m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 24
- chevron_right
Printfilters jau arī nav ellojams, un ir no PU materiāla, jeb visur 100% viendabīgs
Kā būs ar pipercross paneļfiltru, ja braucu arī diezgan pa granteni labāk nelikt?-AF- rakstīja:Jup, palielinot air boxa kopējo tilpumu tas ir viens no vieglākpieejamiem upgreidiem.
Oem kastē vēl var ielikt kādu labu sporta filtru ja pamgranteni nebrauc, tas par łaunu nenāks.
No savas puses ieteiktu sprinfilters dēl materiāla.
Ja pa granteni ieteiktu likt tikai un vienīgi oem līdzīgos.
Iespējams nedabūsiet klāt savu 1-2zs bet motors garantēti neēdīs puteklus
No oem veidīgajiem ieteiktu knecht
Mann
Hengst
Mahle
Greenfilters
Iespējams nedabūsiet klāt savu 1-2zs bet motors garantēti neēdīs puteklus
No oem veidīgajiem ieteiktu knecht
Mann
Hengst
Mahle
Greenfilters
https://www.turnermotorsport.com/p-3403 ... pdk=AQMCAQ
Sīkums, bet efektīvi - ZS/NM pieaugums garantēts
Sīkums, bet efektīvi - ZS/NM pieaugums garantēts
Kads parbaudija? Cena liela..kars rakstīja:https://www.turnermotorsport.com/p-3403 ... pdk=AQMCAQ
Sīkums, bet efektīvi - ZS/NM pieaugums garantēts
Nedomāju ka viņi melotu Turner motorsports nav kkāds random ebay ķīnas brīnums, vari palasīt atsauksmes.
Cena apēmēram tādi pati kā 'zirneklim'
Cena apēmēram tādi pati kā 'zirneklim'
Teorijā jā tam ir jāstrādā uz atmosfēras.
Bet šis nav racionāli izmantota nauda.
Es ieteiktu uzlikt mazāku generātoru
Un var loti labi apvirpot priekšējo klokenes skriemeli, man te viens dubultvanosa skriemelis ir apvirpots par teju 200 gramiem
Singlevanosam tur var man liekas 1kg nošńiksēt
Vēl kā Ruslandē dara, amputē stūres pastūzi lūk tur ir reāli jūtami
Bet šis nav racionāli izmantota nauda.
Es ieteiktu uzlikt mazāku generātoru
Un var loti labi apvirpot priekšējo klokenes skriemeli, man te viens dubultvanosa skriemelis ir apvirpots par teju 200 gramiem
Singlevanosam tur var man liekas 1kg nošńiksēt
Vēl kā Ruslandē dara, amputē stūres pastūzi lūk tur ir reāli jūtami
Kā var uzlikt M54B30 un M50B25 sadalenes M52B28 motoram?
Sveiki lieta tada uzliekot m54b30 un m50b25 sadalenes uz m52b28 nejiet pedejie 3 stobri (4,5,6) degviela vis pienak dzirkstele vis ir bet nejiet. Vai bija japmaina pats blekis kas nak gala 3.0 sadalenei ar 2.8 kuru sadalenu devejs lasa vai tas vienalga un abi ir vienadi? Un vai vispar ta simens vadiba adoptesies pate pie tam sadalenu izmainam vai javed regulet ir?
siemens adoptējās, bet tāpat vajag regulēt to siemens lai izceltu maximālo effektu.Silly rakstīja: ↑28 Jūl 2017, 13:32 Sveiki lieta tada uzliekot m54b30 un m50b25 sadalenes uz m52b28 nejiet pedejie 3 stobri (4,5,6) degviela vis pienak dzirkstele vis ir bet nejiet. Vai bija japmaina pats blekis kas nak gala 3.0 sadalenei ar 2.8 kuru sadalenu devejs lasa vai tas vienalga un abi ir vienadi? Un vai vispar ta simens vadiba adoptesies pate pie tam sadalenu izmainam vai javed regulet ir?
neceri, ka nereāli jutīsi baigo jaudas pieaugumu un griezi.
es personīgi otreiz šo modifikāciju neliktu - bet sūtītu uz regrindu oem sadalenes - lielāka jēga būs no tā.
m54 sadalenei novirpoji galu jo viņa tak pa garu, un bleķi vajadzēja atstāt no 2.8.
+ pie reizes vanossa remkompelktu vajadzēja pasūtīt un pārlasīt vanosu - pie vienām galvas sāpēm.
Jautājums pie kā regulēt to simensu ?
Pat uzliekot m50 ieplūdnieku jau būtu jāved remapot savādāk jēga maza
Pat uzliekot m50 ieplūdnieku jau būtu jāved remapot savādāk jēga maza
1. Ja pats esi gudrs un saproti no mappingiem visu vari pats izdarīt, kā to dara šis jaunietis:
2. https://www.facebook.com/GelashviliPerformance/
3.Miller performance
https://www.millerperformancecars.com/store/war-chip
4. klasiskais piegājiens - Bosch 413 liec virsū un to Tev LV uz katra stūra saprogramēs kā vien vēlies
Bosch lv regulē tikai viens cilvēks lv
Bet vot siemensu te daudzi kliedz ka prot regulēt.
Prast un zināt ko darīt ir viens, ka ar siemensu tas aizņem 5x vairāk laika, atstum vēlmi to regulēt par naudu
Bet vot siemensu te daudzi kliedz ka prot regulēt.
Prast un zināt ko darīt ir viens, ka ar siemensu tas aizņem 5x vairāk laika, atstum vēlmi to regulēt par naudu
ar tām sadalenēm viss palielam ir vienkārši, m54/m50 sadalenes vnk mazliet jānovirpo gali, viss parējais paliek vecs no m52b28.Silly rakstīja: ↑28 Jūl 2017, 13:32 Sveiki lieta tada uzliekot m54b30 un m50b25 sadalenes uz m52b28 nejiet pedejie 3 stobri (4,5,6) degviela vis pienak dzirkstele vis ir bet nejiet. Vai bija japmaina pats blekis kas nak gala 3.0 sadalenei ar 2.8 kuru sadalenu devejs lasa vai tas vienalga un abi ir vienadi? Un vai vispar ta simens vadiba adoptesies pate pie tam sadalenu izmainam vai javed regulet ir?
m54 var arī likt bez virpošanas.
par to regulēšanu pēc ielikšanas - pēc manas pieredzes siemens vismaz kaut cik adaptēsies, ganjau var dabūt labāku rezultātu ar remapu, bet vai ir vērts hvz, un atkal jautājums pie kā regulēt. visu saliekot un pabraukājot kkādus 200km dažādos režīmos kļūva labāk dinamikas ziņā.
no pieredzes:
m52b28 + m50 ieplūdnieks - nekādu izmaiņu neredzēju (vismaz nav jūtami)
m52b28 ar jau uzstadītu m50 ieplūdnieku + m54/m50 sadalenes + izplūdes kolektors ("zirneklis") - ir jūtama atšķirība ar OEM vadības bloku/programmu
ar tām sadalenēm viss palielam ir vienkārši, m54/m50 sadalenes vnk mazliet jānovirpo gali, viss parējais paliek vecs no m52b28.
m54 var arī likt bez virpošanas.
kaut ko tu jauc - m54 100% jāvirpo gals, ja nemaldos 3cm pa garu m50 sadalenei nekas vispār nav jādara 1:1 uzreiz liek iekšā.
m54 sadaleni nav jāgraiza ja tu liec uz m52 ar diviem vanosiem.
m54 var arī likt bez virpošanas.
kaut ko tu jauc - m54 100% jāvirpo gals, ja nemaldos 3cm pa garu m50 sadalenei nekas vispār nav jādara 1:1 uzreiz liek iekšā.
m54 sadaleni nav jāgraiza ja tu liec uz m52 ar diviem vanosiem.
Rottus rakstīja: ↑28 Jūl 2017, 15:14 ar tām sadalenēm viss palielam ir vienkārši, m54/m50 sadalenes vnk mazliet jānovirpo gali, viss parējais paliek vecs no m52b28.
m54 var arī likt bez virpošanas.
kaut ko tu jauc - m54 100% jāvirpo gals, ja nemaldos 3cm pa garu m50 sadalenei nekas vispār nav jādara 1:1 uzreiz liek iekšā.
m54 sadaleni nav jāgraiza ja tu liec uz m52 ar diviem vanosiem.
nu to, ka m54 sadalenei vanosa zobrat ir par 5.5mm garāks es zinu, sev apvirpoju, bet čoms lika tapat bez virpošanas.
m50 NV ieplūdes sadalenei salīdzinot ar m52 izplūdes sadaleni ir par apmēram 2mm resnāks tas "taisnstūrveida" metāls priekšā (nezinu ka pareizi saucas). varbūt var arī likt tapat, šitais gan nav mēģināts
Es ceru ka tu neesi mehānikis un to neesi kādam, izńemot savam motoram, ielicis neapvirpotu m50 nv iepludes sadaleni izpludē, jo tur jāvirpo zobrata sēža, pretējā gadījumā zobrats nesēž tādā pašā attiecībā pret kēdi kā stock izplūdes sadalene, tatad kēdei kas nāk no apakšas un otrai kas iet uz iepludes pusi ir neliels lauziens, un tas pasākums ilgi nedzīvos.
http://content32-foto.inbox.lv/albums/a ... 1501245301
Reku, mana sadalene, ar apvirpotu virsmu lai zobrats stāv 1:1 kā tam jābūt
Sveiki!! kaadas iespējas pievienot eļļas radiatoru m52b28 ar plastmasas eljas filtra vāku ?? esmu redzējis ka metāla filtram uzskrūvējas tads vāks kuram var pieslēgt trubas!! utt vell tur kaut kur zemāk laikam stokā var pieslēgt!! kāds labākais risinājums? veršos pie specialistiem!! vai iedodied kaut ko palasīt!!!
un uz reiz next jautājums, pareizākais variants oil catch can pievienošanai vai tas ir efektīvi vajadzīgi(vajadzīgi noteikti, lai kolektorā nekrātos sūdi un nebūtu tur lieka) utt ?!??!??!?!?!
un uz reiz next jautājums, pareizākais variants oil catch can pievienošanai vai tas ir efektīvi vajadzīgi(vajadzīgi noteikti, lai kolektorā nekrātos sūdi un nebūtu tur lieka) utt ?!??!??!?!?!
Labakajs variants m3 ellas filtra korpus..lietots 150+
Ebaya ir kortis ar stuceriem 250+
Radiators, slaukas, korpus tev nostasies ap 300-400e
Kartera ventilacija m52 ir jau normala..
Ebaya ir kortis ar stuceriem 250+
Radiators, slaukas, korpus tev nostasies ap 300-400e
Kartera ventilacija m52 ir jau normala..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 24
- chevron_right