problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- chevron_right
nu vot man tada pata problemashusts rakstīja:Kas pa vainu varētu būt, kad mašīna ir auksta stāvot uz vietas stūre smagi griežās, bet kad ar auto ir pabraukts, tad viss viegli griežās.
Un man tā smagā griešanās ir tikai uz kreiso pusi griežot, ka pa labi griežu stūri viss ok
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Pameginat skidrumu nomainit .. ja tas jau darits, tad nav ideju
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Es ar biju mainijis šķidrumu, izlaidu cauri 3L kamēr no melna palika sarkans un biku vieglāka ar palika.
es gan vairak skatitos uz stures kardanu, vai pashu reiku. stures kardanam var buut krustinji beigti, kas uz vienu pusi ljauj griezties viegli bet uz otru rada pretestibu
...
Man tagad krustins no 34 kuzova stav bez elastiga elementa
Auto rezerves dalu pardosana
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
Auto/moto krasosana
Automobilu remonts
PM
nejau par stures guibo, bet par pasiem krustinjiem. viniem ieksaa ir naglinju veida gultnishi, pietiek vienam no tiem 80stienishiem iziet no vietas, lai kustibas process tiktu pagrutinats. draugam bija e36, kuram sture uz vienu pusi griezas labi, bet atpakal isti nenaca pati, taa ari vins netika galaa ar to problemu un izardija to auto, es panjemu stures kardanu no vinja, un tad tik sapratu ka krustins bija pie vainas, vizuali smuks un tiirs, bet funkcionali gruskastee metams
...
Tieši tāda pati problēma... Reikai galos ir uzliktas šaibas stūres leņķa palielināšanai (Tādu jau nopirku). Pāris dienas pavizinoties reikai pa abiem galiem izgāzās eļļa ārā. Nopirku šortā citu reiku. Nokurināju 2 bākas degvielu slidinoties un tieši tas pats atkal. Varbūt, pirms pirkt nākamo reiku ir kādi ieteikumi?gleizds rakstīja:varbūt liksies dīvaini,bet cik ir lasīts pa ārzemju drift forumiem,tad šaibu biezums virs 4mm jau ir neveselīgs un tas bieži esot iemesls,ka reikas blīvslēgi neiztur spriedziKnoll rakstīja:Nu lasot te sarakstīto uz atbildi neceru bet varbūt tomēr paveiksies, jautājums sekojošs :
Idejas kas pie vainas ka uzliekot jaunu reiku 5h pa trasi un eļļa jau ar strūklaku gāžas pa abiem galiem ārā ?!
Ir uzlikti e46 plaukti un tas 5mm šaibas starp stūres stieni un reiku lai dabūtu lielāku stūres lenķi!
No sākuma doma bija ka sūknis dod pa lielu spiedienu un vnk izspiež blīvējumu reikā bet to nomainījām un tas pats atkal..
Vēl pieļauju ka varbūt nevar griezt motoru līdz ierobežotājam ar pilnībā izgriestiem ratiem :/ bet trasē nevar izsekot tam līdzi.. Varbūt kāds var ieteikt kādu zinošu veci kas var pakonsultēt saistībā ar šo tēmu :)
Cik mm tad tev ir tās šaibas? Man pašām stāv 4mm un nekādu problēmu vispār nav
Ar 4mm problēmu nav. Reikas gājiena rezerve cik atceros bija kkas ap 5mm. Vairāk par 4mm speiseriem gan nav ieteicams likt, jo reikai vairs nebūs atdure un tad gan sāksies ātri eļļa gāzties ārā.edzis rakstīja:Cik mm tad tev ir tās šaibas? Man pašām stāv 4mm un nekādu problēmu vispār nav
Pašam uz e30 arī bija 4mm speiseri un problēmu nekādu. Ārzemju forumos lasiju, ka čali liek arī 6mm, bet tas gan īsti veselīgi nav.
Spaceri ir 6mmedzis rakstīja:Cik mm tad tev ir tās šaibas? Man pašām stāv 4mm un nekādu problēmu vispār nav
Tad, laikam, jāpērk nākamā reika un spaceri jānoslīpē uz 4mm
Tātad nomainīju reikai saļņikus, gumijas un no divām salasīju vienu. Visu smuki saliku čiki piki .brivais rakstīja:Spaceri ir 6mmedzis rakstīja:Cik mm tad tev ir tās šaibas? Man pašām stāv 4mm un nekādu problēmu vispār nav
Tad, laikam, jāpērk nākamā reika un spaceri jānoslīpē uz 4mm
Novācu spacerus un uzliku orģinālo šaibiņu, kas ir 1mm (tagad ir kā tikko no vācijas).
Pa ledu pus bāku nokurināju un viss kārtībā. Tad pa slapju 10 min pagāzēju un šoreiz reikai nevis no galiem izgāzās eļļa, bet sūcās no augšas, kur kardaniņš skrūvējas.
Protams, nav izslēgts, ka reika izdilusi utml, bet varbūt ir kādas idejas kam papildus pievērst uzmanību ?
Vai varētu būt kaut kā saistīts ar sūkņa pārslodzes vārstiņu vai pašu sūkni ?
Sveiki. Ir tada lieta ka saka gaudot stures pastiprinatajs, labi uzliku lietotu, viss bija kartiba, lidz nedaudz uzgazeju un pa blivslegu saka spiest araa ellu.
Kas varetu but pa vainu? Varbut mainit stures reiku kopa ar pastiprinataju?
Ar ko iztirit sistemu labak un ka?
Motors M50.
Kas varetu but pa vainu? Varbut mainit stures reiku kopa ar pastiprinataju?
Ar ko iztirit sistemu labak un ka?
Motors M50.
Nu tā mēdz notikt. Kā nekā lietota reika. Ja ir kāds zinoš vari iedot lai nomaina blīves. rem komplekts ap 25 euro ja nemaldos maksāja.AUngers rakstīja:Sveiki. Ir tada lieta ka saka gaudot stures pastiprinatajs, labi uzliku lietotu, viss bija kartiba, lidz nedaudz uzgazeju un pa blivslegu saka spiest araa ellu.
Kas varetu but pa vainu? Varbut mainit stures reiku kopa ar pastiprinataju?
Ar ko iztirit sistemu labak un ka?
Motors M50.
Labvakar. Varbūt kāds varētu dot padomu kas varētu būt pie vainas stūres pastiprinātājs skaļi gaudo un stūre ļoti smagi griežas, bet uzgāzējot un turot apgziezienus virs 2000 srūre griežas viegli?
Iesaku izmazgāt pastiprinātāja šķidruma bačoku, filtriņš kas tur iekšā aiziet ciet un tad beidz nost sūkņus, par sliktu nenāks jebkurā gadījumā.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jēdzīgāk būs uzliktu jaunu, nav viņš tik dārgs.Jānis.P rakstīja:Iesaku izmazgāt pastiprinātāja šķidruma bačoku, filtriņš kas tur iekšā aiziet ciet un tad beidz nost sūkņus, par sliktu nenāks jebkurā gadījumā.
Nu protams, e36 jau nekas nav dārgs, bet izmazgāt nemaksā neko.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Puikas, perkot auto pardeveis bridinaja ka pastiprinataja skidrums sulojas no bacoka, ielidu zem autina sodien, biju domajis slauka cauri, visu noslauciju un skatijos no kurienes sulos, it ka nekas nesuloja no bacoka vai pa visam biskin. Tad izdomaju pacamdit piljniku, un tur tads brinums
Nav ta ka vins visu laiku tek ara, man liekas tur sakrajas un es to izspiedu, gumiju nonemu un tagad it ka nekas vairs netec ara. Bet sa vai ta gribas norisinat problemu ar to pastiprinataja sukni vai ari kkas cits ir beigts ? Vajadziga jusu palidziba.
Nav ta ka vins visu laiku tek ara, man liekas tur sakrajas un es to izspiedu, gumiju nonemu un tagad it ka nekas vairs netec ara. Bet sa vai ta gribas norisinat problemu ar to pastiprinataja sukni vai ari kkas cits ir beigts ? Vajadziga jusu palidziba.
Ir šādi man arī uz touringa, izlēju visu kas tur bija sakrājies, tagad ik pa laikam pačekoju, pagaidām viss ok.
Reikai gala blīvslēgs tek, manā gadījumā nav tik traki, lai mainītu uzreiz reiku, skaties pats cik traki tev viņš tek.
Reikai gala blīvslēgs tek, manā gadījumā nav tik traki, lai mainītu uzreiz reiku, skaties pats cik traki tev viņš tek.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu ja. Tad bus jaceko. Man vel ir e46 no ta es varetu parmest uz 36'to ? Ja nemaldos tad tas viss ir darams, vai ari prieksejie plaukti bus jamaina ?
Un vel uzreiz pajautasu izpludes sistema deres no m52b28 e46 uz -> m52b25 e36
Un vel uzreiz pajautasu izpludes sistema deres no m52b28 e46 uz -> m52b25 e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- chevron_right