m52b28 uzlabošana

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Mai 2017, 18:01

Printfilters jau arī nav ellojams, un ir no PU materiāla, jeb visur 100% viendabīgs
Kristaps27
Ziņojumi: 73
Pievienojies: 08 Nov 2015, 22:51
Braucu ar: 325i

15 Mai 2017, 22:21

-AF- rakstīja:Jup, palielinot air boxa kopējo tilpumu tas ir viens no vieglākpieejamiem upgreidiem.
Oem kastē vēl var ielikt kādu labu sporta filtru ja pamgranteni nebrauc, tas par łaunu nenāks.
No savas puses ieteiktu sprinfilters dēl materiāla.
Kā būs ar pipercross paneļfiltru, ja braucu arī diezgan pa granteni labāk nelikt?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

16 Mai 2017, 00:04

Ja pa granteni ieteiktu likt tikai un vienīgi oem līdzīgos.
Iespējams nedabūsiet klāt savu 1-2zs bet motors garantēti neēdīs puteklus ;)

No oem veidīgajiem ieteiktu knecht
Mann
Hengst
Mahle
Greenfilters
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

23 Mai 2017, 14:51

https://www.turnermotorsport.com/p-3403 ... pdk=AQMCAQ
Sīkums, bet efektīvi - ZS/NM pieaugums garantēts
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

23 Mai 2017, 15:23

kars rakstīja:https://www.turnermotorsport.com/p-3403 ... pdk=AQMCAQ
Sīkums, bet efektīvi - ZS/NM pieaugums garantēts
Kads parbaudija? Cena liela..
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

23 Mai 2017, 15:39

Nedomāju ka viņi melotu Turner motorsports nav kkāds random ebay ķīnas brīnums, vari palasīt atsauksmes.
Cena apēmēram tādi pati kā 'zirneklim' :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

23 Mai 2017, 17:36

Teorijā jā tam ir jāstrādā uz atmosfēras.
Bet šis nav racionāli izmantota nauda.
Es ieteiktu uzlikt mazāku generātoru
Un var loti labi apvirpot priekšējo klokenes skriemeli, man te viens dubultvanosa skriemelis ir apvirpots par teju 200 gramiem
Singlevanosam tur var man liekas 1kg nošńiksēt

Vēl kā Ruslandē dara, amputē stūres pastūzi :rullz: lūk tur ir reāli jūtami
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39

27 Jūl 2017, 21:05

Kā var uzlikt M54B30 un M50B25 sadalenes M52B28 motoram?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

27 Jūl 2017, 21:35

Ta pat ka standarta
Silly
Ziņojumi: 21
Pievienojies: 17 Jūl 2017, 21:56
Braucu ar: Kautkadu huinu

28 Jūl 2017, 13:32

Sveiki lieta tada uzliekot m54b30 un m50b25 sadalenes uz m52b28 nejiet pedejie 3 stobri (4,5,6) degviela vis pienak dzirkstele vis ir bet nejiet. Vai bija japmaina pats blekis kas nak gala 3.0 sadalenei ar 2.8 kuru sadalenu devejs lasa vai tas vienalga un abi ir vienadi? Un vai vispar ta simens vadiba adoptesies pate pie tam sadalenu izmainam vai javed regulet ir?
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

28 Jūl 2017, 13:42

Silly rakstīja: 28 Jūl 2017, 13:32 Sveiki lieta tada uzliekot m54b30 un m50b25 sadalenes uz m52b28 nejiet pedejie 3 stobri (4,5,6) degviela vis pienak dzirkstele vis ir bet nejiet. Vai bija japmaina pats blekis kas nak gala 3.0 sadalenei ar 2.8 kuru sadalenu devejs lasa vai tas vienalga un abi ir vienadi? Un vai vispar ta simens vadiba adoptesies pate pie tam sadalenu izmainam vai javed regulet ir?
siemens adoptējās, bet tāpat vajag regulēt to siemens lai izceltu maximālo effektu.
neceri, ka nereāli jutīsi baigo jaudas pieaugumu un griezi.
es personīgi otreiz šo modifikāciju neliktu - bet sūtītu uz regrindu oem sadalenes - lielāka jēga būs no tā.

m54 sadalenei novirpoji galu jo viņa tak pa garu, un bleķi vajadzēja atstāt no 2.8.
+ pie reizes vanossa remkompelktu vajadzēja pasūtīt un pārlasīt vanosu - pie vienām galvas sāpēm.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

28 Jūl 2017, 13:46

Jautājums pie kā regulēt to simensu ?
Pat uzliekot m50 ieplūdnieku jau būtu jāved remapot savādāk jēga maza
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

28 Jūl 2017, 14:10

kars rakstīja: 28 Jūl 2017, 13:46 Jautājums pie kā regulēt to simensu ?
1. Ja pats esi gudrs un saproti no mappingiem visu vari pats izdarīt, kā to dara šis jaunietis:


2. https://www.facebook.com/GelashviliPerformance/

3.Miller performance
https://www.millerperformancecars.com/store/war-chip

4. klasiskais piegājiens - Bosch 413 liec virsū un to Tev LV uz katra stūra saprogramēs kā vien vēlies
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

28 Jūl 2017, 14:31

Bosch lv regulē tikai viens cilvēks lv
Bet vot siemensu te daudzi kliedz ka prot regulēt.

Prast un zināt ko darīt ir viens, ka ar siemensu tas aizņem 5x vairāk laika, atstum vēlmi to regulēt par naudu
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

28 Jūl 2017, 15:03

Silly rakstīja: 28 Jūl 2017, 13:32 Sveiki lieta tada uzliekot m54b30 un m50b25 sadalenes uz m52b28 nejiet pedejie 3 stobri (4,5,6) degviela vis pienak dzirkstele vis ir bet nejiet. Vai bija japmaina pats blekis kas nak gala 3.0 sadalenei ar 2.8 kuru sadalenu devejs lasa vai tas vienalga un abi ir vienadi? Un vai vispar ta simens vadiba adoptesies pate pie tam sadalenu izmainam vai javed regulet ir?
ar tām sadalenēm viss palielam ir vienkārši, m54/m50 sadalenes vnk mazliet jānovirpo gali, viss parējais paliek vecs no m52b28.
m54 var arī likt bez virpošanas.

par to regulēšanu pēc ielikšanas - pēc manas pieredzes siemens vismaz kaut cik adaptēsies, ganjau var dabūt labāku rezultātu ar remapu, bet vai ir vērts hvz, un atkal jautājums pie kā regulēt. visu saliekot un pabraukājot kkādus 200km dažādos režīmos kļūva labāk dinamikas ziņā.

no pieredzes:
m52b28 + m50 ieplūdnieks - nekādu izmaiņu neredzēju (vismaz nav jūtami)
m52b28 ar jau uzstadītu m50 ieplūdnieku + m54/m50 sadalenes + izplūdes kolektors ("zirneklis") - ir jūtama atšķirība ar OEM vadības bloku/programmu
Profila bilde
Rottus
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 25 Mai 2014, 12:26
Braucu ar: S14a
Atrašanās vieta: Riga

28 Jūl 2017, 15:14

ar tām sadalenēm viss palielam ir vienkārši, m54/m50 sadalenes vnk mazliet jānovirpo gali, viss parējais paliek vecs no m52b28.
m54 var arī likt bez virpošanas.

kaut ko tu jauc - m54 100% jāvirpo gals, ja nemaldos 3cm pa garu m50 sadalenei nekas vispār nav jādara 1:1 uzreiz liek iekšā.

m54 sadaleni nav jāgraiza ja tu liec uz m52 ar diviem vanosiem.
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

28 Jūl 2017, 15:22

Rottus rakstīja: 28 Jūl 2017, 15:14 ar tām sadalenēm viss palielam ir vienkārši, m54/m50 sadalenes vnk mazliet jānovirpo gali, viss parējais paliek vecs no m52b28.
m54 var arī likt bez virpošanas.

kaut ko tu jauc - m54 100% jāvirpo gals, ja nemaldos 3cm pa garu m50 sadalenei nekas vispār nav jādara 1:1 uzreiz liek iekšā.

m54 sadaleni nav jāgraiza ja tu liec uz m52 ar diviem vanosiem.


nu to, ka m54 sadalenei vanosa zobrat ir par 5.5mm garāks es zinu, sev apvirpoju, bet čoms lika tapat bez virpošanas.
m50 NV ieplūdes sadalenei salīdzinot ar m52 izplūdes sadaleni ir par apmēram 2mm resnāks tas "taisnstūrveida" metāls priekšā (nezinu ka pareizi saucas). varbūt var arī likt tapat, šitais gan nav mēģināts
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

28 Jūl 2017, 15:35

Rottus rakstīja: 28 Jūl 2017, 15:14

kaut ko tu jauc - m54 100% jāvirpo gals, ja nemaldos 3cm pa garu m50 sadalenei nekas vispār nav jādara 1:1 uzreiz liek iekšā.
Es ceru ka tu neesi mehānikis un to neesi kādam, izńemot savam motoram, ielicis neapvirpotu m50 nv iepludes sadaleni izpludē, jo tur jāvirpo zobrata sēža, pretējā gadījumā zobrats nesēž tādā pašā attiecībā pret kēdi kā stock izplūdes sadalene, tatad kēdei kas nāk no apakšas un otrai kas iet uz iepludes pusi ir neliels lauziens, un tas pasākums ilgi nedzīvos.
http://content32-foto.inbox.lv/albums/a ... 1501245301
Attēls
Reku, mana sadalene, ar apvirpotu virsmu lai zobrats stāv 1:1 kā tam jābūt
Profila bilde
JahManGang
Ziņojumi: 62
Pievienojies: 16 Feb 2014, 11:00

28 Jūl 2017, 15:42

Sveiki!! kaadas iespējas pievienot eļļas radiatoru m52b28 ar plastmasas eljas filtra vāku ?? esmu redzējis ka metāla filtram uzskrūvējas tads vāks kuram var pieslēgt trubas!! utt vell tur kaut kur zemāk laikam stokā var pieslēgt!! kāds labākais risinājums? veršos pie specialistiem!! vai iedodied kaut ko palasīt!!!
un uz reiz next jautājums, pareizākais variants oil catch can pievienošanai vai tas ir efektīvi vajadzīgi(vajadzīgi noteikti, lai kolektorā nekrātos sūdi un nebūtu tur lieka) utt ?!??!??!?!?!
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

28 Jūl 2017, 20:22

Labakajs variants m3 ellas filtra korpus..lietots 150+
Ebaya ir kortis ar stuceriem 250+

Radiators, slaukas, korpus tev nostasies ap 300-400e


Kartera ventilacija m52 ir jau normala..