Bremzes
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 35
- chevron_right
he9600- a tas ka atlaizot 3 zobus atpakal vinja sviikaajas pa iekshu, tas nekas? piedils? vienkaarhsi likaas ka saaks silt...he9600 rakstīja:iemācies regulēt.Slim rakstīja:uzlikti jauni loki rocenei, viss noregulēts, bet rocene tikai tur pret kalnu, bet braucot kad norauj tad nebloķē ratus. Nevar ieiet līkumā ar roceni. Mož kāds var ieteikt kādu labāku firmu rocenes lokiem, kkā negribas čakarēties un likt hidroroceni
Man touringam pat ar lētā gala remsa`s lokiem un diskiem ir 2 "klikšķi" un rati šļūc, po ziema, vai vasara.
Atlaid pilnībā troses, loku "razvotku" piedzen max līdz nevar pagriest un atpakaļ kādus 3 "zobus" (tb lai ir tas brīdis, kad tikko atlaiž un ratu ir iespējams pārgriest), tālāk uz bremžu stenda iegriežam ratus un velkam troses līdz brīdim, kad stends sāk uzrādīt, ka rocene "velk līdzi". Šādi saregulējot rocene ne reizi nav pievīlusi, spēka atšķirība līdz 5% un max mazs kloķa gājiens.
Varbūt tos lokus saliki uz nevirpotiem, rievainiem diskiem?
švīkstēšana po (tā skaņa pazudīs vai nu saspriegojot troses vai izbraucot pārsimts metrus), galvenais, lai nevelk līdz. nav teikts, ka obligāti 3, varbūt 4 vai 5. Piemēram, atlaid par 3 zobiem, pārgriez ratu, atlaid vēl vienu, ja jūti, ka spēks lai pārgrieztu ratu nav palicis būtiski vieglāks, tad jau esi pašāvis garām. Hvz, grūti tā attālināti izskaidrot, jānoķer moments tikko kā vairs nav uzsplīles (patiesībā ja roka piešauta, var just pat ar skrūvgriezni atlaižot razvotku). Ja pa daudz atlaidīsi, nevien nebūs bremzēšanas efekts,bet iegūsi nesmuki piedilušus lokus - viens gals kā jauns, otrs nodilis.
Troses velkot, kā jau minēju, ļoti vēlams bremžu stends, tad var saspriegot ar garantiju, ka "lutše ņekuda" un rocene sāk ņemt tik mazliet pieskaroties kloķim un TA vīriem parasti ir
Troses velkot, kā jau minēju, ļoti vēlams bremžu stends, tad var saspriegot ar garantiju, ka "lutše ņekuda" un rocene sāk ņemt tik mazliet pieskaroties kloķim un TA vīriem parasti ir
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
salasoties so textu kads likrociskaks cilveks, ar auto kuram roc mehanisms tik labi nestradaa, nobeigs gultnjus un apmetis kadu virpuli uz celja
...
Steidzami!!!
ir kadam zinams vai riit no rita ir iespejams kkur nopirkt bremzu trubinas?
bremzes ir beigusaas un riit vajadzeetu nomainiit
varbut kads useris tirgo..?
ir kadam zinams vai riit no rita ir iespejams kkur nopirkt bremzu trubinas?
bremzes ir beigusaas un riit vajadzeetu nomainiit
varbut kads useris tirgo..?
M.K.
ok, esmu atradis kas straadaa riit, beet veel vien jautaajums.. Ir kaads standarts 2.5 litrigajiem cik diametra mm nak tas kapara trubinjas? 6 vai 8 mm?
M.K.
ja un ta viri skate ieliek 2 par mazu gājienu rokasbremzei!he9600 rakstīja:švīkstēšana po (tā skaņa pazudīs vai nu saspriegojot troses vai izbraucot pārsimts metrus), galvenais, lai nevelk līdz. nav teikts, ka obligāti 3, varbūt 4 vai 5. Piemēram, atlaid par 3 zobiem, pārgriez ratu, atlaid vēl vienu, ja jūti, ka spēks lai pārgrieztu ratu nav palicis būtiski vieglāks, tad jau esi pašāvis garām. Hvz, grūti tā attālināti izskaidrot, jānoķer moments tikko kā vairs nav uzsplīles (patiesībā ja roka piešauta, var just pat ar skrūvgriezni atlaižot razvotku). Ja pa daudz atlaidīsi, nevien nebūs bremzēšanas efekts,bet iegūsi nesmuki piedilušus lokus - viens gals kā jauns, otrs nodilis.
Troses velkot, kā jau minēju, ļoti vēlams bremžu stends, tad var saspriegot ar garantiju, ka "lutše ņekuda" un rocene sāk ņemt tik mazliet pieskaroties kloķim un TA vīriem parasti ir
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
esmu redzējis ļooti daudz TA protokolus, bet šādu punktu nav nācies redzēt un neizklausas loģiski, tā ka
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
šogad dabuju 2 punktus, jo bij mazliet viena puse mazak nema!
tava izsklāstītajā situācija ieliktu 1 punktu
408.1.
Nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekošs (1punkts)
Nepietiekama gājiena rezerve, un stāvbremzes spēks nepietiekošs (2punkti)
tava izsklāstītajā situācija ieliktu 1 punktu
408.1.
Nepietiekama gājiena rezerve, bet stāvbremzes spēks pietiekošs (1punkts)
Nepietiekama gājiena rezerve, un stāvbremzes spēks nepietiekošs (2punkti)
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
augstak mineto liek tiesi tad ja kloki var noraut lidz atdurei, ja atmina nevil, tad pec ta darbinieka teikta, ja 7 kliksku laika stends netiek apturets, var likt 2 ar so punktu. reali prakse ja speki procentuali iet cauri, tad nekasas, liek tikai tad, ja ir ari citas problemas ar bremzem, tb tapat ta nespid.
pec logikas nevar but parak mazs gajiens, tad jau ja saliek labus br diskus ar vairakvirzulu supportiem un kadiem ebc kluciem un iegust piem 5-6kn darba bremzu speku ari vajadzetu likt 2
pec logikas nevar but parak mazs gajiens, tad jau ja saliek labus br diskus ar vairakvirzulu supportiem un kadiem ebc kluciem un iegust piem 5-6kn darba bremzu speku ari vajadzetu likt 2
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tā kā manam braucamajam nedarbojas ABS un vajadzību pēc tā galīgi nejizjūtu, doma ir likvidēt ABS pumpi un visu nevajadzīgo kas saistīts ar ABS. Mož kāds zina vai ir kādam ir kāda shēma kā savienot visas bremžu trubas tā teikt pa taisno, bet tā lai būtu droš ka bremzes 100% strādās normāli Ir jau itkā izdomāts kā to izdarīt, bet tomēr gribētu dzirdēt citu viedokļus
saolabot abs ir daudz vieglak un lietderigak neka taisit to murgu ko pats tur velies uztaisit. nesaprotu vispar kapec lai kads veletos to darit. ja vins nestradaa tad nestrada, kapec vel ravet araa!?
...
Vienkāršāk ir par piečuku iepirkt mirušo devēju un nomainīt, lai ABS strādā. Tas, ko tu esi sarakstījis, atvaino par vārdu tiešumu, ir slimas bizmārītes caurejas cienīgs teksts. Pats arī reiz skaļi bļāvu, ka ABS nafig nav vajadzīgs, līdz gadījās apgriezt pāris piruetes uz sausa asfalta dēļ tā, ka strauji bremzējot (izskrēja lapsa) labās puses riteņi nobrauca uz ceļa nomales. Labi, ka neviens pretī nebrauca (ceļš ar diezgan dzīvu satiksmi)... Ar ABS tas nebūtu noticis.EgilZ rakstīja:Tā kā manam braucamajam nedarbojas ABS un vajadzību pēc tā galīgi nejizjūtu, doma ir likvidēt ABS pumpi un visu nevajadzīgo kas saistīts ar ABS. Mož kāds zina vai ir kādam ir kāda shēma kā savienot visas bremžu trubas tā teikt pa taisno, bet tā lai būtu droš ka bremzes 100% strādās normāli Ir jau itkā izdomāts kā to izdarīt, bet tomēr gribētu dzirdēt citu viedokļus
pats arī pilnīgas muļķības raksti. vispār saproti ko abs dara? braucot ar vienu ratu pa ceļa nomali nekāds abs neko tur neglābtu
HA likvidēju nah visu to abs padarīšanu, atjaunoju visas bremzes, jaunas bremžu trubas pa apakšu, karoč viss svežaks. Bremzē tā ka prieks pa sniegu, pa ledu, pa visu. kā jau teicu pilnīgi man tas abs nebija vajadzīgs, Jo neviemēr uz to e36 abs sistēmu var paļauties, man personīgi ir bījuši gadījumi kad tā ir pievīlusi.
Un tad pasakiet kam man vāģim kurš pārsvarā tiek dzenāts slīpi ABS??? pirkt un mainīt devējus, pffff nafig nav vajadzīgs.
sapratu tik vienu šis forums laikam nav tomēr tā īstā vieta kur uzdot kādus tehniskas dabas jautājumus, šeit visas diskusijās aprobežojas ar plug & play detaļu uzsādīšanu un kādā krāsā man diskus nokrāsot, vai kur iespraust kādu lampiņu
p.s par uz ceļa skrienošām lapsām neuztraucos, to latvijā pārāk daudz, if you know what i mean
Un tad pasakiet kam man vāģim kurš pārsvarā tiek dzenāts slīpi ABS??? pirkt un mainīt devējus, pffff nafig nav vajadzīgs.
sapratu tik vienu šis forums laikam nav tomēr tā īstā vieta kur uzdot kādus tehniskas dabas jautājumus, šeit visas diskusijās aprobežojas ar plug & play detaļu uzsādīšanu un kādā krāsā man diskus nokrāsot, vai kur iespraust kādu lampiņu
p.s par uz ceļa skrienošām lapsām neuztraucos, to latvijā pārāk daudz, if you know what i mean
Pēdējais labojis EgilZ - 20 Feb 2013, 19:48, kopā labots 1 reizi.
+10000yanks rakstīja:pats arī pilnīgas muļķības raksti. vispār saproti ko abs dara? braucot ar vienu ratu pa ceļa nomali nekāds abs neko tur neglābtu
Kas ta nezin kā Abs strādā? protams glābtu situāciju ja viss ta štele rukā, ESP jau arii izmanto bremzes, primcips plus minus līdzīgs, ja tas neko nedotu tad jau arī nebutu kompektācījā.
vai tiesam ieguvi labakas bremzes, nonjemot abs sukni nost, neka ar nestradajoshu sukni?EgilZ rakstīja:HA likvidēju nah visu to abs padarīšanu, atjaunoju visas bremzes, jaunas bremžu trubas pa apakšu, karoč viss svežaks. Bremzē tā ka prieks pa sniegu, pa ledu, pa visu. kā jau teicu pilnīgi man tas abs nebija vajadzīgs, Jo neviemēr uz to e36 abs sistēmu var paļauties, man personīgi ir bījuši gadījumi kad tā ir pievīlusi.
Un tad pasakiet kam man vāģim kurš pārsvarā tiek dzenāts slīpi ABS??? pirkt un mainīt devējus, pffff nafig nav vajadzīgs.
sapratu tik vienu šis forums laikam nav tomēr tā īstā vieta kur uzdot kādus tehniskas dabas jautājumus, šeit visas diskusijās aprobežojas ar plug & play detaļu uzsādīšanu un kādā krāsā man diskus nokrāsot, vai kur iespraust kādu lampiņu
p.s par uz ceļa skrienošām lapsām neuztraucos, to latvijā pārāk daudz, if you know what i mean
...
ABS neļauj ritenim bloķēties. Tāpēc arī pie bremzēšanas, atrodoties riteņiem uz dažāda seguma, auto nesametas, jo riteņi griežas, nevis šļūc ar krasi atšķirīgām saķeres pretestībām, izraisot samešanu. Savukārt ABS, neļaujot riteņiem bloķēties šos pretestības spēkus izlīdzina, ļaujot nezaudēt vadāmību. Ir pārbaudīts - vasarā atkārtoju tās reizes situāciju (apzināti protams), un nekas nekur nesagriezās, tikai pedālis nokraukšķināja...yanks rakstīja:pats arī pilnīgas muļķības raksti. vispār saproti ko abs dara? braucot ar vienu ratu pa ceļa nomali nekāds abs neko tur neglābtu
Un, jā, runa iet par bremzēšanu uz taisna posma. Līkumā, pats par sevi saprotams, nekas neglābs no paša stulbuma
Un, jā, es zinu, ko ABS dara un kāpēc viņš tika ieviests ražošana. Tieši tāpēc, lai pie ekstremālas (avārijas situācijas) bremzēšanas auto nekļūtu nevadāms.
Sorry, nezināju, ka runāju ar pro drifteri... Mana specialitāte ir ikdienas ielas auto, nevis krāmējamās tarataikas ar džigitiem pie stūres. Un arī vecums pietiekams, lai satiksmes drošība būtu viens no galvenajiem punktiem...EgilZ rakstīja:
Un tad pasakiet kam man vāģim kurš pārsvarā tiek dzenāts slīpi ABS??? pirkt un mainīt devējus, pffff nafig nav vajadzīgs.
sapratu tik vienu šis forums laikam nav tomēr tā īstā vieta kur uzdot kādus tehniskas dabas jautājumus, šeit visas diskusijās aprobežojas ar plug & play detaļu uzsādīšanu un kādā krāsā man diskus nokrāsot, vai kur iespraust kādu lampiņu
vai abs sūknis (modulis) atšķirāš no abs/asc moduļa? saprotamāk--- man ir asc, vai man derēs modulis no tāda paša dzinēja (M52) kuram nebija asc?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 35
- chevron_right