Amortizācija tavam E36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 22
- chevron_right
jā, bet jebkuras koilas maksā 4x TA cena. Tur vairāk ir tas, ka ja jāizvēlās starp parastu setapu vai TA, tad bieži vien izvelās TA. Priekš super spooooorta auto tak neviens neliks TA, ja var atļauties koilas-koilas
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Es jau ari to TA uzliku lai saprastu kas tas vispaar ir COILA...sakumaa likaas baigi zajebenj-mashiina cita-riktiigs racing kaars:D
BMW_The Ultimate Repair Bill
Ko sakat par BC racing koilam BR sērijas?
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
man jau liekas kad BC jebkadas serijas ir labas:))
BMW_The Ultimate Repair Bill
sarkanie ta=zilie tuningart. pilnigi identiski produkti, varat pat nemeginat apstridet.Vladlen rakstīja:Man sarkanie ta jau 4 gadus stav uz masinas.. Ta maza atsperite visu laiku ir iespiesta kad e36 stav uz ratiem.. :) starpcitu tuningart(zilie ta) un ta (sarkani) ir viens ut tads pats produkts, atsperem cietiba ir vienada, amortizatori tadi pasi, atskiras atsperes un regulatora krasa..un cena.. Tas ir vnk marketings!A_C rakstīja:
Atkarīgs kurām koilām. Ja neesi visas apskatiijis tad nestaasti briinumus. Sarkanajiem tecnikiem komforta atspere straadaa arii braucot ja necel auto uz max koilu augstumu. Un priekseejaam koilaam nav kam izkrist aaraa. Par zāģētām stock te neiet runa.
Protams es varu pateikt ka sarkanie ir afigenije un e36 forums brauka ar sliktiem ziliem tuningartiem, kuri nestrada un visu laiku parsitas, bet tas bus stasti kuri biezi vien ir dzirdeti plazas stojanka vai pie statika
un ka jau vladlens teica, ta ir visam koiam, čomam ar TA ta ir, man ar bilsteiniem arī tā bija. tak tur ar loģiku tas ir jasaprot, jo ta atspere visām koilām ir mīksta.
un man baigi interesē, kā tu zini to ka viņa braucot strādā? nu kā tu to tieši esi ieraudzījis
2 gadus stāv uz cabrio. Nekas nav saspiests. Atspere labi noamartizē mazos kankāļus un sabojā visu prieku zīmēt 8. Bet kā jau raimis saka. TA ir priekš sēdinājuma nevis kvalitātes.Vladlen rakstīja:Man sarkanie ta jau 4 gadus stav uz masinas.. Ta maza atsperite visu laiku ir iespiesta kad e36 stav uz ratiem.. :) starpcitu tuningart(zilie ta) un ta (sarkani) ir viens ut tads pats produkts, atsperem cietiba ir vienada, amortizatori tadi pasi, atskiras atsperes un regulatora krasa..un cena.. Tas ir vnk marketings!A_C rakstīja:
Atkarīgs kurām koilām. Ja neesi visas apskatiijis tad nestaasti briinumus. Sarkanajiem tecnikiem komforta atspere straadaa arii braucot ja necel auto uz max koilu augstumu. Un priekseejaam koilaam nav kam izkrist aaraa. Par zāģētām stock te neiet runa.
Protams es varu pateikt ka sarkanie ir afigenije un e36 forums brauka ar sliktiem ziliem tuningartiem, kuri nestrada un visu laiku parsitas, bet tas bus stasti kuri biezi vien ir dzirdeti plazas stojanka vai pie statika
Garāžā paskatījos ka atsperes zilajām TA un sarkanajām atšķiras ar to ka zilās ir ar plakanu virsmu. Līdz ar to labi saguļ kopā. Sarkanajām atsperes ir apaļformas. Anyway suuds. HSD mono way to go
Bļa kad pamainīsi koilai sēdinajumu, izgāzīsi un atkal pārregulēsi redzēsi ka viss nav saspiests.EJANSONS rakstīja:sarkanie ta=zilie tuningart. pilnigi identiski produkti, varat pat nemeginat apstridet.Vladlen rakstīja:Man sarkanie ta jau 4 gadus stav uz masinas.. Ta maza atsperite visu laiku ir iespiesta kad e36 stav uz ratiem.. :) starpcitu tuningart(zilie ta) un ta (sarkani) ir viens ut tads pats produkts, atsperem cietiba ir vienada, amortizatori tadi pasi, atskiras atsperes un regulatora krasa..un cena.. Tas ir vnk marketings!A_C rakstīja:
Atkarīgs kurām koilām. Ja neesi visas apskatiijis tad nestaasti briinumus. Sarkanajiem tecnikiem komforta atspere straadaa arii braucot ja necel auto uz max koilu augstumu. Un priekseejaam koilaam nav kam izkrist aaraa. Par zāģētām stock te neiet runa.
Protams es varu pateikt ka sarkanie ir afigenije un e36 forums brauka ar sliktiem ziliem tuningartiem, kuri nestrada un visu laiku parsitas, bet tas bus stasti kuri biezi vien ir dzirdeti plazas stojanka vai pie statika
un ka jau vladlens teica, ta ir visam koiam, čomam ar TA ta ir, man ar bilsteiniem arī tā bija. tak tur ar loģiku tas ir jasaprot, jo ta atspere visām koilām ir mīksta.
un man baigi interesē, kā tu zini to ka viņa braucot strādā? nu kā tu to tieši esi ieraudzījis
Nu tad kā kuram tas zemums. Esmu zemāks par stock ,bet netik zems kā te lielākā daļa un man TA ir saspiesti.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu, ko uzsūtīti no ebay!Vladlen rakstīja:http://m.ebay.com/itm/Coilover-Top-Moun ... nav=SEARCHRENIO rakstīja:Jà.
Iesakiet konkrèti kàdus ņemt.
paldies
Var nosedinat nenormali..
Vai nu no 3b, itka viniem cipars vel labaks
paldies visiem par komentāriem!
Pa lielam kam tās camber plates domātas? sagāzuma, savērsuma regulēšanai? un kā saprast, ka ar viņām var nosēdināt nenormali...?
@instagram - anrijs.v
ir kads lietojis v - maxx koilas? kadas atsauksmes?
ir, divi draugi brauc, nu priekša ir nedaudz cietāka
aizmugure nu līdzīgi ka TA unīti nav pārāk
bet vēl nav iztecējušas
aizmugure nu līdzīgi ka TA unīti nav pārāk
bet vēl nav iztecējušas
Camber plates ir zemaki ne ka oem atbalsti, ar to ari rodas sedinajums..tads pats ka prefl atbalsti un fl..nleai rakstīja:Pa lielam kam tās camber plates domātas? sagāzuma, savērsuma regulēšanai? un kā saprast, ka ar viņām var nosēdināt nenormali...?
Vmax cena 2x ta, brauksanas zina tads pats variants, nu un nevar stipri zemi nosedinat, ka ta
Teoretiski tas ir sporta detala, ciets gultńa mehānisms ar iespeju regulēt sagāzumu.nleai rakstīja:Pa lielam kam tās camber plates domātas? sagāzuma, savērsuma regulēšanai? un kā saprast, ka ar viņām var nosēdināt nenormali...?
Man jau liekas, ka Vmaxx iet pietiekami zemu un braucās kā diena pret nakti ar TA.Vladlen rakstīja:Camber plates ir zemaki ne ka oem atbalsti, ar to ari rodas sedinajums..tads pats ka prefl atbalsti un fl..nleai rakstīja:Pa lielam kam tās camber plates domātas? sagāzuma, savērsuma regulēšanai? un kā saprast, ka ar viņām var nosēdināt nenormali...?
Vmax cena 2x ta, brauksanas zina tads pats variants, nu un nevar stipri zemi nosedinat, ka ta
Vmaxx nav vitnes pie stupicas, ar to nosedinat ka ar TA nevar, brauksanas zina es nekadu atskiribu nepamaniju, ka jau bija teikts aizmugure atspere visu laiku ir iespiesta, ta pat ka TA.. Koroce 350e nav tur, par savejiem 180 TA cena = kvalitate.. Tas pats la ar sarkaniem un ziliem TA, ja cena ir augstaka tas nenozime ka prece ir labaka, bet diemzel cilveki ta domafunkyasshit rakstīja:Man jau liekas, ka Vmaxx iet pietiekami zemu un braucās kā diena pret nakti ar TA.Vladlen rakstīja:Camber plates ir zemaki ne ka oem atbalsti, ar to ari rodas sedinajums..tads pats ka prefl atbalsti un fl..nleai rakstīja:Pa lielam kam tās camber plates domātas? sagāzuma, savērsuma regulēšanai? un kā saprast, ka ar viņām var nosēdināt nenormali...?
Vmax cena 2x ta, brauksanas zina tads pats variants, nu un nevar stipri zemi nosedinat, ka ta
Uzliec abus koilus, nevis max zemu, bet ar nelielu wheel gap un tad izbrauc un pasaki. Līdz ručkai nosēdināti viņi visi būs vienādi sūdi.
Palidziet izveleties no BC Coilovers BR-series prieksh track day car. Un ko nozime Non-Coilover rear spring + damper?
Kg nozime cik cietas atsperes?
Kg nozime cik cietas atsperes?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 22
- chevron_right