Wheel hop
Tad sākt ar citu amīšu un atsperu setupu? Ko sakat par TAcoiliem? Vinam e36 man bija viņi, nekādas lēkāšanas nebija gan uz open gan metināto. Motoram paduškas mošk sūdīgas un pārnes to visu vibraciju uz kardānu un tālāk uz uz riteņiem?
Kas ir "normāls, kvalitatīvs amortizātors"?
Bilstein? Koni?
[/quote]
Bilstein, Koni, koilu gadījumā hsd, bc
[/quote]
Bija Bilstein aizmugurē, nu tie kas ir pa 84 eur, pēc 1,5 gada viens izģērbās. Arī tad bija lēkāšana, bet citas minētās he9000 komponentes nebija visas jaunas.
Bilstein? Koni?
[/quote]
Bilstein, Koni, koilu gadījumā hsd, bc
[/quote]
Bija Bilstein aizmugurē, nu tie kas ir pa 84 eur, pēc 1,5 gada viens izģērbās. Arī tad bija lēkāšana, bet citas minētās he9000 komponentes nebija visas jaunas.
Bet lai gan neatceros ka pirms visu bukšu maiņu un aizm amišu, būtu bijis kāds wheel hop, bet tad metinātais nebija bijis
+1 par amo maiņu, normāls ciets amītis aizmugurē atrisina šo problēmu, protams ja pusrāmis nekrīt nost
tad oranžie koni + 8kg msr atspere par švaku?
jāpāriet uz HSD tad, jo LC gateri neatkārtošu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Viss atkarīga ko vēlies sasniegt ar konkrētu amju setupu
Pilnībā parlasits aizm. tilts ar jaunam gumijas buksem.
Divas poli bukses "sliekšņos".
BC BR amiši ar 8kg atsperem, amiši sareguleti uz apm. 1/4 regulejuma.
215/40R17 jaunas sunfull sf888 riepas.
Savirze sataisita pēc gramatas.
LSD 3.73.
2bar spiediens.
Pa slapjo, no vietas wheel hops ir.
Kaut ka jau biju pieradis, mašīna ir kaifam nevis sportam, izgriezt amīšus uz cietako negribas. Bet bus kaut kad japaeksperemente.
Divas poli bukses "sliekšņos".
BC BR amiši ar 8kg atsperem, amiši sareguleti uz apm. 1/4 regulejuma.
215/40R17 jaunas sunfull sf888 riepas.
Savirze sataisita pēc gramatas.
LSD 3.73.
2bar spiediens.
Pa slapjo, no vietas wheel hops ir.
Kaut ka jau biju pieradis, mašīna ir kaifam nevis sportam, izgriezt amīšus uz cietako negribas. Bet bus kaut kad japaeksperemente.
Pēdējais labojis denn - 30 Jan 2020, 19:01, kopā labots 1 reizi.
Atpisaties tak no tām atsperēm un kurš izdomāja cietāk = labāk?
tantes runā ka 10/12kg setups zbis
Being second is being the first of the losers. /Senna/
nu 12kg uz e30 aimugurē ir diezgan ļoti stingras. e36 biš smagāks tas varbūt uzlabo situāciju.
M Power or no power..
cik man nācies saskarties tad wheelhopu biju dabujis tikai ar sliktiem amjiem un ar specifiskām riepām(toyo proxes nepatika kad pa slapju viņas moca, gribeja wheelhopu taisit). nekad kad bij sach lc + Ta atsperes nekas tāds nebija.
taka pirms murgojam par visadiem atsperu upgradiem iesaku patestēt to kas vieglāk - dažādas riepas ar dažādiem spiedieniem un vnk atskruvet amitim apakšējo skrūvi, ja tu viņu vnk iespied bez problemam un viņš nespiež tev preti, samaini tos.
taka pirms murgojam par visadiem atsperu upgradiem iesaku patestēt to kas vieglāk - dažādas riepas ar dažādiem spiedieniem un vnk atskruvet amitim apakšējo skrūvi, ja tu viņu vnk iespied bez problemam un viņš nespiež tev preti, samaini tos.
Update:
Būs jasāk ar jauno bukšu maiņu uz poly
Būs jasāk ar jauno bukšu maiņu uz poly
TA atsperes ir mīkstas (ja bija domāts, ka viņas cietas un uzliki mikstas HR un salaboji )
Palasi topiku. Man ir koni oranžie svaigi ar tādu prob un liet. 'denn' ar BC koilām (Diez vai bēdīgas) tāpat. Pārāk daudz faktori to ietekmē I guess.Lācis rakstīja: ↑30 Jan 2020, 17:30 cik man nācies saskarties tad wheelhopu biju dabujis tikai ar sliktiem amjiem un ar specifiskām riepām(toyo proxes nepatika kad pa slapju viņas moca, gribeja wheelhopu taisit). nekad kad bij sach lc + Ta atsperes nekas tāds nebija.
taka pirms murgojam par visadiem atsperu upgradiem iesaku patestēt to kas vieglāk - dažādas riepas ar dažādiem spiedieniem un vnk atskruvet amitim apakšējo skrūvi, ja tu viņu vnk iespied bez problemam un viņš nespiež tev preti, samaini tos.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Bledj tak izlasiet kas te rekastits, 100% veiksmes formula, nē turpina malt kaut kādu tuftu par riepām , cietām atsperēm u.t.t, jebal tiešām jau lasīt neprot cilvēki, vai arī tik.gruti pieņemt to, ka šī problēma ir tad kad ir iepista kapeika uz piekari.he9600 rakstīja: ↑29 Jan 2020, 21:24 Ar atsperēm šajā gadījumā nekāda sakara.
Uzliekam normālus, kvalitatīvus amortizatorus (nē, kyb, nav kvalitatīvi amji, lētais gals ar attiecīgu kvalitāti).
Novēršam visas brīvkustības piekarē (arī šķietami labās, bet patiesībā sen sagurušās pusrāmja bukses) un piedziņā (pusasis, reduktors).
Uzliekam savirzi un aizmirstam par aizm. "lēkāšanu".
Gudriniekiem kuri saka ka jāsaliek visur jobans poļi, es pateikšu skābi, ja visur būs super cieti, un būs luftes transmisijā vai sūdigi amortizatori vai sūdīgi noregulēti amortizātori, vai viss kopā, arī būs wheelhops.
Man ar Hsd Monopro un labu piekari arī bija wheelhops, līdz nenoreguleju amortizatoru reboundu (regulāciju) no 1 līdz vismaz 4, tad tas ļoti samazinājās. Lūdzu, uzpriekšu bet jā arī pēc šī tiks malta šī tēma, tad novēlu Jums TA techniks piekarē uz mūžu.
Nu cik es sapratu, ka sākot spolēt, riteņi "savērpjas" uz iekšu (toe in laikam) un tad nāk atpakaļ, un tad atkal uz iekšu, un ta sākas wheel hop
savā gadījumā tad lielāko vainu lieku uz mīkstajām sliekšnu buksēmErnestsful rakstīja: ↑31 Jan 2020, 14:45 Nu cik es sapratu, ka sākot spolēt, riteņi "savērpjas" uz iekšu (toe in laikam) un tad nāk atpakaļ, un tad atkal uz iekšu, un ta sākas wheel hop
Kā jau iepriekš rakstija, tad wheelhops ir dēļ sapistiem vai pārāk mīkstiem amjiem, var arī būt atbalsti vai bukse amim beigta, sliekšņos arī polī bukse kustas, ja vajag sportam, tad slieksnī jāliek gultņa bukse(nezinu kā pareizi saucas.
atskrūveju amim apakšējo skrūvi, spiedu iekšā, nu nav viņš mīksts, pilnīga celka, šancēja kā jauns labs amītis
Beigti amortizatoru cilindri, tāpēc arī lēkā.