Mistiskas graboņas piekarē
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
bija tāpat, beigās nomainot reduktoru viss bija kārtībā tad iespējams ka tas, ja ir iespēja tad pacelt mašīnu augšā un pagriezt kardānu un tad skatīties vai ir brīvkustība
toč, neiedomājos, reali ja griežot ratus būs tā skaņa, tad reduktora vaina. Bet tad gan ir hrenova, skaņa besī, bet nemetīs jau bloķi tapec laukā
man tadi pasi sitieni ir, es jau pie ta pieradis un nenemu vera, kad paraus uz ķīli kkas tad arī domas ko darīt
beidzot atkodu. Kardāns vidusdaļā luftē. sūda karstuma izolācija lika piemirst to mezglu
strauji paātrinoties ar 1., 2. ātrumu ir parādijusies šausmīgs krakšķis priekšā, pasažiera pusē pie rata:
griežoties nav krakšķu,
normāli uzsākot nav krakšķu,
braucot bedrēs nav krakšķu,
strauji paātrinoties augstākos ātrumos arī nav krakšķu.
varbūt kādam ir idejas, kas varētu būt par vainu?
griežoties nav krakšķu,
normāli uzsākot nav krakšķu,
braucot bedrēs nav krakšķu,
strauji paātrinoties augstākos ātrumos arī nav krakšķu.
varbūt kādam ir idejas, kas varētu būt par vainu?
Kas varētu būt par šaizi, ja uz bedrēm jūtami tādi kā sitieni aizmugurē, kreisajā pusē? Vizuāli neko neredzu, un tā pat kratot, nekas neskan. Nav gadījumā putekļu gumija?
Gan jau amiitim atbalsta bukse beigta!evaness2 rakstīja:Kas varētu būt par šaizi, ja uz bedrēm jūtami tādi kā sitieni aizmugurē, kreisajā pusē? Vizuāli neko neredzu, un tā pat kratot, nekas neskan. Nav gadījumā putekļu gumija?
Ja nebūtu teksts "priekšā, pasažiera pusē pie rata" - teiktu, ka kardāna mufta. Pačeko pie reizes to. Iespējams, ka tā izklausās tikai, ka no turienes nāk skaņa. :) Nav pie noteikta ātruma/apgriezieniem?Kristaaaaps rakstīja:strauji paātrinoties ar 1., 2. ātrumu ir parādijusies šausmīgs krakšķis priekšā, pasažiera pusē pie rata:
griežoties nav krakšķu,
normāli uzsākot nav krakšķu,
braucot bedrēs nav krakšķu,
strauji paātrinoties augstākos ātrumos arī nav krakšķu.
varbūt kādam ir idejas, kas varētu būt par vainu?
Patreiz tāda pati problēma man ir, it īpaši uz ''ledus trepes'' jūtams tā riepa driblējas kā basīša bumba.evaness2 rakstīja:Kas varētu būt par šaizi, ja uz bedrēm jūtami tādi kā sitieni aizmugurē, kreisajā pusē? Vizuāli neko neredzu, un tā pat kratot, nekas neskan. Nav gadījumā putekļu gumija?
Pēdējais labojis Kopcis - 24 Apr 2015, 17:52, kopā labots 1 reizi.
Kopcis rakstīja:Patreiz tāda pati problēma man ir, it īpaši uz ''ledus trepes'' jūtams tā riepa driblējas kā basīša bumba.evaness2 rakstīja:Kas varētu būt par šaizi, ja uz bedrēm jūtami tādi kā sitieni aizmugurē, kreisajā pusē? Vizuāli neko neredzu, un tā pat kratot, nekas neskan. Nav gadījumā putekļu gumija?
Vainu atradi?
viss driizaak divi varianti, vainu augshejaa dalja glaze izluuuzusi, kas amn bija vienam e36, vai ari plaukta bukse izbeigusies, kas ar bija vienam citam... skanjas turpat vienadas!
Berot iekšā ar kādu 3+ ātrumu dirsa uz vienu pusi iesēžas un, taisni turot, stūre mazliet slīpi jātur. Kas pa jokiem? Glāzes vietā, amīši jāmaina, galīgi mīksti, bet vai tas varētu būt pie vainas?
Arī uzsākot braukt un ar gāzi kratot mašīnu ir sitieni dzirdami. Pagājušo reizi reduktoram skrūve bija nolūzusi, tagad skrūves vietā...
Idejas?
Arī uzsākot braukt un ar gāzi kratot mašīnu ir sitieni dzirdami. Pagājušo reizi reduktoram skrūve bija nolūzusi, tagad skrūves vietā...
Idejas?
chomam e46tajam bija tapat, LSD bija pie vainas, to nomainija un auto uz celja taisni turejas..Reinholds rakstīja:Berot iekšā ar kādu 3+ ātrumu dirsa uz vienu pusi iesēžas un, taisni turot, stūre mazliet slīpi jātur. Kas pa jokiem? Glāzes vietā, amīši jāmaina, galīgi mīksti, bet vai tas varētu būt pie vainas?
Arī uzsākot braukt un ar gāzi kratot mašīnu ir sitieni dzirdami. Pagājušo reizi reduktoram skrūve bija nolūzusi, tagad skrūves vietā...
Idejas?
Dēļ LSD tik traki? Pirmstam arī tā bija, tagad daudz jūtamāk. Kapec trakāk palicis? Pirmo reizi dzirdu, ka dēļ LSD kas tāds var būt...mrkashell rakstīja:chomam e46tajam bija tapat, LSD bija pie vainas, to nomainija un auto uz celja taisni turejas..Reinholds rakstīja:Berot iekšā ar kādu 3+ ātrumu dirsa uz vienu pusi iesēžas un, taisni turot, stūre mazliet slīpi jātur. Kas pa jokiem? Glāzes vietā, amīši jāmaina, galīgi mīksti, bet vai tas varētu būt pie vainas?
Arī uzsākot braukt un ar gāzi kratot mašīnu ir sitieni dzirdami. Pagājušo reizi reduktoram skrūve bija nolūzusi, tagad skrūves vietā...
Idejas?
Reinholds rakstīja:Dēļ LSD tik traki? Pirmstam arī tā bija, tagad daudz jūtamāk. Kapec trakāk palicis? Pirmo reizi dzirdu, ka dēļ LSD kas tāds var būt...mrkashell rakstīja:chomam e46tajam bija tapat, LSD bija pie vainas, to nomainija un auto uz celja taisni turejas..Reinholds rakstīja:Berot iekšā ar kādu 3+ ātrumu dirsa uz vienu pusi iesēžas un, taisni turot, stūre mazliet slīpi jātur. Kas pa jokiem? Glāzes vietā, amīši jāmaina, galīgi mīksti, bet vai tas varētu būt pie vainas?
Arī uzsākot braukt un ar gāzi kratot mašīnu ir sitieni dzirdami. Pagājušo reizi reduktoram skrūve bija nolūzusi, tagad skrūves vietā...
Idejas?
uzliec parasto reduktoru, esmu parliecinaats par 95% ka viss buus kaartiibaa.. draugaam arii bija diez gan traki..
Nevēlos speciāli šai problēmai taisīt topiku, tāpēc jautāšu šeit.
Grozot stūri krakšķoša skaņa, spiežot bremžu pedāli rodas tādi pati skaņa. Ja stāvēt uz vietas un stipri spiest bremzes un atlaist - arī nokrākšķ. Izklausās pēc brīvkustības.
Dīvaini, bet esmu pamanījis, ka stipri mēģinot uz augšu/ uz leju izkustināt stūri, arī rodas tādi pati skaņa. No kurienes tā nāk - nevar īsti saprast.
Atbalsta gultņi? Kāds no riteņa gultņiem? Stūres reika?
Grozot stūri krakšķoša skaņa, spiežot bremžu pedāli rodas tādi pati skaņa. Ja stāvēt uz vietas un stipri spiest bremzes un atlaist - arī nokrākšķ. Izklausās pēc brīvkustības.
Dīvaini, bet esmu pamanījis, ka stipri mēģinot uz augšu/ uz leju izkustināt stūri, arī rodas tādi pati skaņa. No kurienes tā nāk - nevar īsti saprast.
Atbalsta gultņi? Kāds no riteņa gultņiem? Stūres reika?
BMW Motorsport International
E46 ir ar LSD?mrkashell rakstīja: chomam e46tajam bija tapat, LSD bija pie vainas, to nomainija un auto uz celja taisni turejas..
M3 ir..A!gars rakstīja:E46 ir ar LSD?mrkashell rakstīja: chomam e46tajam bija tapat, LSD bija pie vainas, to nomainija un auto uz celja taisni turejas..
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
izklausas pēc sabiruša apakšējā gultņa stūres statnē.Forwox rakstīja:Nevēlos speciāli šai problēmai taisīt topiku, tāpēc jautāšu šeit.
Grozot stūri krakšķoša skaņa, spiežot bremžu pedāli rodas tādi pati skaņa. Ja stāvēt uz vietas un stipri spiest bremzes un atlaist - arī nokrākšķ. Izklausās pēc brīvkustības.
Dīvaini, bet esmu pamanījis, ka stipri mēģinot uz augšu/ uz leju izkustināt stūri, arī rodas tādi pati skaņa. No kurienes tā nāk - nevar īsti saprast.
Atbalsta gultņi? Kāds no riteņa gultņiem? Stūres reika?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Laba diena!!! ir tāda problēma,ka brauco pa bruģi man kkas aizmugurē grab,salona to nedzirdu bet apkārtējie dzird, skaņa tāda kā skrūvju spainis grabētu. varbut problēma plaukta buksēs? sen nēsmu viņas mainijis. varbūt kads zin apmēram kā noskaidrot kas grab
Ja jau skruvju spainis,tad noteikti kalotkas grab kā golfamlacis9932 rakstīja:Laba diena!!! ir tāda problēma,ka brauco pa bruģi man kkas aizmugurē grab,salona to nedzirdu bet apkārtējie dzird, skaņa tāda kā skrūvju spainis grabētu. varbut problēma plaukta buksēs? sen nēsmu viņas mainijis. varbūt kads zin apmēram kā noskaidrot kas grab
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right