problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 15
- chevron_right
Ja stūre normāli viegli griežas, tad gluži par beigtu to reiku nenosauksi... Bet blīvslēgi noteikti, ka jāmaina, jo sulo.
stūre grozas normāli, tur viss ok čik, citur nekur nesulo, tikai gar turieni. Tos saļņikus ir baigais čakars nomainīt? Viņi ir kautkādi speciali paredzētie, ka japasūta, vai viņus var piemeklēt?
Nu lasot te sarakstīto uz atbildi neceru bet varbūt tomēr paveiksies, jautājums sekojošs :
Idejas kas pie vainas ka uzliekot jaunu reiku 5h pa trasi un eļļa jau ar strūklaku gāžas pa abiem galiem ārā ?!
Ir uzlikti e46 plaukti un tas 5mm šaibas starp stūres stieni un reiku lai dabūtu lielāku stūres lenķi!
No sākuma doma bija ka sūknis dod pa lielu spiedienu un vnk izspiež blīvējumu reikā bet to nomainījām un tas pats atkal..
Vēl pieļauju ka varbūt nevar griezt motoru līdz ierobežotājam ar pilnībā izgriestiem ratiem :/ bet trasē nevar izsekot tam līdzi.. Varbūt kāds var ieteikt kādu zinošu veci kas var pakonsultēt saistībā ar šo tēmu :)
Idejas kas pie vainas ka uzliekot jaunu reiku 5h pa trasi un eļļa jau ar strūklaku gāžas pa abiem galiem ārā ?!
Ir uzlikti e46 plaukti un tas 5mm šaibas starp stūres stieni un reiku lai dabūtu lielāku stūres lenķi!
No sākuma doma bija ka sūknis dod pa lielu spiedienu un vnk izspiež blīvējumu reikā bet to nomainījām un tas pats atkal..
Vēl pieļauju ka varbūt nevar griezt motoru līdz ierobežotājam ar pilnībā izgriestiem ratiem :/ bet trasē nevar izsekot tam līdzi.. Varbūt kāds var ieteikt kādu zinošu veci kas var pakonsultēt saistībā ar šo tēmu :)
Neesmu superzinošs vecis, bet cik esmu dzirdējis no zinošajiem, gan sūknim, gan reikai ļoti nepatīk pilna gāze un līdz galam izgriezti rati.
Ir arī cilvēki, kas likuši elektrisko pastiprinātāju trases auto, lai nekautu šīs abas komponentes tik ļoti.
Ir arī cilvēki, kas likuši elektrisko pastiprinātāju trases auto, lai nekautu šīs abas komponentes tik ļoti.
Varētu būt reikas defekts, ar šādiem setupiem braucot nav bijušas problēmas.Knoll rakstīja:Nu lasot te sarakstīto uz atbildi neceru bet varbūt tomēr paveiksies, jautājums sekojošs :
Idejas kas pie vainas ka uzliekot jaunu reiku 5h pa trasi un eļļa jau ar strūklaku gāžas pa abiem galiem ārā ?!
Ir uzlikti e46 plaukti un tas 5mm šaibas starp stūres stieni un reiku lai dabūtu lielāku stūres lenķi!
No sākuma doma bija ka sūknis dod pa lielu spiedienu un vnk izspiež blīvējumu reikā bet to nomainījām un tas pats atkal..
Vēl pieļauju ka varbūt nevar griezt motoru līdz ierobežotājam ar pilnībā izgriestiem ratiem :/ bet trasē nevar izsekot tam līdzi.. Varbūt kāds var ieteikt kādu zinošu veci kas var pakonsultēt saistībā ar šo tēmu :)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Māciju draudzenei braukt , un nācās stūri izgriezt līdz galam lai neiebrauktu pļavā , un stūre bija līdz pašam galam , un apstājoties secināju ka kaut kas nav , stūre stingra ļoti , ataisīju kapotu vaļā un tur eļļa pa visiem stūriem izšļaķusies , pat nav ne jausmas pa kurieni viņa varēja iztecēt , šļaukas visas veselas , bet stūres pastiprinātāja eļļa tikai puse , un kad brauc uz maziem apgriezieniem gaudo stūres pastiprinātājs, bet kad brauc uz 3000 apgriezieniem tad stūre strādā kā vajag, un uz aci nepateikšu ka kaut kas beigts ,un eļļa no kurienes tecētu... bet jautājums kas un kādēļ eļļa pa visu motortelpu pašķīdusi,?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Pastiprinātāja eļļas trauka vāks laiž garām eļļu imo. :)raudzha rakstīja:Māciju draudzenei braukt , un nācās stūri izgriezt līdz galam lai neiebrauktu pļavā , un stūre bija līdz pašam galam , un apstājoties secināju ka kaut kas nav , stūre stingra ļoti , ataisīju kapotu vaļā un tur eļļa pa visiem stūriem izšļaķusies , pat nav ne jausmas pa kurieni viņa varēja iztecēt , šļaukas visas veselas , bet stūres pastiprinātāja eļļa tikai puse , un kad brauc uz maziem apgriezieniem gaudo stūres pastiprinātājs, bet kad brauc uz 3000 apgriezieniem tad stūre strādā kā vajag, un uz aci nepateikšu ka kaut kas beigts ,un eļļa no kurienes tecētu... bet jautājums kas un kādēļ eļļa pa visu motortelpu pašķīdusi,?
Siikais ir ieteicis man tur lupatu kārtīgi apkārt apsiet.
Apstiprināji manu domu , būs vien jaapsien.normāls čalis rakstīja:Pastiprinātāja eļļas trauka vāks laiž garām eļļu imo. :)raudzha rakstīja:Māciju draudzenei braukt , un nācās stūri izgriezt līdz galam lai neiebrauktu pļavā , un stūre bija līdz pašam galam , un apstājoties secināju ka kaut kas nav , stūre stingra ļoti , ataisīju kapotu vaļā un tur eļļa pa visiem stūriem izšļaķusies , pat nav ne jausmas pa kurieni viņa varēja iztecēt , šļaukas visas veselas , bet stūres pastiprinātāja eļļa tikai puse , un kad brauc uz maziem apgriezieniem gaudo stūres pastiprinātājs, bet kad brauc uz 3000 apgriezieniem tad stūre strādā kā vajag, un uz aci nepateikšu ka kaut kas beigts ,un eļļa no kurienes tecētu... bet jautājums kas un kādēļ eļļa pa visu motortelpu pašķīdusi,?
Siikais ir ieteicis man tur lupatu kārtīgi apkārt apsiet.
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
varbūt liksies dīvaini,bet cik ir lasīts pa ārzemju drift forumiem,tad šaibu biezums virs 4mm jau ir neveselīgs un tas bieži esot iemesls,ka reikas blīvslēgi neiztur spriedziKnoll rakstīja:Nu lasot te sarakstīto uz atbildi neceru bet varbūt tomēr paveiksies, jautājums sekojošs :
Idejas kas pie vainas ka uzliekot jaunu reiku 5h pa trasi un eļļa jau ar strūklaku gāžas pa abiem galiem ārā ?!
Ir uzlikti e46 plaukti un tas 5mm šaibas starp stūres stieni un reiku lai dabūtu lielāku stūres lenķi!
No sākuma doma bija ka sūknis dod pa lielu spiedienu un vnk izspiež blīvējumu reikā bet to nomainījām un tas pats atkal..
Vēl pieļauju ka varbūt nevar griezt motoru līdz ierobežotājam ar pilnībā izgriestiem ratiem :/ bet trasē nevar izsekot tam līdzi.. Varbūt kāds var ieteikt kādu zinošu veci kas var pakonsultēt saistībā ar šo tēmu :)
Grozot stūri, strauji maziem intervāliem čīkst kaut kas stūres sistēmā. Pašu stūri pārbaudijām, saeļļojām, tā nav pie vainas. Man te teica ka varētu būt stūres krustiņa gumija, kāds var pateikt kā tāda izskatās?
Iepūt silikonu apakšējā gultnī stūres stienim, varbūt tas. Gultnis nāk pie ugunssienas, no motortelpas var mēģināt tikt klāt iepūst. detaļa nr. 7.Imagine rakstīja:Grozot stūri, strauji maziem intervāliem čīkst kaut kas stūres sistēmā. Pašu stūri pārbaudijām, saeļļojām, tā nav pie vainas. Man te teica ka varētu būt stūres krustiņa gumija, kāds var pateikt kā tāda izskatās?
Iegādājos auto, kam bija plīsusi siksna.
Uzliku citu lietotu pastiprinātāja sūkni, salēju hidroulisko eļļu, citas Statoil nebija.
Griežot līdz galam sīc. Stūre cieta visu laiku. Strādā tā, kā bez pastiprinātāja.
Pēc TA datiem, jau pirms gada ielikts 1 par pastiprinātāja darbību.
Ir kādi ieteikumi vai minējumi, ko šeit varētu darīt?
Uzliku citu lietotu pastiprinātāja sūkni, salēju hidroulisko eļļu, citas Statoil nebija.
Griežot līdz galam sīc. Stūre cieta visu laiku. Strādā tā, kā bez pastiprinātāja.
Pēc TA datiem, jau pirms gada ielikts 1 par pastiprinātāja darbību.
Ir kādi ieteikumi vai minējumi, ko šeit varētu darīt?
Ir bijis gadijums ,kad atf vietā ieliets kaut kāds ''gidrousiljitelja rulja'' šķidrums,arī sarkanā krāsā un nešancē paščiks.Ilgi braukt nevajadzētu,ja ir gumijas kardāniņš tad sūdi notiek ātri,ja cietais tad vēl tā.
Atgaisot mēģināji?
Atgaisot mēģināji?
Atgaisot mēģināju. Bez izmaiņām.
Grozot nokritās līmenis, pielēju.
Tagad līmenis ir normā.
Stūre tāpat cieta, kā akmens.
Grozot nokritās līmenis, pielēju.
Tagad līmenis ir normā.
Stūre tāpat cieta, kā akmens.
Nomainīts vēlviens lietots sūknis.
Salieta eļļa.
Atgaisots.
Bez izmaiņām. Stūre cieta, kā akmens.
Parāvu vaļā augšējo skrūvi sūknim. Eļļa šļācas.
Tiešām reika ?
Salieta eļļa.
Atgaisots.
Bez izmaiņām. Stūre cieta, kā akmens.
Parāvu vaļā augšējo skrūvi sūknim. Eļļa šļācas.
Tiešām reika ?
Gribēju uzzināt vai stūres reikas noņemšana ir baaigi čakarīgs proces? Un vai viņu vsp var izvilkt pa apakšu ārā? vai vienīgais veids ir piepaceļot motoru?
Cik atceros no laika, kad es savam mainiju viss bija baigi vienkarsi, motors vrogi nebija jacel...
Tad jautajums kur un ar garantiju atjaunot stures mehanismu?
defekts - viena puse griezas labi bet otra puse vina loti gruti griezas
defekts - viena puse griezas labi bet otra puse vina loti gruti griezas
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Ka tas ir viena puse griezas labi un otra ne? kas tev tur griezas katra puse tad jautajums ?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Kas pa vainu varētu būt, kad mašīna ir auksta stāvot uz vietas stūre smagi griežās, bet kad ar auto ir pabraukts, tad viss viegli griežās.
Un man tā smagā griešanās ir tikai uz kreiso pusi griežot, ka pa labi griežu stūri viss ok
Un man tā smagā griešanās ir tikai uz kreiso pusi griežot, ka pa labi griežu stūri viss ok
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- …
- 15
- chevron_right