Koiloveru uzstadišana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 12
- chevron_right
dogMa rakstīja:Grafīta smēre der! Tik silti ieteiktu uzlikt auduma putekļu sargus. Var iepirkt plaza baltic. Sapūt, sasmērē, zeķi pāri un brauc laimīgs.
gda33, ziemā arī sūdi salīp, ja nelieto izsargāšanās līdzekļus
Īsāk sakot, ja gribi, lai nekad nepieviļ, smērē un liec putekļu sargus pari visai koilai.
jaa par to zeki biju pa vism piemirsis :) laba manta :) ja liek zeki tad ja, var smeret un vis kartiba bus :) ja zekes nav, neieteiktu smeret!
CIk tās zeķes maksā ? Laikam pirms likt virsū arī jāaizbrauc pakaļ.
Neesmu lietojis ''zeķi'', bet bez tās arī var labi iztikt.
Ja auto netiek braukts par ziemu, tad vītnes pat nav jāsmērē ar kādu no smērēm, pietiek sapūst ar wd40.
Ja auto tiek braukts pa ziemu un vītnes ir sasmērētas aizsardzībai, tad no tām, pirms pārregulācijas, netīro smēri var notīrīt ar benzīnu vai ko tamlīdzīgu. Kārtīgi notīrot varēs bez problēmām pārregulēt.
Ja auto netiek braukts par ziemu, tad vītnes pat nav jāsmērē ar kādu no smērēm, pietiek sapūst ar wd40.
Ja auto tiek braukts pa ziemu un vītnes ir sasmērētas aizsardzībai, tad no tām, pirms pārregulācijas, netīro smēri var notīrīt ar benzīnu vai ko tamlīdzīgu. Kārtīgi notīrot varēs bez problēmām pārregulēt.
es arii katras sezonas beigas sapuutu koilam viitnes ar wd-40 un viss bija kartiibaa, bet pa ziemu nebraucu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Tā "zeķe", protams, nav obligāts pasākums, tik iesaku. Arī iepriekš tikai pūtu, braucu pa ziemu, tīrīju nost un viss bija čībā.
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
Sent from my P6-U06 using Tapatalk 4
Palīdziet ar padomu par ta texnic koilām
Ko jūs aizmugurē darat ar atsitējiem? Man uz tā amja nelīda pat 4 daļa no orģinālā atsitēja, nolēmu nelikt, jo pēc izskatā likās ka nav paredzēts, bet tagad braucot ir vienkārši neciešama graboņa
Ko darīt? negribētos pirkt citus amortizatorus:D
Ko jūs aizmugurē darat ar atsitējiem? Man uz tā amja nelīda pat 4 daļa no orģinālā atsitēja, nolēmu nelikt, jo pēc izskatā likās ka nav paredzēts, bet tagad braucot ir vienkārši neciešama graboņa
Ko darīt? negribētos pirkt citus amortizatorus:D
piemeklee atsitejus kas ir paredzeti sedintajiem amishiem/ koilam. viss deres kaa vajag, starpcitu mayle, powerflex tadus piedavaa,
skatit ebejaa, vai vienk piegriezt orginalos
skatit ebejaa, vai vienk piegriezt orginalos
...
Nu jā, bet tur itkā nebutu vieta viņam, jo ja es tur kaut ko ielieku, tad nevar uzlikt to augšējo buksi, varbut vari iemest kadu linku kā izskatas tie speciālie atsitēji.
iemet ebejaa kautvai
http://www.ebay.ie/itm/Powerflex-BMW-E3 ... 19df89af2e
meklee pa netu, ir atrodami, kjip sporta actsiteji kas ir isaki, bet kaa jau teicu nogriest parastos nebutu problemu
http://www.ebay.ie/itm/Powerflex-BMW-E3 ... 19df89af2e
meklee pa netu, ir atrodami, kjip sporta actsiteji kas ir isaki, bet kaa jau teicu nogriest parastos nebutu problemu
...
Man tomēr nepielec, šeit ir redzams amortizātors un atsitējs, kā jau var redzēt orģinālais atsitējs ir jau uz pusēm pārgriezts, bet reāli pat vēlreiz viņu pārgriežot visrū nelīstu, ja ņem vērā, ka jāuzliek vēl tā augšēja bukse un jāatstāj brīva vītne uzgrieznim
Un nav jau jēga arī viņu saspiest, cik saprotu ir jau jāpaliek kaut kādai brīvai vietai
Un nav jau jēga arī viņu saspiest, cik saprotu ir jau jāpaliek kaut kādai brīvai vietai
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
šim amim atsitējgumija nav paredzēta (jau ir iestrādāta zem putekļu sarga), skrūvē virsū atbalstu un liec uz auto.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Tā jau arī domāju, bet tad jautājums no kā ir tā grabēšana, itkā tur nebūtu tā atsitēja, to ka tas ir saistīts ar amortiņu tas ir skaidri zināms, jo parādījās uzreiz uzliekot
Varbūt atspere pārāk saspiedusies, diezgan tuvu tie vijumi viens pie otra
Varbūt atspere pārāk saspiedusies, diezgan tuvu tie vijumi viens pie otra
tam to4 nevajadzetu butu no atsperes
Skaties vai aizm.amortizatora atbalsts nav izbeidzies un vai tas ir pareizi pielikts. Atbalstu no abām pusēm ieskauj ''šaibibas''. Atliek tās uzlikt nepareizā virzienā un smuki grabināsies.
Kad tā skaņa parādās? Braucot taisni, vai tomēr griežoties u.t.t.?
karoč problēma ar ta-technix coilām , tieši priekšējām ! šodien uzliku, uzstādiju vienkārši no galvas kkādu augstumu abām un liku virsū, braucu nost no pacēlāja un griežot stūri dzirdu kkādu skrāpēšanu! sagriežu ratus līdz galam un skatos, ka tie abi regulēšanas uzgriežņi skarās klāt diskam!!! diski standarta e36 r15 style13 !!
domāju likt flanci vai nu jāregulē augstāk tos uzgriežņus lai neskarās klāt diska maliņai!
domāju likt flanci vai nu jāregulē augstāk tos uzgriežņus lai neskarās klāt diska maliņai!
vot no shii pasaakuma es baidos visvairaak........liec flanchus virsuu:)
BMW_The Ultimate Repair Bill
nav arī neviena r16 ko uzmērīt , tagad nevaru saprast, ja liek priekša flanci tad jau tikai dabiski ka aizmugurē arī vajag , bļ dilema
kāds gudrais varbūt iekomentē kko
kāds gudrais varbūt iekomentē kko
Man ar r15 arī tā bija,visu laiku braucu ar r16,uz skati vajadzēja braukt uzmetu r15,aizbraucu līdz skatei un tad mani pasauca zem mašīnas,visi iekšējie kordi bija noēsti Bet ja paceļ ziemas variantā tad arii r15 der tīri ok
5 mēneši nobraucu ar priekšā flančiem ,aizmugurē bez. Nekāda vaina nebija.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 12
- chevron_right