Bremžu disku pielāgošana no E46
Prieksa viss bolt on, aizmugure ar roceni bus kko jadoma un ar bremzu aizsargu, bet viss darams.
Ko Jūs visi darīsiet ar galveno cilindri ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Man 330 bremzes priekšā, aizm stock ventilējamās.
Varbūt man ir paveicies ar cilindru (neesmu pētījis vai atšķīras, auto no rūpnīcas 328 automāts), bet pilnīgi nejūtu nekādus traucējumus br. darbībā, pedālis stingrs un pa asīm br. spēka sadalījums apmierina.
Lielu daļu pedāļa "mīkstā" gājiena, novērsu ar armēto šļauku uzstādīšanu.
Var jau, protams, likt tos 525/m3 galv. cilindrus, bet cik skatīti video ar tiem uzstādītiem, tad ir par traku. Būs ļoti grūti dozēt bremzes pie aktīvas bremzēšanas, sevišķi ar pašvakām riepām. Tur praktiski sanāk tikai on/off režīms.
Varbūt man ir paveicies ar cilindru (neesmu pētījis vai atšķīras, auto no rūpnīcas 328 automāts), bet pilnīgi nejūtu nekādus traucējumus br. darbībā, pedālis stingrs un pa asīm br. spēka sadalījums apmierina.
Lielu daļu pedāļa "mīkstā" gājiena, novērsu ar armēto šļauku uzstādīšanu.
Var jau, protams, likt tos 525/m3 galv. cilindrus, bet cik skatīti video ar tiem uzstādītiem, tad ir par traku. Būs ļoti grūti dozēt bremzes pie aktīvas bremzēšanas, sevišķi ar pašvakām riepām. Tur praktiski sanāk tikai on/off režīms.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
M3 3.2 vai e34 japielago
Šajā linkā ir daudz vērtīga info, kur arī brake bias % ir uzrādīts!
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... ke-upgrade
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... ke-upgrade
IG: @lauriszemitis / @pandora_e36
Es protams neko nesaprotu, bet kā uzliekot e34 bremžu cilindru kam ir lielāks cilindru diametrs var būt onoff bremzes? Tieši otrādāk viņas ir dozējamas jo japieliek lielāks pedāļa spēks. To parasti dara kad uzliek suportus ar lielakiem virzuļiem un dabū efektu on off, kad nevar dozēt. Pietuvinats efekts pastiprinataja aizvaksanai.he9600 rakstīja: ↑12 Aug 2020, 17:19 Man 330 bremzes priekšā, aizm stock ventilējamās.
Varbūt man ir paveicies ar cilindru (neesmu pētījis vai atšķīras, auto no rūpnīcas 328 automāts), bet pilnīgi nejūtu nekādus traucējumus br. darbībā, pedālis stingrs un pa asīm br. spēka sadalījums apmierina.
Lielu daļu pedāļa "mīkstā" gājiena, novērsu ar armēto šļauku uzstādīšanu.
Var jau, protams, likt tos 525/m3 galv. cilindrus, bet cik skatīti video ar tiem uzstādītiem, tad ir par traku. Būs ļoti grūti dozēt bremzes pie aktīvas bremzēšanas, sevišķi ar pašvakām riepām. Tur praktiski sanāk tikai on/off režīms.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Laikam īsti neprecīzi izteicos, ne gluži on/off, bet daudz grūtāk dozējamas noteikti.
Ar palielinātu supporta cil diametru pedālī parādās "tukšais" gājiens (līdz kluči tiek piedzīti pie diska), bet gala rezultātā ar pedāli grīdā max bremzēšanas spēks lielāks.
Ja uzliekam "lielāku" galveno, tad bremzes ir izteikti "asākas" jau pie knapas pedāļa pieskaršanās (kluči momentāli piedzīti pie diska), bet Max spēks mazāks. Šāds sadalījums, salīdzinot ar oldskūla auto, ir izteikts praktiski visiem svaigajiem auto, bremzes ar stingru br. pedāli, kas "ņem" momentāli, bet pie ekstrēmas bremzēšanas nemaz tik spīdoši nav.
Ar palielinātu supporta cil diametru pedālī parādās "tukšais" gājiens (līdz kluči tiek piedzīti pie diska), bet gala rezultātā ar pedāli grīdā max bremzēšanas spēks lielāks.
Ja uzliekam "lielāku" galveno, tad bremzes ir izteikti "asākas" jau pie knapas pedāļa pieskaršanās (kluči momentāli piedzīti pie diska), bet Max spēks mazāks. Šāds sadalījums, salīdzinot ar oldskūla auto, ir izteikts praktiski visiem svaigajiem auto, bremzes ar stingru br. pedāli, kas "ņem" momentāli, bet pie ekstrēmas bremzēšanas nemaz tik spīdoši nav.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Rekur jums E34 cilindrs uz E36
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Nunu.. :)he9600 rakstīja: ↑13 Aug 2020, 23:01 Laikam īsti neprecīzi izteicos, ne gluži on/off, bet daudz grūtāk dozējamas noteikti.
Ar palielinātu supporta cil diametru pedālī parādās "tukšais" gājiens (līdz kluči tiek piedzīti pie diska), bet gala rezultātā ar pedāli grīdā max bremzēšanas spēks lielāks.
Ja uzliekam "lielāku" galveno, tad bremzes ir izteikti "asākas" jau pie knapas pedāļa pieskaršanās (kluči momentāli piedzīti pie diska), bet Max spēks mazāks. Šāds sadalījums, salīdzinot ar oldskūla auto, ir izteikts praktiski visiem svaigajiem auto, bremzes ar stingru br. pedāli, kas "ņem" momentāli, bet pie ekstrēmas bremzēšanas nemaz tik spīdoši nav.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
Pēc vasaras sapratām, ka sporta auto (E36 kupeja) bremzes jāuzlabo. Ziemā vajag, lai ir iespēja uzlikt 15" diskus. Varbūt kāds zin max iespējamo kombināciju diskiem un suportiem? E46 328 bremzēm 15" uzlīst virsū?
Ja, kādam atsaucīga biedram ir 328 E46 tad būtu super, ja varētu sarunāt, ka piebraucu un pats parmēru.
Ja, kādam atsaucīga biedram ir 328 E46 tad būtu super, ja varētu sarunāt, ka piebraucu un pats parmēru.
E46 328 bremzēm virsū iet R16. Bija kkādi specifiski R15, ko laikam varēja uzlikt, bet reāli R16 only.arturscab rakstīja: ↑28 Aug 2020, 17:09 Pēc vasaras sapratām, ka sporta auto (E36 kupeja) bremzes jāuzlabo. Ziemā vajag, lai ir iespēja uzlikt 15" diskus. Varbūt kāds zin max iespējamo kombināciju diskiem un suportiem? E46 328 bremzēm 15" uzlīst virsū?
Ja, kādam atsaucīga biedram ir 328 E46 tad būtu super, ja varētu sarunāt, ka piebraucu un pats parmēru.
Ja gribi likt R15, tad E36 323/328 bremzes būs labākais.
Jautājums vai jau ir likti vismaz ATE powerdisc/Brembo max diski un kā minimums ATE keramikas kluči? Labākā gadījumā CL vai Ferodo DS2500.
Ja tie nav likti, tad izmērs neglābs situāciju. Sāc ar labiem diskiem un klučiem.
RBF660 šķidrums par sliktu nenāks arī.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
jāpiekrīt Tomam, kādi kluči izmantoti, un kādā ziņā liekas ka bremzes ''pa īsu''?
kādā disciplīnā auto izmanto?
kādā disciplīnā auto izmanto?
M Power or no power..
Izskatās, ka mums ir R15 kas varētu derēt. Tāpēc bija doma notestēt.TomSkarsts rakstīja: ↑28 Aug 2020, 17:28E46 328 bremzēm virsū iet R16. Bija kkādi specifiski R15, ko laikam varēja uzlikt, bet reāli R16 only.arturscab rakstīja: ↑28 Aug 2020, 17:09 Pēc vasaras sapratām, ka sporta auto (E36 kupeja) bremzes jāuzlabo. Ziemā vajag, lai ir iespēja uzlikt 15" diskus. Varbūt kāds zin max iespējamo kombināciju diskiem un suportiem? E46 328 bremzēm 15" uzlīst virsū?
Ja, kādam atsaucīga biedram ir 328 E46 tad būtu super, ja varētu sarunāt, ka piebraucu un pats parmēru.
Ja gribi likt R15, tad E36 323/328 bremzes būs labākais.
Jautājums vai jau ir likti vismaz ATE powerdisc/Brembo max diski un kā minimums ATE keramikas kluči? Labākā gadījumā CL vai Ferodo DS2500.
Ja tie nav likti, tad izmērs neglābs situāciju. Sāc ar labiem diskiem un klučiem.
RBF660 šķidrums par sliktu nenāks arī.
Iepriekšējais saimnieks ir uzlicis aizmugurē E46 328. Stock klučus un diskus.
Planojam likt ATE diskus un par klučiem nevaram izlemt vai CL vai EBC blue/orange stuff? Ferodo dzirdejam ka ir švakaki par tiem.
Sporta šķidrums un armētās trubas arī tiks liktas.
Ar auto braucam ziemas kausus, tur baigās problēmas nebija. Tagad vasarā Biķerniekos Raganas katlā jau bija pārkarsušas bremzes, mīkstāks pedālis un auto vairs īpaši nestājās. Braucot diviem braucējiem jutām, ka nākamo gad negribas riskēt ar stock priekšā un E46 328 stock suporti, diski, kluči. Skaidrs ir, ka šosejas treniņi un ātrākas gonkas ar vairākām liela ātruma stāšanās reizēm ir vājais punkts un tāpēc to gribam uzlabot.
Braucu diezgan regulāri Biķerniekus, e36 sedans 2.8., bremzes pēc izmēra stock. Kluči ferodo ds2500, diski arī ferodo,bet pavisam parastie ventilējamie,bez rievām/caurumiem. Šķidrums motul 660, galvenais cilindrīts no e34. Bremzes pietiek, pārkaršana nav novērota.
Ieliesi paredzēto šķidrumu un problēma pazudīs (motul 660).arturscab rakstīja: ↑28 Aug 2020, 20:09Ar auto braucam ziemas kausus, tur baigās problēmas nebija. Tagad vasarā Biķerniekos Raganas katlā jau bija pārkarsušas bremzes, mīkstāks pedālis un auto vairs īpaši nestājās. Braucot diviem braucējiem jutām, ka nākamo gad negribas riskēt ar stock priekšā un E46 328 stock suporti, diski, kluči. Skaidrs ir, ka šosejas treniņi un ātrākas gonkas ar vairākām liela ātruma stāšanās reizēm ir vājais punkts un tāpēc to gribam uzlabot.
Papildināšu ko arturscab rakstīja. Ņemot vērā, ka cīnamies par #1 vietām, katra pus sekunde ir ļoti svarīga, tāpēc katrā upgreidā ieguldam laiku un enerģiju, lai no tā e36 dabūtu ārā pēc iespējas vairāk. Mums patīk pačakarēties un izspiest ko tādu, kas citiem nebūs.Sancix rakstīja: ↑28 Aug 2020, 21:35Ieliesi paredzēto šķidrumu un problēma pazudīs (motul 660).arturscab rakstīja: ↑28 Aug 2020, 20:09Ar auto braucam ziemas kausus, tur baigās problēmas nebija. Tagad vasarā Biķerniekos Raganas katlā jau bija pārkarsušas bremzes, mīkstāks pedālis un auto vairs īpaši nestājās. Braucot diviem braucējiem jutām, ka nākamo gad negribas riskēt ar stock priekšā un E46 328 stock suporti, diski, kluči. Skaidrs ir, ka šosejas treniņi un ātrākas gonkas ar vairākām liela ātruma stāšanās reizēm ir vājais punkts un tāpēc to gribam uzlabot.
Tāpēc jautājums - varbūt ir kāds ar e46 328, kas ir gatavs veltīt 15min, lai mēs piebrauktu un piemērītu savus R15, par kuriem ir aizdomas, ka tie varētu derēt? Negribas uz dullo sūtīt bremzu diskus, klučus un supportus.
P.S. 7x2min braucienos nokurinājām vairākus mm no tiem stock klučiem līdz plikam supportam. Sporta bremžu šķidrums bija, un gultņos eļļu arī pārkarsējām. Viss ir atkarīgs no tā kādi ir apstākļi kādos to mašīnu lieto un ko cenšas izspiest ārā, šajā gadījjumā sacensības bija diezgan brutālas.
Joprojām neatbildēts jautājums - kāpēc netiek sākts ar DS2500/CL klučiem un RBF660 šķidrumu?grimS rakstīja: ↑29 Aug 2020, 13:58 P.S. 7x2min braucienos nokurinājām vairākus mm no tiem stock klučiem līdz plikam supportam. Sporta bremžu šķidrums bija, un gultņos eļļu arī pārkarsējām. Viss ir atkarīgs no tā kādi ir apstākļi kādos to mašīnu lieto un ko cenšas izspiest ārā, šajā gadījjumā sacensības bija diezgan brutālas.
Uzliekot random noname bremzes no E46 328 nekas neatrisināsies tāpat vien.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Tom, skat ko Artūrs rakstija iepriekš, tas jau bija atbildēts:TomSkarsts rakstīja: ↑29 Aug 2020, 21:15
Joprojām neatbildēts jautājums - kāpēc netiek sākts ar DS2500/CL klučiem un RBF660 šķidrumu?
Uzliekot random noname bremzes no E46 328 nekas neatrisināsies tāpat vien.
Līdz ar to, protams, ka tas viss tiks likts, tāds jau tagad ir plāns :) Kādu izmēru mums likt? Tāds ir jautājums. Gribam piemērīt pirms pasūtam.arturscab rakstīja: ↑28 Aug 2020, 20:03 .....
Iepriekšējais saimnieks ir uzlicis aizmugurē E46 328. Stock klučus un diskus.
Planojam likt ATE diskus un par klučiem nevaram izlemt vai CL vai EBC blue/orange stuff? Ferodo dzirdejam ka ir švakāki par tiem abiem.
Sporta šķidrums un armētās trubas arī tiks liktas.