Amortizācija tavam E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 22
- chevron_right
Jà.
Iesakiet konkrèti kàdus ņemt.
paldies
Iesakiet konkrèti kàdus ņemt.
paldies
Ņem tos pašus ko mēs ar edzi. Ja nu kas tad varēs pārdot. :)
http://m.ebay.com/itm/Coilover-Top-Moun ... nav=SEARCHRENIO rakstīja:Jà.
Iesakiet konkrèti kàdus ņemt.
paldies
Var nosedinat nenormali..
Vai nu no 3b, itka viniem cipars vel labaks
Nevèlos tàdu ciparu tagad nolikt.A_C rakstīja:Ņem tos pašus ko mēs ar edzi. Ja nu kas tad varēs pārdot. :)
Tu domà visas koilas?
šos pats esi ņēmis, vai kāds cits?Vladlen rakstīja:http://m.ebay.com/itm/Coilover-Top-Moun ... nav=SEARCHRENIO rakstīja:Jà.
Iesakiet konkrèti kàdus ņemt.
paldies
Var nosedinat nenormali..
Vai nu no 3b, itka viniem cipars vel labaks
Ja likt sēdinātās atsperes 60/40, vajag obligāti amišus ar īso štoku ?
nē, var likt uz stock amjiemBõks rakstīja:Ja likt sēdinātās atsperes 60/40, vajag obligāti amišus ar īso štoku ?
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
DKristaps rakstīja:nē, var likt uz stock amjiemBõks rakstīja:Ja likt sēdinātās atsperes 60/40, vajag obligāti amišus ar īso štoku ?
BMW Motorsport International
Paldies.DKristaps rakstīja:nē, var likt uz stock amjiemBõks rakstīja:Ja likt sēdinātās atsperes 60/40, vajag obligāti amišus ar īso štoku ?
Es uzsūtīju ebay, nevaru sūdzēties, jau otro sezonu braucu un viss chill.RENIO rakstīja:šos pats esi ņēmis, vai kāds cits?Vladlen rakstīja:http://m.ebay.com/itm/Coilover-Top-Moun ... nav=SEARCHRENIO rakstīja:Jà.
Iesakiet konkrèti kàdus ņemt.
paldies
Var nosedinat nenormali..
Vai nu no 3b, itka viniem cipars vel labaks
The hours your BMW spends parked....you don't get those back.
Divi draugi brauka otro gadu, 10k km bez problemam..Elwiz rakstīja:Es uzsūtīju ebay, nevaru sūdzēties, jau otro sezonu braucu un viss chill.RENIO rakstīja:šos pats esi ņēmis, vai kāds cits?Vladlen rakstīja:
http://m.ebay.com/itm/Coilover-Top-Moun ... nav=SEARCH
Var nosedinat nenormali..
Vai nu no 3b, itka viniem cipars vel labaks
Man stav no bc koiliem camber plates, viniem augstums ka oem atbalstiem, ta ka nosedinat lidz lanzeroniem nevar
šitās muļķības par komforta atsperi ir jābeidz vienreiz stāstīt stāvošai/braucošai mašīnai tā komforta atspere ir saspiesta maksimāli. nekādu komfortu viņa nedod, un šaubos vai viņu vispār sauc par komforta atsperi īstenībāA_C rakstīja:Nevar jau skatīties tikai cietību. Svarīgs ir arī koilas atsitiens un reakcija uz mazām grumbām. Piemēram TA ir it kā cieti un tajā pašā laikā vņiem ir komforta atsperes. Rezultāts ir sēdinājums, daudz maz komfortabla braukšana. KW nav komforta atsperes jo tās sabojā visu auto vadību toties ir pareizi istrādāts mehānisms mazo vibrāciju novēršanai utt.
Ja salidzinās TA ar KW tad cenas satrpība vien ir vairāk kā 1k. Otrkārt KW ir paradzētas trasei un viņas dabojas pavisam uz cita principa, bet TA ielas lietošanai. Katra savu mērķi pilda labi kamēr nepārkāpj tai noteiktos principus. Tīri ielas braukšanai nekad neatbalstišu sportam paradzētās koilas ja vien iela nav tava trase.
+1EJANSONS rakstīja:šitās muļķības par komforta atsperi ir jābeidz vienreiz stāstīt stāvošai/braucošai mašīnai tā komforta atspere ir saspiesta maksimāli. nekādu komfortu viņa nedod, un šaubos vai viņu vispār sauc par komforta atsperi īstenībāA_C rakstīja:Nevar jau skatīties tikai cietību. Svarīgs ir arī koilas atsitiens un reakcija uz mazām grumbām. Piemēram TA ir it kā cieti un tajā pašā laikā vņiem ir komforta atsperes. Rezultāts ir sēdinājums, daudz maz komfortabla braukšana. KW nav komforta atsperes jo tās sabojā visu auto vadību toties ir pareizi istrādāts mehānisms mazo vibrāciju novēršanai utt.
Ja salidzinās TA ar KW tad cenas satrpība vien ir vairāk kā 1k. Otrkārt KW ir paradzētas trasei un viņas dabojas pavisam uz cita principa, bet TA ielas lietošanai. Katra savu mērķi pilda labi kamēr nepārkāpj tai noteiktos principus. Tīri ielas braukšanai nekad neatbalstišu sportam paradzētās koilas ja vien iela nav tava trase.
Vina ir paredzeta tam lai kad pacelj ratu neizkrita galvena atspere, tie kuriem ir zagetas atsperes uz stock amortiem biezi ar so problemu satikas..
Ideja baigi laba un leta lai to realizet..
Atkarīgs kurām koilām. Ja neesi visas apskatiijis tad nestaasti briinumus. Sarkanajiem tecnikiem komforta atspere straadaa arii braucot ja necel auto uz max koilu augstumu. Un priekseejaam koilaam nav kam izkrist aaraa. Par zāģētām stock te neiet runa.EJANSONS rakstīja:šitās muļķības par komforta atsperi ir jābeidz vienreiz stāstīt stāvošai/braucošai mašīnai tā komforta atspere ir saspiesta maksimāli. nekādu komfortu viņa nedod, un šaubos vai viņu vispār sauc par komforta atsperi īstenībāA_C rakstīja:Nevar jau skatīties tikai cietību. Svarīgs ir arī koilas atsitiens un reakcija uz mazām grumbām. Piemēram TA ir it kā cieti un tajā pašā laikā vņiem ir komforta atsperes. Rezultāts ir sēdinājums, daudz maz komfortabla braukšana. KW nav komforta atsperes jo tās sabojā visu auto vadību toties ir pareizi istrādāts mehānisms mazo vibrāciju novēršanai utt.
Ja salidzinās TA ar KW tad cenas satrpība vien ir vairāk kā 1k. Otrkārt KW ir paradzētas trasei un viņas dabojas pavisam uz cita principa, bet TA ielas lietošanai. Katra savu mērķi pilda labi kamēr nepārkāpj tai noteiktos principus. Tīri ielas braukšanai nekad neatbalstišu sportam paradzētās koilas ja vien iela nav tava trase.
Man sarkanie ta jau 4 gadus stav uz masinas.. Ta maza atsperite visu laiku ir iespiesta kad e36 stav uz ratiem.. :) starpcitu tuningart(zilie ta) un ta (sarkani) ir viens ut tads pats produkts, atsperem cietiba ir vienada, amortizatori tadi pasi, atskiras atsperes un regulatora krasa..un cena.. Tas ir vnk marketings!A_C rakstīja:
Atkarīgs kurām koilām. Ja neesi visas apskatiijis tad nestaasti briinumus. Sarkanajiem tecnikiem komforta atspere straadaa arii braucot ja necel auto uz max koilu augstumu. Un priekseejaam koilaam nav kam izkrist aaraa. Par zāģētām stock te neiet runa.
Protams es varu pateikt ka sarkanie ir afigenije un e36 forums brauka ar sliktiem ziliem tuningartiem, kuri nestrada un visu laiku parsitas, bet tas bus stasti kuri biezi vien ir dzirdeti plazas stojanka vai pie statika
Pabraucot ar bilstein coilaam pa marsrutu kur braukaaju ar TA es sapratu vienu....TA techniks ir taads suuds kaadu pat kauns podā noskalot-vinsh nepilda nekaadu amortizaacijas funciju-domaats tiiri sedinajumam ...thats all
BMW_The Ultimate Repair Bill
+++ Arī tieši tāda pati sajūta ir kopš uzlikuRamyrez rakstīja:Pabraucot ar bilstein coilaam pa marsrutu kur braukaaju ar TA es sapratu vienu....TA techniks ir taads suuds kaadu pat kauns podā noskalot-vinsh nepilda nekaadu amortizaacijas funciju-domaats tiiri sedinajumam ...thats all
cik tad LV maksā Bilstein koilas?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
P.s-es pats braukaju ar TA tuningart vai kaa tur...pec pirmas pat izdeviibas palikshu zem preses vinjus
BMW_The Ultimate Repair Bill
Lv nez-vacijā tika sūtītas...1350eur...bet nav jau skaveets tikai bilsteins-taapat arii hsd labi pilda savu funkciju un tas pats d2 nav zemee metams-runa iet par to kad TA ir suudu suudsKikaps rakstīja:cik tad LV maksā Bilstein koilas?
BMW_The Ultimate Repair Bill
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 22
- chevron_right