problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- chevron_right
upLomax rakstīja:Nu ja. Tad bus jaceko. Man vel ir e46 no ta es varetu parmest uz 36'to ? Ja nemaldos tad tas viss ir darams, vai ari prieksejie plaukti bus jamaina ?
Un vel uzreiz pajautasu izpludes sistema deres no m52b28 e46 uz -> m52b25 e36
Tev jau atbildeja palasi ieprieksh!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Man atbildeja ka reikai blivsegs tek. Es esmu jautajis vai reika deres no e46 ? Jo man stav donors un no ta es gribetu panemt to, lai nepirkt. Paldies.
Jāder. Tik skaties, kas ar skrūvju diametriem pie reikām.
Sry
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Pēdējais labojis em.dzhii - 25 Mai 2016, 18:47, kopā labots 1 reizi.
Sry
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
tad nu lieta tāda, iwseapojot iekšā m43b16 vietā m52b25, m52 sāka gaudot pastiprinātāja sūknis, okej, nopirku citu, labu sūkni, bez izmaiņām, likās, ka pārdevējs ir uzmetis, bet nopērkot jaunu sūkni, nekas daudz nemainījās, itkā tas negaudo, kā vecie, bet griežot stūri ir šāda skaņa-->
https://www.youtube.com/watch?v=dhBF5rkdm2g
ok, pastiprinātājs nav pie vainas, domāju, ka eļļas bačoks, nomainīju arī to, bet joprojām bez izmaiņām, tad nekas cits neatlika, kā nomainīt reiku, arī bez izmaiņām, stūre palika tikai smagāka.
varbūt ir kādi ieteikumi? jo esmu tuvu tam, lai nodedzinātu m52
vienīgais kas atlika nenomianīts, tā ir caurule, kas nāk no sūkņa uz reiku, jo pašlaik ir tāds gateris, bet izpūšot cauri gaisu, tas brīvi pūšās, vienīgais, tas nespēj padod pietiekami daudz eļļas, jo vistrākāk ir, kad griez stūri uz vietas, kad ir vislielāka slodze, virsū stāv r17 ar platām riepām.
http://www.bildites.lv/images/7vlkyjv3t9row6pfl36.jpg
any ideas?
https://www.youtube.com/watch?v=dhBF5rkdm2g
ok, pastiprinātājs nav pie vainas, domāju, ka eļļas bačoks, nomainīju arī to, bet joprojām bez izmaiņām, tad nekas cits neatlika, kā nomainīt reiku, arī bez izmaiņām, stūre palika tikai smagāka.
varbūt ir kādi ieteikumi? jo esmu tuvu tam, lai nodedzinātu m52
vienīgais kas atlika nenomianīts, tā ir caurule, kas nāk no sūkņa uz reiku, jo pašlaik ir tāds gateris, bet izpūšot cauri gaisu, tas brīvi pūšās, vienīgais, tas nespēj padod pietiekami daudz eļļas, jo vistrākāk ir, kad griez stūri uz vietas, kad ir vislielāka slodze, virsū stāv r17 ar platām riepām.
http://www.bildites.lv/images/7vlkyjv3t9row6pfl36.jpg
any ideas?
neviens neko?
nu ko, caurule arī nomainīta, bet stūre joprojām gaudo.
lai m52 izstrādātāji nošaujas galvā, gribu atpakaļ m43
lai m52 izstrādātāji nošaujas galvā, gribu atpakaļ m43
Reiku pirki šrotā vai restaurēji?Lawwr rakstīja:nu ko, caurule arī nomainīta, bet stūre joprojām gaudo.
lai m52 izstrādātāji nošaujas galvā, gribu atpakaļ m43
reika bija palikusi no zaļā e36, tam nekas negaudoja.
Vīri, situācija sekojoša, braucot pa labu līdzenu segumu tačila nevainojami tur ieņemto vektoru
tiklīdz kkādā vagā trāpu ta uzreiz sāk vilkt pa kreisi, tas pats iebraucot bedrē, braucot pa bedrēm kkas dauza stūri no kreisās puses, ir aizdomas par reiku, bet nedeļu atpakaļ čekoju reikas kreiso galu uz brīvkustību, neka nebija. Čo za ģela?
tiklīdz kkādā vagā trāpu ta uzreiz sāk vilkt pa kreisi, tas pats iebraucot bedrē, braucot pa bedrēm kkas dauza stūri no kreisās puses, ir aizdomas par reiku, bet nedeļu atpakaļ čekoju reikas kreiso galu uz brīvkustību, neka nebija. Čo za ģela?
tik pat labi kads sarnirs, atbalsts amim, pirksts, stienis
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 nedeļu svaigie atbalsti bilštain un visi 4 šarnīri zbs, paspeju izkratīt.
Ir vērts arī pačekot aizmugurējās peldošās bukses, tās daudz ko ietekmē arī.robbie rakstīja:Vīri, situācija sekojoša, braucot pa labu līdzenu segumu tačila nevainojami tur ieņemto vektoru
tiklīdz kkādā vagā trāpu ta uzreiz sāk vilkt pa kreisi, tas pats iebraucot bedrē, braucot pa bedrēm kkas dauza stūri no kreisās puses, ir aizdomas par reiku, bet nedeļu atpakaļ čekoju reikas kreiso galu uz brīvkustību, neka nebija. Čo za ģela?
M52 ir spiediena regulātors sūknī iekšā. M43 arī?Lawwr rakstīja:neviens neko?
Man gadijas ka M50 spiediena regulātors ir vienā no skrūvēm kura reikā iet iekšā, un tad bija divi spiediena regulātori.
Divi LUK sūkņi nokāvās, bet vrb arī dēļ tā ka nebija radiatora šķidrumam.
Tagad ir ZF sūknis un radiators, un izņemts tas spiediena regulātors pie reikas un viss ir labi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Ir hydrotech serviss, kur visus brīnumus , kuri saistīti ar stūri un bremzēm restaurē, bet manuprāt vieglāk un ātrāk ir nopirkt lietotu sūkni.krums rakstīja:Kāds zin kur var restaurēt stūres pastiprinātāja sūkni ?
Paspēju jau iebersties uz lietotu sūkni, beigu beigās ātrāk un varbūt lētāk viņu būs restaurētVeeteks rakstīja:Ir hydrotech serviss, kur visus brīnumus , kuri saistīti ar stūri un bremzēm restaurē, bet manuprāt vieglāk un ātrāk ir nopirkt lietotu sūkni.krums rakstīja:Kāds zin kur var restaurēt stūres pastiprinātāja sūkni ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- chevron_right