Viss par sēdinājumu un atsperēm
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 62
- chevron_right
Es uzliku uz leju, noskrūvēju uz zemāko, bet pakaļa gaisā
Domāju mēģināt skrūvi uzlikt augšpusē, varbūt tad sasēdīsies
Domāju mēģināt skrūvi uzlikt augšpusē, varbūt tad sasēdīsies
Man ar reguleejumu ir uz leju, saskruuveeju kaadu augstu vajag, nolaidu pie zemes, kaadus paaris metrus paripinaaju un viss kulee, aizmuguree staav R17 ar 245/40 riepaam un arkaas arii pagaidaam nav sriikeejies.
chaboska rakstīja:Es uzliku uz leju, noskrūvēju uz zemāko, bet pakaļa gaisā
Domāju mēģināt skrūvi uzlikt augšpusē, varbūt tad sasēdīsies
Tev nav atsperei kaut kādi atbalsti salikti kā dažās bildēs redzēts - koka klucis vai gumijas klucis un tāa tālāk. Nesaprotu kā tā var būt. A izņem regulācijas atslēgu ārā. dogMam tad bija tāds skats ka pilnu bagāžu ar kartupeļiem pielādējis, gandrīz līdz diskam, tad sanāca ka priekša ir gaisā.
vnk tad priekšu vajag nolaist vēl zemāk un viss būs gerai
Pa traku mazliet bija. Vismaz ar viņa diskiem labāk izskatās nedaudz augstāks. Lab, tas tā. Jābeidz te piedrazot.
Nu redz ja jau nav nekādas nozīmes, kur atrodas regulācijas skrūve, tad es nezinu kur ir problēma
Nekādus klučus iekšā neesmu bāzis Diezvai tas prezis kas ir uz atsperes kko ietekmē
Jūs taču neņemat to nost?
Nekādus klučus iekšā neesmu bāzis Diezvai tas prezis kas ir uz atsperes kko ietekmē
Jūs taču neņemat to nost?
Tāda maza gumija? Noup..
Jap! Tu saki, ka man priekša pa zemu?
Sveiki visiem!Gribeju uzzinat ,kas man butu japerk vel ,lai nosedinatu masinu neskaitot atsperes.Pa cik vasara braucu uz doiclandu , tad domaju nolaisties pie zemes.plana vel bus R17 diski. Taka esmu darba nevaru isti te foruma raknaties par tam atsperem , tad ludzu jusu palidzibu. Masinu veletos apmeram sitik zemu http://media.photobucket.com/image/e36% ... G_2364.jpg.
Atvainojos , ka nav garumzimes.
Atvainojos , ka nav garumzimes.
Vajadzēja iepostot jau esošajā tēmā, bet domājams moderātori to labos.
Es ieteiktu paņemt koiloverus, un tad varēsi sargulēt kādu augstumu pats vēlēsies. Komplektā nāks priekšējie regulējamie koiloveri un protams aimugurējās regulējamās atsperes ar jauniem amortizātoriem.
Protams, vēl būtu nepieciešams iegādāties jaunus atbalsta gultņus amortizātoriem gan priekšā, gan aizmugurē. Vēl būtu labi ja iepriktu aizmugurē pastiprinošās plāksnes iekš gultnim, lai arku neirauj
īsumā tas varētu būs viss!
Es ieteiktu paņemt koiloverus, un tad varēsi sargulēt kādu augstumu pats vēlēsies. Komplektā nāks priekšējie regulējamie koiloveri un protams aimugurējās regulējamās atsperes ar jauniem amortizātoriem.
Protams, vēl būtu nepieciešams iegādāties jaunus atbalsta gultņus amortizātoriem gan priekšā, gan aizmugurē. Vēl būtu labi ja iepriktu aizmugurē pastiprinošās plāksnes iekš gultnim, lai arku neirauj
īsumā tas varētu būs viss!
Ups. nu cerams , ka moderatori tad izlabos :) , bet nu liels paldies Tev.Kad bus laicins japaskatas ,kas pa ciparu tur sanak.
Vispar foruma attistibas labad, kads var kartigi aprakstit par tam atsperem , kas ir slikti , kas ir labi kadas atsperes ir labakas un sliktakas un + tam visam DIY.Tadas mazas lietinas jau tiesi trukst vienmer visur,bet ja ari ir tad sis vis tik naks e36.lv forumam par labu.
Vispar foruma attistibas labad, kads var kartigi aprakstit par tam atsperem , kas ir slikti , kas ir labi kadas atsperes ir labakas un sliktakas un + tam visam DIY.Tadas mazas lietinas jau tiesi trukst vienmer visur,bet ja ari ir tad sis vis tik naks e36.lv forumam par labu.
Pēdējais labojis Rihisogre - 03 Okt 2011, 11:25, kopā labots 1 reizi.
Uzraksti psih-arno, viņš tirgojās ar kolioveriem. Cena aptuvenā varētu būt FK Ak street priekšējie koiloveri 120ls, jaunas FK regulējamas aizmugurējās atsperes 35ls, priekšējie atbalsta gultņi ~ 35ls, pakaļējie ~18ls, un ja grib tās pastiprinošās plāksnītes nav obligātas bet ieteicams 6ls. Kopā ~ 214ls
Palabojiet kāds, par gutlņu cenām.
Palabojiet kāds, par gutlņu cenām.
Okey paldies par informaciju. Bus jaapjautajas :)
Tikai atceramies ka ar tām lētajām koilām var braukt tikai un vienīgi pa ielu, ja kaut reizi gadā domā aizšaut uz trasi, tad šis variants jāatmet. Nedēļas nogalē biju trasē un biju vīlies, ļogas kā veca sēta, "izsist" priekšas amjus pārmetienos ir easy pat pie maziem ātrumiem. Kvalitāte attiecīga cenai uz neko labu nevajag cerēt.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es uzskatu, ka ar ielas autiņu pa trasi nav jāgāž
Bet nu protams, tas ir pats par sevi saprotams, ka ar šīm FK koilām nevajadzētu gāzt pa trasi!
Bet nu protams, tas ir pats par sevi saprotams, ka ar šīm FK koilām nevajadzētu gāzt pa trasi!
Nosauc kaut vienu iemeslu kāpēc to nevajadzētu darīt
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Katram ir savi principi un savs personīgais viedoklis!
ceresim sii buus pareizaa teema jo ir runa par iisajiem amjiem, kaa var pateitk vai prieksejais amis iisais ir beigts, bet nenonemot no masiinas ?
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Ne ne .Es ar savejo ielas masinu pa trasi negonkoju.
nemaz nevar iesuupinaat ja?KLAVINS rakstīja:ceresim sii buus pareizaa teema jo ir runa par iisajiem amjiem, kaa var pateitk vai prieksejais amis iisais ir beigts, bet nenonemot no masiinas ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 62
- chevron_right