bmw e36 aizmugurejais tilts!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
Atšķiras ar ko, ar to, ka mazāk sviru un bukšu?! Compaktam gadijumā nav e30 ritošā?!
Kompaktam aizmugures tilts ir analoģisks ar e30
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Meklēju plauktus un stupicas no kompakta jau labu laiku un izskatās ka tā arī nesanāks neko atrast bet laiks nestāv uz vietas.
Vai ir iespēja k.kā savādāk tik pie 5x120 skrūvēm uz aizm. tilta priekš mana e30? Kāds varbūt ir k.ko citu revucionālu izdomājis?!
Būtu labi ja kāds varētu man ar šo jautājumu palīdzēt tas ir patiešānm svarīgi.
Vai ir iespēja k.kā savādāk tik pie 5x120 skrūvēm uz aizm. tilta priekš mana e30? Kāds varbūt ir k.ko citu revucionālu izdomājis?!
Būtu labi ja kāds varētu man ar šo jautājumu palīdzēt tas ir patiešānm svarīgi.
Tātad meklēju visur bet nav. Man jautājums viens. Esmu dzirdējis kad e36 pakaļā varot riepu sagāzumu ar kko regulēt???
Gribu pajautāt kas un kur jāskrūvē jāgroza lai dabūtu pakaļējās riepas taisnas. Lai nēēd riepām iekšmalu nost. ZB katru mēnesi jaunas likt. Aizmugure ir sēdināta 40mm.
Ieteikumus un padomus lūdzu. Paldies
Gribu pajautāt kas un kur jāskrūvē jāgroza lai dabūtu pakaļējās riepas taisnas. Lai nēēd riepām iekšmalu nost. ZB katru mēnesi jaunas likt. Aizmugure ir sēdināta 40mm.
Ieteikumus un padomus lūdzu. Paldies
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Aizbrauc uz savirzes, sagāzuma regulēšanu! Ar roku neko nenoregulēsi.
ne par tēmu bet atklāju ka var regulēt arī priekšā sagāzumu
vecs ieraksts, bet tu 100% zini? vienreiz kko urbos un nemācēju atrast. atradi tikai kabrim aizmugurējos ventilējamos diskus.dogMa rakstīja:2.8i nāk ventilējamie diski aizmugurē, bet pārējiem neventilējamie aizmugurē.
Pastāsti!yanks rakstīja:ne par tēmu bet atklāju ka var regulēt arī priekšā sagāzumu
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=10
skaties detālu nr5. Fit bolt ir parastā skrūve kas der tur precīzi. pašam bija viena kaut kāda nepareiza ielikta un rats stāvēja šķībi.
tā vajadzīgā manta ir CAMBER CORRECTION BOLT cik saprotu var izskatīties šādi cik kas tur regulējās gan neprasi.
zinu tikai to ka 1 mm neprecīzi tur un rats attiecībā pret amīti ir diezgan citā leņķī.
skaties detālu nr5. Fit bolt ir parastā skrūve kas der tur precīzi. pašam bija viena kaut kāda nepareiza ielikta un rats stāvēja šķībi.
tā vajadzīgā manta ir CAMBER CORRECTION BOLT cik saprotu var izskatīties šādi cik kas tur regulējās gan neprasi.
zinu tikai to ka 1 mm neprecīzi tur un rats attiecībā pret amīti ir diezgan citā leņķī.
Cik es zinu tad ari 323 nak aizmugure ventilejamie diski. Man ir un itka citiem ari redzeti.
yanks rakstīja:vecs ieraksts, bet tu 100% zini? vienreiz kko urbos un nemācēju atrast. atradi tikai kabrim aizmugurējos ventilējamos diskus.dogMa rakstīja:2.8i nāk ventilējamie diski aizmugurē, bet pārējiem neventilējamie aizmugurē.
hmm atradu jā uz 323
Vēl jau var amītī izfrēzēt caurumu ''dziļāk''... Atceros, ka krosa Golfam tā darīju, lai ratus dabūtu taisni, jo kad paaugstināju priekšu, tie stāvēja šita \--/.yanks rakstīja:http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=10
skaties detālu nr5. Fit bolt ir parastā skrūve kas der tur precīzi. pašam bija viena kaut kāda nepareiza ielikta un rats stāvēja šķībi.
tā vajadzīgā manta ir CAMBER CORRECTION BOLT cik saprotu var izskatīties šādi cik kas tur regulējās gan neprasi.
zinu tikai to ka 1 mm neprecīzi tur un rats attiecībā pret amīti ir diezgan citā leņķī.
atradu laikam arī savu kļudu http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=34&fg=10
tur tak ir gan ventilējamie gan neventilējamie. Nez kapēc tur neventilējamie ir "For vehicles with
SPECIAL MOTOR" Kuri tad ir krutāki vai ko pie velna tas nozīmē
tur tak ir gan ventilējamie gan neventilējamie. Nez kapēc tur neventilējamie ir "For vehicles with
SPECIAL MOTOR" Kuri tad ir krutāki vai ko pie velna tas nozīmē
Oho man kā raz tur tāda skrūve ir, būs jāpamēģina redzēs kas sanāks.yanks rakstīja:http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=10
skaties detālu nr5. Fit bolt ir parastā skrūve kas der tur precīzi. pašam bija viena kaut kāda nepareiza ielikta un rats stāvēja šķībi.
tā vajadzīgā manta ir CAMBER CORRECTION BOLT cik saprotu var izskatīties šādi cik kas tur regulējās gan neprasi.
zinu tikai to ka 1 mm neprecīzi tur un rats attiecībā pret amīti ir diezgan citā leņķī.
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
Man ir šaibas starp nr.2 detaļu un koilu ~2mm kur iet skrūve nr.3. Iznāk ar aci redzams sagāzums.
Un skrūve nr. 5 ir pilnīgi parasta skrūve.
Un skrūve nr. 5 ir pilnīgi parasta skrūve.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Man tāda dīvainība, ka pasažiera puse par 1cm zemāka izskatās pēc arkas pozīcijas pret disku. Visu laiku bija normāla braukša, šodien pēc pāris dienu auto turēšanas sētā izbraucu un tāda tizla sajūta, ka kaut kas nav. Bukses nesen mainītas. Šobrīd man prāts nesās uz pašu amīti. Glāze vesela un nekas nav izlūzis.
E36 labā puse ir pa apm. 1-1,5cm zemāka, tā jābūt!
edit: no rīta atkal normāli. mošk man sēta šķība
Tautieši kāds var pateikt kādu atslēgu/muciņu vajag lai aizmugurē atskrūvētu vaļā pussasis??? Nevis no reduktora bet gultņa???
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
kuras pusasis? diametri sazobei mainas, lidzarto uzgrieznja izmers mainas ari
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right