Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 62
- chevron_right
cerēšu uz atbildi , šoreiz.
Kādus balonus ieteiktu uzstiept uz 8j un 9j R18 diskiem ? 225-40 būs garlaicīgi priekš 9j ? jāsagāž tā kupeja beidzot
Kādus balonus ieteiktu uzstiept uz 8j un 9j R18 diskiem ? 225-40 būs garlaicīgi priekš 9j ? jāsagāž tā kupeja beidzot
8j 205/40 9j 215/40stan1slavs rakstīja:cerēšu uz atbildi , šoreiz.
Kādus balonus ieteiktu uzstiept uz 8j un 9j R18 diskiem ? 225-40 būs garlaicīgi priekš 9j ? jāsagāž tā kupeja beidzot
garāžas apstākļos +- ir iespējams viņas uzpūst ? Ir viens pūšamais ... tādam stretcham varbūt jau jāpūš ar divām ?
ja es piemēram tās riepas +- jaunas nopirkšu .. nebūs tā, ka viņas ātri "beigsies" ? Ja savērsumu sataisu ir iespējams izbraukt 10 tūkstošus, vai drīz tpt būs metamas prom ?
ja es piemēram tās riepas +- jaunas nopirkšu .. nebūs tā, ka viņas ātri "beigsies" ? Ja savērsumu sataisu ir iespējams izbraukt 10 tūkstošus, vai drīz tpt būs metamas prom ?
Tā ir taisniba, ka sedaniem un kupejām kopā atšķirās augstumi no zemes līdz grīdai un sliekšņiem salīdzinot ar touringiem?
Respektīvi Touringam grīda zemāka par sliekšņiem, sedanam un kupejai grīda vienlīdz ar sliekšniem vai augstāk.
Respektīvi Touringam grīda zemāka par sliekšņiem, sedanam un kupejai grīda vienlīdz ar sliekšniem vai augstāk.
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
Nēswiss rakstīja:Tā ir taisniba, ka sedaniem un kupejām kopā atšķirās augstumi no zemes līdz grīdai un sliekšņiem salīdzinot ar touringiem?
Respektīvi Touringam grīda zemāka par sliekšņiem, sedanam un kupejai grīda vienlīdz ar sliekšniem vai augstāk.
Ir fl bundza un prefl, fl ir zemakie lanzeroni un degvielas filtrs zem vaditaja benkaswiss rakstīja:Tā ir taisniba, ka sedaniem un kupejām kopā atšķirās augstumi no zemes līdz grīdai un sliekšņiem salīdzinot ar touringiem?
Respektīvi Touringam grīda zemāka par sliekšņiem, sedanam un kupejai grīda vienlīdz ar sliekšniem vai augstāk.
Tā kurš te ir palietojis Mrods ilgāku laiciņu un var dot kādu feedback?
Jau 3 gadijums ko dzirdu kad kādam ir problēmas ar tiem coiliem precīzāk uniboliem...
Vai nu liels brāķa %, vai vnk paši coili sūdīgi (kas nebūtu brīnums, zinot cik viņi maksā)
Atliek braukt ar TA/FK parodijkoliem vai kārt +-1k normāliem (entry level)
Jau 3 gadijums ko dzirdu kad kādam ir problēmas ar tiem coiliem precīzāk uniboliem...
Vai nu liels brāķa %, vai vnk paši coili sūdīgi (kas nebūtu brīnums, zinot cik viņi maksā)
Atliek braukt ar TA/FK parodijkoliem vai kārt +-1k normāliem (entry level)
Slēpts saturs: Parādīt
Sveiki. Kads varetu pateikt, kur var nopirkt labus koiloverus?
Bimmershopa neka nav, protuninga tikai viens variants.....
Bimmershopa neka nav, protuninga tikai viens variants.....
Esmu dzirdējusi bez šīm vēl kādas 3 sliktas atsauksmes, tā kā augsts brāķa procents noteikti. Man arī vasarā vajadzēs pāriet uz nopietnākām koilām, un es jau nu neizvēlētos mrods klausoties atsauksmes.kars rakstīja:Tā kurš te ir palietojis Mrods ilgāku laiciņu un var dot kādu feedback?
Jau 3 gadijums ko dzirdu kad kādam ir problēmas ar tiem coiliem precīzāk uniboliem...
Vai nu liels brāķa %, vai vnk paši coili sūdīgi (kas nebūtu brīnums, zinot cik viņi maksā)
Atliek braukt ar TA/FK parodijkoliem vai kārt +-1k normāliem (entry level)
Slēpts saturs: Parādīt
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
google...
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... Under-1500
http://www.ground-control-store.com/pro ... 756/CA=174
labas mantas maksā labu naudu
You have different tiers of coilover kits:
1) Garbage dampers without adjustment, with garbage springs at fit-all rates that you don't pick. These are basically springs and shocks with adjustable ride height.
2) Garbage dampers WITH adjustment, with garbage springs at fit-all rates that you don't pick.
3) Bilstein based kit with without adjustable dampening and fit-all spring rates (eg H&R)
4) Bilstein based kit WITH adjustable dampening and fit-all spring rates (eg PSS9)
5) Off the shelf Koni based kit with fit-all spring rates (eg FK SIlverline)
6) Off the shelf Koni based kit with different spring rate options (eg Ground Control Street kit)
7) Koni based kit with custom valved, shortened shaft Konis and different spring rate options (eg TC Kline SA, Ground Control Street/School, etc)
8) Custom made dampers with different spring rate options (eg AST, Moton, etc)
When buying a coilover kit, ask yourself a few questions:
1) Do I need the adjustability, over a spring and shock setup?
2) Who makes the dampers, and are they adjustable?
3) Do the dampers have shortened shafts, custom valving,
3) What are the spring rates, are they fit all, do I get to pick my own?
Getting a kit where you pick your own spring rates is a must, IMO. Getting a kit that has custom valving on the dampers is a plus. Shortened shafts are a plus. #1, 2, 3, and 5, IMO are for people that want to be able to say they have coilovers, but don't actually need the features that coilovers offer. If you need or want that stuff, either go with the Ground Control street kit, or save up and buy a proper coilover kit. Don't waste your time with kits that are basically shocks and springs with ride height adjusters.
Also, some people are under the impression that the more they spend on suspension, the more grip the car will have. This isn't true. You pay more for features, compliance, longevity and ride quality. You can make a car grip very very well on a spring and shock setup. But you're limited with adjusting it. There are some high quality shocks available for our car at very nice prices. Think long and hard about why you'd need to spend money on coilovers instead of those setups.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... Under-1500
http://www.ground-control-store.com/pro ... 756/CA=174
labas mantas maksā labu naudu
You have different tiers of coilover kits:
1) Garbage dampers without adjustment, with garbage springs at fit-all rates that you don't pick. These are basically springs and shocks with adjustable ride height.
2) Garbage dampers WITH adjustment, with garbage springs at fit-all rates that you don't pick.
3) Bilstein based kit with without adjustable dampening and fit-all spring rates (eg H&R)
4) Bilstein based kit WITH adjustable dampening and fit-all spring rates (eg PSS9)
5) Off the shelf Koni based kit with fit-all spring rates (eg FK SIlverline)
6) Off the shelf Koni based kit with different spring rate options (eg Ground Control Street kit)
7) Koni based kit with custom valved, shortened shaft Konis and different spring rate options (eg TC Kline SA, Ground Control Street/School, etc)
8) Custom made dampers with different spring rate options (eg AST, Moton, etc)
When buying a coilover kit, ask yourself a few questions:
1) Do I need the adjustability, over a spring and shock setup?
2) Who makes the dampers, and are they adjustable?
3) Do the dampers have shortened shafts, custom valving,
3) What are the spring rates, are they fit all, do I get to pick my own?
Getting a kit where you pick your own spring rates is a must, IMO. Getting a kit that has custom valving on the dampers is a plus. Shortened shafts are a plus. #1, 2, 3, and 5, IMO are for people that want to be able to say they have coilovers, but don't actually need the features that coilovers offer. If you need or want that stuff, either go with the Ground Control street kit, or save up and buy a proper coilover kit. Don't waste your time with kits that are basically shocks and springs with ride height adjusters.
Also, some people are under the impression that the more they spend on suspension, the more grip the car will have. This isn't true. You pay more for features, compliance, longevity and ride quality. You can make a car grip very very well on a spring and shock setup. But you're limited with adjusting it. There are some high quality shocks available for our car at very nice prices. Think long and hard about why you'd need to spend money on coilovers instead of those setups.
Kā šie sadzīvo ar sēdinājumu? (ne stance zemuma)
http://www.go4speed.lv/lv/shop/bilstein ... rtizatori/
imho labs budget variants aizm.
http://www.go4speed.lv/lv/shop/bilstein ... rtizatori/
imho labs budget variants aizm.
es lietoju pilnīgi jaunus b6 2.5 gadus kopā ar h&r 60/40 nu neko labāku neesmu lietoji un noteikti tādu setupu likšu uz e46 ir ļoti nais
Piemēram pa bruģi ar fk amjiem bij tā ka viņu nebūtu ar b6 amītis strādāja ļoti labi
Piemēram pa bruģi ar fk amjiem bij tā ka viņu nebūtu ar b6 amītis strādāja ļoti labi
Ir fl bundza. Tas principā nozīmē ka skrāpēšu nākotnē zemi ar lanžeriem un filtru nice... ;/Vladlen rakstīja:Ir fl bundza un prefl, fl ir zemakie lanzeroni un degvielas filtrs zem vaditaja benkaswiss rakstīja:Tā ir taisniba, ka sedaniem un kupejām kopā atšķirās augstumi no zemes līdz grīdai un sliekšņiem salīdzinot ar touringiem?
Respektīvi Touringam grīda zemāka par sliekšņiem, sedanam un kupejai grīda vienlīdz ar sliekšniem vai augstāk.
Klasika - Labākais kas var būt, līdz sajūgs sāk pārāk traki slīdēt un Tu esi kā vilciens uzsākot
Tie ir B6? Teorētiski visi ražotāji, tai skaitā Eibach un Bilstein neiesaka vairāk par -30mm uz parastajiem amjiem. Tad jāpārejot uz B8, jo viņam īsāks gājiens un vārstu regulējums atbilstošs zemai mašīnai.kars rakstīja:Kā šie sadzīvo ar sēdinājumu? (ne stance zemuma)
http://www.go4speed.lv/lv/shop/bilstein ... rtizatori/
imho labs budget variants aizm.
Es šogad laikam pamēģināšu augstumu, lai plaukti ir paralēli zemei. Vēl neesmu pieķēries, bet pat nevaru iedomāties cik augstu/zemu tas ir.
Cik $ par B8?
Uzraksti man PMā, lai neaizmirstu. Iemetīšu ciparu, kādu es varu piedāvāt.
Aizm. sedinātas atsperes ar kadu mm sedinājumu ir vajadzīgas, lai augstuma ziņā tas būtu lidzvertīgas tādām augstumam, kads ir ar TA Technix aizm. atsperem ar regulacijas gredzeniem noskruvetiem lidz zemakai pozicijai? -30mm?
* Cerāms domu vār saprast.
* Cerāms domu vār saprast.
Grūti tā pateikt, atkarīgs arī no auto smaguma, manam pēc atvieglināšanas pakaļa pacēlās par vairāk kā 1cm
Hmm, varbūt kādam ir TA atsperes aizmugurē bez gredzeniem utt., un var nomērīt attākumu no arkas malas līdz centram?
Varbūt kāds var izdarīt to pašu ar stock augstuma mašīnu?
Gribu zemu, nav ne jausmas uz kādām atsperēm skatīties.
Maxspeeding atsperes bez regulatoriem ir džipā.
Varbūt kāds var izdarīt to pašu ar stock augstuma mašīnu?
Gribu zemu, nav ne jausmas uz kādām atsperēm skatīties.
Maxspeeding atsperes bez regulatoriem ir džipā.
Nevajadzētu būt? Ja nu vienīgi tur brauc ar hipsterīgām riepāmReinholds rakstīja: Maxspeeding atsperes bez regulatoriem ir džipā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 62
- chevron_right