Amortizācija tavam E36

Profila bilde
Bērziņ Jānis
Ziņojumi: 76
Pievienojies: 11 Dec 2012, 00:21
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: MurMastienes

09 Feb 2016, 12:09

Der arī Audi 80 vai 100 priekšējais amīts. Video var redzēt, ka Vaz amīša kopējais garums ir nedaudz garāks par e36. un tāds pats arī ir Audi, nedaudz garāks.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

09 Feb 2016, 12:25

Kaut kāda simtā Auda priekšējais amītis nebūtu cietāks? :rolleyes: Vai arī Audi 80 V6..
kasp1js
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 09 Dec 2014, 17:36
Braucu ar: pieciem cilindriem
Reputācija: 13
 

09 Feb 2016, 12:46

Pa cik vispār var dabūt tos vaz/audi amjus?
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

09 Feb 2016, 12:52

Zvani Tel.Nr.-29697586 vaz veikals Lienes ielā 2, bet vaza amji nav cieti!
Profila bilde
sandzhus
Ziņojumi: 779
Pievienojies: 28 Jan 2014, 22:40
Reputācija: 1
 

09 Feb 2016, 12:56

Priekšējie amortizatori visām virsbūvēm vienādi ? :hahaha:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

09 Feb 2016, 13:04

Ja runa par vaz tad tādas statnes ir 2108, 2109 un ir vienādas, bija kur tabula ar sīku rūpnīcas datiem, bet nāksies ticēt uzvārda vai meklēt netā jo nav pie rokas.
Viņus var izmantot ja vajag nedaudz mīkstākus par kādiem koilu amjiem, personīgi domāju izmantot ziemas periodā jo vismaz AT koilu amji ir par cietu ziemai no saķeres viedokļa braucot dinamiski.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

02 Mar 2016, 22:14

Ķo varam pateikt par Camber plates?
Attēls
Kā ir mainās vadības + vai nav tā ka priekša paliek pārāk stigra/cieta?
Vai nav tā ka atbalsti/cambet plates paliek skaļi?

TA var izziet?
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

03 Mar 2016, 09:40

nezinu vai tā ir visiem, bet esmu braucis ar vienu kam ir koilas+camberi, sajūta tāda ka priekšā būtu prosta stieņi nevis amīši :lol:
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

03 Mar 2016, 23:56

kam vēl kādi novērojumi?
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

04 Mar 2016, 07:20

RENIO rakstīja:kam vēl kādi novērojumi?
Nobraucu jau gadu pa ielu, baigi patik, uz mazam bedrem strada atspere, neviss ta gumija, ta pat ari aizmugure ieteicu uzreiz vai nu poly atbalstus, vai ar uniboliem, masina paliks cietaka un patikamaka :super: sture griezas ta pat, nekas nemainas, protams pirmie 10km sture bus cietaka..

Ta bez problemam..

Par skanu jau nobraukti 20k draugam viss ok, bet jebkada gadijuma tie uniboli maksa lidz 15e abi un mainas baigi viegli
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

04 Mar 2016, 08:54

Tad nav tàda sajùta ka birst zobi àrà?
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

04 Mar 2016, 08:59

Tādiem amīšīem kā D2, HSD, kw būs tā sajūta ka zobi krīt ārā. Pa apvadceļu braucot kur ir perfekts segums problēmu nav bet pa ielāpiem nekādas patīkamās sajūtas nebūs. Viss slēpjas tajā ka brauc trasē. Ja nebrauc tad tas nav vajadzīgs. Kabrim es to ļoti bieži apdomāju tā arī neuzliku. Teorētiski var jau griezt vislaik cietību uz mīkstāko būs labāk bet ne diez ko komfortabli.
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

04 Mar 2016, 09:11

Camberplates var likt, ja ļoti labi saproti, kādu sagāzumu, garengāzumu vēlies.
Ar OEM detaļām var uztaisīt PERFEKTU sportisku/ikdienas piekari. Koili vienīgi neietilpst tajā visā OEM detaļu sarakstā. :lol:
Profila bilde
DKristaps
Ziņojumi: 640
Pievienojies: 09 Jūl 2013, 20:10
Braucu ar: netīru muti

04 Mar 2016, 09:14

A_C rakstīja:Tādiem amīšīem kā D2, HSD, kw būs tā sajūta ka zobi krīt ārā. Pa apvadceļu braucot kur ir perfekts segums problēmu nav bet pa ielāpiem nekādas patīkamās sajūtas nebūs. Viss slēpjas tajā ka brauc trasē. Ja nebrauc tad tas nav vajadzīgs. Kabrim es to ļoti bieži apdomāju tā arī neuzliku. Teorētiski var jau griezt vislaik cietību uz mīkstāko būs labāk bet ne diez ko komfortabli.
Tiesi ta pa jaunu sesoju patikami braukt, asfalta jau pie mazakas plaisas nav patikami :lol:
Ka ar tam letajam koilam vinas krietni mikstakas ?
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

04 Mar 2016, 09:17

Ir tieši otrādāk. Lētās koilas ir kā koka mieti, bet dārgās dot kaut kādu jēdzīgu komfortu. Tas ir tā, salīdzinot TA ar H&R/Bilstein koiliem. Šaubos vai tīrus trases koilus te var jaukt iekšā.
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

04 Mar 2016, 09:22

Nevar jau skatīties tikai cietību. Svarīgs ir arī koilas atsitiens un reakcija uz mazām grumbām. Piemēram TA ir it kā cieti un tajā pašā laikā vņiem ir komforta atsperes. Rezultāts ir sēdinājums, daudz maz komfortabla braukšana. KW nav komforta atsperes jo tās sabojā visu auto vadību toties ir pareizi istrādāts mehānisms mazo vibrāciju novēršanai utt.
Ja salidzinās TA ar KW tad cenas satrpība vien ir vairāk kā 1k. Otrkārt KW ir paradzētas trasei un viņas dabojas pavisam uz cita principa, bet TA ielas lietošanai. Katra savu mērķi pilda labi kamēr nepārkāpj tai noteiktos principus. Tīri ielas braukšanai nekad neatbalstišu sportam paradzētās koilas ja vien iela nav tava trase. :bmw:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

04 Mar 2016, 09:30

Amortizators ir nejēdzīgi sarežģīta konsturkcija, ja runājam par coilover. Vislabāk, precīzāk var uztaisīt parastus monotube amortizatorus, kuras var izstrādāt tuvu ideālam. Koilas nekad nestrādās labi visā diapozonā. Liekot kopā normālu piekari jāskatās uz spring rate, kāds tas ir kg/cm un kādu slodzi tā var izturēt kg. Jāskatās pēc mašīnas svara un pielietojuma, kā arī tā dampening regulācīja lielā mērā ir viens liels mēsls. Izmainot vārstu regulācīju tu kaut ko iegūsti, kaut ko pazaudē.
Te ir video, ja nu kādam interesē;

Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

04 Mar 2016, 10:42

Camber pleiti paši par sevi pavisam noteikti neietekmē cietību. Par to varam parunāt tad, ja tie ir uzlikti uz stock statnēm vai lētiem koiloveriem. Regulēt sagāzumu ir svarīgi, ja ir saprašana un pieredze trasē, kā automašīnas priekša uzvedās atkarībā no regulējumiem.
Long story short, ja kāds saka, kad ar camber pleitiem zobus sit ārā, tad jāsāk ir ar normālu koiloveru iegādi.

Un par amortizācijas darbību funkyasshit pa lielam visu jau pateica
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

04 Mar 2016, 14:11

Palielam es gribèju camber plate likt jo gribu dabùt vadàku vadàmìbu + diskus iekśà arkàs.
+ man tagad augśèjie atbalsti tà vai tà ir jàmaina
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

04 Mar 2016, 17:26

Kabrim?