problēmas ar stūres mehānismu
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- chevron_right
krums rakstīja:Paspēju jau iebersties uz lietotu sūkni, beigu beigās ātrāk un varbūt lētāk viņu būs restaurētVeeteks rakstīja:Ir hydrotech serviss, kur visus brīnumus , kuri saistīti ar stūri un bremzēm restaurē, bet manuprāt vieglāk un ātrāk ir nopirkt lietotu sūkni.krums rakstīja:Kāds zin kur var restaurēt stūres pastiprinātāja sūkni ?
http://www.hydrotechserviss.lv/lv/service.html
Uzzvani šiem džekiem.
Pirms pērc sūkni, obligāti jāpārbauda vai asij nav lufte, agrāk pats arī ieberzos pērkot.
http://www.hydrotechserviss.lv/lv/service.html
Uzzvani šiem džekiem.
Pirms pērc sūkni, obligāti jāpārbauda vai asij nav lufte, agrāk pats arī ieberzos pērkot.[/quote]
zinu, jā, manliekas minimāla lufte tā pat būs visiem žurkas pastūžiem
Uzzvani šiem džekiem.
Pirms pērc sūkni, obligāti jāpārbauda vai asij nav lufte, agrāk pats arī ieberzos pērkot.[/quote]
zinu, jā, manliekas minimāla lufte tā pat būs visiem žurkas pastūžiem
Mainot sūkņus konstatēju, ka manai žurkai ir tāda paša tipa sūknis kā b4 Audi; vienīgais atšķirās kronšteins, kas viegli nomainās.
Lieta tāda. Nomainīju m41 žurkai visu stūres mehānismu, jeb tas būtu gan reika, gan pats sūknis. Reika ir zbs, bez luftēm, sausa utt. Ar sūkni gadījās bēda, šausmīgi GAUDO. Iztestēju visādi, nobraucu ar gaudojošu arī kādus 300km, tas pats.
Tālāk nolēmu nomainīt citu/nākošo sūkni, šoreiz pārliku kronšteinus un ieliku no vecā audi. BET mauļa TAS PATS ! Nu varbīut drusku klusāk. Pabraukāju, eļļas līmeni pakontrolēju, tpt gaudo. Es domāju, nu nevar taču būt 2 pēc kārtas sūkņi vainīgi.
Varbūt reikai kas kaiš? Vārsts tur nebij, nē ? Putu bačokā DAUDZ, šļūtenes itkā stingri visas, netek ārā.
Es protams pabraukāšu vēl, bet varbūt tajos sūkņos tomēr ir starpība ?
Visiem SAULAINU un sausu rudeni
Lieta tāda. Nomainīju m41 žurkai visu stūres mehānismu, jeb tas būtu gan reika, gan pats sūknis. Reika ir zbs, bez luftēm, sausa utt. Ar sūkni gadījās bēda, šausmīgi GAUDO. Iztestēju visādi, nobraucu ar gaudojošu arī kādus 300km, tas pats.
Tālāk nolēmu nomainīt citu/nākošo sūkni, šoreiz pārliku kronšteinus un ieliku no vecā audi. BET mauļa TAS PATS ! Nu varbīut drusku klusāk. Pabraukāju, eļļas līmeni pakontrolēju, tpt gaudo. Es domāju, nu nevar taču būt 2 pēc kārtas sūkņi vainīgi.
Varbūt reikai kas kaiš? Vārsts tur nebij, nē ? Putu bačokā DAUDZ, šļūtenes itkā stingri visas, netek ārā.
Es protams pabraukāšu vēl, bet varbūt tajos sūkņos tomēr ir starpība ?
Visiem SAULAINU un sausu rudeni
bacoka nak sietins/filtrins, iztiri to, vai izrauj ara vinu vispar .. izmazga bacoku
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kāpēc jaiesaka sliktas prakses remonta veidi? Janopērk jauns, nemaksā tak kosmosu.nuugjis rakstīja:bacoka nak sietins/filtrins, iztiri to, vai izrauj ara vinu vispar .. izmazga bacoku
Sent from my iPhone using Tapatalk
Prezervatīvus arī pēc sex mazgāsiet?
nu a izteresi naliku un beigas ta nebus bacoka problema, ko tad? es piestaditu rekinu tev!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
psc, kāds kapeikpisis, tas bačoks maksā 10eurnuugjis rakstīja:nu a izteresi naliku un beigas ta nebus bacoka problema, ko tad? es piestaditu rekinu tev!
Sent from my iPhone using Tapatalk
izklausās pēc manas problēmas, tikai nekādīgi nevarēšu līdzēt, jo vēl neesmu atradis problēmu.stan1slavs rakstīja:Mainot sūkņus konstatēju, ka manai žurkai ir tāda paša tipa sūknis kā b4 Audi; vienīgais atšķirās kronšteins, kas viegli nomainās.
Lieta tāda. Nomainīju m41 žurkai visu stūres mehānismu, jeb tas būtu gan reika, gan pats sūknis. Reika ir zbs, bez luftēm, sausa utt. Ar sūkni gadījās bēda, šausmīgi GAUDO. Iztestēju visādi, nobraucu ar gaudojošu arī kādus 300km, tas pats.
Tālāk nolēmu nomainīt citu/nākošo sūkni, šoreiz pārliku kronšteinus un ieliku no vecā audi. BET mauļa TAS PATS ! Nu varbīut drusku klusāk. Pabraukāju, eļļas līmeni pakontrolēju, tpt gaudo. Es domāju, nu nevar taču būt 2 pēc kārtas sūkņi vainīgi.
Varbūt reikai kas kaiš? Vārsts tur nebij, nē ? Putu bačokā DAUDZ, šļūtenes itkā stingri visas, netek ārā.
Es protams pabraukāšu vēl, bet varbūt tajos sūkņos tomēr ir starpība ?
Visiem SAULAINU un sausu rudeni
btw. kādu eļļu būtu vispareizāk liet stūres pastirpinātāja sūknim?
dēļ nepareizā šķidruma varētu gaudot sūknis?
ja nemaldos pašlaik ir ieliets atf3
Pēdējais labojis Lawwr - 06 Aug 2016, 10:27, kopā labots 2 reizes.
Man ar bacoku bija viss kartiba, bet es tapat nomainiju un visu skidrumu izleju, jo mazums iepriekshejie saimnieki neko nav darijushi un tur ieksha jau zapte.nuugjis rakstīja:nu a izteresi naliku un beigas ta nebus bacoka problema, ko tad? es piestaditu rekinu tev!
Ja nevar atlauties nomainit bacoku, tad ir ar steigu jamekle cits darbs. Iesaku.
p.s. seit ir forums un neviens garantijas nekadas nedod
problema sekojosa. sodien uzgriezu sauli vienu un ka gazeju prom pazuda stures pastiprinatajs. sture ka kamazam bet nekas negaudo. pa Bacoka ventilacijas caurumu dzits mazliet ara. majas pacelu paravu lielo trubu no sukna nost mazliet, iedarbinaju tur tek ara kaut ari riktigi uzgaze. pie otras trubas netieku klat.
Suknis beidzas vai reika?
Suknis beidzas vai reika?
Fatera bmw problema. Tagad ka auksts palicis cieta suture. Itka griežas atpakaļ. Braucot taisna virziena gruti noturet. Ta kaa parlec kaut kas. Jarausta sture no vienu pusi uz otru. Aizdomas par reiku. Varbut kadam kas lidzigs gadijies?
Krustiņš starp stūres stieni un reiku?nazgra rakstīja:Fatera bmw problema. Tagad ka auksts palicis cieta suture. Itka griežas atpakaļ. Braucot taisna virziena gruti noturet. Ta kaa parlec kaut kas. Jarausta sture no vienu pusi uz otru. Aizdomas par reiku. Varbut kadam kas lidzigs gadijies?
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Nezinu vai simptomi atbilst, man vispār nekā tāda nebija, bet tiešām profilakses pēc iesaku to krustiņu pārbaudīt. Man tas viss beidzās labi, uz vietas izgriežot stūri viņš sadalījās, nez kas būtu noticis braucot līkumā, kad stūri vari griezt uz apli kā superbingo laimes ratu un nekas nemainās
Jauns oem maksāja kaut kur ap 25+ euro, bet es skatītos e34 krustiņa virzienā, jo viņš, cik zinu, ir metāla nevis gumijas.
Jauns oem maksāja kaut kur ap 25+ euro, bet es skatītos e34 krustiņa virzienā, jo viņš, cik zinu, ir metāla nevis gumijas.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
izklauses ka problema ar reikas sazobi... jāceļ augšā un jāskatās, forumā neviens nepateiks ar garantiju.
Ok parbaudīšu.maartyd rakstīja:Krustiņš starp stūres stieni un reiku?nazgra rakstīja:Fatera bmw problema. Tagad ka auksts palicis cieta suture. Itka griežas atpakaļ. Braucot taisna virziena gruti noturet. Ta kaa parlec kaut kas. Jarausta sture no vienu pusi uz otru. Aizdomas par reiku. Varbut kadam kas lidzigs gadijies?
tiki galā ar problēmu ? es jau manuprāt ceturto sūkni pamainīju, nu nevar būt visi slikti , gaudo var teikt vienādiLawwr rakstīja:psc, kāds kapeikpisis, tas bačoks maksā 10eurnuugjis rakstīja:nu a izteresi naliku un beigas ta nebus bacoka problema, ko tad? es piestaditu rekinu tev!
Sent from my iPhone using Tapatalk
izklausās pēc manas problēmas, tikai nekādīgi nevarēšu līdzēt, jo vēl neesmu atradis problēmu.stan1slavs rakstīja:Mainot sūkņus konstatēju, ka manai žurkai ir tāda paša tipa sūknis kā b4 Audi; vienīgais atšķirās kronšteins, kas viegli nomainās.
Lieta tāda. Nomainīju m41 žurkai visu stūres mehānismu, jeb tas būtu gan reika, gan pats sūknis. Reika ir zbs, bez luftēm, sausa utt. Ar sūkni gadījās bēda, šausmīgi GAUDO. Iztestēju visādi, nobraucu ar gaudojošu arī kādus 300km, tas pats.
Tālāk nolēmu nomainīt citu/nākošo sūkni, šoreiz pārliku kronšteinus un ieliku no vecā audi. BET mauļa TAS PATS ! Nu varbīut drusku klusāk. Pabraukāju, eļļas līmeni pakontrolēju, tpt gaudo. Es domāju, nu nevar taču būt 2 pēc kārtas sūkņi vainīgi.
Varbūt reikai kas kaiš? Vārsts tur nebij, nē ? Putu bačokā DAUDZ, šļūtenes itkā stingri visas, netek ārā.
Es protams pabraukāšu vēl, bet varbūt tajos sūkņos tomēr ir starpība ?
Visiem SAULAINU un sausu rudeni
btw. kādu eļļu būtu vispareizāk liet stūres pastirpinātāja sūknim?
dēļ nepareizā šķidruma varētu gaudot sūknis?
ja nemaldos pašlaik ir ieliets atf3
vai var būt pašā reikā problēma ?
filtriņš bačokā ir atskrūvēts, piepacelts un netraucē plūsmai.
pats gidrītis ta strādā un diezgan normāli, vienkārši gaudo nereāli
Tieši tāda pat problēma, tik tukšgaitā gaudo, bet braucot negaudo. Sūknis uzlikts ejošs, eļļa nezūd. Ko skatīties?stan1slavs rakstīja:tiki galā ar problēmu ? es jau manuprāt ceturto sūkni pamainīju, nu nevar būt visi slikti , gaudo var teikt vienādiLawwr rakstīja:psc, kāds kapeikpisis, tas bačoks maksā 10eur [emoji38]nuugjis rakstīja:nu a izteresi naliku un beigas ta nebus bacoka problema, ko tad? es piestaditu rekinu tev!
Sent from my iPhone using Tapatalk
izklausās pēc manas problēmas, tikai nekādīgi nevarēšu līdzēt, jo vēl neesmu atradis problēmu.stan1slavs rakstīja:Mainot sūkņus konstatēju, ka manai žurkai ir tāda paša tipa sūknis kā b4 Audi; vienīgais atšķirās kronšteins, kas viegli nomainās.
Lieta tāda. Nomainīju m41 žurkai visu stūres mehānismu, jeb tas būtu gan reika, gan pats sūknis. Reika ir zbs, bez luftēm, sausa utt. Ar sūkni gadījās bēda, šausmīgi GAUDO. Iztestēju visādi, nobraucu ar gaudojošu arī kādus 300km, tas pats.
Tālāk nolēmu nomainīt citu/nākošo sūkni, šoreiz pārliku kronšteinus un ieliku no vecā audi. BET mauļa TAS PATS ! Nu varbīut drusku klusāk. Pabraukāju, eļļas līmeni pakontrolēju, tpt gaudo. Es domāju, nu nevar taču būt 2 pēc kārtas sūkņi vainīgi.
Varbūt reikai kas kaiš? Vārsts tur nebij, nē ? Putu bačokā DAUDZ, šļūtenes itkā stingri visas, netek ārā.
Es protams pabraukāšu vēl, bet varbūt tajos sūkņos tomēr ir starpība ?
Visiem SAULAINU un sausu rudeni
btw. kādu eļļu būtu vispareizāk liet stūres pastirpinātāja sūknim?
dēļ nepareizā šķidruma varētu gaudot sūknis?
ja nemaldos pašlaik ir ieliets atf3
vai var būt pašā reikā problēma ?
filtriņš bačokā ir atskrūvēts, piepacelts un netraucē plūsmai.
pats gidrītis ta strādā un diezgan normāli, vienkārši gaudo nereāli
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ka dabūt stūres krustinu virsu reikai??? Vakar visu parskruveju veco noņemu nost, dabūju visu krustinu ar visu to stieni kur abos galos krustins ir , uz stūres stieņa uzmaucu bet uz reikas nevaru jo reikas izvads ir uz āru , jauna detaļa ir pa 1-2 cm garāka , bet ar no e36 320 modeļa , tas Kko maina?
Lūdzu kāds HELP me , rit jābrauc uz darbu.
Lūdzu kāds HELP me , rit jābrauc uz darbu.
Stūres ''kalonkai'' tā daļa kas ir salonā jau tuvāk pie stūres rata, ir kāds adatu gultnis vai kkas tāds?
čo ta stūre sākusi luftēt uz augšu-leju/sāniem, uz sevi-iekšu viss stingrs.
čo ta stūre sākusi luftēt uz augšu-leju/sāniem, uz sevi-iekšu viss stingrs.
M Power or no power..
Nav tā,ka stūre nav pievilkta?A bit rakstīja:Stūres ''kalonkai'' tā daļa kas ir salonā jau tuvāk pie stūres rata, ir kāds adatu gultnis vai kkas tāds?
čo ta stūre sākusi luftēt uz augšu-leju/sāniem, uz sevi-iekšu viss stingrs.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Pie ugunssienas kalonkai ir tāds plastmasas fiksators, gredzenveidīgs. Varētu būt, ka tas atnācis vaļā.maartyd rakstīja:Nav tā,ka stūre nav pievilkta?A bit rakstīja:Stūres ''kalonkai'' tā daļa kas ir salonā jau tuvāk pie stūres rata, ir kāds adatu gultnis vai kkas tāds?
čo ta stūre sākusi luftēt uz augšu-leju/sāniem, uz sevi-iekšu viss stingrs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- chevron_right