Amortizācija tavam E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 22
- chevron_right
Der arī Audi 80 vai 100 priekšējais amīts. Video var redzēt, ka Vaz amīša kopējais garums ir nedaudz garāks par e36. un tāds pats arī ir Audi, nedaudz garāks.
Kaut kāda simtā Auda priekšējais amītis nebūtu cietāks? Vai arī Audi 80 V6..
Pa cik vispār var dabūt tos vaz/audi amjus?
Zvani Tel.Nr.-29697586 vaz veikals Lienes ielā 2, bet vaza amji nav cieti!
Priekšējie amortizatori visām virsbūvēm vienādi ?
Ja runa par vaz tad tādas statnes ir 2108, 2109 un ir vienādas, bija kur tabula ar sīku rūpnīcas datiem, bet nāksies ticēt uzvārda vai meklēt netā jo nav pie rokas.
Viņus var izmantot ja vajag nedaudz mīkstākus par kādiem koilu amjiem, personīgi domāju izmantot ziemas periodā jo vismaz AT koilu amji ir par cietu ziemai no saķeres viedokļa braucot dinamiski.
Viņus var izmantot ja vajag nedaudz mīkstākus par kādiem koilu amjiem, personīgi domāju izmantot ziemas periodā jo vismaz AT koilu amji ir par cietu ziemai no saķeres viedokļa braucot dinamiski.
nezinu vai tā ir visiem, bet esmu braucis ar vienu kam ir koilas+camberi, sajūta tāda ka priekšā būtu prosta stieņi nevis amīši
kam vēl kādi novērojumi?
Nobraucu jau gadu pa ielu, baigi patik, uz mazam bedrem strada atspere, neviss ta gumija, ta pat ari aizmugure ieteicu uzreiz vai nu poly atbalstus, vai ar uniboliem, masina paliks cietaka un patikamaka sture griezas ta pat, nekas nemainas, protams pirmie 10km sture bus cietaka..RENIO rakstīja:kam vēl kādi novērojumi?
Ta bez problemam..
Par skanu jau nobraukti 20k draugam viss ok, bet jebkada gadijuma tie uniboli maksa lidz 15e abi un mainas baigi viegli
Tad nav tàda sajùta ka birst zobi àrà?
Tādiem amīšīem kā D2, HSD, kw būs tā sajūta ka zobi krīt ārā. Pa apvadceļu braucot kur ir perfekts segums problēmu nav bet pa ielāpiem nekādas patīkamās sajūtas nebūs. Viss slēpjas tajā ka brauc trasē. Ja nebrauc tad tas nav vajadzīgs. Kabrim es to ļoti bieži apdomāju tā arī neuzliku. Teorētiski var jau griezt vislaik cietību uz mīkstāko būs labāk bet ne diez ko komfortabli.
Camberplates var likt, ja ļoti labi saproti, kādu sagāzumu, garengāzumu vēlies.
Ar OEM detaļām var uztaisīt PERFEKTU sportisku/ikdienas piekari. Koili vienīgi neietilpst tajā visā OEM detaļu sarakstā.
Ar OEM detaļām var uztaisīt PERFEKTU sportisku/ikdienas piekari. Koili vienīgi neietilpst tajā visā OEM detaļu sarakstā.
Tiesi ta pa jaunu sesoju patikami braukt, asfalta jau pie mazakas plaisas nav patikamiA_C rakstīja:Tādiem amīšīem kā D2, HSD, kw būs tā sajūta ka zobi krīt ārā. Pa apvadceļu braucot kur ir perfekts segums problēmu nav bet pa ielāpiem nekādas patīkamās sajūtas nebūs. Viss slēpjas tajā ka brauc trasē. Ja nebrauc tad tas nav vajadzīgs. Kabrim es to ļoti bieži apdomāju tā arī neuzliku. Teorētiski var jau griezt vislaik cietību uz mīkstāko būs labāk bet ne diez ko komfortabli.
Ka ar tam letajam koilam vinas krietni mikstakas ?
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Ir tieši otrādāk. Lētās koilas ir kā koka mieti, bet dārgās dot kaut kādu jēdzīgu komfortu. Tas ir tā, salīdzinot TA ar H&R/Bilstein koiliem. Šaubos vai tīrus trases koilus te var jaukt iekšā.
Nevar jau skatīties tikai cietību. Svarīgs ir arī koilas atsitiens un reakcija uz mazām grumbām. Piemēram TA ir it kā cieti un tajā pašā laikā vņiem ir komforta atsperes. Rezultāts ir sēdinājums, daudz maz komfortabla braukšana. KW nav komforta atsperes jo tās sabojā visu auto vadību toties ir pareizi istrādāts mehānisms mazo vibrāciju novēršanai utt.
Ja salidzinās TA ar KW tad cenas satrpība vien ir vairāk kā 1k. Otrkārt KW ir paradzētas trasei un viņas dabojas pavisam uz cita principa, bet TA ielas lietošanai. Katra savu mērķi pilda labi kamēr nepārkāpj tai noteiktos principus. Tīri ielas braukšanai nekad neatbalstišu sportam paradzētās koilas ja vien iela nav tava trase.
Ja salidzinās TA ar KW tad cenas satrpība vien ir vairāk kā 1k. Otrkārt KW ir paradzētas trasei un viņas dabojas pavisam uz cita principa, bet TA ielas lietošanai. Katra savu mērķi pilda labi kamēr nepārkāpj tai noteiktos principus. Tīri ielas braukšanai nekad neatbalstišu sportam paradzētās koilas ja vien iela nav tava trase.
Amortizators ir nejēdzīgi sarežģīta konsturkcija, ja runājam par coilover. Vislabāk, precīzāk var uztaisīt parastus monotube amortizatorus, kuras var izstrādāt tuvu ideālam. Koilas nekad nestrādās labi visā diapozonā. Liekot kopā normālu piekari jāskatās uz spring rate, kāds tas ir kg/cm un kādu slodzi tā var izturēt kg. Jāskatās pēc mašīnas svara un pielietojuma, kā arī tā dampening regulācīja lielā mērā ir viens liels mēsls. Izmainot vārstu regulācīju tu kaut ko iegūsti, kaut ko pazaudē.
Te ir video, ja nu kādam interesē;
Te ir video, ja nu kādam interesē;
Camber pleiti paši par sevi pavisam noteikti neietekmē cietību. Par to varam parunāt tad, ja tie ir uzlikti uz stock statnēm vai lētiem koiloveriem. Regulēt sagāzumu ir svarīgi, ja ir saprašana un pieredze trasē, kā automašīnas priekša uzvedās atkarībā no regulējumiem.
Long story short, ja kāds saka, kad ar camber pleitiem zobus sit ārā, tad jāsāk ir ar normālu koiloveru iegādi.
Un par amortizācijas darbību funkyasshit pa lielam visu jau pateica
Long story short, ja kāds saka, kad ar camber pleitiem zobus sit ārā, tad jāsāk ir ar normālu koiloveru iegādi.
Un par amortizācijas darbību funkyasshit pa lielam visu jau pateica
Palielam es gribèju camber plate likt jo gribu dabùt vadàku vadàmìbu + diskus iekśà arkàs.
+ man tagad augśèjie atbalsti tà vai tà ir jàmaina
+ man tagad augśèjie atbalsti tà vai tà ir jàmaina
Kabrim?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 22
- chevron_right