problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 15
- chevron_right
Reikā problēmu nemeklē. Vienkārši atrādi zinošākam, ja pats nevari samērīt attālumus statp glāzēm un apskatīt citas lietas, kas varētu būt pie vainas.
Sveiki. šodien konstatēju kad no stūres reikas putekļu gumijas gāžas eļļa arā kad sagriež lidz galam. Cik saprotu reikā ir kaut kāda blīve? Ja tā ,tad viņas atsevišķi var pasutīt?
Tiku galā ar stūres pastiprinātāja problēmām, vairs negaudo u.t.t., bet vibrācija palikusi. Reāli variantu nav.dogMa rakstīja:Nākaimais manā sarakstā pie mistiskām problēmām
Sākot ar 80km/h var just, ka parādās vibrācija. Šad-tad uz stūri var just, šad-tad ar dibenu var just, ka vibrē un sķiet, ka no priekšas nāk tā vibrācija..
Ir nomainīti visi šarnīri, stab. atsaites, gala bukses pildītās, gutlņi mainīti, bremžu diski mainīti.. Savirze regulēta, skatīta entās reizes, tāpat arī ar vairākiem diskiem braukts, visu laiku viens un tas pats.
Uzņemot ātrumu, izspiežot sajūgu, vibrācija nepazūd.. secinu, ka spararats nav pie vainas.
Vienreiz bija tā, ka iespiedu līdz 180km/h, metos ar 5. ātrumu nost. Pie 100km/h sāka kratīt tā, ka likās rati vaļā. Apstājos, sāku braukt, atkal viss bija kārtībā, bet vibrācija bija samazinājusies, BET pēc kāda laika atkal parādījās savā ritmā
Vienreiz biju samīļojis apmali, plauktu nomainīju vienā reizē ar visiem šarnīriem..
Varbūt kādam kādas domas?
Interesanti, ka, ja uz šosejas uzbraucu no slīpas uzbrauktuves, tad sākuma vibrācija ir daudz stiprāka, pēc brīža normalizējas un ir savā ikdienas ritmā. Arī ir tā, ka pēc 110km/h tāda sajūta, ka auto peld pa ceļu, dīvaini vadīt.
Pr. amortizatoru atbalsti tādus trikus nevarētu taisīt?
Pēc apmales samīļošanas gultni nomainīji? Nesen čoms stāstīja, kā mainījis visu piekari, lai cīnītos ar peldēšanu, bet tāpat peldējis, beigās izrādījās, ka gultņi jokus taisīja, jo nomainot tos, viss normalizējās. Varbūt tur tā vaina?
Pa šo laiku nomainītais, lai risinātu šo problēmu:
- visi 4 jauni bremžu diski, supporti utt.
- priekšējie + aizm. gultņi.
- pabūts savirzē pie izslavēta meistara.
- atrisināta stūres pastiprinātāja problēma.
Vienīgais, kad vibrācija kļuva mazāka - kad uzliku pilnīgi jaunas riepas.
Ir testēti 3-4 disku komplekti, nekas nemainās.
Aizdomas ir uz priekšējiem amīšu atbalstiem vai pašiem amīšiem, kā arī uz stūres kardānu/krustiņu. Interesanti arī tas, ka bremzējot vibrācija palielinās, bet nav vainīgi bremžu diski, jo bija mainīti iepriekš, kā arī uzlikti pilnīgi jauni, bet ne vienmēr pastiprinās vibrācija bremzējot. Riktīgs mindfucks
Ā, kā arī tas viss neatkarīgi, ar kuru ātrumu braucu.. Varu braukt ar 4. vai 3., tāpat vibrācija sākas pie 80km/h.
- visi 4 jauni bremžu diski, supporti utt.
- priekšējie + aizm. gultņi.
- pabūts savirzē pie izslavēta meistara.
- atrisināta stūres pastiprinātāja problēma.
Vienīgais, kad vibrācija kļuva mazāka - kad uzliku pilnīgi jaunas riepas.
Ir testēti 3-4 disku komplekti, nekas nemainās.
Aizdomas ir uz priekšējiem amīšu atbalstiem vai pašiem amīšiem, kā arī uz stūres kardānu/krustiņu. Interesanti arī tas, ka bremzējot vibrācija palielinās, bet nav vainīgi bremžu diski, jo bija mainīti iepriekš, kā arī uzlikti pilnīgi jauni, bet ne vienmēr pastiprinās vibrācija bremzējot. Riktīgs mindfucks
Ā, kā arī tas viss neatkarīgi, ar kuru ātrumu braucu.. Varu braukt ar 4. vai 3., tāpat vibrācija sākas pie 80km/h.
Kas ar stūres pirkstiem un šarnīriem? Citreiz dēļ tiem arī mēdz vibrēt, kad bremzē.
Man par vibrāciju dažreiz pie nelieliem ātrumiem teica, ka lodbalsts esot vainīgs. Ja es pareiz atceros.
Nav tā ka pa ideālu, svaigu segumu stūres vibrācija ir mazāka kā braucot pa risēm/bedrēm?dogMa rakstīja:Pa šo laiku nomainītais, lai risinātu šo problēmu:
- visi 4 jauni bremžu diski, supporti utt.
- priekšējie + aizm. gultņi.
- pabūts savirzē pie izslavēta meistara.
- atrisināta stūres pastiprinātāja problēma.
Vienīgais, kad vibrācija kļuva mazāka - kad uzliku pilnīgi jaunas riepas.
Ir testēti 3-4 disku komplekti, nekas nemainās.
Aizdomas ir uz priekšējiem amīšu atbalstiem vai pašiem amīšiem, kā arī uz stūres kardānu/krustiņu. Interesanti arī tas, ka bremzējot vibrācija palielinās, bet nav vainīgi bremžu diski, jo bija mainīti iepriekš, kā arī uzlikti pilnīgi jauni, bet ne vienmēr pastiprinās vibrācija bremzējot. Riktīgs mindfucks
Ā, kā arī tas viss neatkarīgi, ar kuru ātrumu braucu.. Varu braukt ar 4. vai 3., tāpat vibrācija sākas pie 80km/h.
99% ka kāds no šarnīriem ir beigts, bija ļoti līdzīga situācija ar e46, vairākas reizes meklēju vaininieku, beigās izdevās atrast brīvkustību tikai tad, kad auto daļēji noslogots (kad auto uz pilnīgi nolaists uz zemes vai gaisā varēja kratīt cik grib, viss čikiniekā).
nav nesen mainīti lodbalsti, varbūt ir nepareizi iepresēti (nav ņemts vērā darba virziens)?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pa lielam ar šiem šarnīriem.nobraukti jau ap 40k km, bet tā vibrācija bija jau uzliekot tos. Tika ņemti vērā darba virzieni, klabēt arī neklab.. Bet būs jāpaskatās kārtīgi tie šarnīri.
Nixon, stūres pirksti un stieņi vēl tur, arī neliecinātu, ka būtu beigti.
Nixon, stūres pirksti un stieņi vēl tur, arī neliecinātu, ka būtu beigti.
Sveiki,ir radusies problēma ar stūres iekārtu,bet īsti nesaprotu kur. Tātad,pāris dienas atpakaļ braucot pēkšņi likās,ka stūre par smagu palikusi. Izbraucot vairākus līkumus un pagrozoties uz vietas palika skaidrs,ka kaut kas nav saistībā ar stūres past. Stūre griežas vienmērīgi,bez lauzinieniem,pārlecienieniem,bet ļoti smagi kā bez pastiprinātāja. Sāku meklēt problēmu un vispirms nezkāpēc likās,ka kādā šļaukā ir problēma,okej nomainīju aizdomīgo šļauciņu un mainot sanāca vēl no reikas izdzīt eļļu pa viņu... saliku visu atpakaļ,pielēju eļļu cik nepieciešams bija un izbraucot viss strādā. Nākošajā dienā vienu līkumu asāk izņemot pastūzis atkal pazūd. Tagad nezinu ko darīt. Aizdomas krīt uz kādu gļuku ar reiku. Varbūt varat kaut ko ieteikt?
varb pastiprinataja suknis iet uz beigaam, reika reti vai pie vainas
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
aa un aizmirsu pierakstīt,ka tika mainīts tieši motors pirms šiem gļukiem ar pastiprinātāju un līdzarto pastiprinātāja sūkni skrūvēju nost,nolēju eļļu no šļaukām uz pastiprinātāju,no sūkņa un arī no bačoka tika pazudināta eļļa. Liekot kopā salēju jaunu eļlu. Reikā eļļa palika,bet daļa kā jau teicu tika izdzīta mainot vienu šļauku. Varbūt šajās operācijās esmu kaut kur safisies meistarībā ?
1.vai ieleji pareizu ellu? vai nu atf ( automatisko karbu ellu) vai speciali paedzeto ellu, personigi leju champion
2. vai gadijuma nebiji iedarrbinajis auto kamer nebiji ieleejis ellu stures pastiprinataja bacokaa? vnk pa tuksho izgriezot sukni vini biezi atri vien nomirst velak.
Vnk izklausas kad jamaina stures pastiprinataja suknis. nekas sarezgits un dargs tas nav.
2. vai gadijuma nebiji iedarrbinajis auto kamer nebiji ieleejis ellu stures pastiprinataja bacokaa? vnk pa tuksho izgriezot sukni vini biezi atri vien nomirst velak.
Vnk izklausas kad jamaina stures pastiprinataja suknis. nekas sarezgits un dargs tas nav.
ielēju ATF eļļu. darbinājis bez eļļas gan nebiju,bet piedarbinot gan nepagroziju stūri no gala līdz galam.
man daļēji arī krīt aizdomas par pašu sūkni,bet vēlāk iešu pamēģināt atkal nolaist eļļu no reikas un saliet pa jaunu,kā tas sanāca mainot šļauciņu. ja pastiprinātājs atkal strādās,tad tiešām būšu nesaprašanā...
man daļēji arī krīt aizdomas par pašu sūkni,bet vēlāk iešu pamēģināt atkal nolaist eļļu no reikas un saliet pa jaunu,kā tas sanāca mainot šļauciņu. ja pastiprinātājs atkal strādās,tad tiešām būšu nesaprašanā...
suknim mirstot vins var iet un niet, tadel vnk noperc citu sukni, nav dargi..
tas ka pirms tam tukšgaitā gandrīz nekad sūknis nestrādāja,arī liecina par to,ka jau gāja uz beigām ?
Man arī interesē kādi vēl ir varianti?Ginekologs rakstīja:Man reika puņķojas tur augšā, kur tas puļķis (bildē nr. 64),protams, ja salikts tas viss būtu, citās vietās viss sauss. Skatē ielika 1 par to. Lai to vienu nelaimi novērstu, vajag restaurēt reiku, kas izmaksā ap 140 €(tā ir dzirdēts maksā restaurēšana)? Vai ir citi varianti?
Noteikti ka tur ir kāds salniks kursh ir dabonams salniku bodees vajag tikai dabuut ara un ar to piemekleet jaunu!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Sveiki. Man te tāds stulbs jautajums, jo auto lietas pats esmu stulbs
Ja stūres reikai noņemot putekļgumijas tek arā eļļa, tas nozīmē, ka viņa ir beigta? Jeb tā ir jābūt?
Ja stūres reikai noņemot putekļgumijas tek arā eļļa, tas nozīmē, ka viņa ir beigta? Jeb tā ir jābūt?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- …
- 15
- chevron_right