Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- chevron_right
Atsperu cietība nav cieši saistīta ar komfortu.
Piemēram man BC racing BR koilas ar 8kg atsperem ir 200% komfortablakas par TA Technix koilam, kuram ir ap 2-3kg cietas atsperes. Bet vēl pirms tam vienkarši sedinatas "sarkanas" atsperes bija vel sudigakas.
Ja jau gribi piesedinat priekšu, tad es ieteiktu ņemt sakarigas koilas, varesi saregulet ka patik.
Ja izdoma palikt pie atsperem, mekle 50/30mm komplektu ap 4+6kg, labi ja nelineāras. Amišus vnk jaunus sakarigus uzliec, tos pašus B4.
Piemēram man BC racing BR koilas ar 8kg atsperem ir 200% komfortablakas par TA Technix koilam, kuram ir ap 2-3kg cietas atsperes. Bet vēl pirms tam vienkarši sedinatas "sarkanas" atsperes bija vel sudigakas.
Ja jau gribi piesedinat priekšu, tad es ieteiktu ņemt sakarigas koilas, varesi saregulet ka patik.
Ja izdoma palikt pie atsperem, mekle 50/30mm komplektu ap 4+6kg, labi ja nelineāras. Amišus vnk jaunus sakarigus uzliec, tos pašus B4.
Pēdējais labojis denn - 13 Sep 2019, 14:35, kopā labots 1 reizi.
Eibach Pro-kit tev nederēs, būs tik pat augsts ka tavs m-tech vai pat augstāks, jo tavas atsperes jau ir sasēdušas pa 20gadiem.
Var mēģinat Sportline eibach atsperes, bet jāpiemeklē amortizātori kuri paredzēti sēdinātām atsperēm.
Eibach lapā viss smuki aprakstīts :)
Koilas, labs risinājums regulēt cik augstu grib, bet tikai ne lēto galu, bauda braukt pazūd.
BC koilu sets maksā +- tik pat cik salasīt Bilstein + Eibach
Var mēģinat Sportline eibach atsperes, bet jāpiemeklē amortizātori kuri paredzēti sēdinātām atsperēm.
Eibach lapā viss smuki aprakstīts :)
Koilas, labs risinājums regulēt cik augstu grib, bet tikai ne lēto galu, bauda braukt pazūd.
BC koilu sets maksā +- tik pat cik salasīt Bilstein + Eibach
BC koilas būs komfortablas ikdienas lietošanā?
Cik +/- viņas maksā?
Cik +/- viņas maksā?
Labas koilas noteikti būs ērtākas/stabilākas/stingrākas par lētām koilām. Lētajām ir "crashy" efekts, nezinu pat kā latviski to nosaukt. Bet nu tur ir arī atšķirība. 800e un 200e
daily labāk jau laikam vienkārši svaigus amjus un citas atsperes.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
BR serijas konkreti tiek pozicioneta ka daily komfortam. 770eur pie Kļaviņa.
Man pat ar unibola atbalstiem ir ērtāk neka TA technix ar gumijam, ja atstasi parastos gumijas atbalstus - bus super.
Kas ir ar HSD Mono Pro + ieliekot unibolā oem gumijas atbalstus?
Pagooglē par mono tube shock absorbers. Rupji sakot tur būs LC amīšu un lēto/cieto koilu efekts. Īsāk - būs cietāk/stingrāk un visticamāk mazāks gājiens amītim. Vienīgi zbis uz dankrota celt. hidro 2x uzkačā un var ņemt ratu nost
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tas HSD Mono Pro tā? tad jau garām...TomSkarsts rakstīja: ↑13 Sep 2019, 15:13Pagooglē par mono tube shock absorbers. Rupji sakot tur būs LC amīšu un lēto/cieto koilu efekts. Īsāk - būs cietāk/stingrāk un visticamāk mazāks gājiens amītim. Vienīgi zbis uz dankrota celt. hidro 2x uzkačā un var ņemt ratu nost
Jāliek Bilsteini + pareizas atsperes? Kādas?
mono tube vai twin tube ir tikai amortizatora konstruktīvā uzbūve, tas tiešā sakarā nekādi neatsaucas ne uz amortizatora cietību, ne gājiena garumuTomSkarsts rakstīja: ↑13 Sep 2019, 15:13Pagooglē par mono tube shock absorbers. Rupji sakot tur būs LC amīšu un lēto/cieto koilu efekts. Īsāk - būs cietāk/stingrāk un visticamāk mazāks gājiens amītim. Vienīgi zbis uz dankrota celt. hidro 2x uzkačā un var ņemt ratu nost
Pēdējais labojis A bit - 13 Sep 2019, 15:35, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Komforta ziņa BC BR ir labaki par HSD Mono.
https://forums.m3cutters.co.uk/threads/ ... ro.161632/
Bilstein + Eibach skaitas laba kombinacija.
Es biju izvelejies starp BC Racing BR un Eibach Sportline 50/30mm + Bilstein b4.
Paliku pie BC BR, jo var regulet.
*M Sport sedinajums ir 25-30mm pa apli.
https://forums.m3cutters.co.uk/threads/ ... ro.161632/
Bilstein + Eibach skaitas laba kombinacija.
Es biju izvelejies starp BC Racing BR un Eibach Sportline 50/30mm + Bilstein b4.
Paliku pie BC BR, jo var regulet.
*M Sport sedinajums ir 25-30mm pa apli.
Gatavoju auto, lai gāztu ziemā. Kosmosu tērēt neplānoju, tāpēc lūdzu iesakiet kādus amīšu variantus būtu vērts iegādāties.
Ir parādījušies varianti. Pieredze un zināšanas ir maz, tapēc varbūt pierakstiet kādu variantu kuru esmu piemirsis vai būtu vērts izskatīt. Kuru izvēlētos paši un kapēc?
Sākot no lētākā uz dārgāko. Priekšā/Aizmugurē
1.)TA/MSR koili
2.)TA/MSR priekša, LC aizmugure
3.)Cobra koili
4.)KYB koili
5.)H&R atsperes + Koni amji, jeb pilns Koni komplekts
6.)Plaza
7.)XYZ
8.)Bilstein
9.)BC jeb HSD koili
5) koni sport ar regulejmu, labakais variants prieks ziemas gonkamarturscab rakstīja: ↑18 Sep 2019, 21:02Ir parādījušies varianti. Pieredze un zināšanas ir maz, tapēc varbūt pierakstiet kādu variantu kuru esmu piemirsis vai būtu vērts izskatīt. Kuru izvēlētos paši un kapēc?
Sākot no lētākā uz dārgāko. Priekšā/Aizmugurē
1.)TA/MSR koili
2.)TA/MSR priekša, LC aizmugure
3.)Cobra koili
4.)KYB koili
5.)H&R atsperes + Koni amji, jeb pilns Koni komplekts
6.)Plaza
7.)XYZ
8.)Bilstein
9.)BC jeb HSD koili
Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt
https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
abi skaitās jau sportiskai braukšnai, b8 vnk ir ar saīsinātu štoka garumu, mašīnām kam uzstādītas sēdinātās atsperes.Kalnz rakstīja: ↑04 Okt 2019, 21:22 Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt
https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
M Power or no power..
B4, B12, B14, B16 utttttt ?A bit rakstīja: ↑04 Okt 2019, 21:34abi skaitās jau sportiskai braukšnai, b8 vnk ir ar saīsinātu štoka garumu, mašīnām kam uzstādītas sēdinātās atsperes.Kalnz rakstīja: ↑04 Okt 2019, 21:22 Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt
https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
B6 un B8 tikai ar štoka garumu? Pa cik tad ir īsāks B8? Ko nozīmē "sportiskai" braukšanai? Viņi ir cietāki/stingrāki vai kas?
.
Pēdējais labojis A bit - 05 Okt 2019, 00:25, kopā labots 1 reizi.
M Power or no power..
Kalnz rakstīja: ↑04 Okt 2019, 21:38B4, B12, B14, B16 utttttt ?A bit rakstīja: ↑04 Okt 2019, 21:34abi skaitās jau sportiskai braukšnai, b8 vnk ir ar saīsinātu štoka garumu, mašīnām kam uzstādītas sēdinātās atsperes.Kalnz rakstīja: ↑04 Okt 2019, 21:22 Ar ko īsti atšķiras Bilstein amortizātori? B6, B8 utt
https://www.bilstein.com/us/en/products-and-services/
B6 un B8 tikai ar štoka garumu? Pa cik tad ir īsāks B8? Ko nozīmē "sportiskai" braukšanai? Viņi ir cietāki/stingrāki vai kas?
b4 ir parasts oem replacement, tāpat kā visi kyb, monroe utttt
b12 utt, tie man liekas jau aiziet visādas koiloveru sērijas utt, tos nepārzinu.
cik zinu un esmu pētījis, tad mūsu platuma grādos jā, tikai štoka garums, amerikā viņiem vēl ir kantoros pieejamas opcijas kā custom valvings, kad to pašu b6 var sataisīt kādu vien vēlies.
b8/b6 būs stingrāki, bet ne ''cieti''. nu ražotājs tā arī apgalvo, apvienots sports ar komfortu
M Power or no power..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- chevron_right