uzlika chipu turbo sagriezu lidz 1.5bar iet viss ok bet lieta taada ka baigaais kveps visas trubas vesel ka tikt valjaa no vinja 😂?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Nekā, tai turbīnai maksimālā efektivitāte, cik atceros ir ap 1,1 bar, tālāk pūt kaut 2bar, ja turbīna par maz tad par mazu, vairāk pūšot labāk neies, tik karsēs gaisu.


Ja tev sačipoja sabāžot nenormālo atvēršanās laiku , tad tas ir normāli, ka tev degviela nepaspēj sadegt.


Šitā situācija ir normāla, kad aizbrauc uz kkādu kaktu servisu, tev tur pasaka - ša būs +300hp.

P.s šitais kvēps vēl nenormāli karsē degkameru, un par cik tdsam degkamera ir galvā, tad karsē jau tik švako galvu, jeb pamocot ilgāk to nabagu, ātri atnāks genohts.
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
M50B25 vanos

Tukšgaitā nepietiekams eļlas spiediens (mērot ar manometru). Eļļas spiediena lampiņa nedeg, bet ir ļoti tuvu robežai.

Mērījumi veikti siltam dzinējam.
Hronoloģija sekojoša - piešķil, spiediens normāls. Stāv tukšgaitā, ar spiedienu viss ok. Uzgāzē, spiediens tāds kā jabūt taču tikko kā atlaid un nostājas tukšgaitā, pazūd. Biš uzgāzē, spiediens parādās un ir normāls. Nostājas tukšgaitā, atkal pazūd.
Eļlu neēd, nedūmo, nekadas skaņas netaisa. Eļļas sūknis mainīts, problēmu neatrisināja. Šāles uz aci veselas.

Gūgles diagnostika runā par eļļas sprauslām, iekšā esot kkāds check valve kuram tukšgaitā vajadzētu pievērties lai uzturētu eļlas spiedienu, bet tas mēdz palikt vaļā kā rezultāta spiediens tukšgaitā pazūd. Pirms ķeros pie tā, varbūt ir vēl kādi ieteikumi ko paskatīties, pārbaudīt?
Attēls
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Cik ir spiediens tuksgaitā?
Kādu filtru uzliki?
Kāda eļļa?
Mainot sūkņi vāceli pārbaudījāt?
Profila bilde
ch.
Ziņojumi: 2386
Pievienojies: 06 Apr 2011, 18:56
Braucu ar: 3 series
Reputācija: 4
 
Spiediens kkādi 0,4-0,5bar
Filtrs Mahle ja pareizi atceros
Eļļa Fuchs 10W40, mainīta pirms kkādiem 200-300km
Nu tiri vizuali viss bija ok, nekas nebija aizspiests/atdalijies.. :rolleyes:
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
normis450
Ziņojumi: 15
Pievienojies: 29 Jan 2017, 14:28
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Nereta
Sveiki!
Ir problēma ar motoru. Kad dod pilnu gāzi motors pie 3500 rpm met pats gāzi nost un kad mazliet nokŗītas tad atkal uzdot un tā visu laiku kamēr neatlaid gāzi. Ja lenām dod gāzi tad aiziet lidz redlainam, bet kā tik dod pilnu pedāli tā atkal tas pats.
Motors ir m54b25 2001.gada, iecelts žurkā. Ķļūdas kompis nemet.
Un tas notiek kad motors ir uzsilis. Auksts motors iet kā vajag.
Varbūt kādam kaut kas līdzīgs ir bijis.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
ch. rakstīja: 27 Mai 2018, 14:47 Spiediens kkādi 0,4-0,5bar
Filtrs Mahle ja pareizi atceros
Eļļa Fuchs 10W40, mainīta pirms kkādiem 200-300km
Nu tiri vizuali viss bija ok, nekas nebija aizspiests/atdalijies.. :rolleyes:
Nuu vecam m50 0.5bar tukšgaitā ir ok.
Vari uzlikt eļļas filtru no s50, viņam lielāka caurplūdes (vairāk mikronu)

Lampiņa iedegās man liekas 0.2bar
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
ch, bija identiska problēma, swapojot no e34 uz e36 m50 motoru, brāķis bija blīvei, pie eļļas sūkņa kur pieskrūvējas eļļas uztvērējs, diena servisā samainīja to blīvi un alles gut.
Profila bilde
6699
Ziņojumi: 110
Pievienojies: 16 Mai 2013, 13:01
Braucu ar: FO
Atrašanās vieta: Rīga
Meklēju cilvēku kurš pārzin M54 dzinējus ar vanosiem māk darboties un saprot ko dara.Vajag M54B30 dzinēju papētīt un iespējams novērst šādas tādas problēmas.
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 
dogma
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Tur tak elementāri viss, jebkurš serviss, kam ir timing tools, un kko saprot no diagnostikas.
Ja nav timing toola, var nemaz nebraukt.

Ja vajag, varu iedot kontaktus.
Profila bilde
EISS
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 05 Jūn 2016, 13:39
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rīga, UK
Meklēju kādu gudrāku cilvēku, kurš varētu pastāstīt ko vairāk par S54B32 pieejamību/swapiem/izmaksām utt, uzsitat pm.
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 
EISS rakstīja: 27 Mai 2018, 23:19 Meklēju kādu gudrāku cilvēku, kurš varētu pastāstīt ko vairāk par S54B32 pieejamību/swapiem/izmaksām utt, uzsitat pm.
Motors ap 3.5k, kapitalka vel kosmos, talak gemorojs ar vadiem... Beigas 10k un 300hp
Profila bilde
EISS
Ziņojumi: 152
Pievienojies: 05 Jūn 2016, 13:39
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Rīga, UK
Vladlen rakstīja: 27 Mai 2018, 23:44
EISS rakstīja: 27 Mai 2018, 23:19 Meklēju kādu gudrāku cilvēku, kurš varētu pastāstīt ko vairāk par S54B32 pieejamību/swapiem/izmaksām utt, uzsitat pm.
Motors ap 3.5k, kapitalka vel kosmos, talak gemorojs ar vadiem... Beigas 10k un 300hp
Tik daudz apmēram zinu par dzinēja cenām utt, ārpus lv cenas par pašu motoru ir sakarīgākas uz fona, ka pašu m3 vairāk.. Bet reāli dalās domas cilvēkiem, kuriem šķiet, ka turbo ir tas pats gemarojs un dārgāk, kā viens no pamatojumiem, ka s54 sačipojot jau kādi 360-380 lopi un labs pamats kkam nopietnākam..
Bet jā, cik sarežģīts ir svaiga dzinēja atrašanas posms, pats swaps iekš e36 un pielāgošana ir pilnīgi melna bilde man :D
BavarianE36
Ziņojumi: 30
Pievienojies: 08 Feb 2014, 19:37
Braucu ar: E36 320i Kupeja
Atrašanās vieta: Valmiera
Vai ir jēga m52b20 likt ieplūdi no m50b20 ? Vienkārši mētājas kolektors ar visu droseli un domāju vai ir kāda jēga viņu likt.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 
Teorētiski tu zaudētu dzinēja apakšas un vinnētu augstos rpm, bet tā ir teorija, neviens uz jaudas stenda to nepārbaudīja.